clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Luukske: wat leuk van die beste vriend! Das wel iets om naar uit te kijken natuurlijk! Altijd leuk om mensen weer te zien!! :D én natuurlijk helemaal top dat je je naaimachine kan ophalen :D dubbel genieten dus de komende dagen ;) hihi
    Wat een gelul bij die KA zeg!!! dat ze dat niet meteen ff opvragen dan!!!! Nu pas over 6wk weer?!?! Hoelang kan het duren voor je de waardes binnen hebt zeg! :s
    Hopelijk helpt de bijvoeding meid!! Zou voor luka wel fijn zijn natuurlijk! Gaat het eten nu wel weer helemaal goed?!?!
    Succes meid!! Xxxxx knuf

Meiden,…wat is het hier stil!!!!! Ook vanaf mijn kant hor!!!

All/ego:
    heb t onwijs druk gehad de afgelopen dagen!!! Druk met oppassen huishouden werken en afspraakjes! Is zal proberen ff korte ego te houden maar ik ben erg goed in lange verhalen zoals jullie wel hebben gemerkt! 
    Woe bij meting was mn ei aan linkerkant niets gegroeid. Slijm was 4,5 a 5 mm en das netjes op schema voor mijn doen op cd 14! En,…aan de rechterkant kwam nu 1 van al die kleine follikels naar voren met 12a13mm!!! (vandaar die krampen en buikpijn de afgelopen dagen! Vandaag weer opnieuw wezen meten! Slijm was mooi!! Bijna 7mm!! Nog NET niet! En ei links (dat rare platgewalste ding) was weg!! waarschijnlijk een cyste die behoorlijk veel op een ei leek ! haha maar,….mn rechter ei was 16mm! YES!!!! Mooi op schema!!!! De afgelopen 3mnd gaan super goed zonder medicatie! En mooi op schema netjes elke keer op cd 17/18 rijp! Zoals dat hoort bij mij :D
    Als morgen mn ei en slijm goed zijn moet ik savonds pregnyl prikken dan heb ik maandag mn ei en vrijdag de terug plaatsing!! :D YES!!!! (is alleen mn werk niet blij mee maar das dan ff pech!) kan ik mooi t weekend plat! En weekend erop gaan we naar belgie! Naar vrienden! Erg zin in en lekker afleiding! Gister op kraambezoek geweest bij mn zwager en zn vrouw! wat een lief ventje zeg! erg leuk!!! Hun hadden een kraambezoek boek! Vet leuk!!!! Én daar versprak mn zwager zich,…we worden WEER oom en tante! Niet van hun hor ;) maar man zn zus verwacht een 2e ! tis nog heeeeel pril en officieel weten wij het dus nog niet! Ze moeten ons nog informeren :D maar wel super leuk!!! Werd wel ff met mn neus op de feiten gedrukt maar vind het toch ook wel SUPER!!
    Zo meiden,…dat was me weer een boekwerk! Ik ga weer ff aan mn werk maar komt straks weer gluren :D xxxxx dikke knuf

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Brabantse
    Oh wat vervelend nou dat Fleur het lastig vindt om in slaap te komen, gaat het inmiddels wat beter? Gebruik je de puck a baby, hier heel veel resultaat mee gehad..hopelijk heeft Fleur er ook baat mee. En hoe vindt Meike het? Is er al veel kraambezoek geweest?

@Luukske
    Grrr wat een stomme fout zeg! Nu kwamen jullie voor niks en dan krijgen jullie over 6 weken pas de uitslag? Oh wat vervelend dat hij misschien bijvoeding moet maar ja hopelijk niet voor lang en alles maar om hem "beter" te maken. Je hebt weer lekker geshopt zo te zien, leuk hoor! Vandaag ben je lekker in Amsterdam, gelukt met de naaimachine?

@Lima
    Hoe is het met Koen en Lotte? Uit de sprongetjes? Kiezen?

@Marsim
    Wat goed van Isa dat ze zo goed praat. Je mannetje inmiddels opgeknapt? En hoe gaat het met jou?

@Nen
    Hoe is het met je? Trek je het nog een beetje? En nog gefeliciteerd met jullie kleine grote man! Veel visite gehad? Is hij goed verwend?

