clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ST, ben gisteren idd naar de kapper geweest, wrs morgen even een kleurtje erin....
    mijn duimen draaien dat dat posi gevoel ook echt posi blijft....

@all, vanochtend jaargesprek gehad op mijn werk, niks bijzonders. vanavond werken, morgen vrij, en dan even naar de markt, als het droog is, want wil wat stofjes halen voor een dekbedhoesje voor Mika....

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja hoor, met mij allesgoed. Net terug van wandeling met Meike, lekker even buiten. Fleur doet het super, alleen de nachten zijn nog drama, 2 uur slaap max max. Hopelijk gaat dit over :)

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannende, blijven spuiten, hihi. Goed gevoel houden!

@ luukske, lekker even bij de kapper geweest. Werkse!

@ brabantse, pff die nachten, heftig hoor. Hopelijk snel wat beter! Geniet van je meiden.

@ all, hier cd 2!!! Cyclus gehad van 33 dagen, dus niet slecht.
    Morgen werken. Vrijdagnacht en zondagnacht. Hier met isa nog steeds drama met het gaan slapen. Heb zelf het idee dat het met haar ontwikeling te maken heeft. Ze gaat nu ineens wel heel goed praten met hele zinnen. Elke dag ook weer nieuwe dingen. Misschien gaat het wat te snel voor haar?

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Luukske: lekker gewerkt gister!?!
    ooooh goed bezig!!! Ff lekker knippen en kleurtje :D
    Ik moet al heeeeeeeeeel lang naar de kapper maar t komt er steeds niet van ,..en ik ben ook gewoon zo, dat ik er de tijd niet voor neem!
    Veel plezier vandaag op de markt!!!! Hopelijk slaag je voor een mooi stoffie :D

Brabantse: lekker he!? Ff frisse neus halen! En ff tijd me je andere poppie :D zal ze vast op prijs hebben gesteld! ;) en fijn om te lezen dat Fleur het zo goed doet!! op de nachten na dan, maar dat komt vanzelf schat! Xxxxxxx

Marsim: netjes hor 33dagen!!! Trots op je :D hihi
    En je kan best eens gelijk hebben hor,..dat Isa gewoon zoveel “mee maakt” voor haar gevoel overdag dat ze daar savonds wat last van heeft. Slaapt ze overdag wel goed?!?! En misschien is het gewoon dr leeftijd . hopelijk is het gauw weer over en slaapt ze heeeerlijk !
    ik spuit me rot :D hahahahah lol nee hor,..morgen nog 1x en dan maar afwachten tot donderdag!! Spannend weer!!! Heb heel dubbel gevoel! Ene moment denk ik raak andere moment heb ik er totaal geen vertrouwen in ! maarja,….kan niets anders doen dan hoop houden!! Erin blijven geloven en afwachten tot donderdag!

All/ego: vandaag weer te werk!! Morgen ook en dan alweer weekend :D gaat lekker rap zo ;)
    Ben qua lichaam nog steeds lekker opgeblazen vooral savonds na het eten heb ik lekker bol buikje,..altijd na tp ,…zullen mn darmen wel zijn!!! Verder merk ik lichaamelijk (nog) niets  ooh ja,…heb heeeeel licht een laagje van kleine pukkels over mn gehele voorhoofd  heeeel irri gelukkig ben ik de enige die het ziet :D ooh en ik heb af en toe nog krampjes en licht ongi gevoel  denk niet dat dat duid op veel goeds maarja,…..
    Qua gevoel/geest,…het ene moment geloof ik heilig dat het raak is en het andere moment heb ik er totaal geen vertrouwen in ,..maar daar wil ik niet aan denken want ik ben en blijf positief!!! Negatieve gedachtes komen er bij mij niet in deze wachtweken!!!! Teminste,…dat probeer ik :D
    Enige wat ik wel beetje merk is dat ik heel af en toe misselijk ben beetje irri gevoel is het. Maar ik denk eigenlijk dat dat komt door de pregnyl! En anders zit het gewoon tussen mn oren omdat ik het gewoon graag wil voelen allemaal ;) nog ff doorbijten dus!! Morgen laatste pregnyl halen en dan weekje in de afwachtstand! Gelukkig hebben we nog wel wat op de planning staan! Vrijdag avond feest van man zijn werk. Zaterdag komt mn schoonvader als het goed is dagje (en logeren) zondag is manlief oppad met zijn broer. En heb ik lekker huis voor mezelf :D lekker ff chillen en breien en rust nemen! Ma di werken. Woe oppassen en donderdag is het doom day!!!! Maar,…als ik niet zwanger ben, verwacht ik ma/di al ongi te werken en misschien zelfs al zondag!
    Nou meiden,…..weer heeeel verhaal getypt! Fijne dag allemaal!!! Dikke kus xxxxxx

