clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ST, ja 17 weken alweer dat gaat echt hard! Zeker bij een tweede beleef ik het nu allemaal heel anders. Fijn dat jullie zo'n leuk feestje hebben gehad. Oeh lekker naar een hotel! Leuk hoor zo in het buitenland :) Vervelend he dat wel of geen kwaaltjes je zo in onzekerheid kunnen brengen. Bij mn ventje had ik voor het eerst een maand zonder veel kwaaltjes (alleen na terugdenken de innesteling gevoeld) en toen bleek ik toch zwanger! Ik blijf keihard voor je duimen meid!

@ luukske, ik ga er ook maar vanuit dat mijn buik na deze minder snel afneemt. Had nog een hangbuikje van mn ventje :( Ben bang dat dat nooit meer helemaal goed gaat komen, maarja dat moeten we er maar voor over hebben. Poe jij ook al zo'n heftig weekend (zie @ all). Hopelijk hoeft hij niet opgenomen te worden en kunnen jullie het thuis af.

@ brabantse, gaan jullie naar het buitenland met de meisjes dat Fleur ook een id moet? Hoe willen ze uberhaupt zo'n klein baby'tje goed op de foto krijgen? Die kun je niet eens goed rechtop houden ivm het hoofdje

@ all, hier ook een heftig weekend gehad. Kleine man vanaf vrijdag aan het spugen en de diarree. Alles wat er in kwam, ging er ook weer uit. Nou toen baalde ik er wel even flink van dat mn vent weg is hoor! De wasmachine bleef maar draaien en had zondag op t laatst geen rompers meer in de kast liggen. Gisteren naar de huisarts geweest, omdat hij ook 's morgens bleef spugen. Hij heeft nu zetpillen tegen de misselijkheid gekregen zdat hij zijn vocht binnen kan houden. Maar het leek er gisteravond ineens op dat hij opknapt dus hopelijk heeft hij ze niet nodig :)

2. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @brabantse....wat een mooie meid!!! Gaat alles goed? En die pasfoto komt ook vast wel goed.

@st....Ik heb toch een positief gevoel bij jou. De ronde dat ik zwanger was van Koen en Lotte was de ronde dat ik ervan overtuigd was dat het niks was....helemaal niks geen symptomen of iets dergelijk. En toch heb ik nu 2 wonders.

@luukske....Hoelaat moet je bij de KA zijn...Zou toch niet fijn zijn als hij opgenomen wordt :(....Maar misschien wel beter.

@nen...ha bah een kindje wat ziek is...Hopelijk helpen de zetpillen goed en is hij er snel vanaf!!! En alweer 17 weken zwanger...gaat snel!!

@all...We zijn lekker een paar dagen weg geweest. Lekker rustig aan gedaan...niks moet en alles mag :) Nu helaas alweer aan het werk, maar alleen vandaag en morgen nog en dan pas dinsdag weer :) En ik moet komende dinsdag naar het ziekenhuis want mijn moedervlek wordt weggehaald. Wat zie ik ertegenop :(
    Had ik trouwens al verteld dat Koen een lichte hersenschudding heeft (gehad)...hij is op het KDV gevallen.

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lima, heerlijk zo'n weekend waarin je de boel even de boel laat. En zo weer laaannngg weekend dus :) Hoe komt het dat je er zo tegenop ziet om de moedervlek weg te laten halen? Is ie groot/rotte plek? Of ben je bang dat ze er iets raars in vinden? Hopelijk valt het je mee. Zo hee!! Koen is flink hard gevallen dan zeg! Hoe was dat gebeurd?

