Ha meiden, Daar was ik weer, haha. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Helaas begint voor ons ook Het weekend en moet manlief maandag gewoon weer aan de slag. De vakantie in Italië was heerlijk en dat gaan we zeker nog een keer doen. Het was heerlijk warm. We konden om 10 uur s'ochtends al heerlijk zwemmen en dan was het al goed warm. We hadden een stacaravan gehuurd met airco en er zat een grote veranda aan vast die je kon afsluiten dus Isa kon heerlijk spelen en je hoefde niet elke minuut op te letten. De week in nederland was ook leuk. Goed weer gehad en het was gezellig. Nu ook weer heerlijk om terug te zijn. Met isa gaat het ook goed. Zondag vieren we haar verjaardag. Ze is donderdag jarig, alweer 2 jaar wat gaat dat toch hard. Met mij gaat het ook prima. Cyclus nog steeds vaag. Woensdag pre operatieve screening. Moet binnenkort weer geopereerd worden. Keelamandelen moeten eruit. Veel last van keelontstekingen, eten vast blijven zitten achter in de keel en sinds kort ook heel hard snurken. Kno arts vond ze huge, haha. Nou dat was het ego gedeelte. @luukske, meid fijne vakantie geniet ervan je hebt het verdiend. Ongi al door gekomen? Hoelang gaan jullie? @ st, meid ik hoop dat die steekjes een goed teken zijn. Ik denk nog steeds aan je. Ik ga dit keer geen lieve woordjes zeggen maar je eens hard toespreken!! Haha. Buikje van st nu meewerken en zorg voor een mooi gezond beebje voor st en stman!! Anders ga ik heel boos worden. Zo en nu maar hopen dat het werkt. @ einad, geniet van je verlof. Snap heel goed dat je nu normaal wil bevallen. Als er voor ons ook nog een tweede is weggelegd dan wil ik ook dolgraag het op de natuurlijke manier doen. Heb toch het gevoel dat ik iets gemist heb. Alles al een beetje op orde? Wat vervelend dat mensen zeggen dat ze van alles voor je willen doen maar als puntje bij paaltje komt het af laten weten. Zou mij ook verdriet doen. Sterkte met de laatste loodjes meis. @ brabantse, heerlijk dat de meiden het zo goed doen. Ik zou oon bang zijn voor de vliegreis. Hopelijk valt het heel erg mee. Ik zag ook ontzettend op tegen een autoreis van 14/15 uur naar Italië maar het is mij honderd procent mee gevallen!
Einad: wat fijn om je verhaal van de kijk operatie te lezen!! Wel naar van je bloedsuiker en dat je nachtje moest blijven en er zo moeilijk uit kwam! Ik ben in mn hele leven 2x onder narcose geweest en gelukkig ging alles volgens plan! en ik hoop dat het niet nodig zal zijn, maar als het wel moet,..dan ben ik er klaar voor hor! En ben benieuwd of er wat uit komt! Aan de ene kant hoop ik van wel, want dan weten we wat en misschien wel een oorzaak. Aan de andere kant hoop ik natuurlijk van niet, want dat zou betekenen dat al die pogingen voor niets waren geweest en ze me veel te lang hebben door laten lopen zonder verder onderzoek! En dat zou ook betekenen dat ik dus de boosdoener ben van ons probleem maar goed, we gaan het allemaal zien ! wat vervelend van je dipje schat!!!!! En helemaal omdat er niemand voor je is, om je ff te helpen!!!! En dat je alleen zat met je dipske!!! Dikke knuf meid!!! xxx hoe gaat het verder?!?!?!? Ruim 35 wk!!!! Jeetje!!!! Spannend!!!!!! Marsim: wat fijn dat jullie vakantie zo fijn was!!!!!! Heeerlijk!!!! Doe je goed!!!!! Ideaal die stacarvan he?!?! Wij waren tijd terug op een camping en zag ook speciaal voor kids ingerichte en veilige dingen staan! Erg handig