Nee dat hoop ik ook niet, maar heb er wel stiekem rekening mee gehouden. Woensdag 38 weken, hopelijk is dat nog 2 weken verwijderd van een nieuw mensje. Hoest met jullie allemaal? Ik heb denk ik een griepje, t is weer op en af. Tijdens je zwangerschap kom je nergens meer helemaal vanaf lijkt t wel. Vorige week ontstoken ogen, hese stem, hoesten..... Nu dit weer, hahahaha. Ach, dalijk paracetamol erin en gaan maar weer Fijne zondag allemaal!!!!! xxxxxxxxxx
ST, hoe was het gisteren de fm? Brabantse, beterschap niet fijn als je zo een bevalling in moet gaan dus ik hoop dat je snel hersteld bent! All, hier erg druk met het verzinnen van een naam.. zo lastig dan slaat soms toch de twijfel toe een naam is ook voor het leven! En opzoek naar een leuk geboorte gedichtje. Nu heerlijk vier dagen vrij
Schandalig!!! Ik heb jullie helemaal verwaarloosd het weekend!!!  maar wel aan jullie gedacht hor Brabantse: ik hoop voor jou niet dat je nu weer zolang moet doorlopen als bij meike! Das wel erg lang!! En kan me voorstellen dat je het dan helemaal zat bent! Bijna 38wk al, spannend hor!!! Wel vervelend dat je zo loopt te kwakkelen met je gezondheid. Zal idd de zwangerschap zijn denk ik! Beterschap meid!! xxxxx Luukske: thanx!!! Heb foto van hem gehad, best mooi kereltje maar foto was helaas niet zo duidelijk! Over 2 week gaan we op kraam bezoek! of misschien volgende week nog ff voor dat we naar het AMC moeten(onderweg), maar dit ligt eraan hoelaat ik aan de beurt ben! Eiand: namen zijn idd heeeeel moeilijk!!!! Ik heb al jaren een lijstje met namen!  haha lekker voorbarig , maar soms komt er een naam bij, en soms gaat er 1 af! Maar een aantal blijven altijd staan en die blijf ik tot nu toe mooi vinden. En als het ooit zover mag komen, mag manlief de naam uit het lijstje pikken haha over de meiden naam zijn we het beide 100% eens. Maar wie weet veranderd dat nog eens tegen de tijd dat ik zwanger ben! Dat hoor je zoooo vaak Tip: kies een naam en spreek hem paar keer uit. Schrijf het op, en kijk hoe het blijft klinken! En gedichten zijn zeker wel te vinden via google en de nodige paginas !! (ook die heb ik al bedacht! Voor een eerste zwangerschap! Haha. We hebben vorige week kaartje van ons nichtje ontvangen en dat gedicht was ook zooo mooi/leuk.) Ego: zo ff snel mn ego,.. Zaterdag cd 10 echo gehad! Alles was mooi rustig!! Slijm was netjes 3 lagen maar nog lang niet dik genoeg (2mm) maar,..vorige keer op cd 10 was dat precies hetzelfde! Net zo dik en toen op cd 13 mooi dikker geworden en toen op cd15 weer dikker dus ik maak me er niet druk om!! Ei was 10a11mm ook mooi vorige keer op cd 13 pas 11 dus das wel fijn! Morgen om 8.oouur moet ik weer en ben zeeer benieuwd naar de voortgang. Heb nog snel maar duidelijk gesprek gehad met manlief, al ben ik het er zelf nog niet helemaal mee eens. Ik vroeg hem of ie er weer geen vertrouwen in zal hebben als het weer 1 cryo is ipv van 2. En zijn antw was eigenlijk niet. En aanvullend maakte hij me ook nog even duidelijk dat hij er gewoon niet zoveel moeite meer voor wil doen! We doen er al alles voor en laten dingen. Nu gaan we dit weekend een weekendje weg en als ik toevallig dan voor FM zou moeten of prik, dan is dat maar pech. Ik kon dat niet zo goed verkroppen en ben er niet meer over door gegaan en hebben het er verder ook niet meer over gehad. Ik begrijp hem volkomen maar vind het wel moeilijk! Ik wil het wel meer loslaten en me meer met andere dingen bezig houden, maar ik ga mn zh afspraken niet afzeggen omdat we wat anders willen doen! Die stap kan ik gewoon nog niet nemen. Maarja, .hopelijk hoeft dat ook allemaal niet! Ik hoop op mooie voortgang van de groei, en vrijdag ochtend laatste FM! Dan savonds hooooop ik pregnyl/ovitrelle en woe/do de tp! Maar we zullen zien wat mn lichaam doet Zo dat moest er ff uit!!!!
