clomid, deel 3!!

Discussion in 'MMM clubs' started by luukske, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ brabantse, omdat de vorige inleiding 5 dagen duurde. Had nu zo gehoopt op een spontane bevalling. Wie weet beslist deze dat zelf wel door eerder te komen dan de inleiding ;)

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mijn inleiding duurde niet zo lang hoor!
    X

3. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Het zal deze keer waarschijnlijk (hopelijk) ook niet zo lang duren. De vorige keer hebben ze eerst 2 dagen gel geprobeerd en dat hielp niks. 2 dagen na mijn bevalling zou het protocol wijzigen naar direct een ballonkatheter, dus dit keer zullen ze gelukkig die gel niet meer gebruiken. Ben alleen benieuwd of een ballonkatheter ook kan als de boel nog potdicht zit.

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Dat weet ik ook niet. Ik had toen al 1cm, dus alles was al rijp, dat scheelt natuurlijk. Nu had ik al 2cm zonder het te weten en spontaan bevallen ook :)

5. Mijn.inleiding was ook een drama!
    Als ik voor de inleiding een controle krijg en alles zit nog potdicht word het een sectio en anders ga ik het natuurlijk proberen. Ik hoop ook dat dat gaat! Vandaag op controle was alles goed, behalve mijn suikers die schieten naar boven! Maandag weer naar de diabetesverpleegkundige.

St, heel benieuwd hoe het is lieverd! Rustig aan en goed bijkomen!

Marsim, niet fijn om zo te moeten werken :(

Luukske, beterschap!

Nen, fijn dat de med zijn werk.doet! Wie.weet komt je meisje wel.spontaan met 38 weken!

Sorry voor typefouten, zit op mijn telefoon...

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    ik wil even melden dat ik weer terug ben van vakantie......Ik zal later even op iedereen reageren.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ einad, doen ze in jouw ziekenhuis niet aan primen, of wil je dat niet? Bij mij zeiden ze toen dus dat ze die gel niet meer zouden geven en gelijk aan de ballonkatheter beginnen. Vraag me alleen dus af hoe ze dat doen als alles potdicht zit. Zal er ook een apart topic voor openen.

@ lima, welcome back! Heb je het leuk gehad?

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, welkom "thuis"hihi...

@marsim, wat een gedoe zeg....als je geholpen moet worden, moet je geholpen worden....

@st, hoe gaat het nu? hebben ze al iets kunnen zeggen?

@einad, balen dat de suikers schommelen....nog even en je mag aftellen!!

@nen, ik heb bij de balloncatheter totaal geen resultaat gehad, heb geen gel gehad omdat dit met een eerdere sectio niet mocht. heb uiteindelijk de vliezen gebroken gekregen en toen aan de opwekkers.....om 8u vliezen gebroken en om 21.29u was Mika er, dus eigenlijk een redelijke tijd....

@all, hier nog steeds geen ongi....heb voor de zekerheid een testje gedaan, maar nega(had ook niet anders verwacht, want heb afgelopen 10j nooit ac gebruikt, en nooit spontaan zwanger), ik wacht nog tot na het weekend, anders een kuurtje provera....want mijn laatste ongi was 20 mei!

verder flink ziek, griep en flinke keelpijn....blehhh....

9. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ luukske, maar je had dus wel ontsluiting, omdat ze je vliezen konden breken. Ik had met mijn vorige bevalling in 1 dag 3cm met de ballonkatheter (werd ook tijd op de 4e dag...)
    Vervelend dat je cyclus zo op zn kont ligt. Beterschap!

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ st, meid hoe is het gegaan? Ik maak mij zorgen.

@ Lima, welkom thuis.

@ Luukske, idd maar provera halen straks anders is het echt te lang.
    Hier ook een super vaag cyclus, grrr.

@ All, nou ik heb geen idee wat mijn cyclus aan het doen is. Eerste maand was netjes 29 dagen, toen weer een uitschieter en toen weer rond de 32. Later nog een paar keer lang moeten wachten.
    In Italië werd ik al ongi na 21 dagen. En nu ben ik na 23 dagen weer ongi. Heel apart. Heb geen idee wat ik hier mee moet. Ga als mijn ongi is afgelopen maar eens wat ovutesten ertegenaan knallen want dit slaat alles. Al hebben die ovutesten tot op heden ook nog niet veel laten zien. Merk dat de wens wel weer groter aan het worden is. Hoor veel zwangeren om mij heen. En ook al ben ik gezegend met een prachtige dochter. Zou haar graag een lief broertje of zusje willen geven. Ik snap echt dat ik niet mag mopperen hoor met een prachtige meid terwijl sommige nog vechten om zwanger te worden van hun eerste. Schaam mij soms om het te zeggen.
    Ben nu met zo'n kort cyclus helemaal bang dat er niets gebeurd van binnen en er geen kansen zijn. Sorry voor mijn mopper modus maar zit al dagen van moet ik het zeggen of niet. Wil ook niemand tegen het verkeerde been trappen en vooral spannendetijden niet, door dit allemaal te zeggen.

Hier trouwens mijn eerste nachtje werken na de vakantie er bijna weer op zitten. Thuis zijn is toch wel fijn hoor, hahaha.