en fijn dat dat er is!!! Meid, .jeetje, gaat idd hard!!!! Isa alweer 2!!!!! Hemeltje pemeltje!!!! maak er maar een mooie dag van!!!!!! Wel vervelend voor jou dat je weer geopereerd moet worden! Nooit leuk!!! Maargoed, als het goed is, ben je daarna weer fris en fruitig op en top hihi Enuh, ..bedankt voor je lieve woorden hahhahaha hopelijk helpt het Xxxxxxx Ego: vandaag voel ik me niet zo top. Aan de ene kant sterk gevoel dat het niet is gelukt deze ronde en dat maakt me verdrietig en naar. Maar aan de andere kant ben ik niet zo lekker en heb ik het idee dat ik wel degelijk geluk kan hebben deze ronde! (al kan het ook komen doordat ik nog niet heb gegeten en 2 bakken koffie op heb haha) alleen verder zijn er totaal geen aanwijzingen hor! Geen gespannen boobs ofzo (doen wel beetje ongi zeer), nu niet opgeblazen maar gister avond heel erg! En mn rug zit helemaal vol pukkeltjes maar dat heb ik tegenwoordig wel vaker na tp! Denk dat het komt door de pregnyl ofzo. Maar heb ook geen ongi gevoel en die verwacht ik morgen!!! Maar vorige ronde kwam de ongi gevoel ook pas savonds en smorgens werd ik wakker en wist ik het zeker! En uur later kwam de ongi! Ronde ervoor werd ik wakker en dacht ik shit! Stond op en liep letterlijk leeg!! Dus,..kan nog komen!!! Gister avond had ik BIJNA getest!! Had zelfs al int potje geplast, maar durfde toch niet. Haha mn man was er ook niet! Dus ik dacht wat als het negatief is, dan heb ik mn eigen avond verpest en, voel ik me rot, en ben ik alleen! En ik zou t dan aan manlief willen vertellen, maar die was uit met zn maatje , dat zou echt een rot streek zijn!! Maar als het positief zou zijn, dan was ik helemaal happy, maar ook alleen! En dat zou ik ook niet leuk hebben gevonden! Ik ging naar een feestje met vrienden en dacht, ik test want als ik dan zin heb ik een borrel kan ik dat gewoon doen! OF juist niet natuurlijk!!! en ik zal niet tegen jullie liegen, (hoe slecht het ook is en jullie het waarschijnlijk echt dom/stom vinden) heeeeel soms met uitgaan en een borreltje rook ik wel eens een peukje. (maar absoluut niet tijdens een behandeling hor!!!!) En dacht gister dus,..miss word het zon avond! Maar heb dus niet getest en heb het bij cola gehouden en absoluut niet gerookt! Heb zelfs de rook ontweken! En iemand vroeg waarom ik niet dronk en wou haast zeggen: omdat ik zwanger ben! Zo overtuigd was ik hahaha maargoed, zal nog 1 a 2 dagen moeten wachten! Of mn ongi morgen en anders mn uitslag maandag!!! Maar heb dus geeen idee!!! Vandaag moet ik om de kleine man van mn beste vriendin passen! Erg leuk en we zitten nu al uurtje in de tuin! Heeeerlijk!!!!! Fijne dag meiden en sorry voor mn lange verhaal xxxx
@st, tja die testdrang blijft he. En idd het blijft dan dubbel dat testen. Ik hoop echt zo dat het raak is en de ok niet nodig zal zijn. Wel nog een leuke avond gehad? Veel plezier met het oppassen! @ all, net al een gedeelte boodschappen gedaan en zo de rest halen. Hebben foto tompoucen bij de hema besteld. Zijn erg leuk geworden. Isa in haar badpakje met prinsessenbandjes om in het zwembad zwaaiend naar de camera. Verder nog een meptaartje en een kleine appeltaart. Weer veel te veel waarschijnlijk. Morgen krijgt ze haar prinsessenbed en gaan we kijken of dat ze in een peuterbedje wil slapen. Op de foto's vind ze hem in ieder geval prachtig. Mooi prinsessenbed, zegt ze dan haha. Iedereen een fijn weekend!