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik had 2 weken ongi gevoel toen ik zwanger was, behalve bij de miskraam, toen voelde ik niks. Klachten begonnen bij 4 weken al, dus blijf positief meis!

Dikke kus op je buikje!

X

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    aaaaaaah thanx brabantse!!!!!!!!!!!!! :D
    ik moet toegeven vorige ronde en vorig jaar dacht ik ook dat ik ongi ging worden! uiteindelijk was dat natuurlijk ook wel zo , maar in eerste instantie wel HCG gehad ;)
    als ik dit gevoel houd,...dan geloof ik er wel in! ik vraag me af waar de vlagen misselijkheid vandaan komen,...kan zoveel zijn! mn darm, bijwerking pregny;, tussen mn oren, gewoon niet lekker, enz enz. hoop natuurlijk hcg opbouw :D hihi
    mn mannetje kwam net ff op mn werk (met zijn werk) en zei: dat ik op de bank thuis moest gaan liggen als ik misselijk blijf en last van mn buikje blijf houden. doordat ik op mn bureau stoel zit,..zit ik beetje in elkaar en krijg daar onprettig gevoel van :( maarja,...heb sluit dus voel me schuldig als ik me zo weer ziek ga melden pfffff miss morgen maar later beginnen dan ! en als ik vanavond thuis kom, hup mn bed in :D nouja,...de bank op

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ST, alles voor het beebje in je buikje, hihi....dit moet gewoon goedkomen, je moet rustig aan doen als het niet gaat....

@brabantse, met hoeveel weken sliep Meike door? hopelijk wordt het steeds beter met de nachten!!

@marsim, you go girl met zo'n mooie cyclus....
    herken het van Isa wel, als ik het vergelijk met Luka....die werd opstandig als hij niet uit zijn woorden kwam, of als dingen niet lukten....

@all, net een gaaf stofje gekocht voor een dekbedovertrekje voor Mika! is wel pas voor het juniorbed, maar het stofje is gewoon super...
    ben wel aan het kijken of we een nieuw bedje aanschaffen of dat ik het bedje van Luka ga verven!

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Meike, die kwam de eerste 8 weken standaard rond 3.uur s nachts en dan pas weer rond 8 uur. Daarna sliep ze van 23.00 tot half 7. Ideaal dus, ze heeft nooit gespookt in de nachten :)
    Ik hoop dat fleur t.snel gaat snappen, ze is zoooooo lief!

9. Hoi dames, sinds maandag slaapt onze boef weer lekker door gelukkig :)
    Vind het wel pittig worden met werk en de zwangerschap..

Brabantse, wat moet het best pittig zijn die gebroken nachten :( Hoop dat het snel beter gaat! Mooi meisje is het!!

Marsim, wat een nette cyclus nu!

ST, neem je tijd om rust te pakken.. ik duim voor je je en ben heel positief over deze ronde!

Luukske, altijd weer lekker gevoel he, als je haar geknipt en gevrfd is! Wat voor kleurtje heb je gekozen? Wat leuk dat je bezig bent met een dekbedhoesje, was ik maar zo creatief!

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ha meiden,

Laatst dacht ik een bericht geplaatst te hebben via mijn telefoon, maar ik zie nu dus dat het niet geplaatst is...

@ brabantse, wat een prachtig meisje is Fleur! Pittig die gebroken nachten he..