Weet je spannende.....ik heb voor Meike een heleboel fm gehad, maar op een gegeven moment wast ik het zat. Het verplicht klussen, steeds die metingen, die hormonen.....Ik heb geen metingen meer laten doen en der borrel de boek gelaten en daar was Meike! Die ene meting moet je miss maar ff missen en pakket genieten van jullie weekend, dat hebben jullie zo hard nodig meid! En je hoeft het niet los te laten, al is het maar een klein beetje losser. Ik heb zoveel bewondering voor jullie beide, echt waar. Als er een stel is waar ik vaak aan denk dan zijn jullie het wel. Hou vol, maar geniet ook van het leven Dikke kus uit brabant
Dames ik heb jullie hulp nodig... Na mijn abortus op 7 feb (open schedeltje) ben ik op 13 maart spontaan ongesteld geworden. Ik had nog clomid liggen dus heb van dag 3 tot 7 100mg clomid geslikt. Nu heb ik echt de moeder der eisprongen gehad en is mijn nod op 10 april. Alleen jemig ik heb nog steeds pijn! Herkent iemand dit? Liefs Sam
De enige keer dat ik echt veel pijn heb gehad was toen ik werken erna een miskraam kreeg. Na der ontsteking ging het zeer doen. Maar bollenbaas mijn kunnen er allerlei redenen zijn die Minder erg zijn hoor. Misschien de gyn even bellen? X
Brabantste even bellen is geen probleem, maar voor iedere controle moeten wij naar Brabant. Dit wouden wij even uitstellen vanwege een auto die gerepareerd moet worden en absoluut geen goedkoop grapje is... Daarnaast heeft mijn vriend een nieuwe baan en kan dus niet iedere x vrij nemen. Hier in het ziekenhuis weigeren ze ons te helpen ondanks dat ik al 20kg kwijt ben...
ooooh brabatse: wat ben je toch een lieve vriendin!!!! je woorden doen me altijd zoooo goed dank je wel schat!! dikke kus terug!!!!! sam ik kan je helaas geen antw geven! succes meid! hopelijk is het niets ernstigs!!!!! all/ego: zit weer op mn positieve wolk hor hihi vanmorgen FM gehad cd13. ei is maar 1a2mm gegroeid!!!! maar ligt vergeleken met vorige ronde op schema arts maakte zich daar niet druk om!! mn slijm groeit namelijk erg mooi!! 3 lagen (daar kijkt hij altijd naar!) en,..4,5mm dik!! gaat de goede kant op! EN,......de wonderden zijn de wereld nog niet uit,..en heb goed gevoel omdat het nu eens wel volgens plan verloopt! ik kreeg namelijk van het ziekenhuis 3 ampullen 1500 EH pregnyl mee naar huis!! voor na de terug plaatsing!!! jeeeeej dat geeft weer goed gevoel zeg!! is manlief ook vast en zeker blij mee (heb m nog niet gesproken)! die heeft daar wel vertrouwen in! alleen voor mn eisprong moet ik ovitrelle spuiten maar das niet erg want dat kan ik mooi zelf in mn buikie! ik moet vrijdag ochtend weer voor FM en ik hooop dat mn ei en slijm dan gereed zijn! kan ik zelf vrijdag avond prikken en hoef ik het weekend niet terug voor FM. dat was dus waar ik bang voor was (brabantse) want vorige keer moest ik zondag en maandag want ik hing op het randje! als ik nu weer op het randje hang vrijdag, moet ik zaterdag dus voor FM en deze is bepalend voor de prik/eisprong. maar als het ei vrijdag nog "klein" is,..dan vraag ik of ik maandag weer kan ipv zondag! dan nemen we de gok maar hor! en als ie maandag al blijkt gesprongen, dan kunnen ze dat vast wel inplannen voor de tp! (want t gaat toch om de eisprong?!) dan springt ie maar zonder pregnyl/ovitrelle we gaan het zien! fijne dag allemaal !!!
