Einad...tuuuuuurlijk wel!!!!!! Die spanningen zijn heeeeel normaal maar het gaat allemaal goedkomen met je/jullie!! Maak je niet druk!!!! Wel vervelend van je suiker. succes nog ff tot je verlof!!! En alvast bedankt voor t kaarsje branden
@ST, joehoe lekker meedoen deze maand....dan moet hem gewoon worden, hihi.... en ben zeker benieuwd naar jullie foto's van de bergen(ben stiekem een beetje jaloers, hihi). @brabantse, joehoe de 1e ongi, hihi... hoe gaat het met Fleur's ritme? @einad, jippie bijna verlof....en meis, je kunt het gewoon....jullie hebben zo'n heerlijk manneke, die 2e wordt ook gewoon zo lief, wat wil je nog meer, hihi.... @marsim, doe maar rustig aan, neem lekker de tijd voor jullie zelf, haha....heerlijk Italie.... hoe gaat het met je cyclus? @nen, ik heb de hele zwangerschap zoveel last gehad van de bijwerkingen van de meds tegen de bloeddruk, ik had echt wegrakingen tussendoor, echt akelig....maargoed, alles voor dat kleine hummelke in je buikje!! @lima, hoe gaat het met het lopen van Lotte en Koen? hoe ging/gaat het kamperen met de 2? wij vertrekken zaterdag! ben benieuwd! @all, hier ontzettend druk, veel gewerkt, en deze week de laatste werkweek, alhoewel....ik heb me het weekend ziekgemeld gezien mijn rug zo ontzettend pijn doet....van de ene kant voel ik me schuldig, maar van de andere kant heb ik geen zin om door te werken en met vakantie niks te kunnen doen! ik heb vanavond wel de bereikbare dienst (telefonisch), maar dat in en uit de auto stappen werd me te veel....liep al een weekje op mijn tenen, dus denk dat het spanning was/is....hubbie had er vandaag ook last van. vrijdag vertrekken we naar Drenthe, ben benieuwd. omdat ik 2 weken geleden echt veel vruchtbaar slijm had, ging ik er vanuit het weekend ongi te zijn geworden(uiterlijk vandaag) maar niks nada....wil eigenlijk nu toch wel ongi worden/zijn, want op vakantie vind ik het maar niks, want wil zwemmen met mijn mannekes!!
@all, vanochtend nog geen ongi....ben bang dat ik dan toch echt op vakantie mijn ongi heb, blehhhh.... hier trouwens een korter nachtje, Mika is flink aan het hoesten, dus zit al even onder, met een jengelige peuter, die wel al een boterham op heeft, maargoed....ziek zijn en eten deed/doe ik ook altijd, hihi.... mijn rug is ook nog steeds naatje pet!
Met fleur alles goed, vannacht tot 7 uur geslapen! Vanaf 23.00, echt gaaf! Ik ben beetje depri, over 2 werken op vakantie en nog 12 kilo te zwaar, ik schaam me rot in dit lichaam, verschrikkelijk... Hoop dat dit beter wordt, maar er wil nog geen gram vanaf Ondertussen geniet ik wel enorm van mijn pracht meiden!
