@ST Oooh wat spannend meis nog steeds niet ongi...ik heb er een goed gevoel bij hoor! Voorgaande keren was je toch al eerder na je ei ongi geworden? En ook ik had alle pogingen het idee dat ik zwanger was, 1,5 jaar lang maar toen ik van Laurise zwanger was echt 0,0 het idee..had de moed opgegeven en wilde zelfs een ronde stoppen met clomid (kun je nagaan ik vond het met clomid al zwaar..) maar toch harstikke zwanger!! Hoe laat krijg je morgen de uitslag? Mijn duimen draaien overuren!!! Ik wil ook graag je foto's zien als dat mag! @Nen Wat lief dat je dat zegt dat het van jou wel mee valt in vergelijking met jou maar hoelang je mannetje ook weg is het is nooit leuk en zeker niet nu je zwanger bent en je hebt een klein mannentje. Vandaag komt hij weer thuis toch? Al lekker roze aan het shoppen? @Luukske Ach jeetje snap dat je zoveel zorgen maakt..heftig hoor, weten ze wel waarom hij niks binnen houdt? "fijn" dat hubbie zich ook zorgen maakt en je geen zeur vindt. Hopelijk kunnen ze vinden wat het is. En wat super stoer dat hij niet gehuild heeft om de prikken! Sterkte en denk ook aan jezelf!! @Brabantse Hoe gaat het met je 2 mooie meiden? Genoten van je kraamweek? Veel bezoek gehad? Hoe vindt Meike het? @Einad Hoe gaat het met N. slaapt hij al weer wat beter? Lekker aan het genieten van jullie wondertje in je buik? @Lima Heerlijk weekend heb je voor de boeg, lekker even een dag voor jezelf in de sauna. Alles goed met Lotte en Koen? @Marsim Hoe gaat het met je man? Al verbetering? En plast Isa nog steeds goed op de wc? Hier mijn kleine grote meisje, morgen alweer 11 maanden moeten naar het CB voor de prikjes. Nog 4 weken en dan komt manlief thuis! 26ste laurise haar verjaardag vieren en de 30ste heerlijke een week met zijn drieeen naar Turkije! Volgende week een week met mijn familie naar Landal, zo'n zin in! En zo'n leuke week vliegt ook voorbij dus dan nog maar 2 weken totdat manlief thuis komt. Hopelijk is het mooi weer volgende week, want van dit weer word ik toch echt zo depri..wil leuke dingen doen met mijn kleine meisje.
Laurise: ik werd normaal geen ongi door de utrogestan. alleen bij de punctie! Daar kwam had door de utro heen. wel voel ik me altijd ongi en zodra ik met utro stop komt t dan ook meteen binnen 3dagen. ik ben nog nooit te laat geweest en als ik overtijd was, had ik mn ei later. maar wert nu precies wanneer die was! Maaaar... ik heb de 20ste nog 1500eh pregnyl gespoten. miss blijft t daarom weg. zou echt heeel verbaasd zijn als ik nu zwanger blijk!! Krijg tussen 11 en 13 de uitslag!! Nouja... mn man! Ik zit op mn werk tot 5. Ben benieuwd! Aan de ene kant wil ik nu testen maar aan andere kant durf ik niet! Helemaal omdat t al in de middag is!! Wat heb je allemaal leuke dingen voor de boeg schat!! Geniet er maar lekker van!!! En zal je ff vr.schap verzoek sturen Xxxx
All/ego: vanmorgen gingen dus mn oogjes open en dacht,..nee he?!?! (ik droomde het zelfs al!!) dus ik deken omhoog en gluren (hahaha gekke ik) en zag niets dus was nog beetje hoopvol tot ik opstond! Liep echt leeg!! Sorry voor de nasty details!!!!! Ik naar toilet en ja hoor,..flink ongi!! (incl stolsels!) toch maar aangekleed, en naar ziekenhuis! Manlief was nog werken! Dus ff bloed afgegeven (bij een hele lieve en knappe prikker en die wenste me heel veel succes! hij moest eens weten! Maar goed, .) toen weer naar huis en daar was gelukkig manlief! Hij zooo schatje,..heb je weer wat bloed minder?! dus ik: ja! En hele boel want ben ook mega ongesteld geworden!! Man: aaaah schatje toch!! Dus eigenlijk weten we al dat het over is!? en toen gaf ie me hele dikke knuffel en zoen! Ik ff bakkie gezet en samen met lief koffie gedaan ! elkaar ff geknuffeld en getroost en toen naar mn werk! Man zei nog heel lief: schatje, laat het los!! Je kan er niets aan doen! Je hebt gedaan wat je kon en doet er alles aan!! Tis niet jouw schuld! We proberen het gewoon weer opnieuw! Zoooo lief!! Waarop ik nog wel ff zei: ja dat doen we! En over 10dagen is gelukkig alweer de eerste fm!!!! lekker snel weer opnieuw!!! Nu zit ik lekker op mn werk en eerlijk gezegd heb ik het er niet zo heel moeilijk mee! Ik voelde het natuurlijk ergens al! En ga vol hoop opnieuw beginnen!!!! Meiden, .HEEEEEEEEL erg bedankt voor al jullie steun en liefde en lieve woorden! Luf you all!!!! Xxxx fijne dag schatten!!!