@ einad, fijn dat je kleine grote man weer doorslaapt. Hoeveel uur werk je per week? Ik vind het ook al pittig, werken/huishouden/zwanger zijn.

@ ST, duimduimduimduim! :D

@ all, hier weer op mn werk. Gelukkig laatste dagje deze week. Mn vent is weer in het buitenland tot volgende week woensdag en kijk er al erg naar uit dat hij weer terug komt. Kleine man heeft woensdag prikjes gehad en daar was hij wel even ziek van. Verder komen er nu 3(!!!) kiezen door dus dat doet hem ook goed zeer...

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske: wat voor stofje heb je gekocht??!!!? En jij bent zooooo crea altijd,…zal lekker het oude bedje mooi opknappen!!!
    En idd!!!!! :D heb t wel uitgezeten tot sluit hor! Al vond ik het best pittig! Thuis meteen ff half uurtje op bank gelegen met mn oogjes dicht! Toen ff gegeten en toen bedacht ik me ineens dat ik recht had op die leuke laarsjes die ik had gezien! Dus op naar koopavond en de laarsjes gekocht + nog een jasje en een top voor vanavond! :D hihi (top vond ik gewoon leuk voor t feestje vanvond (en natuurlijk voor dagelijks ook) en ik had ernstig gebrek aan jasjes) nu zit ik weer lekker op mn bureau stoel en gaat goed! Enige nadeel is dat ik straks weer receptiedienst heb! Ik moet dan steeds naar voren hangen om t luikje te openen bij bezoek! En daar kom ik moeilijk bij en dat kost me energie en buikkrampen 

Brabantse: t komt vast gauw hor ,….de lieve kleine Fleur moet gewoon nog even dr ritme zien te vinden!! ;) geniet maar lekker van dr!!! Je mag trots zijn meid,..met je 2 prachtige meiden :D

Einad: kan me voorstellen dat het wat zwaarder wordt nu allemaal!!! Moet ook eerlijk toegeven,…heb er respect voor hor!!!! Én mama, én werken, én zwanger en natuurlijk moet er thuis ook nog eens van alles gebeuren!!! Petje af!!!
    En bedankt voor het duimen ;) en je positiefheid!!! :D hopelijk volgende wk positieve uitslag!!! En ik neem zeker mn rust hor!!! Gister ff gelegen vanuit mn werk! Vanavond helaas 17:00 klaar dan rap naar huis, douche en omkleden en feest van mans werk. Morgen maar ff lekker uitslapen en volgens mij krijgen we visite! En zondag heb ik lekker voor mezelf! :D
    Ma werken en savonds heb ik t huis alleen en ga ik lekker niets doen! Di werken en woe weer vrij! En dan is het donderdag!!!! Maar als het niet is gelukt word ik al eerder ongesteld! (Tussen nu en dinsdag) ….we zullen zien!

Nen: handig he die mobiels  ik heb dat ook regelmatig!!! Heeeeeeel irritant!!!
    Aaaaah arme jongen!!!! Én kiezen én prikjes!!!! Das toch ook niet leuk!! Geef m maar dikke knuffel van me!!!! En je mannetje ook nog eens paar dagen weg,….bleh,….saaaaai!!!!!
    Hoest verder met jou?!!??!!? En je buikie en frummel?!?!?!
    En thanx voor het fanatiek duimen :D

All/ego: hier geen nieuws!!! Straks laatste pregnyl halen :D en daarna weekje ontspannen,…nouja ,…qua zh dan! Heb genoeg te doen de komende week!
    Ben toch ook wel beetje benieuwd nu naar mn uitslag van donderdag! Ergens geloof ik erin, maar aan de andere kant ook totaal niet :-s pffff lastig hor!!!
    Fijne dag schatten!!!

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @einad, fijn dat de kleine boef het weer snapt dat hij moet doorslapen, hihi....
    moet mijn haren nog verven, maar denk een een warm rood/paarse kleur, of een bruin/rood tint.

@brabantse, dan was Meike al snel met doorslapen...Luka was 6 weken, maar Mika was bijna 1 jaar....