Luukske: niet jaloers zijn hor!!!! Jij hebt daarin tegen weer dingen waar ik een moord voor zou doen en om je te pleasen , zal ik lekker fotos spammen als we tussen de bergen zitten hihi Ik zal je straks wel ff pb sturen met de link! Enuh, .je hebt groot gelijk dat je je ziek had gemeld!!!! Lekker rustig aandoen hor! Anders heb je er straks idd neits aan op vakantie! En je absoluut niet schuldig voelen want je eigen gezondheid gaat voor!!!!!! Bijna vrijdag!!!!!!!!!!! Jeeeeej lekker hor!!!!!! Ga lekker genieten schat En wat vervelend van mika! Hopelijk knapt ie snel op!!! Wel fijn voor hem natuurlijk dat ie wel gewoon eten binnen krijgt! Dat houd hem sterk Hopelijk komt je ongi vandaag en anders pas over wk of 2 ofzo ! good luck meid Brabantse: WAT ZEG JIJ NOU?!?!!?!?!? Ben je gek ofzo?!?!?! Lieve schat, .je bent net bevallen van je tweede kindje!!!!!!!!!!!!!!! (en tussen de meiden zit niet eens zo erg lang!) Maak je niet druk om je lichaam schat!!!!! Je bent een prachtige vrouw!!!! En een mama van 2 kleine mooie meisjes!!! En hebt een geweldige man! En DAT is wat belangrijk is!!! Scheit aan de rest van de wereld!!!! Geniet lekker van je vakantie!!!!!! Je hebt t verdiend!!!!! Zo! En dat moest er ff uit!!!! xxx Wat fijn dat fleur zo goed gaat!!!! Heeeerlijk!!!!! Ego: Gister ochtend bij e anesthesist geweest. Alles is goed en ik mag bij eventuele kijk operatie volledig onder narcose. Wat een opluchting! En ik weet meteen waar mn duizelingen weg komen! Mn bloeddruk is te laag. Maar daar hoef ik me verder niet druk om te maken! En heb ik al van kinds af aan hor! Gister middag dus naar amc geweest. Ik had niet eerder gereageerd omdat ik beetje sip/teleurgesteld was en moe! Maar ook wel weer blij. Lekker dubbel dus. Ik was blij want we hebben 2 sterkte cryos terug gekregen maar, .de ene is maar 5 cellig en de ander 6! Dat was wel ff teleurstellend. Én we hebben er van de 6 die we nog hadden 4 moeten ontdooien!!! Dat kwam ff hard aan zeg! 2 tegelijk niet ontdooit hebben we nog nooit gehad!!! We hebben nu dus 2 (matige) cryo;s in mn buikje en nog 2 in de vriezer!!! Wel ging alles verder erg goed! Was super ontspannen en had een fa die we al eerder hadden gehad en hebben t lekker over vakanties gehad dat werkte goed ontspannend! En daarna heb ik in de wachtkamer op bed knabbel en babbel liggen kijken hihi. ik hoop dat de minimale cellen niets te betekenen heeft. We wachten t af! Wel heb ik weer nieuw prik schema?! Vandaag pregnyl 1500 prikken (normaal was t om de dag na tp) dan vrijdag en zondag weer. Wel ben ik er nog steeds beetje boos om want er was maar 1 ampul van 1500. Dus dat betekend dat ik 2x 1500 moet halen uit 2potjes van 5000. Dan gooien we toch 7000eh weg! Das toch weer een eisprong voor iemand. Of voor 1,5 pers bijspuiten. En dat vind ik zoooo zonde van die eh. Het is zooo schaars! Maargoed, .ik kan er niets anders aan doen. Ook ik heb t gewoon nodig! (miss is het voor de fabriek slimmer om het te verdelen in eh van 1000 ofzo! Das makkelijker verdelen en minder verspilling!) Nou schatten, ik ga weer lekker film kijken!!! Lig heeeerlijk op de bank te rusten! (fa zei: doe de eerste 3 dagen rustig aan! In die 3 dagen vind de innesteling plaats!,..dus dat doen we ) Oooh en verder voel ik me nog kei goed!!!! Hopelijk zitten de fummeltjes nog lekker bij moeders heb beetje last van mn buikje soms onderin , maar das niet gek! Hoort erbij! En ik hoop zooo dat ze doordelen!!!
@brabantse, de "knop" in je hoofd....je moet er dus echt voor meer dan 100% achter staan, anders lukt het niet!! @ST, idd ik mag me gelukkig prijzen....hihi....maargoed, ik ben benieuwd naar de foto's!! en de link. jippie 2 cryo's in je buikje, matig of niet, het wil niks zeggen! alleen balen dat er nog maar 2 over zijn....laat die maar lekker in de vriezer, want die je nu in je buikje hebt, daar moet er op zijn minst 1 van over een 8 maandjes geboren worden!! @all, nog steeds geen ongi, wel al 1 week ongi krampjes...ik baal gewoon zo dat ik dus op vakantie ongi ben, blehhh.... Luka heeft zijn laatste schooldag gehad, dus nu 6 weken thuis. zaterdag richting noorden, we zijn er wel aan toe, dus we gaan vol op genieten!!