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wij gaan met mijn familie, kinderen en kleinkinderen en opa/oma o vakantie ter ere van 40 jarig huwelijk. Het is al jaren gepland en ze hebben er lang voor gespaard. Weinig keus dus, al zou ik zelf niet gaan vliegen met een kind van 1,5 jaar en baby van 12 weken. Maar ja, heb er al genoeg van wakker gelegen, het zal heus geen kinder mishandeling zijn, toch? Foto is gelukt. We zijn eerst weer vertrokken, omdat ze niet wakker wilde worden. Bij de auto werd ze wakker,.dus snel terug! T.is idd moeilijk,.maar je houdt je hand via t shirt achter t nekje vast en dan moest ze recht in de camera kijken met ogen open.....gelukkig had ze ineens 10 sec een goed moment en stond de perfecte foto erop....Pfewww!
    Maar waarom ze die foto niet gewoon liggend kunnen maken, das toch veel makkelijker? Al goed, t is voorbij :)

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Nen: wat sneu voor je kleine ventje zeg!!! arme mannetje!!!! Hopelijk is het idd nu beter! En anders gewoon aan de zetpil hor!! Morgen komt je mannetje weer :D !!! jeeeeej
    Ik hoop dat je gelijk hebt,…en dat ik juist niets voel omdat ik hartstikke zwanger ben hahaha duim maar lekker verder! en we hebben zeker leuk weekend in de planning! Lekker naar 5 sterren hotel! Beetje uit eten, door de stad wandelen, boel bekijken, shoppen, heeeerlijk genieten van de hotelkamer en de spa en dan weer naar huis! Weet alleen nog niet wanneer we gaan! Beste maand qua vliegkosten en weer is juni maar man wou later in het jaar! Nadeel is dat aug bijvoorbeeld heel duur is! (zomer) en sept is onze grote vakantie en zijn we weg en dan hoef ik eerlijk gezegd niet meteen in okt weer weg! en nov dec is het daar ook winter. Maar misschien heeft dat wel extra sfeer!!! Al heb ik meer zin in een terrasje haha ga liever op cultuur tocht als de zon schijnt dan dat ik mezelf moet inpakken als eskimo dus we moeten ff kijken!

Lima: wat een lieve reactie meid!!!! Ik hoop echt met heeeeel mn hart en ziel dat je gelijk hebt!!! Dat ik nog niet ongi ben, geeft mij ook beetje hoop! Al ben ik me er super bewust van dat dat kan komen door de pregnyl!! Én het is nog vroeg,..dus misschien komt het nog! Maar mn tampie was net nog wit! Alleen wat afscheiding maar gewoon wit! Niet eens heeeeeeel licht roze ofzo!
    Dus jullie ook lekker weg geweest!! lekker hor!!!!! Doe je goed! ;) en nu lekker maar 2 daagjes werken ! ook fijn!!!!
    Arme Koen!!!! Wat sneu!!! is ie nu weer helemaal opgeknapt?!!? Geef m maar dikke knuf van mij ;) xxx (dan is ie toch wel hard gevallen zeg! hoe kan dat nou?!?!)
    Oooh en over je moedervlek,…ik weet niet of je dat al eerder hebt laten doen?! Maar ,…t valt reuze mee!!!!! Ik heb er in totaal al 10 laten weghalen! Zelfs 1 in mn nek dat vond ik wel eng zo dicht bij mn hoofd maar viel reuze mee!!! Komt wel goed skatje ;)

Brabantse: ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je er wakker van hebt gelegen ! is ook best een uidaging maar gaat helemaal goed komen! Je gaat immers niet alleen en meid,..je bent echt niet de enige vrouw op aarde die , die stap neemt ;) geniet er gewoon lekker van!! Jullie hebben het verdiend om er ff lekker tussen uit te gaan!!! Gezellie met hele familie!!
    Show me that picture!!!!! :D hahahah fijn dat het toch is gelukt! Ik snap dat ook niet helemaal hor! Ze is daar toch nog veel te klein voor?! Is dat voor dr paspoortje?!
    xxx

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja voor id kaart :)

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @nen....Ik zie ertegenop omdat het zo'n "madonna" moedervlek is. Dus op mijn bovenlip. Ik heb eerder op mijn kin ook al 1 laten weghalen en de verdoving deed toen zo'n pijn dat ik er nu zo bang voor ben :(....