@ST, jammer dat het niet is gelukt, maar echt super dat jullie zo posi in de MMM staan....dikke knuf!! @Laurise, waar het spugen vandaan komt weten ze niet...gelukkig houdt hij alles nu sinds gisteren binnen, incl zijn favo eten, frietjes en frikandel(we geven hem even alles wat hij wilt, om aan te komen, ook al is niet alles gezond, hihi). gluten waren het niet, want dat hadden ze een paar maanden geleden al getest, ze denken aan een snelle vetafbraak, dus dat het niet opgenomen wordt in zijn bloed, dit heeft te maken met zijn alvleesklier/schildklier....
luukske: bedankt voor je lieve reactie meid!!!! wat fijn dat luka zijn eten binnen houdt!! das wel een opluchting zeg!!! hopelijk blijft het zo! en ik hoop dat ze gauw ontdekken wat er met hem is! dikke knuf meid!!!!! xxx en hoest met mika!? die kleine moeten we natuurlijk niet vergeten he?! nog ff en hij is alweer 1.5!!! jeeeetje wat gaat dat hard!!! en weer ff ego! net gebeld door gyn. HCG was 8. dus zal nog wel restje pregnyl zijn! (dus je kan met beetje hcg toch ongi worden of het is toch weer losgelaten in meteen het begin maar ik ga uit van pregnyl restant. We mogen WEL meteen weer door! dus ik mag bellen voor de eerste fm/slijmmeting als we dat willen! dat zou 5mei zijn (cd10) dus ik denk dat het 6 of 7 mei wordt. maar ik bel morgen pas! eerst ff rustig met manlief overleggen! al willen we dat volgens mij beide wel! ik zei het vanmorgen nog en hij leek blij dat we weer zo snel mogen dus ga er wel vanuit dat ik morgen weer afspraak ga maken en ik ga dan ook meteen eens ff bespreken of ze nog eens testjes kunnen doen! maakt me niet uit wat of waarnaar maar ik zou het fijn vinden als ze een onderzoek deden naar de oorzaak bij mij! want dat het aan het zaad zou liggen geloof ik al lang niet meer! miss is het wel mn immuun systeem ofzo! you never know! maar dan hoop ik wel dat ik bij andere gyn mn eerste meting gesprek heb, want mn eigen arts is heeeel goed maar ouwe vent en die is van routine en daar dring ik nooit door met mn eigen vragen! manlief is trouwens zooooo lief vandaag! hij vroeg me of ik niet eerder naar huis kwam/kon zodat we ff lekker over het strand konden gaan lopen met de honden! ff lekker uitwaaien. maar ik heb receptie dienst dus dat zit er niet in. maar nu gaat hij me verrassen met een heerlijke ovenschotel! hihi de schat!!!! en we gaan lekker ff naar de film!!! al moet ik morgen wel om 5.30 opstaan !!