@ST, mijn duimen draaien voor jou onafgebroken....
    ik heb een grijs stofje gekocht mt witte sterren en een grijs/wit streepje, dit ga ik combineren. en ik ga idd het bedje van Luka omstylen in een donker grijze kleur.

@nen, phoe hubbie een aantal dagen weg....moet er zelf niet aan denken.

@all, ben echt aan het aftellen, moet nu 4 dagen werken, dinsdag vrij, en dan woe+do nog werken en dan 11 dagen vrij!!
    hubbie gaat 7 mei een dagje naar München, met de vlieger op en neer...voor zijn werk, had graag mee willen gaan, en dan lekker shoppen in München, maar helaas, Luka moet naar school en heb geen oppas....dan maar een andere keer samen....

verder net de nalevering gehad van onze tuinset...vorige week hadden ze maar 2 van de 4 stoelen geleverd, en net....hebben ze 4 stoelen geleverd, dus heb er nu 2 als reserve, want heb alleen getekend voor 2 stoelen, hihi....

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luuske: mooooooie tinten zijn dat!!!!!!! Maar,….vind je dat niet donker dan voor de zomer tijd?!? X
    En wat leuk die stof!!! Heb er wel een idee bij! ;) ga maar lekker crea aan de slag!!! En goede keus van het bedje :D hihi
    Strakkies lekker paar dagen vrij zie ik!! Lekker hor!!!! Ik wil wel op de jongens passen hor ;) helaas woon ik niet om de hoek  en goed bezig met je tuin set!!!!!!! Zou ik ook hebben gedaan als ik jou was! Nu heb je iig genoeg plek :D hihi ik wacht al weken op mn lade voor de keuken!! 6wk na bestellen werd alles geleverd op 1 lade na ,…toen zou ie 4wk later komen en was ie er weer niet! Nu is ie er nog niet en duurt het NOG 3 wk zeggen ze! Nou mag het hopen wacht inmiddels al 3mnd vanaf bestellen!!!!
    Ik moet aan de box beginnen! Vanaf half juni komt die tweede kleine meid natuurlijk en wil haar gewoon in de box hebben als ik moet oppassen ! box heb ik al maar is een oudje dus ga m mooi schuren, schilderen en aflakken! En thanx voor het maximaal duimen draaien! Hoop zoooo dat het helpt! Haha (natuurlijk helpt t niet maar hoop wel zooooo op een goede uitslag!! Haha)

Net laatste pregnyl gehaald!!! Dat hebben we ook weer gehad!!!! Nu weer te werk tot 17:00 en vanavond lekker in mn nieuwe outfit te feesten :D heb er wel zin in! enuh,…..ookal voel/merk ik lichaamlijk niets,..ergens geloof ik erin dat deze ronde onze ronde is! :D ik geloof in mn wondertje(s) in mn buik ;) hihi …(zal de pregnyl wel zijn!!! )

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ST, ja heel irritant dat je mobiel het dan niet plaatst. Zeker omdat ik regelmatig bij lees via mobiel en weinig de laptop aan heb thuis. Mn mannetje is al vanaf maandag weg. Gelukkig zijn we bijna op de helft :D Maar ik mag niet klagen vergeleken met Laurise. Met mij gaat het verder goed hoor. Ben nu eindelijk van de pillen tegen de misselijkheid af. MOet wel genoeg eten op een dag, maar ben al lang blij dat ik die rotzooi niet meer hoef te gebruiken. Mn buik groeit lekker :) Echt al een stuk groter dan de vorige zwangerschap op deze termijn. Vind jij die pregnyl ook van die rotprikken? Bij mij sprongen te tranen toen in mijn ogen! Maar misschien kwam dat doordat mijn buik ook al beurs was van 2wk menopur. Ik blijf voor je duimen lieverd!

@ luukske, ach ik ben niet anders gewend dan dat hij af en toe weg is voor zijn werk. Zo lang hij maar niet uitgezonden wordt op korte termijn, want dat wordt dan wel erg heftig met 2 kindjes die nog zo klein zijn. Oeh wat heerlijk dat je straks 11 dagen vrij bent. Haha wat gaaf dat je twee tuinstoelen extra hebt gekregen!!!