@st...Ik hoop dat het meevalt...ik zie er tegen de verdoving op. Voor de rest maakt het me niks uit. De moedervlek zit op mijn bovenlip en dat lijkt me pijnlijk.
    Wanneer mag je officieel testen?

@all.....Ze hebben op het KDV een bank op de groep staan en daar ik hij op geklommen en vanaf gevallen aan de achterzijde met zn hoofd op de grond :(...Gelukkig gaat alles weer goed alhoewel ze net belden dat hij alweer gevallen was... :( Dus toch maar weer even in de gaten houden

8. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    En nu even een vrolijke :).... In het vorige bericht staan alleen maar :(

9. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Lima kan me goed voorstellen dat je dat dood eng vind meid!! (ik scheet al 7 kleuren bij mn nek!! En trok steeds weg tot manlief me kalmeerde en de arts me overtuigde dat het moest!) succes meid!!!! Hopelijk valt het mee!!!
    En wat een klungels zeg daar op dat kdv! 2x t ventje zo laten vallen! Ik snap natuurlijk dondersgoed dat ze niet alle kindjes tegelijk in de gaten kunnen houden maar dit is wel erg vervelend hor!!! Arme jonge!!! (al zit het in klein hoekje! 3/4mnd terug ofzo viel hier die meid ook van de bank…terwijl ik gewoon naast haar zat!!!! ) nou,…dikke knuffel voor hem dan maar weer!!
    Oooh ik mag officieel 14dagen na ei testen maar ze houden voor de zekerheid 16 aan! Das donderdag! Dan heb ik bloedprik afspraak staan en tussen 11 en 13 wordt manlief gebeld! Heb ik speciaal om verzocht zo vroeg,..want als ze dan tegen 2e niet hebben gebeld,..heb ik zelf nog alle tijd om te bellen :D haha

Nou Brabantse: kom op met die foto!!! Hhahahahah

Lima: ff leuk bericht,….uihhhhhh ik denk dat wij eerste weekend van Juli naar Boedapest gaan :D dat komt het beste uit ! nu manlief nog overhalen!! Hahaha

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ brabantse, kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet met die twee kleine meiden in het vliegtuig. Waar gaan jullie heen? Mooi dat de foto is gelukt! Ja, over hoe de foto gemaakt moet worden hebben ze niet goed nagedacht.

@ ST, ik zou inderdaad ook voor een periode met lekker weer gaan :) Wanneer had je nou laatste pregnyl gehad?

@ lima, ah kan me voorstellen dat je er tegenop ziet op die plek. Je moet maar zo denken: het prikje duurt maar heel eventjes. Dan ben je er vanaf :) Gosh, Koen alweer gevallen :(

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nen de laatste pregnyl was vrijdag 20/04! 1500eh.

all: voor wie benieuwd zijn naar ons en de keuken en mn hele hebben en houwe :D ik heb mn foto album bijgewerkt !! hahahaha

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @st...ik kan je album niet zien :(

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    oooh lima: ik heb je ff viendschap verzoek gestuurd. heb mn album gesloten voor niet vriendjes. (ivm privecy!!) heb jouw fotos nu pas voor het eerst gezien...op die van het kamertje en de testen na dan! wat een prachtige kindjes zeg!!!!!!!!!!!!!! en wat had jij een ontzettend mooie buik! lekker bescheiden voor twins :D en vin dje echo;s ook een genot/plezier om naar te kijken! (al denk ik dat ik die al had gezien hihi)

all/ego : moet plassen maar durf niet :( bang dat het er is! haha

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    oe pieste bijna in mn broek dus toch maar gegaan!!! en,..helemaal 0 !!! :D
    miss morgen toch maar testen ;) maarja,...die pregnyl he?!?!?!

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ ST, als je berekend op halfwaarde regel dan zou je morgen nog een test kunnen hebben van de pregnyl.. Zou dan misschien toch even wachten... Duim voor je dat de ongi uitblijft!