Luukske: eindleijk vakantie meid!!!!! lekker hor!!!!!! Waar int noorden ga je?!?! 90% van mijn familie woont daar of komt er vandaan Hoest verder met de mannen?!?! Zin in de vakantie!!! Voor luka zal het wel ff wennen zijn zeker dat ie nu niet meer naar school hoeft?! En is je nogi er al?!??! Nou , .geniet van je wel verdiende vakantie!!!!!!! Xxxxxxxxx Enuh, schat, bedankt voor je lieve woorden!!! En hopelijk heb je gelijk! En doen deze 2 matige kanjers het beter dan de al het andere En tis zonde dat er nog maar 2 over zijn, maar ben dankbaar dat ik die 2 ook nog heb!!! Van de wk werdt ik met mn neus op de feiten gedrukt! Ik was zeeer teleur gesteld maar sommige lieve meiden van het forum, hebben helemaal geen cryos! dus ik mag dankbaar zijn, dat ik nog 2 kanjers heb!!! En dat ik er zoveel had, waar er zoveel eigenlijk al van terug geplaatst zijn!!!! Ego: hier WEER ff een ego! Ik heb steeds zon krampies onder in mn buik!!! Wordt er gek van! Eergister ben ik dus ook ff op de bank gaan liggen want het zitten in de tuin was ik ZO zat!! En heb 2 uur geslapen op de bank! Daarna voelde ik mn buikje nog wel met lopen maar stukken minder!!! Gister ging het best goed af en toe beetje steekjes/krampjes maar vrij weinig last eigenlijk. Alleen ik voelde me niet zo tof. Beetje last van de pregnyl denk ik deze keer, want had een irritante misselijk gevoel steeds. We waren ff lekker met de meiden naar de rommelmarkt en zouden daarna met de hondjes nog ff rondje bos doen, maar ik was blij dat manlief besloot (om mij ) dat we naar huis gingen na de markt! (en ook de dames moesten hoog nodig slapen!!) en vandaag voelde ik me op en top en had bijna niet het idee dat ik van de week een tp had gehad, maar , toen ik naar de markt wou, kreeg ik weer vette krampjes en stekken en trekkende pijntjes onder in mn buik! Ben onderweg 2x gestopt om ff te rusten (ik woon echt 3minuten lopen van t centrum en dus de markt af) en was blij dat ik weer thuis was! Die krampen en steken en trekkende pijntjes maken me erg bang en onzeker! Het idee/gevoel dat het WEER niet zo mag zijn! Maar toch, ergens blijf ik erin geloven en hou ik mezelf voor dat dit onze ronde is!!! hihi Verder,..geen nieuws. Ga zo lekker in de tuin hangen en van het prachtige weer genieten!!! Manlief is werken maar vermaak mezelf prima! Morgen tot nog toe geen plannen en maandag weer werken!
St: steekjes en krampjes zeggen niks meis, het kan zomaar jullie wondertje zijn die zich aan het ontwikkelen is en jou laat weten dat ie er is!!! Blijf geloven, dat ene wondertje dat er straks echt gaat zijn heeft jou vertrouwen nodig, want jij weet ook.....het wondertje is er al....het moet alleen nog groeien in jouw kasje en groeien door alle liefde die jullie hebben, wat een mazzelkont wordt dat kindje van jullie!!! En idd....ik moet niet zeiken, punt! All: Hier gaat alles prima, Fleur groeit als een gek joh! Ze is eind deze week alweer 12 weken, het gaat zo snel. Ze lacht de hele dag en begint nu de speeltjes aan de wipper leuk te vinden. Ze is heel rustig verder, heeft alleen tussen 20.00 en 22.00 wat huilmomenten. Maar na de fles van 22.00 slaapt ze en dan slaapt ze door tot 07.00/08.00 heel relaxe!! Meike is vaak eerder wakker dan zij, haha. Al met al weinig nieuws dus hier!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@st, we zitten in Borger, drenthe! erg leuk voor de mannekes, en we hebben super weer, dus wat willen we nog meer! mijn duimen draaien voor jou, houd de moed erin!! dit moet jullie ronde worden!! @brabantse, heerlijke nachten heb je dan met de meiden...das hier niet altijd het geval, Mika kan wel eens vroeg wakker zijn....maar das vaker niet dan wel. @all, hier nog steeds geen ongi, vorige week 1x een beetje bruinverlies(veegje) en nu na het vrijen....dus mijn cyclus is weer echt ver te zoeken....blehhh....maar ben dus wel al kunnen gaan zwemmen met de mannen. morgen ook weer, en woensdag naar ponypark slagharen, en de rest zien we wel...het is mooi weer, en lekker rustig op de camping! we genieten echt!