@ST
    Wat een mooie slijmvlies, helaas dus nog niet op zijn toppunt maar het is bijna weer zover! Super dat je eigen lichaam dit doet! En toch een cyste dat platte dingen. Mooi eitje ook! Ik duim weeeeer heeeeel hard!!! En ik heb even je foto's bekeken wat een schitterende foto's! En wat ben je een leuke meid om te zien, zo had ik je een beetje in mijn hoofd, gek he. En je bent helemaal niet dik zoals je hier weleens zegt, gekke meid! Lekker dat jullie weer naar Belgie gaan, lekker relaxen! Ooh wat veel babygeluk in de familie..wel moeilijk denk of niet je kletst er altijd zo vrolijk over :)

@hier
    As maandag nog een week en dan komt manlief weer thuis! Morgen nog 2 weken dan wordt Laurise alweer 1 jaar! Ik zal haar weer even spammen als dat mag :)

Bijgevoegde bestanden:

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Verjaardagskaart voorkant

Bijgevoegde bestanden:

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Laurise: wat ben je ook een schat he?!??! Wat een super lieve reactie!!!!! Bloos ervan haha dank je wel !!
    En idd net op het randje! Had ik ook wel verwacht hor! Ging voor zondag pregnyl maar misschien dus 1 dag eerder!! En ben blij dat het zo goed gaat met geen medicatie! Nu maar hopen dat het plakken deze ronde eens net zo goed gaat :D !!!!! dat zou wel leuk zijn! ;) duim maar flink!
    En het was ff slikken toen ik het hoorde MAAR,…..ik vind het super leuk en ben zooo blij voor ze!!! Echt tof! Neefje/nichtje nr 6 aan mans kant ! en dat allemaal binnen 3jr!!!! en ik hoop dat wij kindje 7 mogen brengen :D is toch geluks getal of niet?!?! Dit is tp 4 van poging 2 en hoooop dat er nou eens goed nieuws mag komen hor! Verse was niets tp2 was vmk bij 3.5 wk tp3 was niets en nu ga ik voor een knaller!!!!! Leuk,…samen met mn schoonzus! En hoop dat mn beste vriendin dan ook meedoet :D
    OEEEEEEEEEE lala bijna je mannetje thuis!!!!!!!!!!!!! EN je kleine meid alweer een jaar!!!! En o o oh wat is ze toch een knapperd!!!!!! ;) net die mooie kijkers en die tandjes!! :D nice!!!!!
    Vind jouw fotos trouwens ook super!!! die shoot van je mooie bolle buikie toen!! Prachtig!!!!

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@ST
    Leuk dat ik je laat blozen, zie dat ik in mijn reactie nog vergeten te zeggen ben dat ik je keuken zoooo mooi vind, helemaal mijn stijl en wat een verschil. Is het inmiddels helemaal af nu?
    Ja ik hoop ook zooo dat het blijft plakken, want eigenlijk is alles perfect bms je eitje..je cryo's..dan MOET het toch goed gaan.. Ik vind het zo oneerlijk.. Ja snap heel goed dat je dan moet slikken en vind het nogmaals volgens mij had ik het al gezegd dat ik het erg knap vindt dat je zo blij voor ze bent. Ja 7 is zeker een GELUKSGETAL! O ja je beste vriendin is ook bezig, jaaa dat zou zo leuk zijn samen zwanger. Jaaa het einde is inzicht!! Jaa gaat zo hard 1 jaar alweer!!! Word een slik moment :) Dank je wel, ja grote kijkers he haha. Ja ik kijk ook altijd met een brede glimlach die shoot terug, vond mezelf ook erg mooi zwanger en de foto's ook top!

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dank u dank u dank u ;) ben er sprakeloos van haha
    keuken is idd heeeeeeeeel anders maar zoooooo blij mee! echt mijn droom keuken :D en hij is nu zo goed als af! moeten nog stuccen en en kitten maar rest is klaar!
    en natuurlijk ben ik blij!!! ik ben zelf niet bijgelovig ofzo maar sommige mensen zeggen wel eens misschien is het jullie niet voorbestemt en misschien hebben ze gelijk en zijn we gewoon veeeel beter in super oom en tante zijn ;) en als we ons als top oom en tante hebben bewezen, dan is het onze tijd :D hahaha
    en die nr 7 is voor ons!!!! GO 7! kom maar op naar ons!
    en meid,...jij was zeker een fotomodel !!! (en nog steeds hor ;) )
    daar mag je zeker weten trots op zijn!!!!

ps: tijdens queensday waren we in amsterdam en kwam deze tegen! dus meteen ff op de foto gezet en hem verteld waar hij heen moet!!!! had m wel een briefje om zn pootje willen doen met mn adres! (en grapte nog tegen man, dat ik maar in het park moet gaan kamperen de 2 wachtweken )

7. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    St, je gaat knallen deze keer meis!! Dat buikje van je is er klaar voor!

