Pfff.die spuit luiers...ja die tandjes zijn wat mij betreft het ergste van komsten hebben haha. Ze doen pijn, die vieze broeken, slechte nachten, kapotte billen, hangerig. Bij Meike duurde sommige periodes werk 2 weken maar die krijgt ook altijd alles tegelijk,
@brabantse Ja ik snap niet dat het zo moet, ze kunnen toch gewoon omhoog gaan en klaar...waarom inderdaad van die dunne poep, slecht slapen, niet goed eten, jengelig..ik vind het niet nodig haha. Zo 2 weken dan mag ik nog niet klagen haha nou ja dan heb je het even heftig maar dan zit het er wel weer even op als ze tegelijk komen.. kiezen zijn het ergst toch?
@ST, balen meis, maar super dat je zo posi bent, EN dat je gewoon al door mag/kan....mijn duimen blijven draaien.... @nen, ik moest voor de hysteroscopie 1 tabl Naproxen 600MG innemen, maar heb er 2 genomen (oeps, haha, maar wilde niet te veel ervan merken). ik heb me een beetje afgezonderd, de vpk zei al dat ik erg relaxed was(ze moest eens weten, haha), heb de krampen gewoon weggepuft! @laurise, ben benieuwd naar de foto's van de kleine meid. @all, volgens mij heb ik gisteren een eisprong gehad, had echt super veel slijm en flinke buikpijn....ben benieuwd of ik het goed heb gevoeld en ik over een 2 weekjes ongi word. Ben benieuwd wat de gyn zegt....BM laat ik de komende jaren nog niet verwijderen, want je mag dan 8 weken niet tillen, en met Mika zo klein, is het gewoon niet te doen....dus we laten het wrs gewoon zo. ik ga niks van anticonceptie gebruiken(dat deed ik vanaf de bevalling al niet) en mocht het nog een keer tot een zwangerschap leiden (waar ik niet echt vanuit ga gezien ik 8 jaar als geen ac gebruik, en nooit spontaan zwanger ben geworden) dan is het zo, en anders gaat de BM er over een aantal jaar uit, mocht het vloeien zo erg blijven, maar dan is het pas als Mika naar school gaat.
Ja kiezen zijn het ergst, enorme knotsen in die kleine bekkies, zo sneu! Luukske, je hebt groot gelijk, is een hele ingreep, mn zus en moeder hebben t ook gehad. Mn zus 3 maanden terug ivm erge menstruatie klachten en veel vloeien ook. Spannende, fijn dat super ongi er dan ook maar meteen is, kun je weer door! Ego: net echo gehad, ze ligt goed, genoeg vruchtwater en niet abnormaal groot. Ze konden alleen lastig meteen, want ze hoor overal der benen en armen voor. Ze zal nu rond 6 of 7 pond zijn, komt nog een kilo bij, dus dan hebben we een tweede 9 ponder, maar dat geeft niet. Hoofdje is weer fijntjes, bij Meike ook, dus dat scheelt
@brabantse, fijn dat alles goed was bij de echo.... hoe oud is je zus? ik ben nu echt overtuigd dat het nu niks is met zo'n kleine benenplakker....haha...want hij is echt een mamakindje....
Meiden even snel een berichtje van mij. Operatie is uitgesteld ivm een spoedok. Manlief is nu pas dinsdag aan de beurt. Ontzettend balen want we hadden ons er erg op ingesteld. En natuurlijk alles geregeld. Hopen dat het nu dan ook dinsdag blijft.
Marsim: das balen zeg!!!!!!! kan me voorstellen dat je er helemaal op ingesteld bent :s oooh brabantse: wat fijn dat alles goed gaat met de kleine en dat alles goed is qua vr.water en grootte enzo! geniet nog maar ff lekker xxx Luukske: je moest vandaag toch?!?! (sorry) succes meid!! ben ook zeeeer benieuwd!!!! Laurise: tis zoooo sneu he?!?!!? helaas hoort het er allemaal bij ,...enuh ,...wij zijn er ook goed vanaf gekomen toch ook wij hadden die luiers, nachten en buien haha veel sterkte/succes met de kleine meid skat!! hopelijk is ze er gauw vanaf!!