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    nen : das waar! maar,....pregnyl 5000 is ook met dag of 8 al uit je lichaam. denk persoonlijk dat het afbreken wel sneller gaat!
    int ziekenhuis wouden ze eerst ook morgen al bloedprikken maar omdat ik vorige keer ook 16dagen na ei had, houden we dat nu ook aan!
    Dilemma! haha

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bij mij zeiden ze bij de 5000 dat het er 10dgn in zou zitten. Je kunt altijd testen, maar als je dan een lichte streep krijgt zit je nog in onzekerheid. Al kun je daarna zien of die donkerder wordt. Idd dilemma!

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier even mijn verhaal in het kort:

maandag avond zat ik als een dweil in de auto omdat ik moest werken. uiteindelijk mijn collega en de reservedienst gebeld dat ik naar huis wilde, ik was er met mijn gedachten gewoon niet bij.
    gisterochtend lag Luka gewoon apatisch naast me in bed, hubbie en ik vertrouwenden het niet, hebben de HA gebeld en konden meteen komen. inmiddels was hij dus weer afgevallen.
    bij de HA trok hij bij, en voelde hij zich goed (lees: hij had weer praatjes voor 10!!), dus even bij de HA onze zorgen uitgesproken. hij vond ook dat we moesten aansporen op een uitgebreid onderzoek, oa op stofwisseling/schildklier etc...
    nou, uiteindelijk dus naar het ziekenhuis, en we waren meteen aan de beurt. we hebben 1 uur binnen gezeten, en ze hebben Luka nogmaals gewogen en gemeten, en hij was WEER afgevallen, hij woog 16,4 kilo!!!
    hij mocht gelukkig wel weer mee naar huis, maar we moeten nu een intake dagboekje bijhouden, en een poep/plas lijst bijhouden. verder zijn complete curve mailen vanaf zijn geboorte, een potje ontlasting inleveren, we hebben een afspraak meegekregen voor de diëtiste, en Luka heeft bloed moeten prikken, en onze kanjer heeft geeneens gehuild, stoere bink!! 8 mei moeten we terug (dan is hubbie ook thuis, want hij komt de dag ervoor thuis uit München).
    we hebben hem gezegd dat hij van ons alles mag eten en drinken, mits zijn maagje het aan kan, en hij wilde thuis dan ook een "hotdog"(broodje knak voor hem)...dit heeft hij binnengehouden, echter vanochtend kwam het ontbijt er weer vrijwel direct weer uit....hij wil wel, maar houdt het soms niet binnen. zo moeilijk allemaal...phoe....

van alle stress hebben hubbie en ik gisterochtend een beetje woorden gehad, want ik had het idee dat hubbie vond dat ik me aanstelde dat ik met Luka al 2x naar de HA was geweest, maar het bleek dus dat hubbie ook dood ongerust was....door alle stress ben ik gewoon 1 kilo in 2 dagen afgevallen....blehhh....maak me gewoon zorgen als ik dat manneke zie afvallen...

ik hou jullie op de hoogte en lees wel gewoon mee, maar weet niet of ik de energie heb om altijd te reageren....

@nen, jij ook beterschap

@Lima, lekker dat jullie weg zijn geweest. en balen dat K op het kdv is gevallen....kan dat bankje niet ergens veiliger staan?

@ST, wil ook in de fotoboek kijken, heb je gevraagd voor toevoeging als "vriendinnetje" hihi....

@brabantse, waar gaat de reis naartoe?

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @st....nog geen ongi?? En wat een coole keuken!!! Erg mooi :D
    Als ik mijn foto's terug zie dan ben ik ook wel mooi zwanger geweest al zeg ik het zelf :).... Ik zal binnenkort ook eens een recente foto maken van Koen en Lotte

@luukske.....OOh wat een spanning en wat sneu voor Luka :( Hopen dat hij zich snel wat beter voelt en dat je 8 mei wat nieuws krijgt. Doe het maar rustig aan!!

@all...Laatste dagje werken en dan lekker weekend. Vrijdag gezellig met vriendinnen eten en zaterdag dagje sauna met vriendin. Zin in!!

