Brabantse: wat fijn dat meike toch weer wat eet thuis !! en kan me voorstellen dat je gezonde zenuwen hebt voor de bevalling! Zijn toch dingen waar je zo aant eind (en denk de hele 9 mnd wel) overna denkt! Wel ontzettend vervelend dat je nu ook nog een ontstoken oog hebt! T zit je niet mee zeg!! Wanneer je kan stoppen met slaapzakjes is denk heel verschillend per kindje en qua gevoel wat je erbij hebt! Ons kleine nichtje slaapt nog altijd in dr slaapzakje. Wel achterste voren, want ze maakt hem anders open en doet hem uit! Maar ik vind het zelf geen fijn idee, dat ze zonder slaapzakje in dr bedje ligt omdat ik als de dood ben dat ze ander uit bed klimt! Thuis slaapt ze ook nog met een slaapzak maar haar papa en mama hebben geen dekentje bij dr om. (vinden ze een eng idee denk ik) ik denk dat het ook beetje uitproberen is! en ik denk dat het stoppen met slaapzakjes kan wanneer de kleine goed onder de dekentjes blijft liggen , ze niet uit bed (kunnen) kruipen (of oud genoeg zijn om eruit te mogen komen) en als ze doorhebben dat ze zelf de dekens van zich afhalen als ze er helemaal onderliggen (met hoofdje enzo). Ik vind het best lastig eerlijk gezegd en het is dus denk proberen en aftasten! En vooral gewoon lekker je eigen gevoel volgen! Nou geniet lekker van het mooie weer!!!! En idd niet te veel in t zonnetje! Maar er wel maximaal van genieten hor Hier idd van t weekend alweer!!! Gaat lekker snel!!! Ben blij dat we geen rustmaand hoeven te houden deze keer!! Ook dat geeft me goed gevoel en ik ga het zeker bespreken van de utro want vind het idd belangrijk om mn eigen gevoel te volgen!! Luukske: wat vervelend dat Mika zo ziekjes is!! arme ventje!! Hopelijk is het geen hooikoorst en knapt hij gauw weer op!!! En jij heeeel veel plezier op de bingo!! Altijd gezellig!!! met manlief gaat het wel iets beter,..maar hij had beter van het weekend door moeten zetten met alle hulpmiddeltjes die ik had gehaald! Hij had vrijdag van alles gebruikt tegen zn griep bui maar zaterdag en zondag niet en dat is nu te merken :-s maarja, eigenwijze man! En ik kan hem niet dwingen helaas! nu voelt ie zich eigenlijk bijna net zo beroerd als vrijdag!! Maar is te werk en daar heeft ie ook max spijt van! Had beter in bed kunnen blijven! Maar hij is di woe do vrij en kan dan GOED uitzieken! En zal hem er dan wel op wijzen dat ie WEL aan de bestrijdingsmiddelen moet hhahaha En met mij gaat het ook goed! Zit lekker in mn vel en kan niet wachten tot we weer voor de tp mogen! Ik heb weer een mega goed gevoel!!!!! Aan de ene kant zou rust en tijd om deze tegenslag te verwerken wel fijn zijn. Maar aan de andere kant voelt het goed om weer meteen door te gaan! En dat gevoel heeft echt de overhand dus daar geloof ik in Zaterdag de eerste FM !! op cd10! Gaat lekker rap!!! Werkze vanavond meid!!! (ik zit nu op mn werk maar verveel me dood! Mn collegas zijn er niet en ik heb weinig werk liggen!)
@st, werk ze, haha.... fijn dat je zo posi bent!! petje af!! en mijn duimen draaien dat het deze keer wel goed blijft gaan!!