@ST, hebben ze je ook wel eens op VIT B12 geprikt, en schildklier? fijn dat jullie zo snel door kunnen....ik zou idd ook aandringen op wat verder onderzoek. Mika doet het prima, alhoewel hij dus de waterpokken heeft, en er wel last van heeft, overdag wat jengelig(wrs ook door de jeuk), maar de nachten blijven goed gaan....het is gewoon een lekker ventje!!! hier mijn 2 schatjes: Bekijk bijlage 240803
Hey schatten, St, balen zeg! Maar hopelijk gaan ze nu eens verder kijken.....nou eigenlijk is dat hopelijk niet nodig en ben je volgende ronde hartstikke ziek zwak en misselijk van je zwangerschap Hier alles ok, nachten zijnmega zwaar, dus ik ben nogal labiel....haha. T gaat wel beter, maar gebrek aan nacht rust maakt je minder positief. Fleur slaapt op een aan kleed kussen tussen ons in, hopelijk kan ze snel in der eigen bedje, al vind ik het ook wel gezellig hoor. Wil alleen niet dat ze straks problemen geeft in eigen bed Schrijf later meer, nu ff boodschappen doen, met zn vieren Xxxx
@brabantse, balen dat het zo vermoeiend is....herken het wel....bij Luka is hubbie er steeds uitgegaan, en bij MIka ik....maar Luka sliep vrijwel direct door, en bij Mika heeft het bijna 1 jaar geduurd.... @all, ons arme manneke heeft dus de watrpokken, en ze zitten voornamelijk onder zijn luier....en nu heeft het arme manneke ook nog eens 2x een zure luier gehad vannacht/vanochtend. gelukkig krijg je het er wel super makkelijk vanaf met extra baby olie op de billendoekjes te doen(dan veeg je het er zo vanaf!!), en daarna heb ik hem lekkker ingesmeerd met kids-clin, tegen de jeuk, en nu ligt hij even lekker op bed.... Luka is niet aan het eten maar aan het vreten, hihi...we geven hem ook gewoon alles wat hij wilt, en dat was vanochtend 3 boterhammen, en nu net wilde hij wat chips(doe ik normaal nooit, maar nu mag hij van ons alles, die bofferd!!). gisteravond wat moeten aandringen, hij hij had toch 1 kip cordonblue, 2 grote opscheplepels boontjes en 2 rösti rondjes op. 8 mei maar de diëtiste, dus ben benieuwd....en aansluitend dus naar de KA.
Hoi Dames, Hoe is het bij jullie? ST, Wat erg... Goed dat je ook nog verder wilt onderzoeken! Ik hoop zo dat je d volgende ronde positief mag testen!! Luukske, Wat een stress en spanning met Luka Hoop dat het snel 7 mei is! Je heb twee heerlijke mannen!! Brabantse, wel rot van de nachten.. kan je wel een beetje bijtanken 's middags? Laurise, niet fijn he dat weer.. hier is het vandaag wel redelijk! Is ze niet ziekjes van de prikken? Hoop dat jullie lekker genieten van de vakantie! En dan is het alweer bijna dat je mannetje thuis komt!! Hier gaat het wel wisselend, N slaapt weer minder 's nachts denk kiesjes.. Ik weet niet of iemand het herkent maar ben zo bang dat het niet goed zal gaan deze zwangerschap.. Dat er iets mis gaat vlak voor of tijdens de bevalling, weet niet echt waar het vandaan komt. Wel heel rot zo'n gevoel
Nee, Meike is er gewoon s middags hè Dus bijslapen is er niet bij. Einad, ik keuken dat gevoel niet, ben er altijd zonder na te denken vanuit gegaan dat alles goed zou zijn en gaan....miss naïef maar ja. Prat er wel over met iemand, want nog 14 werken met dit gevoel is niet fijn! Miss extra echo vragen? X
Mjah....geef borstvoeding, dus laat manneke maar slapen Dan is er iig iemand fit de volgende dag. Zou Fleur nu niet meer in der eigen bed willen slapen straks? Nu ze bij ons in bed ligt? Overdag en vroege avond slaapt ze wel in der eigen bedje. Als ze straks netjes 1 keer per nacht komt gaat ze ook s nachts der eigen bed in, t is nu alleen te vermoeiend om elke keer als ze huilt eruit te moeten. Ik ben heel erg van eigen bedje enzo...dus dit is eigenlijk tegen mijn principes....maar ja...t is wel een oplossing...
