clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    oeeee nen spannend!!!!!!!! :D wel showen he?!?!?! ;)
    en werkze nog !!! xxx

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Spannend nen! Ga je het vertellen?
    X en fijne nacht

3. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow ja en ik ben het wachten beu :)

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, ik duim dat jullie meisje zich snel gaat melden....17 april denk ik!!hihi....

@ST, ben benieuwd naar jullie keuken...en idd foto's spammen!!

@laurise, douche=hysteroscopie...balen, dus voor jou is het dan een laparoscopie? hier gisteren flinke pijnstilling genomen, gezien ik echt gedurende een uur weeen-achtige pijn heb gehad...heb 3 weken mijn eisprong gehad....dus is wel erg laat na mijn ei...maargoed, ik ben dus nu ongi!
    hopelijk heb je genoeg afleiding zodat die laatste weken voorbij vliegen....

@nen, wil je het ons wel vertellen?

@all, luka is vandaag ook nog thuis, ik laat die waterpokken eerst overgaan, want hij heeft juist nu veel last van jeuk, en ik kan hem thuis beter corrigeren dan de juf op school, want vind het jammer als hij er littekens aan over zou houden(ik heb er namelijk 2 in mijn gezicht van de waterpokken). vanochtend met de mannekes bij mijn moeder geweest, straks werken, en morgen weer vrij, alleen cursus morgenmiddag, en dan vrijdag en zondagavond werken....
    gisteren de gordijnen gewassen, vloer geschrobt, dus beneden is alles weer lekker voorjaars klaar, hihi, komende week de ramen boven doen, en dan heb ik alles zover klaar, hihi....

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Fax is naar gyn. Wordt snel gebeld en dan gaan ze me beoordelen. Dan hope ik puf t inleiden wordt of niet. Als ik mag kiezen.....wat zal ik dan doen? Ik durf niet zo goed.....;)

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow kak, gyn heeft fax als spoed beoordeeld. Morgen al aan de ctg en onderzoek, waarom? Geen idee! Eng!

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ all, ja jullie mogen t zeker weten :)

@ brabantse, hmz dat gaat hard ineens! Wat stond er op die fax dan wat de gyn spoed vindt? Succes morgen!

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Geen idee, volgens mij alleen dat Meike 4430 was?
    Verder is er namelijk niks aan de hand volgens mij.....

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ff snel reactie via.mob want lig al in bed.
    Brabantse...spannend meid!!!! Ben benieuwd. en zal wel voor controle zijn!! Xxxxx

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Spoed controle?
    Ik vind t wel apart, maar t zal wel :)

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Succes meid!!!!
    (wasrschijlijk noemen ze t spoed zodat je niet pas over wk aan de beurt.bent ;) )

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja ok, maar dat moeten ze dan wat nuanceren, want ik heb er de hele nacht wakker van gelegen, weten zij iets wat ik niet weet.... Maar het zal wel met een sisser aflopen idd. Ik ga me ff douchen en jullie horen in de middag wel hoe het afgelopen is.
    xxxxxxxxxxx

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    das helemaal waar skat!! dat hadden ze wel ff wat soepeler mogen brengen dan!! kan me voorstellen dat je daar wakker van hebt gelegen!! maar durf te wedden dat het nergens voor nodig was ;)
    succes kanjer!!! denk aan je!!! xxxx

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST
    Oooh wat stom van mij...je hebt nog prachtige cryo's maar misschien een domme vraag maar als je eigen eisprong hebt gehad is je lichaam zich dan niet aan het voorbereiden om dat eruit te werken, en dan komt de cryo er in... Leuk dat het een geslaagd feestje was, ja inderdaad jammer dat het niet buiten kon. Fijn dat de keuken opschiet, dat zijn inderdaad de laatste dingen, jaaa foto's ik ben benieuwd hoe mooi het eruit ziet!

@Nen
    Ja jij weet inderdaad hoe ik mij voel, ja die laatste weken kruipen voorbij en iedereen maar zeggen oh nog 6 weken dat schiet op, ja als je in je gewone dagelijkse leven door gaat..en als je er nog niet 5 maanden op hebt zitten dan is 6 weken te doen. Ja het is vreselijk die menstruaties.. ik ga naar de gyn als manlief terug is want denk dat het een laproscopie gaat worden en daar wil ik hem wel bij hebben. Ja zeker balen wilde juist graag weten hoe de uitdrijving enzo was en ze was zo paars dus ik wilde ook weten of haar navelstreng om haar heen zat. Maar alleen van er voor staat in het verslag met de weeen enzo.

Oooh spannend vrijdag geslachtsbepaling! Leuk dat je het hier gaat vertellen!

@luukske
    Ja hystroscopie al gehad en zit mogelijk aan de buitenkant, is nooit vast gesteld maar aan mijn verhaal te horen was dat wel het meest logische en toen stond dat de kinderwens niet in de weg dus vond ze het niet zinvol om laproscopie te doen. Kijken of ze het nu wel zinvol vinden..ben zo benieuwd wat er zit, is toch niet normaal dit.. Oh dat is zeker laat, wat balen jij dus ook zoveel pijn nu. Welke pijnstilling neem jij in?
    Gelijk heb je dat je Luka thuis hebt gelaten, littekens zijn inderaad zonde. Lekker dat alles weer schoon is.

@brabantse
    Oh dat is zeker snel zeg, snap dat je daar van wakker ligt, maar ik denk dat dat ze gewoon even willen kijken hoe het met jullie beebje is, aangezien Meike inderdaad zo groot was. Maar wel fijn dat ze bijna gaat komen..