Mannen, altijd eigenwijs Ik vind t zo lastig welke slaapzak, zeker nu het weer warmer is.Heb wel genoeg verschillende, dikke, fijne, lange mouw, korte mouw, dunne voering, geen voering, Pfffff. Gelukkig kan onze nieuwe telg alles straks weer gebruiken
Luukske: dank je wel!! Je bent een skat!!!!! Knapt de kleine schat al wat op?!?! (tip voor verkoudenheid,..fix onder de voetjes smeren voor het slapen gaan) Brabantse: mannen zijn zeker eigenwijs en OOOHHH ZOOOO zielig als ze ziek zijn!!! Hahahaha En de keus is zeker lastig! Wij hebben voor nu nog een winterslaapzak maar dan zonder mouwen. Maar dan gaat ze er alleen in een romper in! Anders is het te warm ben ik bang want de zon staat op haar kamertje. Maar ja, .tis idd ERG lastig,..gelukkig krijg ik de slaapzak aangeleverd door hun haha En idd, rest lekker in een doos/box en bewaren voor de volgende kleine All: ik heb weinig nieuws eigenlijk! Maar heb vandaag ook al aardig wat geschreven vanmiddag heeerlijk ff vanuit mn werk in de tuin gezeten ! wat fijn dat de klok vooruit is, nu heb ik zon in mn tuin als ik uit mn werk kom hihi. Heb ff heeeerlijk zitten dromen/fantaseren over een klein wondertje en de komende tp! Ik heb gewoon echt weer een super gevoel!!! (hopen dat het deze keer ook echt zo mag zijn )
@ST, lekker he dat weertje en langer licht....wij hadden ons gisteren zelfs verslapen(oeps), we werden om 8.20u wakker, en de school begint om 8.45u en hubbie begint normaal om 7.30u, maar gelukkig geen afspraken opstaan, en we hebben ons zo gehaast dat Luka toch op tijd was, EN de boterham op had, haha....Mika en ik waren wat later klaar....
Hey all, Vandaag verloskundige geweest. Ligt in bekken, maar nog niet helemaal vast. Verder qua groei kleiner dan Meike zeggen ze, mijn buik is ook wel kleiner dan bij Meike op 37, maar we zijn er nog niet Marsim hoe is de operatie gegaan?. Spannende, hoe is het meid? Hoe ziet de komende periode eruit? Xxxxxxxxxxxx
Ha meiden, Lief dat jullie ernaar vragen. Operatie is uiteindelijk goed gegaan. Heeft wel te hiren gekregen dat hij een driedubbele hernia heeft. Grote kans dat hij dus weer een keer aan de beurt is. Had vanmiddag wel even pijn in mijn buik. Duurde erg lang voordat hij terug kwam van ok. En dan ligt daar een heel ander mannetje in bed. Best van geschrokken. Vanavond met thuis komen wel even een traantje moeten laten. Isa vroeg voor de deur al om papa. Toen zag ze dat hij niet binnen was en toen begon ze te huilen: papa, papa. Verschrikkelijk. Ben nu ook helemaal op. Hopelijk komt hij morgen weer lekker thuis. Ben niet comleet zonder hem en isa. Sorry meiden dat was even mijn ego.
@marsim, dikke knuf meis!! @all, gisteravond met mijn collega's gaan kienen (bingo) en ik heb een friteuse gewonnen...haha....die blijft fijn in de doos, want van Sonja Bakker mag dat niet, hihi....
Morgen dames! Al vanaf half 6 op met Meike.....maar ze is nog steeds niet moe, terwijl zee nOrmaal om 7 uur eruit gaat en na 2,5/3 uur weer naar bed. Ik slaap nu half, poeh. Vanmiddag naar opthoptist met Meike, even checken van der ogen, omdat ik heel slechte ogen heb. Ben zo bang dat ze haar gaan druppelen, dat snapt ze toch niet .ziet ze ineens geen steek meer, hoe eng is dat! Voel me slechte moeder dat ik haar dat aan ga doen. echter,.als ze luie ogen voor de 2 jaar ontdekken, kunnen ze een bril voorkomen!.dus das de tegenhanger, maar ja vind het toch heel erg als ze dat gaan doen Verder alles ok hier, voel me goed. Xxxxxxxxxxxx
@einad, las op FB dat de echo goed en mooi was....ben nu stiekem ook wel benieuwd wat jullie gaan krijgen....hihi....