@brabantse, fijn dat de beeb niet op 1 april wilde komen, maar het nog even gezellig vindt bij mama in de buik! @einad, idd hard uitspreken die namen, en dan merk je of je de naam echt leuk vindt!! wij twijfelden op het laatst tussen 2 namen en hebben Luka laten beslissen... @ST, ik snap volkomen dat die hele MMM veel is, ik herken het zo....wilde de ronde dat ik zwanger werd eigenlijk helemaal niet meer, wilde de spuiten zelfs terugbrengen, maar hubbie overtuigde me dat we het een kans moesten geven..... hopelijk is dit jullie ronde!! en lekker even een weekend weg, moet je af en toe ook echt doen! @sam, als je het niet vertrouwt contact opnemen met het ziekenhuis/kliniek waar je loopt.... @all, Leuven was leuk, even lekker qualitytime met hubbie. zondag gepoetst en de strijk gedaan, en gisteren naar de Efteling geweest....erg leuk. Mika is bij mijn moeder gebleven. vanochtend Luka naar school gebracht, kreeg alleen een telefoontje van de juf dat hij plots niet lekker was geworden, buikpijn en pijn bij het plassen. hem opgehaald, plasje opgevangen en richting HA. plasje bleek schoon, maar morgenvroeg moeten we het opnieuw laten controleren, maar dan op suiker! phoe, is toch wel even schrikken, hopelijk heeft hij dit niet....hij ligt nu lekker op de bank TV te kijken.
ST wat ben je een schatje zeg! Fijn dat je weer positief bent Vanaf verloskundige geweest, volgende week verwijzing naar gyn, omdat ze me beloofd hebben dat ik niet weet zo lang over tijd hoef met alle risicos van d ien. Hoofdje nu helemaal ingedaald en ligt vast, maar dat voelde ik al haha. Misschien tot volgende week zegt ze....nou ben dat maar zeker van, ik geval voorlopig nog niet en idd fijn dat 1 april geweest is, lol!
Luukske: wat fijn dan dat je man je over heeft gehaald hihi We willen dit weekend wel weg maar heb collegas die moeilijk doen. L ene is ziek thuis, ander werkt niet op vrijdag. En dan hebben we er nog 1 maar die wil ook ineens verlof :s dus ik baal als een stekker want man heeft wel 19uur verlof hiervoor genomen !! heb m nog niet verteld dat ik pas na 5uur weg kan want denk niet dat ie er blij mee is! Eerst ff kijken morgen opt werk of ik nog wat anders kan regelen! Hoest nu met Luka?! Brabantse: tuurlijk!!! Die buien van mij zijn meestal van korte duur hihi ben benieuwd hoe t allemaal afloopt bij je meid!!! spannend hor!!!! Fijn dat de kleine nu helemaal klaar ligt! En dat alles goed was !! xxx Vandaag precies 38week !!!! All: ik heb geen nieuws! Manlief is druk met de keuken bezig! Alle geschilderde delen aant monteren want t blad komt deze week nog en anders volgende week!! Gaat lekker snel nu
Hier even een beetje op de achtergrond, N wil maar niet slapen in zijn eigen bedje... Overdag niet en 's avonds niet dus erg moe zijn manlief en ik.