St, hoe is het met je buikje? Ik denk aan je! Branbanste, wat heerlijk dat Fleur zo lekker slaap! Heb jij een duowagen voor de dames? Luukske, Borger... Leuk! zijn manlief en ik ook geweest! Hier nu lekker met verlof! Ben heel benieuwd hoe de bevalling zal gaan..
Ja heb een duo wagen naast elkaar, ideaal. Fijn om Meike nog vast te kunnen zetten haha. Hier is t ook wel eems vroeger vanochtend ook 6 uur beide eruit
Einad, bevalling van tweede is zeker t persen veul gemakkelijker en hele bevalling vaak korter. Hier was t heftig omdat t in 4 uur tijd gebeurde, maar meer omdat je niet weet dat je er al bijna bent
Brabantse, ik hoop ook dat deze bevalling sneller gaat.. bij N was het na drie dagen een spoedks geworden. Ik hoop dat ik nu gewoon kan bevallen. Ben me nu een beetje aan het orienteren op een duowagen. Ben er al wel uit dat het er een moet zijn die naast elkaar zit. Lijkt me prettiger dan achter elkaar.
Onze redenatie was dat er dan altijd 1 tegen een rug aan zit te kijken. En met ons karakter kinderen wordt dat geen succes T is wel lastiger in sommige winkels, maar dat leer je snel genoeg Wij hebben een koelstra, 300 euro o marktplaats en alle stof was te wassen, geweldig ding!
Zo, eindelijk kan ik reageren!!! Ik heb dus op mn werk, op kantoor geen internet meer. En thuis kom ik niet aan computeren toe of mn man zit op de computer of we kijken een film/serie en kan er dan niet op. Dus weinig tijd om te reageren gehad! Sorry dames! Brabantse: kippenvel!!!! Wat een ontzettend lieve woorden!! Ik hoop zoooo dat je gelijk hebt, en dat die krampjes enzo juist goed zijn/waren laten we het hopen!!!!! En de andere 2 worden idd gewoon een broertje of zusje En wat lekker is dat zeg, dat de meiden zo goed aan jouw nachtrust denken heeeeeerlijk!!!!! Zie, ..alles komt goed told you so hihi Geniet maar lekker van de meiden! Heeerlijk hoe fleur zich ook ontwikkeld he?!?! Ik merk het aan de kleinste van mn zwager , die is bijna 4mnd en zoooo leuk actief al!!! Zodra je naar de kijkt begint ze te lachen! En ze brabbelt al als je tegen dr praat! Zooo lief!!! Luukske: dat ken ik wel!!!! Daar kwam ik vroeger wel met mn tante als ik daar logeerde of met mn ouders als we bij opa en oma waren! Mijn opa en oma woonde in assen. En mn tante in gieten en andere vlak bij beilen! Kun je leuk hunebedden kijken of naar dierenpark Emmen! en natuurlijk gewoon genieten van de prachtige omgeving van Drenthe en idd naar slagharen leuk!!!!!! En wat fijn dat je lekker met de jongens hebt gezwommen! Toch fijn dat je ongi later is! En gek dat je toch klein beetje bruine had na het vrijen en t niet doorzette, Maar aan de andere kant natuurlijk ook heel vervelend dat het er nog niet is!!! Aan de ene kant hoop ik voor jou dat het gauw komt! En aan de andere kant hoop ik dat het nog wel ff weg blijft gezien je vakantie Enuh, thanx voor het duimen skat!!! Einad: jeeeeeeeej lekker met verlof!!!!!!!!!!! Tijd voor jezelf!!!! Lekker hor!!!!!! Neem die tijd ook maar goed Met mn buikje gaat het beter! Geen krampen meer gehad na zaterdag!! Wel af en toe zeurend gevoel! Vooral als ik (te) veel heb gedaan L Over wagens gesproken, weetje welke ik echt gek vind?! En eigenlijk best zielig voor het ene kind?! , zon duowagen waarbij het ene kind onder de andere zit! Tis net of het in de boodschappenmand hangt/ligt! Vind het helemaal niets! Mn man daarin tegen vind het ideaal ! neemt weinig ruimte in! En je kan overal manoeuvreren en langs enzo. Ik denk dat ik bij verschillende leeftijden zou kiezen voor naast elkaar! Is het een 2ling, dan zou ik voor tegenover elkaar kiezen! Je hebt van die wagens waarbij de gezichtjes naar elkaar toe kunnen! En idd, gewoon lekker