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Nen: het is gewoon heel verwarrend met pregnyl! Vorige keer had ik 1 dag later als nu pregnyl geprikt en had toen bij bloedtest 16dagen na ei wel hcg maar dat wou niet komen van de pregnyl zei de gyn! Want dat had al uit mn lichaam moeten zijn! Maargoed,…k hoef me niet meer druk te maken! Heb niet getest dus krijg alleen morgen de uitslag :D haha geen misschien streepje ;)

Luukske: meid dat is schrikken zeg!!!!!!!!!!! Heeeeeeeeel veel sterkte met jullie manneke en ik denk aan jullie!!! Pas goed op jezelf en vooral mekaar meid!!!! en is logisch dat je dan ff minder/niet actief bent hier,…je hebt t nu druk met je kereltje! En zo te zien heb je er behoorlijke dag taak aan nu alles bij te houden enzo! Hopelijk krijgen jullie gauw nieuws/uitslag! Hele dikke knuf voor jullie viertjes en voor luka een super dikke knuffel!
    Ps : ik heb je geaccepteerd natuurlijk ;) xxxxxx

Lima: heeeeeeel erg bedankt voor je compliment op onze keuken :D wat een verandering he?!?!? We zijn nu alleen nog in discussie of we de muur rechts (bij de kraan) gaan dichten of dat het open blijft!
    Ik wil hem heel graag dicht met leuk2 lampjes aan de muur , dressoir ervoor met plantje erop en wat foto’s enzo gewoon voor de gezelligheid! En dan hebben we teminste extra muur! En ik wil daar ook de box en de speelhoek voor die meiden en de hondjes maar manlief wil de muur open houden als bar! Dus nog in dilemma. We geven het beide een kans en hebben het nu dicht gemaakt met laken zodat we ff kunnen aankijken hoe het zal zijn want het maakt het toch wat donkerder. Al is de muur stuk smaller dan eerst.
    En neeeee ben nog niet ongesteld :D
    En jaaaaaaaa je was zeker heeeeeel mooi zwanger!!!! En een recente foto zou erg leuk zijn!!!!! :D
    Werkze vandaag en geniet lekker van je mooie lange weekend! Wat heb je leuke plannen int vooruitzicht!!!!!! Ik ben vrijdag home alone L tot zaterdag ochtend 8uur. Dan komt manlief en hebben we volgens mij tot nu toe geen plannen. Misschien ff naar Purmerend op kraam bezoek arme kereltje is bijna maand oud en we hebben hem nog niet eens gezien!!!!! Schandalig!!!!
    Zaterdag avond wil ik met manlief gezellig naar de film ofzo of te pokeren ! zondag is chill dag en ook dan hebben we nog niets op de planning staan en dan is het koninginnendag!!! Al weten we nog niet wat we gaan doen! Normaal gaan we altijd naar Amsterdam maar dat is dit jaar helemaal omgegooid qua evenementen en dus weten we niet wat we zullen doen! L

Ego: ff voor iedereen tegelijk maar mn ego! Dat scheelt herhalen in de antwoorden ;)
    Hoe ik me voel,…ik voel me eigenlijk heel gewoon! Niet anders dan anders eigenlijk! Heb af en toe wat opvliegers en heb t dan bloedheet maar verder voel ik me gewoon.
    Voel me ook niet ongesteld en ben dat op dit moment ook nog niet! (dag 15 na ei) heb nog niet getest. Dat wou ik eerst wel vanmorgen maar dacht toch,…nee wacht morgen lekker af!
    Aan de ene kant heb ik goede hoop ook vooral omdat mn ongi er nog niet is! Maarja,…dat kan die pregnyl zijn he?!?! Ene moment heb ik het idee dat het raak is andere moment totaal niet!!!!
    Ben over het algemeen nog vrij ontspannen en er niet bewust mee bezig en vind het erg snel gegaan!! Morgen ist al zover!! Ben weel beetje benieuwd nu maar dat is gewoon omdat ik het wil weten!

Deel Deze Pagina