oooooh marsim wat leuk !! helemaal into de prinsessen dus leuk!!!!! hier is testen nie nodig. ben oni geworden. had beetje rood/roze drup bij t plassen dus deed er een tamponnetje in (mini) en net 4uur later zat daar ook bruin en rode op. en best veel voor begin ongi. nog geen dikke stolsels (sorry voor de dirty talk) maar wel veel slijm. nu ook ongi krampjes in mn buik en niet opgeblazen meer!!!
@marsim, wat gaat dat snel...Isa alweer 2 jaar!! en ben benieuwd naar het prinsessenbed!! leuk dat jullie hebben genoten van de vakantie. @ST, balen meis!! dikke knuf!! @einad, ik vind de bugaboo Donkey geweldig, en de Zoom vind ik ook een mooie 2-lingwagen. geniet van je verlof!! @all, hier al 1 week slapeloze nachten met Mika....vanaf 3-4u meent hij dat hij alles bi elkaar moet schreeuwen....ik kom straks nog meer moe thuis dan voor we gingen, hihi....we hebben nog 1 week op de camping, Luka vermaakt zich super, en Mika loopt gewoon weg....daar rennen we dus de hele dag achteraan.... verder ook al een paar keer kunnen gaan zwemmen met de mannen, want mijn ongi blijft uit....heb dus afgelopen week nog 2-3 keer een veegje bruin gehad, en verder helemaal niks....dus van de ene kant fijn dat ik mee kan zwemmen, maar van de andere kant is mijn cyclus dus echt naatje-pet! zit inmiddels weer op CD 48, terwijl ik bijna zeker weet een ei te hebben gehad, bijna 4 weken geleden.....
@ st, dikke knuffel meid, ggggrrrrrr. @ luukske, he wat vermoeiend zeg. Hopelijk laatste week meer rust. Veel plezier nog. Ow bij jou dus ook cyclus op z'n kont, hier ook.
Verdorie Spannende, waarom nou alweer niet?! Waar gaat het nou steeds mis meid! Pfff....veel sterkte met wederom een teleurstelling Luukske, balen van Mika, komt het omdat hij ergens anders slaapt of doet hij dit thuis ook? Hoe lang is hij dan wakker? En weglopen....hier idem...is de leeftijd he
St, jeetje lieverd!! had het zo anders gehoopt voor jullie!! spannend de kijkoperatie, ik hoop eigenlijk dat er wel iets uitkomt en wat verholpen kan worden en waardoor jullie dit jaar zwanger mogen raken.. altijd maar zo lief in de weer met oppassen enz zulke ouders gun je ieder kindje toch!! Marsim, fijn dat jullie zo genoten hebben! Hoe was de verjaardag van Isa? Luukske, rot cyclus maar gelukkig niet ongi op vakantie. Beterschap met Mika! Vandaag lekker wat kunnen doen met manlief aan de laatste dingen ik ben er klaar voor! Woensdag weer een echo.. Eigenlijk hebben ze alleen bij de 20weken echo het geslacht verteld, en heel soms twijfel ik of het wel klopt, die hormonen ook
Liefies...bedankt vvoor jullie super lieve reacties!!! Ben er stil van! Ik lig nu al half te slapen maar kom morgen even uitgebreid op jullie reageren!! Xxxx slaap lekker en tot morgen
@ einad, isa heeft een super verjaardag gehad. Ze is goed verwend. We hadden een prinsessenfeest en heeft dus veel prinsessenspullen gehad. Erg leuk! Verder had ik speciaal een prinsessenjurk voor haar gekocht met een kroontje en oorbellen, van die klipoorbellen. Heeft alles mooi aangehouden en opgehouden. Was echt geweldig. Gistermiddag heeft ze ook voor het eerst in het grote bed geslapen. Ging gistermiddag erg goed. Gisteravond om 22.30 uur even wakker maar was meer door de drukte van de dag volgens mij. Daarna weer in slaap gevallen en geslapen tot 7.20 uur. Super gedaan dus