Hier begint alles langzaam te wennen, al heb ik wel mijn breekmomenten gehad hoor. Ik heb dankzij manlief maar geaccepteerd dat Fleur niet in der eigen bedje wil slapen en sindsdien gaat het beter met mij en ook met Fleur denk ik. Ze slaapt s ochtends na 08.00 eigenlijk niet, ja hazenslaapjes...hihi. Na 13.00 gaat ze meestal wel weer slapen, nu dus gewoon in de box of wandelwagen. Ze is gister voor t eerst in de box uit zichzelf in slaap gevallen, dat is ook fijn. Ze kan nu ook een kwartier in de box wakker liggen te kijken naar de mobile of een ander speeltje, dat is echt fijn, dan loop ik niet 24/7 met haar op de arm. S nachts slaapt ze alweer 1,5 week in het campingbedje bij ons op de kamer, en dat gaat super. Vanochtend heeft ze na het badje rond 11.00 bijna 2 uur geslapen in....jawel haar eigen bed....zonder puckababy overigens. Langzaam komt het dus allemaal wel goed. Nu ligt ze ook in de box te slapen :) Ik laat der lekker liggen, voorlopig is het wel goed zo. Ze krijgt overigens borstvoeding icm flesvoeding. 15.00 en 23.00 krijgt ze een gewone fles, de rest dus 5/6 keer borstvoeding. Gaat erg goed!

xxxxxxxxxxxx

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    561860_292248167517195_100001960422736_657422_848788804_n.jpg

Ons mupke

9. Even een zwaaiii!

Ben veel moe niet eens van de zwangerschap maar zoveel gedoe.. Schoonfamilie, lijkt net een soap en trek me gewoon ff teveel aan..

Luukske, ben je nog naar adam geweest voor de machine?

Laurise, nog een week! wat een plaatje is jullie dochter!

ST, mooi slijmvlies :) en een geweldige foto! Ik duim mee!!

Brabantse, fijn dat het slapen nu wat beter gaat! en dat je het zelf wat meer heb los kunnen laten ben heel benieuwd hoe het bij ons zal gaan straks!

xx

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, DIT WORDT JULLIE RONDE!!!
    snap idd dat het moeilijk is als je hoort dat er weer een baby op komst is....

@laurise, wat een prachtige meid....
    enne lekker aftellen tot hubbie thuis komt, joepie!!

@einad, knuf meis!!

@brabantse, mijn schoonmoeder zei wel eens dat kindjes zich gedragen zoals de ouders zich voelen, dus als je zelf onrustig bent dat dat doorwerkt....ik geloof er nu wel in....
    bij jullie nu ook wat rustiger gelukkig, en fijn dat jullie dit ook merken bij Fleur!!

@all, heb een kei gave machine in A'dam gekocht, zal deze week even wat spammen want we hebben een nieuw buurjongetje, Daan, en wil dan een kraamkadootje maken met de nieuwe machine

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Brabantse: thanxs voor je positiefheid !!! ik ga het hopen! :D
    Meid, …wat fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat met Fleur en met jezelf natuurlijk!!! Goed van je man , om jouw ervan te overtuigen dat alles goed komt, en dat het voor jezelf nu ook prettiger is!!! en zo te lezen, komt het idd allemaal goed!!!! ;) xxxxx
    Ooooooooh wat een moppie!!!!!!!!!!!!!!! :D ( ST zit weg te smelten hier! )

Einad: zwaai terug meid!!!! Vervelend al dat gedoe aan je hoofd skat! Neem lekker tijd voor jezelf en probeer de boel de boel te laten schat!!! Daar zit je nu helemaal niet op te wachten !
    Thanx voor het meeduimen!!!! Ben idd erg blij met mn slijmpie! Tis zooo mooi dik!!! (en kan nu ook lichamelijk merken dat mn slijm er klaar voor is! ;) )
    Hoe gaat het verder met je qua zwangerschap?!
    Knuf

Luukske: ook jij bedankt voor je positiefheid meid!!! Doet me goed!! Zelf ben ik deze ronde ook weer erg positief! Zit lekker in mn vel en ben er meer dan klaar voor :D laat die cryo maar komen en laat mama maar lekker broeden ;) hihi
    Gefeliciteerd met je nieuwe machine meid!!!!!!! Altijd leuk zo’n aankoop! En ga maar lekker aan de slag! En gefeliciteerd met je buurjongetje! Daar kan je vast wat moois voor maken :D
    (wou dat ik zo handig was!!! Ben namelijk opzoek naar een mooi lakentje met kleurtjes en witte omslag, en in die witte omslag wil ik dan de naam van ons nichtje, zodat ik dat cadeau kan geven aan mn schoonzus, maar ik kan het nergens vinden en anders had ik het zelf gemaakt!! …blijft nu bij sjaal breien haha)