Einad....zo ineens? Heeft ie y wel altijd goed gedaan? Breekt je o, zeker nu je zwanger bent.....alles geprobeerd? Xxx
Einad: kan me goed voorstellen dat je moe bent !!! kleine manneke moet gewoon lekker slapen!! Laat mij maar dagje oppassen, wedden dat ie als een blok in slaap valt! Hahaha sinds mn schoonzus van dr 2e is bevallen is de oudste ook vreselijk op het moment met slapen! Maar elke woe slaapt ze als een roosje!! Sterkte ermee meid!!!! Vooral nu tijdens je zwangersschap heb je je slaap hard nodig!!! Xxx Brabantse: zwaai xxxx All/ego: hier weinig nieuws!! Morgen weer FM!! Ben zeeeer benieuwd!!! Ik heb steeds links onder in mn buik waar een ei zit krampies en heb veel afscheiding.slijmie dus ik denk dat de boel lekker aant groeien is!!! ergens heb ik mn twijfel aan de fm van eer gister. Zal t ff heel kort houden,\u2026 Bij mn eerste fm zaterdag was er een ei van 10a11 mm en een van bijna zelfde formaat vochtbal/cyste. Dat ding heb ik ALTIJD volgens mij is dat een standaard afwijking in mn buik haha en mn arts waar ik morgen heen moet, die zegt het ook altijd! \u201ckijk daar zit je cyste en daar je ei\u201d en ze kijken er niet meer naar om. Maar,\u2026bij mn 2e meting, zag ik maar 1 ding en volgens gyn was dat mn ei van 11mm \uf04c maar ik ben dus bang dat hij mn ei niet heeft gevonden en mn cyste frummel ding heeft gemeten!! Zou dat kunnen?!?!?! Ik gaf het nog aan maar hij ontkende het,..dus vroeg me wel af,..waar is mn cyste nu dan ineens?!?! Maar goed,\u2026morgen mag ik dus naar mn vertrouwde vrouwelijke arts en ben benieuwd wat zij ziet/ontdekt!! Ff afwachten dus!!! Hopelijk mooi slijm en prachtig ei!!! En daarna moet ik nog werken en daarna gaan we lekker weg!!! moet manlief wel nog ff vertellen dat ik tot half 4 moet werken maar als hij me hier ophaalt kunnen we meteen doorrijden
@einad, Mika heeft het laatst ook gehad....en gezien hij een paar weekjes scheelt met Mika, denk ik dat hij misschien ook een soort sprongetje heeft? @brabantse, hopelijk laten ze je niet zo lang rondlopen!! @ST, ben benieuwd naar je FM morgen....laat je ons wel nog wat weten voor je vertrekt met hubbie? @all, Luka is gisteren getest op suiker, maar dat was het gelukkig niet. Hubbie is inmiddels ook ziek. vannacht heeft Luka alles eruit gespuugd, arm manneke. vandaag hebben ze de rolluiken op de begane grond geplaatst, en ben er helemaal blij mee!!
Luukske: wat vervelend dat je mannen ziek zijn zeg!!! arme skatten!!!! verwen ze maar lekker en wat fijn dat de rolluiken zijn geplaatst!!!! daar zal je idd wel blij mee zijn en ik laat zeker ff weten hoe t was!!!! ik moet na de FM toch nog werken tot half 5 dus tijd zat om ff te reageren hier!!
ST, succes morgen met de FM! Luukske, beterschap met de ziekenboeg Bij N twijfel ik aan een sprongetje.. Hoe hebben jullie het met Mika gedaan, N kan ik echt niet laten huilen hij word zo hysterisch dat hij bijna stopt met ademen. Brabantse, nee het is eigenlijk van de laatste week.. hij word zo hysterisch in zijn eigen bed.. ligt hij op het grote bed slaapt hij zo. Maar pappa en mamma moeten dan 's middags bij hem liggen en 's nachts ligt hij dus ook tussen ons in. En dan hem verleggen word hij gewoon weer wakker. Ik twijfel nu erg of hij misschien toe is aan een peuterbedje maar voor mijn gevoel is het nog best wel vroeg!? Marsim, hoe is het met manlief? En met jullie?
