haha grappig: we zitten met zn alle tegelijk te reageren luukske: wat een lange cyclus zeg!! en wat vervelend dat je er zo'n last van hebt!!! kan me voorstellen dat je je druk maakt over t werk dan. good luck skatje!! knuf
@brabantse en ST, idd allemaal tegelijk aan het tikken, hihi.... @brabantse, ik blijf bij de 17e!! @ST, ja lange cyclussen, maar vanaf mijn pubertijd nooit een eigen ongi gehad, ja voordat ik aan de pil ging, was met 9 voor het eerst ongi, en met mijn 14-15e aan de pil....dus daarna nooit eigen ongi gehad, ook de jaren tussen de 2 mannekes niet, en heb toen ook nooit iets gebruikt....
De17e weet controle en groei echo ziekenhuis, inleiding plannen tussen 40 en 41, normaal laten ze doorlopen tot 42 en dan nog inleiding plannen....poeh.
@ST Haha fijn dat je mijn vraag niet dom vond haha. Oke wist niet dat er zoveel dagen 4 tot 5 tussen zat, dacht eitje springt, is het niet bevrucht wordt je lichaam klaar gemaakt voor het "afstoten" van de eitjes. Oke ja daar kan ik mij wel goed inkomen dat het in een natuurlijke cyclus beter is zodat inderdaad je lichaam gaat voelen wat het moet doen! Alleen wordt het even in de maling genomen Oh jouw mannetje dus ook weleens lang weg? O ja volgens mij hadden we het daar vorige keer over gehad, of was dat met nen haha ik weet het niet meer. Ja joh precies de eerste weken weet je dat het nog lang duurt nu zit je zo tegen het einde op te hikken..vanaf 4 kan ik altijd goed aftellen..as maandag nog 5.. maar gaan over 3 weken een week weg met de familie dus richt mij dan daar op, dan voorbereidingen verjaardag Laurise en dan komt hij thuis haha stap voor stap denken. Snap dat je zenuwachtig bent!!! Komt weer dichtbij he, en dan weer dat wachten pfff leef met je mee! @Nen Ja precies, ik word weleens moe van die opmerkingen..oooh hij komt bijna terug, wat is de tijd snel gegaan pfff ja voor iedereen die in zijn vaste eigen ritme zit wel ja maar niet als je dit zelf mee maakt. Heb deze uitzending best veel moeite met de omgeving..natuurlijk steunen ze mij, helpen ze mij maar kan met niemand de "o ja dat heb ik ook" momenten delen. Of dingen waar zij helemaal niet aandenken (wat leuk dat je een nieuw horloge van je man hebt gehad voor je verjaardag, ja heel leuk maar wel zelf en alleen uitgezocht..) Maar ja dat is met alles zo ook als je in de mmm zit als je het niet mee hebt gemaakt weet je niet hoe het voelt. Nee heb geen kalender en eigenlijk kan ik pas vanaf 4 weken aftellen...daarvoor vind ik het veel te lang en vind ik het geen aftellen (weet niet hoe ik dat moet verwoorden). O wat leuk dat je het ook voor je man had gemaakt en dat is lekker strepen ja als hij zo lang de poort uit was. Manlief komt elke dag weer terug op de basis. Ja schoonmoeder zei al doe het nu dan verzorg ik je wel, nee heb mijn man al te veel moeten missen bij dingen en wil hem erbij hebben! Oooh ben ook benieuwd voor jullie morgen!! Hoe laat moeten jullie? Voel je goed? Heb je al een mooi buikje? @Luukske O ja ik heb ook naproxen en dat helpt redelijk maar nog is het vreselijk die weeen. Ooh weet hoe je je voelt, je wilt het liefst in bed kruipen en eruit komen wanneer het over is. Ik vind het ook vreselijk op mijn werk als ik een vergadering heb..dan moet ik tussen door even weg lopen pff handig als notulist.. Oke dat is goed om te onthouden, al is het nooit vast gesteld door een onderzoek bij mij. Wat heb jij waarom je zo erg bloed en pijn hebt? Ja zou ook even de pil gebruiken voor de vakantie, dit wil je niet hebben! @Brabantse Fijn dat alles goed gaat! Fijn dat je al 2 cm ontsluiting hebt maar inderdaad zegt het nog niet veel.. duim voor je dat het eerder komt dan dat je daar weer terug moet komen! Sterkte meis.
