@einad, niet over op andere insuline? dippen is shit....ik hd dat mijn bloeddruk tabletten....ik dipte overdag ook, uit het niets, en ging geregeld onderuit....was akelig!! @Brabantse, komt god schatje....hihi....niet te veel vergelijkingen maken tussen Meike en Fleur, want dan loop je alleen maar tegen dingen aan....heb het ook wel eens.... @ST, groot manneke gaat nu wel, hubbie is hem bij zijn nicht ophalen, we zijn vanochtend namelijk naar de speeltuin geweest, en gzien Mika ziekjes is, zijn wij gegaan, en mocht Luka bij hubbie's nicht in de speeltuin blijven.... Mika had gisteren 40 graden koorts, vanochtend ook nog bijna 39, maar nu ging het weer iets beter....maar zag/voelde een hele rij kiezen op doorkomen....hopelijk als ze allemaal door zijn, dat we er vanaf zijn.... @all, ik heb mijn naaimachine verkocht hier via ZP, en "mag" van hubbie nu gaan kijken voor die meer professionele machine, met borduurfunctie(kost wel een rib uit mijn lijf, maar ik is heppie), dus kan dan eigen gemaakte lakentjes, knuffels, labeldoekjes etc gaan maken, joepie.....heb er echt zin in. heb me ook een aantal patroontjes opgeslagen en gekocht zodat ik kan beginnen....heb laatst al nieuw beddegoed voor Mika gemaakt....
@brabantse, moet eerst de machine hebben, en even oefenen....hihi, daarna wil ik ook voor anderen gaan borduren...heb nu via een mevrouw een hoop sites doorgekregen om borduurpatronen de kopen/downloaden, en daar staan zooooooo'n mooie bij, oa van lieve uiltjes....wil die tzt wel kopen, maar 1 patroontje kost iets van 9 euro!!
Je moet gewoon kijken wat t jou kost en dat door berekenen met wat winst voor jou. Komt vast goed Gaaf dat je t kan, ik kan nog geen rechte lijn o een naai machine
@brabantse, ik heb de wieg van Mika toen zelf bekleed, en de lakentjes gemaakt. en voor Luka toen ook 2 lakentjes gemaakt, dat was de eerste keer dat ik een naaimachine gebruikte. in de tussentijd vanalles gemaakt, van knuffels, tot broeken voor mij en Luka.....en nu wil ik dus wat meer....heb gisteravond met een mevouw zitten mailen die echt kei gave patronen had "a la" pip, uiltjes, jojojanneke etc....I'm in Love, hihi....als ik de machine heb wil ik die sowieso erbij kopen, want das ook mooi voor een evt verkoop, hihi.... hoe is het vannacht met de kleine Fleur gegaan? wordt Meike niet wakker van het huilen van Fleur? daar was ik altijd bang voor, maar gelukkig sliep Luka goed door.
Meike slaapt gelukkig door! Fleur slaapt alleen op mij, in der bed steeds moeilijker., ik overweeg een puckababy....wat denken jullie? Ze slaapt alleen bij ons, maait enorm met der armen..zou dat iets zijn?
Hmmm....heb haar op der buik gelegd naast me....en ze slaapt gewoon door! Zou t een buik slaper zijn dan?
@brabantse, Luka en Mika waren beide buikslapers, maar Mika heb ik de eerste weken ook een puckababy en whoombie aangedaan, die sloeg zichzelf wakker....is het proberen waard.
@nen...nog van harte gefeliciteerd met je ventje!! Zo te lezen heeft hij een geweldige dag gehad. @einad..ppfff dat is niet fijn. Ik hoop dat het nog veranderd en dat je nog lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap @st...hoe was het bij de gyn? En van harte gefeliciteerd met je broertje. @brabantse....Voor koen heb ik in het begin wel een puckababy gehad en ik vond het wel een uitkomst! Hij sliep ineens een paar uur achter elkaar...heerlijk!! @luukske...Wat gaaf een borduurmachine!! Idd wanneer mag ik bestellen? hoe gaat het nu met Luka? @all...niet zo heel veel nieuws. Koen is een beetje uit zijn doen. Slaapt wat minder en huilt sneller. En Lotte is gewoon vrolijk!