Zooo daar ben ik weer!!! Heb eindelijk weer internet op kantoor haha Luukske: bedankt meid!! Zeker balen!!! Maar het was te verwachten! Kwaliteit was niet echt top en had zaterdag na tp echt helse buikpijn! Maar het blijft een teleurstelling!!! wat vervelend van/voor Mika! Arme skat!! Is het misschien de verandering?!?! (oooh zie het al, arme lieverd is verkouden!!!!! ) Hopelijk trekt het gauw bij! Ook voor jezelf natuurlijk vakantie is om te ontspannen en uit te rusten,..maar daar kom je zo niet echt aantoe! Fijne vakantie nog ff skat!! Geniet er lekker van! Ooh, wel gek van je cyclus zeg!!! hoe kan dat nu?!?! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid en komt je ongi gauw meid! - aan de andere kant, je kan wel lekker zwemmen met de jongens enzo! Maargoed, t maakt het er niet prettiger op dat je cyclus zo in de war is ! good luck! Marsim: WOW wat leuk!!!!!!!!! En wat goed van isa zeg!!!!!! ST is trots ahahahaha Bijna 2!! Jeetje !!!! gefeliciteerd!!! En fijn dat haar feestje zo geslaagd was!!!! En bedankt voor je knuffel! Brabantse: jij ook bedankt liefie!!! Geen idee waar het steeds mis gaat! Wist ik het maar!!! Dan kon ik er wat aandoen! Hopelijk vinden ze morgen iets!!! Einad: bedankt voor je lieve woorden!!!!!!!! Van alle meiden trouwens!!! Jullie zijn zoooo lief!!!!!! Ik hoop ook dat er wat uit de kijkoperatie komt! Teminste aan de ene kant wel, want dan weten we wat! En kan het misschien opgelost worden! Aan de andere kant zal ik woest zijn, omdat het dan toch allemaal mijn schuld is! en ze me zolang door hebben laten zonder verder onderzoek! Dan had t misschien eerder opgelost kunnen zijn! Maargoed, beter laat dan nooit zeg ik dan maar!!! Jij heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!!! En hopelijk klopt het geslacht nog steeds hihi Zou wat zijn zeg!!! maar goed, je hebt niet altijd 100% zekerheid! Fijn dat je er helemaal klaar voor bent schat! Je bent er bijna!!! Spannend hor!!! Ego: ik zal geen lange ego neerzetten, want dat doe ik altijd al , en heb al boekwerk aan antwoorden geschreven! Morgen kijk operatie!! en mag afhankelijk van wat eruit komt, wel meteen door deze ronde!! Dus als de kanjers goed ontdooien hebben we deze mnd nog de tp! De laatste voor de vakantie! Na de vakantie moeten we weer beginnen met prikken voor punctie maar gaan we eerst contact opnemen met Gent!! Maar eerst gaan we genieten van elkaar en hebben we rust tot eind oktober!! En hopelijk zijn onze laatste 2 kanjers de beste en hebben we het allemaal niet nodig Hele hele dikke knuf voor jullie allemaal!!!!!! xxx Oe oe oe , gister hebben we onze auto gereserveerd voor vakantie jeeeeeej hihi Leuk hor al die voorbereidingen!!! Krijg er zoooon zin in!!!!! de bewijzen die je moet hebben voor vliegen naar amerika zijn ook geregeld gister! Komt nu lekker dichtbij! Nou, .daaaaag ik weet niet of ik vandaag nog terug kom, miss alleen in lees stand maar probeer morgen avond ff te reageren als ik niet al te suf ben! (narcose) xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ st, heel veel sterkte en succes morgen!! Voorbereidingen zijn altijd zo leuk, al lekker met vakantie bezig.