Luukske: dus als ik het goed begrijp (sorry als ik er helemaal naast zit) is het eigenlijk een goed teken dat je nu ongi bent geworden?!?! Brabantse: spannend hor allemaal!! Volgende wk weer controle maar hoop voor jou dat inleiden niet nodig is en dat de kleine boef vanzelf (en gauw) komt !! xxx denk aan je hor!!! (hoop elke keer te lezen dat je vliezen zijn geknapt hahaha) Laurise: klopt, hebben we het maanden geleden idd over gehad maar mannetje hoeft nu nooit meer weg gelukkig! Hooguit 3a4 dagen voor cursus ofzo. Hij WAS marinier nu brandweerman. Maar skat,..je hebt idd dingen om je op te focussen de komende weken!! Das wel erg fijn hor!!! En straks kan je heeeerlijk van je man genieten en ik dacht eerst ook hetzelfde hor. Vond t toen ook zo vreemd dat er zo lang tussen ei sprong en tp zat maar als je nagaat, klopt t wel, eitje is 4dagen verder dan eisprong. Maarja .blijft ingewikkeld allemaal en eigenlijk zie ik niet zo tegen de wachtweken op! Heb zoiets van , komt helemaal goed! Die zitten we ff uit en dan hebben we prachtig mooi resultaat (lekker positief haha) maar ben zooo benieuwd hoe t ontdooien nu gaat!!!! En hoe goed mn kanjer(s) is(zijn) spannend weer!!! Maar ga van het weekend lekker afleiding zoeken haha za zo ma di woe plat. Met mn brei werk en ga films kijken! En woe komt de kleine meid en mogen we weer oppassen! Do vr werken en dan is het alweer weekend! En de eerste wk voorbij en tussendoor moet ik nog ff naar mn werk (gelofte afleggen) en naar zh voor pregnyl dus ben wel lekker bezig! En dan ma di werken, woe oppassen en do bloedprkken dus gaat best rap!
@brabantse, hihi.... @laurise, ze hebben dus laatst die hysteroscopie gedaan, gyn meende met de echo een poliep en een vleesboom te zien, maar de ass.gyn die de scopie deed kon niks vinden....erg raar dus.... @ST, ik heb PCO en dan best extreem(met oa aanleg voor overgewicht, maar nu dus bijna 18 kilo kwijt, hihi), dus van de eene kant fijn dat ik ongi wordt, echter dat extreme is ook zo heftig, want het belemmert me eigelijk in mijn werk, blehhh.... @marsim, hoe gaat het met jou en je hubbie? dikke knuf!!
Harde buiken komen nu regelmatig al 2 uur,.begin ook last van rug te krijgen. Wellicht vals alarm, maar vind t wel spannend!
Goede morgen dames!!!! Volgens mij wordt het weer een hele mooie dag vandaag Whahaha Brabantse ik vertel niets hihi Xxx Trouwens waar ik aan zat te denken, .je gaat ons toch niet verlaten straks he?! Als je kleintje er is?! je blijft toch wel gezellie kletsen?!?!?! Luukske: ik begrijp hem meid!!! Ik zal mezelf eens meer in PCOS verdiepen!! gewoon omdat ik wil weten wat mn dinnetjes hier hebben/meemaken enz. ben er niet echt in thuis en vind dat ik dat wel moet zijn en oooooh wat ben ik trots op je zeg!!! 18!!!!!!!!! Kilo!!!!!! WOW!!!!!!!!! Ik ben er net 1 kwijt hahahaha maar ik ben ook niet echt aan het lijnen! Ik let alleen BEETJE op mn eten maar maandag ofzo gaan we weer aan Sonja! Kijken of ik er 5 kilo af kan krijgen! Ik heb niet echt overgewicht ofzo ( ben 166 en weeg 64.7 kilo) dus eens kijken of het lukt ! (schijnt dat je makkelijker afvalt als je echt zwaarder bent! (ben beetje voorzichtig met mn woorden want ben veeeel te bang verkeerde dingen te zeggen als het om gewicht gaat dus niets verkeerd opvatten hor) ) Brabantse: wat lees ik nu?!!??!!??!!? SPANNEND!!!!!!!!!! Nu wil ik weten hoe t gaat!!! Lekker dan hahahah ben gewoon zenuwachtig voor/door je All/ego: hier geen nieuwtjes eigenlijk!! Zit weer op mn werkje en moet nog tot 16.15 maar ga lekker om 15uur naar huis! Lekker genieten van het weekend! Vanmiddag amc bellen of mn tijd voor morgen nogsteeds op 11.45 staat! En verder ga ik lekker zenuwen voor morgen hihi morgen vroeg nog maar ff hardlopen, ter ontspanning en voor goede gezondheid/fitheid voor de TP (wat ik allemaal wel niet probeer haha) Manlief gaat morgen na de TP op verjaardag bij zn beste vriend en ik kruip lekker op de bank! Dus heb lekker alle tijd voor mezelf! Ga lekker breien en tv gluren zondag is hij werken en is mijn planning dus niet veel anders de eerste 2 dagen na de tp zijn dus heeerlijk ontspannen!