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Laurise: ergens is je vraag helemaal niet gek hor!!! dat vroeg ik me namelijk ook af. maar inprincipe gaat je lichaam/vruchtje zich vanaf 4 a 5 dagen na je eisprong voorbereiden op de eventuele innestelling en precies dan, zit er een bevrucht eitje om intenestelen. daarbij krijg ik maandag woe en vrijdag pregnyl 1500eh om het nog meer te stimuleren (om mn lichaam nog meer te laten denken/voelen dat het wat moet gaan doen) maar dit schijnt beter te zijn omdat het allemaal " natuurlijk " is. behalve de terugplaatsing natuurlijk. heb nu een prachtig mooi dik en 3 laags slijm. dus heb hele goede hoop :D en vorige ronde heb ik bijna bewezen dat dit werkt ;) hihi
    begint nu wel spannend te worden moet ik zeggen nu het weekend dichterbij komt!! dacht net nog bij mezelf " ga van het weekend kindje maken :D " hahahahah
    jouw gevoel nu kan ik me heel goed voorstellen hor!!! en die 6 week zijn juist het zwaarst!! de eerste weken kom je wel door en weet je dat het nog een tijd duurt maar hoe dichter de dag in de buurt komt dat je mannetje weer thuis komt, hoe zwaarder het is!!! ik liep vooral de laatste 2 week rond als een kip zonder kop en had altijd zo de zenuwen!! maar mijn mannetje was nooit langer dan 3mnd weg geweest gelukkig. en vind het verstandig van je dat je wacht tot hij terug is met je zh bezoek! daar kan je hem idd maar beter bij hebben!!
    dikke knuf!!!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ brabantse, succes meid. Hopelijk is het niets om je zorgen over te maken!

@ ST, hoe is het met jou meid? Ah ik lees je reactie op Laurise. Ik duim weer zo hard voor je! In principe zijn alle omstandigheden in jouw buikkie helemaal goed voor een kleintje om in te groeien! Dus deze moet echt blijven plakken!!!

@ laurise, ja die laatste weken klinken voor de omgeving alsof het bijna zover is, maar juist die laatste weken gaan het langzaamst, omdat het dan zo dichtbij is maar toch zo ver weg voor je gevoel. Heb je voor jezelf een soort aftelkalender? Dat heb ik de laatste uitzending gemaakt. Had er voor mn vent ook 1 gemaakt in het klein. Als hij dan terug kwam van een actie buiten de poort, kon hij soms zomaar 2 of 3 weken aan kruisjes zetten haha. Logisch dat je nu die laparoscopie nog niet doet. Ook fijn als je man dan thuis is om lekker voor je te zorgen daarna.

@ all, ik ben zooooooooo benieuwd naar morgen haha! Tis maar goed dat ik vandaag moet werken, dan gaat de dag redelijk vlot voorbij. Eindelijk weer ons kleintje bekijken. En hopelijk dus zien of het een broertje of zusje wordt! *straaaal*

17. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Alles is goed, hoofdje is niet heel groot dies inleiden hoeft nog niet. Moet gewoon volgende week terug, nou ik beval ook liever spontaan of course :)
    Wel al 2 cm ontsluiting .dus die hebben we al binnen,.helaas kan je hier weken mee rondlopen,.lol! Xxx

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nen : ik zenuw lekker met je mee :D hihi spannend hor!!! en natuurlijk leuk om de kleine weer ff goed te bewonderen!!! wat denk je zelf?! en je mannetje?!
    werkze vandaag en veel plezier morgen!!!

all: hier beginnen nu toch wel beetje de zenuwen te komen voor zaterdag hor! morgen bellen rond 4uur hoelaat ik precies mag komen zaterdag!!
    daarna lekker plat tot donderdag :D en ik ben begonnen met breien sinds t weekend dus ga lekker hoooop breien en das een hele goede afleiding!!
    ps: voor degene die benieuwd zijn,..ik ga zo mapje aanmaken in mn album met de keuken fotos :D

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, spannend meis....mijn duimen draaien!!

@Laurise, ik heb aleve en naproxen....gisteravond moeten werken, toen ging het wel, maar vanochtend weer die krampen....had eigenlijk hele dag in mijn huispak binnen willen blijven, want lek vandaag weer als een zeef, maar heb vanmiddag een verplichte cursus....
    mbt endo, collega van me zit in het IVF traject, en bleek dus ook endo te hebben, uiteindelijk in Belgie terecht gekomen en ze moest daar dus decapepthyl spuiten, 1x per maand, en na 3 maanden was bijna de hele endo weg.....had er nog niet van gehoord dat dat daar voor gebuikt werd, maar is misschien iets om je in te verdiepen....

@nen, ben echt benieuwd meis!! wat zegt je gevoel? denk een meisje!!

@ST, dit moet jullie ronde worden, hihi....

@all, deze keer dus een cyclus van rond de 46 dagen gehad, inmiddels weer CD3, en lek als een zeef...morgen en zondag werken, zit me nu al druk te maken hoe ik dat moet doen....blehhh....
    en voorheen erd ik dus nooit ongi, dat was met vakantie wel fijn, en nu moet ik gewoon afwachten of ik met vakantie ongi ben....misschien dan toch een maandje de pil gebruiken....ik weet het niet....

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    brabantse: wat een goed nieuws!!!!!!! en heb je ze wel ff verteld dat ze je niet meer zo moeten laten stressen!?!?!?!

Deel Deze Pagina