Zo zo....wat een rust hier Gaan jullie nog wat leuks doen morgen met koninginnendag? Wij blijven deze keer maar thuis.... Vorig jaar met Meike van 4,5 maand wel over de rommelmarkt gelopen in t zonnetje, was erg leuk. Flesje tussendoor op het gras, super gezellig. Maar met de kleine Fleur vinden we dat nog iets te vroeg allemaal, bovendien krijgt ze bv....en op verzoek....dus dan is een paar uurtjes er tussenuit buiten niet handig. Dus wij gaan denk ik lekker wat wandelen en in de tuin spelen met Meike....het zou warm worden, dus in de tuin is het dan helemaal genieten Smeer jullie in dames...de zon is morgen fel en ongezond voor al die witte melkflesjes van ons!! Dikke zoen voor iedereen!!!!
hey meiden, iedereen volop koninginnedag aan het vieren (geweest)? @brabantse, nee zou idd ook niet zijn geweest met zo'n hummelke. @einad, herken het niet echt, alleen voor de zwanerschap doemscenario's gehad....dikke knuf meis! hier ook een slechte slaper door de kiezen! @all, Luka is een beetje op zijn retour, is bijna 3 kilo bijgekomen, maar toch....we houden netjes zijn dagboekje bij, en zijn benieuwd wat er de 7e uit gaat komen. verder heeft Mika de waterpokken gehad, en zijn ze nu goed aan het indrogen. hubbie en ik hebben beide deze week vrij, dus zal niet veel online zijn...willen wat leuke dingen doen deze week met de kids.
Wij zijn vandaag wezen shoppen bij ikea. Manlief twijfelt opeens aan de naam Moeten er wel samen achter staan! Brabantse, leuke dag gehad? Luukske, geniet van je weekje vrij met het gezin!
Meike 05.00 all eruit.....Fleur alleen om 03.40 gekomen na 23.00 Ze slaapt.s nachts alleen zo slecht in der eigen bed, huilen huilen....tot je der oppakt dan slaapt ze meteen......hoe zouden jullie dit aanpakken? Zien nu te denken aan camping bed o slaapkamer ipv tussen ons in.....weer stapje verder.....
Zooo daar ben ik eindelijk weer!!!! Paar drukke dagen gehad maar nu weer tijd om te reageren Luukske: wat een knapperds zijn het toch ook he?!?! Hoest met de waterpokjes en met luka ?!?! Oooh lees nu pagina verder je update hihi wat fijn dat het weer berg opwaarts gaat met luka!!! Goed om te horen! En dat Mika zn waterpokjes mooi indrogen nu! Das fijn!!! Hoe was jullie koninginnendag?! Geniet lekker van je vrije week!!!!! Einad: ik wil er wel naar vragen maar heb begrepen dat ze in nl niet zo fanatiek zijn met verder zoeken :-s daar is belgie stuk makkelijker in! maargoed, niet geschoten, .. En je gevoelens nu tijdens de zwangerschap zijn heeeeeeel normaal hor!!! Ken geen 1 vrouw tot nu toe (behalve Brabantse ) die dat eigenlijk niet heeft! Maar het komt helemaal goed skat!!!! xxx knuf en idd,..zoals Brabantse ook zegt, misschien extra echo of er even over praten met je verloskundige/gyn!!! Die hebben hier vast erving mee ! Gaat het alweer beter met het slapen van de kleine?! Brabantse: lieverd hoest met de meiden?! En de nachten van Fleur?! Gaat het al beter!? En slaapt ze al in de eigen bedje?! En heb je genoten van je queens day?! gelijk heb je hor dat je lekker bij huis geniet!! Einand(2) hoe komt ie er nou ineens op om te twijfelen?!!? Haha eindelijk een naam en dan twijfel!! Hopelijk draaid ie nog bij en staan Jullie er beide 100% achter! En anders hoop ik dat jullie een prachtige andere naam vinden ! Brabantse(2) goed idee van je , van het campingbedje. Is iig het proberen waard!!! En anders als je de ruimte hebt, haar eigen bedje bij jullie! Dan went ze iig aan dr eigen bed! Alleen nog fijn bij papa en mama! Wel vervelend voor jullie!! Maar ik zou persoonlijk niet echt weten wat je eraan kan doen! Zo, nog ff snel een ego!! Zaterdag met manlief lekker op de markt gelopen en geshopt! En savonds ff lekker samen wat gedronken bij een tentje bij ons in de buurt! 