Hmmmm....tussen papa en mama is ook veel fijner T is net wat je ze aanleerd vrees ik Misschien toch maar een paar dagen volhouden en laten huilen, je kan er moeilijk de hele tijd bij gaan liggen. Uiteindelijk zal hij Hey moeten accepteren. Meike wordt al 1,5 week rond 12 wakker, ze huilt dan echt met snikken. Maar gister heb ik gezegd....nadat we haar getroost hadden....nu laat haar maar even.....ze hield het 25 minuten vol.....moei overstuur, wel een prachtig toneelspel. Ben benieuwd, ze zijn slimmer dan je denkt, ik kan heel slecht tegen huilen, maar soms moet je even doorzetten, das toch mijn juf zijn denk ik Volg je hart, ieder kind is anders! Xxxxxxxxxxxx
Einad: het kan idd aan de verandering liggen van het grote bed. Hopelijk slaapt ie gauw beter meid!!! Brabantse: hoest met jou?!?!?! Xxxxx All/ego: hier dikke dilemma!!!! Pieker pieker pieker, net de FM gehad! Slijm groeit prachtig ! nu dikke 6mm dik en hele mooie 3 lagen!! Maar nu het ei!!! Lekker gegroeid, 14mm vandaag!! Dus ik moet zondag terug komen! Nu gaan we natuurlijk straks weekend weg en dat zou betekenen dat we zondag om 7uur al in de auto moeten zitten terug naar huis! Dus ik vroeg of ik maandag mag, dat kon wel MAAR, dan lopen we het risico dat we te laat zijn!! En dat willen we natuurlijk ook niet! Maar gyn zei wel: weekendje ertussen uit doen jullie goed! Is ook belangrijk en de keus is dus aan ons! Maandag of toch zondag! Nu heb ik naar mn afgelopen cyclus gekeken hoe de groei verliep, maar er is natuurlijk geen pijl op te trekken!! Ik wil echt niet te laat zijn maandag, heb liever dat ie zondag toch nog niet rijp was en we maandag opnieuw moeten dan maandag komen en te laat zijn!!! Vorige ronde ging ie van vrijdag 12 mm naar zondag 17 en maandag 19a20!! Nu was het zaterdag 10mm, dinsdag 11 en vrijdag 14.5 dus het gaat niet zo heel snel maar voor het zelfde geldt maakt ie groei spurt !! pffffffff ik weet niet zo goed wat we moeten doen! Assistent gaat nu met de gyn overleggen of we zondag misschien toch later op de dag kunnen zodat we iets later kunnen vertrekken uit Duitsland! T weekendje wordt steeds korter we zouden eigenlijk vandaag om 12uur vertrekken maar ivm bezetting op het werk kan ik niet eerder dan 16.30 weg dus rijden we rond half 6 pas weg (das al halve dag korter) en ipv zondag avond/maandag ochtend wordt het nu zondag heeeeel vroeg vertrekken! Dont know what to do!!!! Wat zal mn ei doen?!?!?!??!?!
Spannende.....dilemma dat snap ik. Moeten ze je zien voordat ie springt of hoe werkt dat? Weet je, zo te horen zit jij ook niet rustig op je weekendje als je steeds bang bent om te laat te zijn maandag....dus dan zou ik wel zondag gaan. En heel vlot iets leuks plannen voor jullie om alsnog er langer tussenuit te zijn, want ja...dat is wel heel erg belangrijk meiske! Je man snapt toch wel dat die kans niet verloren mag gaan, maar hij mag er wel door teleurgesteld zijn, t is ook niet leuk dat dit er steeds tussen komt, maar dat is nu eenmaal jullie wens....een lieve prul in je buik. Miss vindt ie het minder werk als je hem nu al iets geeft om naar uit te kijken? Ik denk met je mee meis, lastig hoor, maar wellicht levert het jullie nu wel op wat jullie wensen Zet m op samen! Hier alles rustig hoor, wel harde buiken, maar ja....dat zegt niks en soms wil ik te graag dat ze zeer doen, dus dan lijkt dat soms ook zo haha, gekke hersenen. Vandaag ijzer laten prikken, woensdag weer naar VK. Straks maar eens paas boodschappen halen Zondag gaat Meike eitjes zoeken in de tuin, lachen man! Hoest met de rest hier? Einad ik bedoel mijn reactie btw niet als kritiek of betweterigheid hoor, ik trek geen conclusies en ik ben van mening dat alles wat je met liefde doet goed is Geef je schat een knuffel van me Tot straks maar weer forum vriendinnetjes! Xxxxxxxxxxxx