All/ego: vrijdag fm gehad, ei 15a16 slijm 6 dus moest zaterdag weer. Ei en slijm zelfde!!!!!! 0.0 vooruitgang!!! Vette domper!!!!
    Maar,…..ze wou geen risico nemen dus moest zondag WEER! En HOPPA! Ei 18 slijm 8.5!!!!! meteen hele meuk naar AMC gefaxt en uurtje later belde de ivf arts dat ik nog 1 dag door moet broeden en gister avond moest ik pregnyl 5000 zetten!! Dan heb ik morgen mn eisprong en zondag om 11.30 de terug plaatsing!!!!!! Jeeeeeej (zegt die assistent indien er een cryo ontdooit natuurlijk! Ik: nou dat mag ik wel hopen! Heb er acht hor!!)
    Ooo heb trouwens nog een leuk nieuwtje! Heb gebeld met mn verzekering over wat de eventuele vergoeding is voor orthodontie op mijn leeftijd en met mijn (aanvullend) pakket. EN,……ik krijg formulieren thuis gestuurd, die moet de ortho invullen , dan gaat de verzekering het keuren en ik kan tot 90% krijgen! Dus afwachten!!! Spannend!!!! Tis zoooo’n grote wens van mij!!!! Ik hoop het zo!!!!!
    O en ik heb ook met de arts gesproken voor verder onderzoek, maar alles wat in Nederland wordt onderzocht en nut heeft voor ons (sommige hebben we niet gehad maar heeft ook geen nut) hebben we al gehad! Dus wil ik verder kijken, dan zal ik idd naar het buitenland moeten! maargoed, eerst deze cryos allemaal eens opmaken
    Nou liefies, fijne dag!!!! xxx

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @einad...dikke knuf

@brabantse...Mooie meid!!!!

@laurise...Wat een prachtige meid!!!

@luukske...je hebt hem!!! Leuk..ben erg benieuwd naar je creaties!!

@st...Ooh wat spannend weer!!! Ik duim voor jullie!! En wat gaaf dat je waarschijnlijk 90% vergoed krijgt...het is anders bijna niet te doen zo duur....

@marsim...Mocht je meelezen...Hoe is het met je meid?

@all...Ik heb het idee dat Lotte ook loopt!!! :D Zo af en toe heeft ze smaak helemaal te pakken en loopt ze van de ene naar de andere kant van de kamer om vervolgens niks meer te doen..haha

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ST, wat fijn met die vergoedingen.....
    en super dat je zondag de TP krijgt, dit moet hem gewoon worden, hihi....
    als ik alles onder de knie heb mbt de machine dan g ik die dingen ook maken, hihi....dus wie weet....ik wil tzt voor jullie pruit wel een leuk lakentje maken, haha....

@lima, wat leuk zeg....hier liepen beide kids eerst ook stiekem, en daarna gewoon echt los....

@all, gisteren met Mika naar het CB geweest, 18mnd controle, hij is klein en fijn, 10.3 kilo en 80 cm, en ze waren super tevreden....

gisteren ook even een kraamkadootje voor ons buurjongetje gemaakt....

Bekijk bijlage 245755

heb een aantal patroontjes besteld met plaatjes voor kindjes, oa woezel en pip, dikkie dik, bumba etc....die wil ik ook graag gaan gebruiken

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wow mika is idd een ukkie ;) Meike was 14 maanden al 85 cm,.dus ben benieuwd over 2 weken met 18 maanden. X

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, Mika is ook echt een ukkie....maar papa en mama zijn ook niet zo groot, hihi....hij was met 14 mnd trouwens 76cm en 9.4 kilo...
    heb het CB boekje van Luka er eens bijgepakt, en die was met 18 mnd 74 cm en 8.8 kilo!!

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Meike woog bijna 12 toen ;)

17. Luukske, wat gaaf! Leuk hoor dat je zo creatief bent en orginele cadeautjes kan maken!

Lima, wat goed dat Lotte loopt!

Marsim, hoe is het met je?

Brabantse, hoe zijn je nachten, iets meer ontspannen?

ST, spannend zondag! Ik brand een kaarsje! En wat super dat er zoveel vergoed word voor een beugel!

Laurise, er zijn weer dagen voorbij!! :)

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nachten gaan goed, alleen wel ze nog steeds niet in eigen bed..... Slaapt nu wel in camping bed op onze kamer s nachts. Overdag in box of kinderwagen, slecht hè? Maar ja, ze gaat in eigen bed huilen en dat kan ik echt niet tegen, ze wil gewoon nog niet alleen zijn denk ik?

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, maakt toch allemaal niet uit, als ze maar tevreden is....

@einad, hoe gaat het met jou?

20. Brabantse, vind dat je het.prima doet!! En als ze op die manier wel slaapt zou ik het geen probleem vinden!!

Luukske, wat is mika toch een heerlijk ventje!

Het valt zwaar even allemaal, moeilijk dat ik een stapje terug moet doen. Ik kan... nu wat minder en voel me.schuldig naar mijn man en zoontje toe

Deel Deze Pagina