2 sappies gedaan en daarna weer in de stromende regen en windkracht max naar huis gefietst maar was wel ff lekker om er ff uit te zijn! Zondag voetbal gekeken bij vrienden en daarna nog vakantie fotos avondje gehouden en we waren pas tegen 11e weer thuis! (40min met de trein bij ons vandaan!) en gister met manlief Amsterdam in geweest!! lekker met zn 2e en was SUPER gezellie en prachtig mooi weer!!! Echt genoten!!!! Heerlijk zon leuke dag samen! En ook ff echt lekker van elkaar genoten! Gewoon super fijn!!! Helaas had ik aant eind van de dag vreselijk hoofdpijn !! en wou alleen nog maar asprine en naar bed maar we moesten nog ruim uur met de trein en die had storing dus ging niet verder en toen hebben we zwager gebeld of ie ons wou halen! Gelukkig kon dat en waren we half 12 thuis!!! (ipv 10uur) meteen hoop water gedronken 2 pijnstillers en mn bed in! en voel me nu stuk beter!! Al voel ik de hoofdpijn nog wel lichtjes en ben ik best moe hahaha (geen 18meer he!? Hihi) Vd week afspraak gemaakt voor weer de eerste fm/bms meting!!! Op cd 10! En die hebben we zaterdag 5mei! Dan gaat de nieuwe poging weer van start!!!! zooo zin in!!!! en we zijn druk bezig met dingen uitzoeken voor onze vakantie! We gaan nog lang niet maar we moeten hoop uitzoeken en plannen en regelen dus genieten alvast van de voorpret! Nu lekker op mn werk tot 5 en morgen weer oppasdag!!
@brabantse, misschien een wiegje op jullie kamer? das toch een kleine ruimte die geborgenheid geeft, hebben wij ook gedaan. ik had zo'n mozeswiegje op de kamer staan...ideaal, want is lekker klein en makkelijk op te ruimen!! @einad, nee zeg tegen hubbie dat hij niet moet twijfelen, hihi....vaak kom je toch terug op de eerste naam die meteen samen klikt!! @ST, waar zouden jullie op vakantie willen gaan? en even lekker ontspannen met zijn 2tjes....heerlijk!! @all, dadelijk even naar de stoffemarkt, misschien ook kijken voor een nieuwe naai/borduurmachine. vrijdag naar Rhenen, ouwehandsdierenpark, en zaterdag met hubbie samen naar A'dam.
luukske: wat een leuke vooruitzichten!!!!! lekker hoor!!!geniet ervan!!!! wij willen van de zomer (sept) naar amerika! we hebben nu thailand en Maleisie/indonesie gehad en willen nu wat anders! (we hebben ook korte vakanties gehad hor naar Kreta, Mallorca en Bulgarije!) we zijn nu aant uitzoeken wat goedkoper is, auto(met tent op campings en hotels/hostels enzo) of camper voor die dagen! en wat voor ons de beste datums zijn. maar daar ben ik wel over uit! prijzen zijn namelijk sinds gister gestegen en er is maar 1 combinatie met vertrek en aankomst wat nog betaalbaar is! rest is toch gauw weer 100pp duurder! Ellende!!! en we zijn dus aant kijken welke route we willen enzo.
@ST, gaaf zeg...Amerika. welk deel willen jullie doen? @Brabantse, das zo'n kleine rieten wiegje.... Bekijk bijlage 242160