Mijn zus is 36, kinderen 6 en 9 dus al weg zelfstandig en al naar school. Man werk vrij genomen en opa en oma hebben kinderen naar clubjes en school gebracht enzo, anders was t niet te doen. T was vooral de energie die maar heel langzaam terug komt, mits je echt rust pakt.t is een heftige operatie, geestelijk had ze er geen last van, ze was blij eindelijk geholpen te worden haha, maar ze had dan ook der gezin al compleet....
Genieten....haha....dat doe ik al lang niet met van deze zwangerschap, geloof me. Maar t is een hele eer zwanger te mogen zijn, dus klagen we maar niet te veel
@brabantse, ja dan is het ook een ander verhaal...als ik het laat doen, dan echt pas als Mika zelfstandiger is.... @ST, ik moet volgende week weer naar de gyn....
@st...wat flink balen dat het niet zo mocht zijn .....maar super dat je alweer ongi bent en dat je over 10 dagen al;weer een echo hebt .. @Laurise...Wat leuk dat je meisje een modelletje wordt ...Ik hoop dat ze veel opdrachten krijgt. En dan die spuitluires ...!!!! Ik herken het helemaal, hier ook weer week last gehad en nu sinds 2 dagen is het over. @luukske...Wat goed!! alweer 13 kilo kwi.jt..super. Moet hier ook maar weer eens beginnen. En wat goed dat de ingreep meeviel. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. @marsim....wat balen dat de operatie is uitgesteld...Je bereid toch alles voor... @brabantse..Dus weer een flinke meid @nen...Hoe is het eigenlijk met je werk gegaan? Of heb ik daar overheen gelezen. @all..Hier heerlijk genoten van het lekkere weer. Lekker naar buiten en naar het tuincentrum geweest. Had ik al verteld dat Koen loopt
Hoi meiden, Eindelijk ff tijd om weer goed te reageren @ lima, heerlijk een weekend weg gepland! Waar gaan jullie heen? Hopelijk is het dan lekker weer. Fijn dat de kids weer helemaal zijn opgeknapt na hun prik! Ik zit weer terug op mijn oude werk Wat knap van Koen!! @ brabantse, wil Meike thuis al wat beter eten? Frustrerend he als ze zo slecht eten. Mooi dat de kleine goed ligt. Zie je tegen de bevalling op? @ laurise, sneu he die spuitluiers van de tanden. Had onze kleine man ook zo'n vast van. Dan blijf je aan de gang. Hopelijk komen ze gauw door en is ze er dan weer vanaf. En wat gaaf dat we jullie knappe dame misschien wel op sites/folders gaan tegenkomen!! Tis ook echt zo'n mooi moppie! @ marsim, echt superbalen dat de operatie is verplaatst zeg. Heb je je daar helemaal op voorbereid en hij zal er waarschijnlijk zelfs wel naar uit gekeken hebben.. Ben je al goed ongesteld? @ einad, wat een nare berichten allemaal om je heen En dan met hormonen erbij komt zulk nieuws soms nog harder aan he. Hoe gaat het met je buikie? Weten jullie eigenlijk wat het wordt? @ spannendetijden, fijn dat je niet lang hoefde te wachten op je ongesteldheid/mk. Mijn duimen gaan weer keihard draaien voor deze poging en een prachtige plakbeeb! @ luukske, nog last gehad van de hysteroscopie of gelukkig niet? @ all, hier lekker met mn ventjes aan het genieten van het lekkere weer. We hebben trouwens 13 april een geslachtsbepaling, spannend!!!! Ik heb zelf een meisjesgevoel, maar mn vriend denkt dat het een ventje is. Onze kleine man gaat ook ineens superhard. Toen hij 10 maanden was ging hij zitten, binnen 2 weken daarna trok hij zich op aan de box en nu zien we zelfs dat hij heel voorzichtig kleine stapjes zet. Wat gaat dat hard! Gisteren voor het eerst naar de kapper geweest dus weer een lekker pittig kort koppie met stekels Met mij gaat het ook goed. Slik nog steeds medicijnen, want als ik mijn pilletje ook maar iets te laat neem, voel ik gelijk de misselijkheid alweer opkomen. Maar met de medicijnen is het gelukkig prima te doen! Geniet van het mooie weer!!