@lima, balen dat Koen uit zijn doen is, germ....heb het hier ook met Mika gehad. haha....ja, ben helemaal in mijn nopjes, we gaan komende week dus kijken of het wat is, en ik ben me al aan het oriënteren voor patroontjes....er zijn zo'n leuke sites. @all, net een dekbedovertrek gemaakt voor Mika, als hij over gaat naar een juniorbed(nu nog niet, haha) en het is erg mooi geworden....zal binnenkort een foto spammen
@brabantse, hoe is het gegaan met de puckababy? @all, deze week gaan we dus voor mijn nieuwe borduur/naaimachine kijken....heb er zin in... vandaag naar de vrijmarkt en een voorjaarsmarkt geweest, en heb super leuke nieuwe kleertjes gekocht....allemaal merken zoals moodstreet, mexx, dirkje etc....voor 2,50 euro per stuk!!! voor Mika een esprit spijkerbroek, en een aantal truitjes/longsleeves, voor Luka een vest een een aantal longsleeves. en voor hun kleine nichtje een jurkje, blousje, truitje, vestje en broekje....kon het niet laten liggen, hihi....
Slecht, ze huilt alleen maar Nu besloten haar overdag dan maar beneden te houden en s.avonds in camping bedje gaan proberen op aankleedkussen, net iets verder dan in bed. Ik maak mezelf zo gek met het in eigen bed moeten slapen, wordt er deprie van. Puckababy ga ik denk ik maar terug brengen, ik twijfel of ik dat moet doen, ik ben bang die te zetten ten koste van haar, want miss wil ze echt niet en maak ik haar dagen van streek. Maar dit topic gaat niet over slaap problemen, dus heel erg sorry. Ik ga weer ontopic schatten!
@brabantse...Hoe is het gegaan? Hier denk ik idd een sprongetje @luukske...2,50 per stuk...das niet duur ... Ik ben ook altijd op zoek naar leuke koopjes. En deze week kijken naar een nieuwe machine..leuk @all..Nu gaat het met Koen weer redelijk en nu begint Lotte ook te mopperen .... Sprongetje....kiezen...ziek??? Ik weet het soms ook niet.
Zooo meiden, eindelijk weer tijd om te reageren!!!! Ik moet ff paar paginas terug dus zal dubbele reacties plaatsen hihi Luukske: wat leuk geworden!!!!!!!!!! Je bent een pro!!!! Hihi Lekker wezen shoppen zien ik doe je goed!!!!! Lima: geen nieuws is goed nieuws fijn dat alles gewoon zn gangetje gaat!!! uh toen las ik verder, .t kan van alles zijn meid! Soms hebben ze gewoon van die dagen/vlagen! Gaat vanzelf weer over Brabantse: ook de slaap probleempjes horen er gewoon bij hor!!! We kletsen zovaak off topic je moet toch ff lekker je hartje luchten! Zo lastig voor je meid! En ik heb helaas geen tips voor je! Hopelijk vind ze gauw haar draai!!! Xxxxxx Zo! Ik heb alles weer bijgelezen Bedankt voor alle felicitaties!!!! Erg leuk!!! Kleine man wordt groot!!!! Ego: zaterdag fm gehad cd 10. Ze hebben toen wederom niet naar mn slijm gekeken! Om 1 of andere reden doen ze dat bij eerste fm niet en bij de 2e staan ze dan raar te kijken dat er niets is genoteerd! Maar goed! Er zat links een eitje maar die is beetje afwijkend qua model! Hij is platgewalst lijkt wel  hij was 12 bij 2 mm !!!! zo raar!! Dat hebben we nog nooit gehad! Alleen toen ik heeeel veel follikels had maar dat kwam door het ruimte gebrek! Maar de arts vond het niet zorgwekkend en schijnt vaker te gebeuren! vandaag moest ik weer! Eitje is nogsteed raar maar groeit wel! 16bij6 mm! En qua schema lig ik voor mijn doen 1dag voor mn slijm was vandaag 5mm dus ligt