@brabantse, je houdt de spanning er wel in, hihi....spannend!! @ST, maak je niet druk over dingen te zeggen mbt tot gewicht, hihi....ben altijd al "stevig"geweest, maar nu was het gewoon erg....had alle zwangerschapskilo's er nog aanzitten, en was het nu gewoon zat....merk dat ik weer steeds beter in mijn vel ga zitten hierdoor....ben echt een emo eter(vreter, hihi) @all, kleine man is alweer 17 maanden....phoe... vannacht slecht geslapen door dat heftige vloeien, en vanochtend nog eens met hubbie erover gehad....gezien ik nu dus echt eigen (onregelmatige) cyclussen heb laten we het zo, en als Mika groot genoeg is(als hij naar school gaat) laat ik wrs toch mijn zaakje eruit halen...ben dan ook "al" 36!!
17 maanden al, wauw, het gaat snel! Uh ja ik hou het spannend, weet niet of het een voorteken is, laten we t hopen. Ben nu met Meike alleen hele dag en ben gewoon lekker aan t sjouwen, vaatwasser, was vouwen, alles netjes maken en straks naar de winkel lopen. Horende dat beweging de boel werk aan der gang brengt haha. Blijf het ent vinden hoor, maar ja....ff bikkelen! Jullie horen ervan, miss wel 4x vals alarm lol!
hoi meiden, ik kom alleen even gauw mijn nieuws brengen.... tromgeroffel..... we krijgen een meisje!!! Ik ben helemaal in love!
WOW nen!!!!!!!!!!! een meisje!!!!!!!!!!!!! wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe vind je mannetje het?!?!?!!?!? gefeliciteerd!!!!!!! Luukske: ik zal me niet meer druk maken hihi Kan me voorstellen dat je nu beter in je vel zit! Dat heb ik al bij 1kilo hahaha lol ,..nee serieus,..je gaat je er ook beter door voelen das gewoon een feit! Ik ben ook altijd wel wat steviger geweest. dat is toen jaren minder geweest maar sinds 3jr zijn er aardig wat kilotjes bijgekomen (ander werk en ander ritme, geen verbouwing meer, minder stress, toen ook gestopt met roken en dat ging lekker hard! + het gebruik van hormonen erbij ) vind zelf dat er niet veel af hoeft maar 5kilo zou leuk zijn! Enige nadeel is dat het bij mij alleen om mn billen en kont zit want vanaf mn heupen is alles gewoon netjes in balans haha Hoop dat je vanavond een goede nacht hebt meid!!! En moet zeggen, goede keus!!! Knuf! Brabantse: alles nog rustig?! Haha ze zeggen t idd! En pepers eten en sexen hahaha ik hou je in de gaten hor Xxxxxxxxx Hier net gebeld met het AMC maar ze hebben de afspraken voor morgen nog niet ingepland dus er was geen tijd bekend  moet nu wachten tot ze mij bellen!!! Maar ik ken die terugbel afspraken inmiddels wel dus 4 uur ga ik zelf weer bellen hihi Krijg nu toch wel de zenuwen!!!! Pffffffff ben zo benieuwd hoe t morgen gaat! Qua routine weet ik het natuurlijk wel! Maar ben benieuwd hoeveel cryos ik terug krijg, hoeveel er zijn ontdooit hoe goed ze groeien enz enz kom morgen natuurlijk wel ff alles vertellen en foto spammen dus bereid je maar vast voor op weer een boek werk hihi Xxxx tot strakkies !!! kom natuurlijk nog wel ff gluren hier maar ga nu afsluiten en naar huis!
Nen een meid, wat gaaf! Ik spreek uit ervaring kei gaaf, maar heel anders dan een jongen lol! Spannende morgen tp? Ik wacht op je boek werk, graag zelfs! Hopelijk nieuw cryos! All hier alles rustig,.soms wat harde buiken, maar niet der voor weeën zoals gister avond. Na douche en gaan liggen was het snel minder, dus echte voor weeën Maar die voel je toch ook al goed, lol! Xxxxxxxxxxxx
thanx nen!!!!! zit nu lekker op de bank! laptopje ff op schoot om mn dinnetjes hier te bekijken! en mn brei werkje naast me! net mn vitamine B comlex pilletje genomen en lekker kopje camille thee voor mezelf gemaakt! morgen vroeg lekker nog ff hardlopen, daarna lekker douchen en ontbijten en daarna in de auto naar amc! ik zeg: ik ben er klaar voor!!!! zo spannend weer !!!
Hoi schatten, Vanavond om 23.00 toch verloskundige gebeld, had bijna 4 cm. In ziekenhuis aangekomen uur later 5 cm. De douche in..na 3 kwartier eruit en 8 cm. Vliezen gebroken, meteen perswee en met die ene perswee is fleur om 02.17 geboren. T was een flits bevalling, heel heftig, maar t zo waard! Trusten! Xxxxxxxxxxxx