Lima: WOW!!! Grote jonge !! hihi goed hor!!! Nen: thanx meid!! Wat leuk en spannend dat jullie een geslachtbepaling hebben!! je zal wel uitkijken naar 13 april En je weet wat ze zeggen, .mama;s gevoel is meestal juist En jullie ook al zon grote vent!!! Kleine stapjes al!! wat gaaf!!! En geniet maar lekker van het prachtige weer en t wondertje in je buik en om je heen Brabantse: hoe is het bij jou skat!?! Ruim 36wk al!!! WOW!!!! Time flys!!!! Xxxxx All: tis lekker stil geweest hier allemaal aant genieten van het prachtige weer denk ik Wij ook hor! Al was manlief hartstikke beroerd het weekend! Flinke griep te pakken gehad maar nu gaat het alweer beter en is ie ook te werk! ST vrouw heeft goed voor hem gezorgd! Hoop fruit bij hem naar binnen gewerkt en sitrosan (wonder middel) en hebben lekker gewandeld in het bos en het strand enzo! En verder lekker in de tuin en op de bank gehangen ! heeerlijk zo;n ontspannen weekend ! Ik ben al lekker van mn ongi af en ben helemaal klaar voor de nieuwe ronde zaterdag alweer eerste fm!!! Ben benieuwd!!! Heb wel besloten dat ik deze keer GEEN utrogestan wil gebruiken! Voel me daar gewoon niet goed bij! Mn gevoel zegt aan alle kanten NIET doen!! Dus deze keer doen we dat dus ook mooi niet Nou verder heb ik geen nieuws skatten! Ben druk aan het werk! En als ik thuis kom staat me nog het e,e,a, aan huishoudelijke klussen te wachten hihi Fijne dag allemaal !!! xxxx
@ Nen, nee ze wil het gewoon niet hihi, al geeft ze toevallig gisteren wel gegeten, altijd leuke verrassing Opzien tegen de bevalling......mwah....eerder gezonde spanning van hoet deze keer zal gaan, langer, korter, thuis of ziekenhuis, wanneer, is ze gezond enz. @ST, ja het gaat snel ineens hè? Nog 3 weekjes....dan is het knallen Fijn dat je van t weekend al weer fm hebt! Volg idd je hart, dat is het beste, dat komen mooie kindjes van schat! @all, hier alles ok, heb flinke verkoudheid waardoor mn oog ontstoken is en ik nauwelijks kam praten, maar ach....ik sukkel toch al zolang, dit kan het mooie wet niet verpesten. En ik zie er toch niet uit, haha, dus zon quasimodo oog kan er ook nog wel bij! Vanmiddag rompers met korte mouwen voor Meike halen, korte pyjama en dunner slaapzak. Weet iemand wanneer je kan stoppen met slaapzak? Verder mn nieuwe bril halen en dan lekker buiten relaxen. Durf niet echt in de zon ivm pigmentvlekken..... Wat een rust hier!! Dikke zomer kus van mij iig!
@brabantse, wij hebben de slaapzakjes al lang de deur uit gedaan, Mika wilde ze gewoon niet, en nu met de zomer voor de deur slaapt hij straks alleen in zijn romper....nu slaapt hij vaak op zijn deken met een dunne pyama. @nen, spannend die geslachtsbepaling....ben benieuwd, hier was het ook zo dat ik meende een meisje en hubbie een jongen, en dat was ook zo! @ST, beterschap met hubbie, hoe gaat het nu? deze week weer een meting? @all, Mika is hier echt alleen maar aan het huilen, niks is goed, flinke snot uit zijn neusje en oogjes, hij lijkt een soort van hooikoorts te hebben...germ.... vanavond werken en morgen gezellig naar de bingo met mijn collega's!!