mooi op schema!! Woensdag mag ik dus WEER te meten! Ze vinden het ei niet zo bijzonder als mn slijm zn werk maar doet! ik hoop dat woensdag mn ei normaal postuur aanneemt en dat mn slijm mooi groeit! En hopelijk vrijdag pregnyl voor eisprong! Zondag ei en donderdag de TP!!!! Zijn ze op mn werk alleen Totaal niet blij mee want ik ben de enige die vrijdag kan werken en als ik dan naar amc moet of donderdag dan ben ik er dus vrijdag niet!!!! Maargoed, das niet mijn probleem! Dan heeft t bedrijf een week de tijd om een oplossing te vinden want ik hoop eind deze week groen ligt te krijgen!!! zoooo spannend weer!!! Verder heb ik weinig nieuws! Verjaardag broertje was super gezellig!!! En vrijdag met onze vrienden uit Duitsland ook maar gister had ik echt een luier dag want was gesloopt! Waren vermoeiende en lange dagen maar wel een top weekend geweest!!! vandaag en morgen werken en woensdag oppasdag manlief is dan te werk dus ben lekker met die kleine boef alleen!! Gezellie!! mmmm .ik ben momenteel zeker de enige die in behandeling is?!?!!?
@lima, dat is idd erg leuk shoppen....heb me voorgenomen volgend jaar meteen in de ochtend te gaan, want dan is de meeste keus....maar wat ik nu heb is gewoon super stoer, en voor ons nichtje gewoon lief en stoer!!(skinny jeans van Mexx, en vestje en truitje van salty dog, meen ik). @brabantse, dit topic is voor alles meis....hier was hubbie eerst tegen de puckababy omdat Mika zo ingesloten zat, maar hij zag na een paar daagjes wel verschil, dus we hebben hem er uiteindelijk ingelaten, hihi.... @ST, wat super zeg....hopelijk een mooie ronde met een posi test!! ik gun het jullie zooooo!! @all, hubbie zit in München, vannacht vertrokken om 4u, en komt vannacht weer thuis. heb vanochtend wat retro stofjes gekocht, wil er deze week wat knuffels van maken, mits ik de nieuwe machine heb, want ik heb mijn andere machine verkocht aan iemand hier op ZP.
Luukske: thanx!!! Ik ga het hopen!! Maar eerst maar eens kijken wat mn ei morgen doet! vind t toch wel gek zon platje haha maar slijm ging goed!! En dat schijnt belangrijker te zijn! Veel naai plezier meid!!! Je maakt wel erg leuke dingen hor!!! Meiden wat ist stil hier!!! All/ego: ik heb geen nieuws meiden! Ben lekker aant werk en morgen vroeg mag ik weer ff langs de gyn! Heb t gister met manlief nog over onderzoeken gehad en morgen ga ik toch eens navragen waarom er niet verder wordt gekeken bij ons/in nl!
@all, hubbie was maandagnacht om 1u thuis, en om 6u waren we weer op, was he vermoeiend....phoe.... verder is hubbie beste vriend maandagavond ook aangekomen vanuit Bolivia, dus deze week gaan we hun weer zien. verder gaan we vrijdag naar A'dam voor mijn nieuwe naaimachine, het is een andere dan ik eerst wilde, deze is gewoon veel mooier en uitgebreider....
helemaal vergeten te melden...... @all, gisteren bij de KA geweest, en niet dat die troel ons even had gebeld, maar de labwaardes waar het om ging, Luka's schildklierfunctie, zijn ze vergeten aan te vragen op het lab formulier....we zaten daar dus eigenlijk voor "jan ***", GRRRR... we moeten nu over 6 weken terug, en eerst kijken wat hij bijkomt, en anders toch over op bijvoeding, zoals Nitridrink pakjes of Fantomalt, dit is een poeder dat overal in/onder kan, en daar zitten dus extra caloriën in.....