shoppen op marktplaats Ego: hier gaat t wel goed. Die vreselijke krampen van zaterdag zijn verdwenen! Na een goede nacht was het over! Wel heb ik af en toe nog een zeurend / trekkend gevoel (ook als ik zit) maar verder niets. (maar dat heb ik ook vaker gehad!) Ben nogsteeds opgeblazen maar dat zijn de darmen! Heb ik ALTIJD na tp! Zo gek!! Mn boobs, zijn niet anders dan anders, niet van die mooie bolle volle bosten zoals toen en ben ook niet misselijk ofzo. (soms beetje maar das pregnyl) wel zit ik onder de puistjes/pukkels op mn schouders en rug en beetje in mn gezicht maar ik geloof niet dat het deze ronde is gelukt! Aan de ene kant wel , aan de andere kant niet! Dus afwachten maar weer tot maandag!!!! Pfffffff (of zondag, als ik dan ongi ben!) Oooh en als het niet is gelukt, moet ik woensdag voor de kijkoperatie! Wat ik in eerste instantie DOOOOD eng vond (ivm narcose) maar na wat uitzoek werk op internet, vind ik het stuk minder eng! Maar nog steeds zie ik er erg tegen op dus hoop dat ik nu gewoon lekker stom verbaasd mag horen dat deze ronde is gelukt! Vandaag ben ik alleen met de meisjes! Manlief is werken! Wel erg gezellig, maar de oudste is wat zeurderig vandaag, wat t wel weer zwaar maakt! Maargoed, ze liggen nu beide diep in slaap! En ik duik zo ff de zon in met een bakkie! Ff ontspannen!
St, zondag/maandag dus weer spannend, ik noteer t in mijn agenda hoor! Mijn partner zei nog, je kent der helemaal niet en toch praat je erover Sja, ik gun het je gewoon zo!! Fijn dat de woorden je goed doen, ik zou willen dat ik meer kon doen en je deze ellende kon besparen. Helaas ben ik niet bij machten Maar duimen en hopen kunnen we wel, dus dat doen we dan maar Hier nog steeds alles zijn gangetje. Fleur is altijd onrustig tussen 20.30 en der laatste fles, dus zijn we samen druk in de weer Meike vanavond flink gespeeld buiten. Wij hebben een park met 3 heuvels en dat wil ze steeds op en af lopen. Stik leuk, maar alleen gaat dat niet, kan moeilijk fleur alleen laten staan. Dus dan maar als papa thuis is en wat later naar bed, genoten van een ijsje, zandbak een bergje op en af, goede douche en naar bed T is zijn schat en zo bijdehand joh! Genieten is het. Nu voorbereiden op de vakantie naar Kreta, ik ben zo zenuwachtig! Mn vliegangst is weg, omdat ik alleen maar hoop dat Meike niet 5 uur krijst en dat we ondanks de aanpassingen met onze 2 ukkies toch en fijne vakantie zullen hebben met de familie. Komt goed Xxxxxxxxxxxx
whahahahaha brabantse...hebben wij dezelfde man ofzo?!! hahaha ik krijg dat ook altijd te horen!! fijn dat je angst weg is...en t wordt vast en zeker genieten!!!! i love kreta/greece!!!!!! en super om je verhaal van maike te lezen..zie t helemaal voor me!!!
ST, ik gun het je ook zo verschrikkelijk! Ik leef met je mee.. En mocht het niet gelukt zijn.. Ik heb ook een kijkoperatie gehad en die ronde erna was ik zwanger van N. De operatie viel me heel erg mee. Ik moest wel blijven overnachten maar dat kwam door de narcose. Mijn bloedsuiker was te laag voor in de operatie inging zou om 10.00 worden geholpen maar werd pas 15.30. Kwam moeilijk uit narcose maar daarna kwam het helemaal goed. Ik hoop dat de kijkoperatie niet nodig is en je negen maanden lang een mooi wondertje bij je mag dragen! Brabantse, wat een heerlijk meisje is Meike!! Fijn dat je vliegangst weg is en lekker op vakantie gaan met jullie meiden! Hier een mindere dag, ik wil zoveel nog doen maar het gaat niet en er waren mensen die zeiden als ik je moet helpen laat maar weten, nou niet dus Zelfs mijn eigen ouders.. beetje verdrietig nu. Manlief is voor zijn werk elke dag weg van 0500 - 2200. Komt wel weer goed maat toch ff een dipje nu!