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nen: je zit al op de helft dus?! Voor je het weet is ie weer thuis meid!!! Nu heb je lekker mama/vrouwen dagen ;) wat fijn dat het zo goed met deze zwangerschap gaat!!! En dat je lekker groeit en van de misselijkheidpillen af bent!! Goed om te horen!!! ;)
    Ik vind pregnyl idd niet zo lekker! Maar,…ik krijg het in mn bilspier!!!! Vind dat wel prettiger als in mn buik maar soms voel ik het (vooral als het nog te koud is) echt door mn spier gaan en dat is gewoon niet lekker!!!! Vd week vroeg de assistent me wat tijdens het prikken en ik kon niet eens fatsoenlijk antwoorden en was ff druk met ademhaling/puf techniek bezig hahahaha
    Ach…..als t maar werkt !!!

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dames?!?! waar is iedereen?!?! wat een stilte hier! we waren al helemaal verbannen naar pagina 3!! hahaha

nen: nog 2 nachtjes!!!!! ;) je hebt t overleefd schat :D hihi
    vandaag alweer 17 wk!!! jeetje,....de tijd vliegt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hebben jullie een lekker weekend gehad?!?!
    ons feestje van mans werk was zeeeer geslaagd en we waren pas half 1 thuis!! (duurde ook tot 12) lekker gedanst en gekletst en was gewoon een top avond! zaterdag lekker ontspannen dagje gehad! keuken ingeruimd en opgeruimd enzo en savond bij vrienden film gekeken! ook erg Gezellig gehad!! en gister was manlief hele dag met zn broer weg en heb ik lekker deel vd schuur opgeruimd (mn fiets kon Er niet eens meer in!!! doordat man zo druk was met klussen laatste tijd, lag hele schuur overhoop maar ik brak zowat mn nek als ik wou wassen! Verder lekker woonkamer uitgesopt en opgeruimd en ff lekker ontspannen zitten breien in de zon :D oooh en ik ben met mn beste vriendin en haar kleine man en mijn hondjes nog ff naar het bos geweest en terrasje gepakt! Dus echt een topper ook!!!
    Kon ik ook wel ff gebruiken want heb beste dip dagen  ik ben er 99% zeker van dat deze ronde niet is gelukt! Ik voel 0.00 qua zwangerschap maar voel me wel ongesteld! Zere tepels (deze keer alleen niet mn hele borst maar echt alleen mn tepel) pukkeltjes op mn hoofd (heeeeel fijntjes maar wel boel) krampen in mn buik en zere rug  ga ook steeds naar toilet voor controle maar,…tot nog toe geen ongi (dag 13 na ei) (ja of nu terwijl ik dit typ! Voelt wel zo namelijk) ook nie na klussen met manlief (wat vaak wel zo is als ik rond ongi zit) en,…ik heb gewoon “het gevoel” niet deze keer  en dan is manlief ook nog eens werken deze dagen! En dan kan het aan mij liggen hor,..maar vind het zooo vervelend als hij werkt in deze periode. Als ik nu vandaag ongi wordt is hij er niet! Als ik het morgen wordt,..is hij er woe niet! De dag erna,..die meestal het naarst is! en als ik t niet wordt maar donderdag negatief bloed krijg,..dan is hij er vrijdag weer niet om het samen met mij te verwerken  en vind dat soms zooooo vervelend !
    Maar goed! Genoeg geklaagt!!!! ;) en genoeg ego geschreven!!!!