Brabantse: wat fijn dat alles goed was! En dat de kleine er al mooi voor ligt ben benieuwd hoe groot/zwaar ze is strakkies bij dr geboorte Hier gaat alles goed hor! Zit nu op cd 8. zaterdag weer eerste FM en bij geen rare fratsen en een mooi ei om de dag/2dagen weer metingen. En zodra mn ei rijp is, pregnyl/ovitrelle en dan 4dagen na eisprong weer TP in natuurlijke cyclus. Deze ronde wel weer 3x prik ovitrelle/pregnyl ter ondersteuning maar geen utro!! (teminste,..dat ga ik ze ff vertellen haha) Marsim: jeetje, je mannetje heeft t maar zwaar skat! Maar fijn dat de operatie op zich goed is gegaan!! En kan me heeeel goed voorstellen dat het ff schriken was en dat het eenzaam is zo zonder Isa en manlief! Maar, we kijken vooruit schat, strakkies is je mannetje weer de oude en kunnen jullie weer heeeerlijk genieten van alles en samen!  knuf Luukske: whahaha die vervelende Sonja ook!! Hihi, verkopen dat ding,..dan brengt je prijs teminste nog centen op wel leuk dat je hebt gewonnen !! Hoest verder!?!? En met de mannen?!!? Brabantse (2): ik snap heeel goed dat je het dood eng vind voor meike!! Maar meid,..je bent ABSOLUUT geen slechte mama!!! Zie het positief, je doet er teminste alles aan om te voorkomen dat ze misschien een brilletje moet! Er zijn genoeg mensen die daar niet overna denken en het verwaarlozen! Dus bij deze, je bent juist een TOP mama!!!!!!!! Succes vanmiidag lief dikke knuf!!! Xxxx All/ego: hier eigenlijk geen nieuws! Wacht nog rustig af tot zaterdag mn eerste FM!! Hoop dat alles mooi en rustig is en dat ik een mooi eitje heb en lekker door mag voor een nieuwe TP ! en daar gaan we super goed voor knokken!! En er heeel goed gevoel over hebben. want ook ik wil nu eens (blijvend) zwanger worden!!! (maar met het goede gevoel zit het wel goed want al bij de vorige poging had ik zoiets van de volgende wordt m gewoon dus we blijven geloven en hopen en gaan er meer dan 100% voor!!) Gister te horen gekregen dat vriendin van me ook zwanger is!! eerste icsi tp! ben super blij voor haar,..maar eerlijk is eerlijk, t was wel heel ff confronterend omdat het bij hun meteen lukte en wij al heel wat terugplaatsingen achter de rug hebben! maar vind het top!! En dat gevoel duurde gelukkig maar even! gister heeeerlijk dagje opgepast op nichtje en super genoten! Nou skatten, .dat was weer mijn lange ego! fijne dag allemaal!!!!! xxxxx
hihi thanx luukske!!! ik ga het hopen dat wordt dan babyboom ,... mn vriendin is zwanger en goede vriendin die ik ken van zwp en nog een goede kennis/vriendin! 3 van mn nichtjes! en ook nog 2 andere kennissen! (maar daar heb ik weinig contact mee! ) + mn schoonzus is net bevallen en mn andere schoonzus moet nog 1wk!
Hoi dames, Marsim, wat heftig met je mannetje! Kan me voorstellen dat je er emotioneel van werd! Hoe gaat het nu? Veel sterkte!! Luukske, het word een.... heel mooi kindje!! Het lijkt echt zoveel op Nathan nu al, echt bijzonder om te zien! ST, veel succes zaterdag en duim voor je dat je bij de babyboom mag aansluiten! Je positiviteit vind ik zo bijzonder, het moet gewoon goedkomen! Brabanste, wat gaat het toch snel!
@einad, je maakt me nieuwsgierig hahahaha..... @brabantse, het aftellen is echt begonnen....met hoeveel weken is Meike geboren? @ST, oei dat zijn veel zwangeren....jullie beeb komt daar ook nog bij, hihi.... @all, heb 4 daagjes vrij, morgen een dagje Leuven(shoppen) en maandag naar de efteling. vanmiddag even de boodschapjes doen, en dan samen met hubbie voor tuinstoelen kijken, en als we leuke vinden, nemen we die ook mee natuurlijk!!
Einad: ik doe mn best hihi en thanx voor het duimen jij alweer over de 20week!!! wat gaat t toch snel!!! luukske: wat een leuke vooruitzichten zeg!!! lekker shoppen lekker naar de efteling en lekker vrij!! geniet er van!!!!!!! bij ons zeker veel zwangeren!!! en ,....baby nr 2 is vannacht al geboren!!!!! 3wk terug baby 1 (ons nichtje,..zusje van oppasnichtj/kindje) en vannacht baby 2 ons neefje Brabantse: nog niet nerveus worden hor!!! je moet nog ff geniet!!!!!!! hihi all: weinig nieuws!!! morgen de eeste fm! gaat zooo snel !! kan amper voorstellen dat het morgen alweer begin van nieuwe ronde is!!! en hoop meteen voorlopig de laatste fijn weekend alvast!!!!!
Bij Meike ben ik ingeleid met 41.2 vanwege gebrek vruchtwater en mindere hart actie bij harde buiken. Had wel al 1 cm toen ik in ziekenkas kwam, dus was wel al beetje bezig.