@st, succes meid!! @einad, niet twijfelen over het geslacht, hihi, zal wel kloppen!! @marsim, wat leuk dat Isa zo'n leuke dag heeft gehad!! @all, we zijn weer thuis, zouden tot zaterdag blijven maar het weer werd minder, Luka had koorts, Mika sliep niet, en ik ben nu ook echt flink ziekjes....verkouden en flinke keelpijn, blehhh.... ennne, nog steeds geen ongi te bekennen, zit inmiddels weer op CD51
@ st, ik hoop dat alles goed is gegaan en ben benieuwd of dat verder alles goed is. Rust lekker uit meid, knuffel! @ luukske, beterschap meid! @ all, een beetje over de zeik hier. Vanmorgen naar de pre operatieve screening geweest. Vandaag of morgen plannen ze de ok dan in. Gister kreeg ik al te horen van mijn unitmanager dat ze niet wil dat ik dit in augustus doe. Vanmorgen liep ik nog even langs de afdeling met isa en wat kreeg ik te horen van mijn coördinator. Niet in augustus he! Veel mensen zijn dan op vakantie en zo zadel je ons weer met een probleem op. Ze snapte het sowieso niet want ik had net 5,5 week vakantie gehad en toen had ik het ook kunnen laten doen. Ik heb gezegd dat er tot en met juli helemaal geen plek was en dat ik het erg vervelend vond dat er uberhaupt niet aan mij gevraagd wordt hoe ik mij nu dan voel enzo. Totaal niet menselijk en dat ik daar behoorlijk van baalde. Een collega moet ook aan haar voet geholpen worden en die mag van de afdeling pas in oktober Het is toch wat. Ik heb de opname gebeld en dit verteld, die vonden het belachelijk. Wat moet je hier nou mee. Mijn unitmanager is nu 3 weken op vakantie maar daarna ga ik zeker een gesprek met haar aan. Tssssss.
ST, dikke knuff meid. Hoop dat het vandaag allemaal goed is gegaan en je geen last hebt van de narcose. En meid, al klets je volledige pagina's vol met je 'ego's', lekker doen! Is toch heerlijk om even van je af te typen en je hart te luchten. Dat kan hier! Luukske, wat balen dat jullie de vakantie eerder hebben moeten afbreken. Beterschap! Marsim, fijn dat het feest zo geslaagd was. Vind het wel raar hoor dat er van jou verwacht wordt dat je een operatie uitstelt. Vind niet dat ze dat kunnen maken. Als jij hier qua gezondheid hinder van ondervindt is het toch belachelijk dat je werk gaat bepalen wanneer je daar wat aan mag laten doen? Einad, fijn dat je verlof hebt meid! Pittig dat je vent zulke lange dagen weg is. Best zwaar als je nog een kleintje hebt rondhobbelen. Dat ervaar ik nu al en jij bent een stuk verder dan ik.. Brabantse, hoop dat je meiden het goed doen in het vliegtuig en dat je zorgen voor niks zijn All, sorry dat ik niet zo actief mee klets. Lees veel bij via mn telefoon en vind dat erg vervelend reageren. Net weer bij de gyn geweest. Bloeddruk is met de medicijnen gelukkig keurig. En ik vind het een verademing dat ik van de hoofdpijn af ben. Ik vroeg of dit een reden is om iemand niet door te laten lopen na 40 weken. Toen gaf de gyn aan dat ze in principe zelfs in week 38/39 al gaan inleiden *shock* Ze willen niet wachten op problemen, waarop je volgens haar richting het einde van je zwangerschap wel kans hebt als je nu al in deze situatie zit. Als de bloeddruk perfect blijft, zullen ze het niet al in week 38 halen, maar ik zal de 40 volgens haar niet voorbij gaan. Aan de ene kant fijn om te weten waar je aan toe bent, maar ik zie wel op tegen de inleiding.
Waarom zie je daar tegenop? Ik ben ingeleid bij Meike, bij fleur niet, maakt niet veel uit hoor! niet druk om maken dus meis! St. Aan je gedacht hoor!