Fijne dag schatten!!!!!!!!!!!
    Oooh ik heb nog wel iets leuks,…ik heb meegedaan op vakantie veilingen.nl (zijn we 2010 ook door op vakantie geweest 8dagen voor spotprijs!) en heb 2 hotel overnachtingen gewonnen!!! Ga lekker binnen nu en 12mnd met manlief naar BOEDAPEST!!! :D moet alleen nog vliegtickets kopen maar die zijn niet zo heeeeel duur,..nadeel is wel dat het stuk goedkoper is via Eindhoven en das 3uur hier vandaan! Maar scheelt dik 150 euro! Maar vond wel dat manlief en ik dat hadden verdiend ! (na ons weekendje Duitsland ;) )

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, ja als je gewend bent aan een tijdje zonder hubbie, dan is dat misschien ook anders....ik ben gewoon zo"verwend" dat hij gewoon in de buurt is met zijn werk.
    en herken het wel dat de buik bij de 2e sneller groeit....hier helaas wel, dat de buik ook minder snel afneemt, hihi...

@ST, wat lekker even weg met hubbie. en wat leuk dat je de box gaat opknappen....ik ga binnenkort aan het bedje van Mika beginnen. heb het dekbedovertrek wel al klaar, zal foto's spammen als het tzt op het bedje ligt, dan komt het beter tot zijn recht.
    wat leuk een feestje, dat ook nog eens gezellig is, hihi...wij hebben 12 mei een bruiloft en van de zomer ook nog 1, en een groot feest van mijn werk in september....
    enne, wat betreft je gevoel....ik was er bij Mika ook heilig van overtuigd niet zwanger te zijn, omdat ik de andere zwangerschappen (van Luka en de 2x MK) steeds dezelfde klachten had....en nu was het heeel anders, want ik voelde niks, en toch zwanger, dus ik hoop dat je het gewoon mis hebt, hihi....

@all, hier ook een heftig weekend achter de rug....Luka is vanaf vrijdagnacht aan het spugen, en inmiddels 3 kilo afgevallen(hij weegt nu nog 17 kilo met een lengte van 1.20mtr en 6,5 jaar!!)
    net bij de huisarts geweest en we moeten morgen meteen bij de KA komen, gelukkig, want ik word er echt moedeloos van....hij heeft geen energie....ze hebben hem vanochtend weer op suiker getest, maar die was goed, en ik wil dat ze zijn schildklier testen en een verwijzing naar de diëtiste geven voor bijvoeding, want dit kan echt niet langer(ik maak me al heel lang zorgen, maar hubbie wimpelde het steeds af...ik als verpeegkundige haalde me te veel in mijn hoofd!!). we houden er rekening mee dat hij opgenomen gaat worden, maar als het nodig is, doen we dat met alle liefde!

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jeetje Luukske,...arme luka!!!! ben benieuwd wat de KA morgen gezegd! en idd,....als ie opgenoegem moet worden is dat natuurlijk alleen omdat het beter is voor hem! en doe je dat met heel veel liefde!!!
    dikke knuf voor jullie maar natuurlijk ook voor juillie kleine ventje!!
    ps: ben benieuwd hor naar je lakentje!!
    en jullie hebben ook lekker hoop feestjes voor de boeg :D wij hebben in aug nog een bruiloft en hebben dan denk alle feesten wel ff gehad ;) hihi
    en ik hoooooop dat mn gevoel me bedonderd maar heb er weinig vertrouwen in helaas! volgende ronde maar weer ;)

19. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Shit, moet dalijk een pasfoto laten maken van onze uk. Ogen moeten open....dat gaat nooit lukken want ze slaapt altijd!! Ben de wanhoop nu al nabij, wat doen ze een baby en haar net bevallen mama aan!!!!

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Whahahahaa brabantse...dit is voor je omgeving...die kan dan lache hihi
    nee hoor schatje...succes met foto maken!!

Ego: vandaag weer lekker werken! lange dag weer!! Tot 17uur!!
    Vandag ook Dag 14 na eisprong. nog geen ongi maar die zal wel komen :-s ! Manlief heeft vandaag de primeur... hij mag 2a3 uurtjes op de meiden passen!! Ik mag morgen natuurlijk op de oudste boef passrn maar hij heeft ze vandaag beide !!! Eerste keer dat er op die kleine gepast wordt!! Vet leuk!!! En hij heeft er zin in!! Verder hier geen nieuws!!

Fijne dag allemaal! Xxxxx

Deel Deze Pagina