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zo dames, eindelijk weer tijd en zin om te reageren! ;)

Wat een verhalen over het inleiden zeg!!!! hoop voor de dames die strakkies moeten bevallen , dit allemaal niet nodig is, en de bevalling voorspoedig verloopt! Xxx

Einad: wat vervelend datje suiker omhoog is geschoten ! maar meid,…..verder gaat alles goed!!!! En das veeeeeeel belangrijker!!! ;) die suiker,…daar is wel wat aan te doen ! geniet meid!!! Je bent er bijna doorheen!! Spannend hor!!! En succes vandaag bij de dia.desk. xxx

Lima: welkom terug schat!!!!! Heb je gemist ;) hoe was je vakantie?!?!!?

Luukske: wat vervelend meid!!!!!! Stomme cyclussen ook!!!! Grrrrr ik hoop voor je dat je ongi er nu is! en dat je anders idd kuurtje kan slikken! Tis wel erg lang terug nu meid! (ik ben ondertussen al voor de 2e keer ongi !) miss komt het ook wel doordat je ziek bent! Griep en verkouden enzo! Dat werkt denk ook niet echt mee!
    Beterschap liefie!!! Xxxxxx

Marsim: thanx liefie,…maar alles is goed hor ;) (je bent een schat)
    Wat vervelend dat je cyclus zo van slag is . en ik kan me je gevoel heeeeeeel goed voorstellen hor!!!!
    Al heb je een elftal,…de wens wordt er niet minder op hor! ;) kan me juist goed voorstellen dat je graag een broertje of zusje wil maken, dat je het fantastische gevoel nogmaals wil ervaren!
    Ik vind dat niet gek!!! En gun het je zo!!! En je mag best ff mopperen hor!!!! Je weet wat ik altijd zeg: ik weet hoegroot de drang en het gevoel en verlangen kan zijn. Ik weet hoegraag we het willen en bij iedereen met die wens, Gun ik het van harte!!!! Ik ben blij voor iedereen die dat geluk WEL mag ervaren! Tis zoiets moois waar ik naar uit kijk/ naar verlang, dat ik het iedereen gun!!!!!!!! En liefie,..ookal heb je het al eens ervaren,..ik gun het je nog vele keren!!!!! xxxxxxxxx
    (ook hier trouwens veeeel zwangeren om me heen! Mn 2 nichtjes lopen op hun eind, mn buuf is zo’n 5mnd, mn andere buuf is net 8/9wk. Mn collega is ook zo’n 5mnd. Kennis van me is vorig weekend bevallen en 3 vriendinnen zijn nu tussen de 25 en 35wk. Ooh en mn schoonzus is denk iknu een week of 14/15 maar ze heeft t ons nog steeds niet verteld  en ik heb nog wel een aantal kennissen die bol lopen ;) hihi )
    Pffff dat werken zo weer na je vakantie zal wel ff doorbijten zijn! ;)

All/ego: nou daar ben ik dan eindelijk hor! Sorry dames,…ik had gewoon de afgelopen dagen geen tijd, fut en zin om te computeren (iig zw.paging)
    De kijkoperatie is goed verlopen hor!! Ik heb geen last gehad van de narcose, op wat vermoeidheid na. (heb woe hele dag geslapen en was do fut loos) had ook opzich weinig pijn. Alleen woe en donderdag echt last en vrijdag was t goed te doen als ik niet bukte ofzo en t rustig aan deed. Had woe en do ook beetje bloed verlies maar zoals ik al zei: voelde ik me vrijdag avond/zaterdag al stukken beter! :D en gister zelfs lekker bij man achterop de motor weggeweest! En ging prima!!!
    Manlief is de afgelopen dagen super lief voor me geweest en heb lekker mn rust genomen!
    Ik heb mn gyn wel ff gezien in de verkoever kamer (hij was trouwens ook nog ff bij me voor ik onder narcose ging en heeft me goed gerust gesteld!! Wat een lieve man zeg!!!!) en hij zei dat alles goed was! Daarna viel ik weer in slaap ;)
    Ik heb voor woe een telefonisch consult gepland gekregen door hem, en dan hoor ik alles uitgebreid. Maar ik belde vrijdag voor de tp voor deze cyclus en toen hoorde ik de assitent met de gyn (zelfde toffe vent) overleggen, en toen hoorde ik hem dus zeggen dat er geen bijzonderheden waren. En dat er niets afwijkends uit het onderzoek was gekomen. Dus eigenlijk weer ik het antw al wat ik woe ga horen !! aan de ene kant erg teleur gesteld, want had natuurlijk graag een oorzaak/reden gevonden. Aan de andere kant opgelucht dat het allemaal gewoon gezond en goed is! en dat ik niet voor niets niet eerder ben onderzocht!
    Nu heb ik voor morgen vroeg een afspraak bij de gyn staan voor de eerste FM :D want als onze kanjers goed ontdooien ,…gaan die eind van de maand lekker in mn buikje zitten ;)
    Nu weer “hard” aan het werk :D
    Xxxxxxx dikke knuf

12. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @all...ook hier weer tijd om te reageren...

@einad...Het komt allemaal wel goed meid. Geniet nog even lekker van je verlof.

@marsim... De wens voor een tweede is vaak net zo groot als voor een eerste en dat is toch helemaal niet erg... En dan is het balen dat je cyclus van slag is. Denk je dat je weer een keer langs de arts gaat of geef je het nog even de tijd?

@luukske..provera / duphaston is misschien wel een goed idee anders gaat het wel te lang duren. Voel jij je inmiddels alweer wat beter?

@nen .. jeej..jij gaat ook snel. 29 weken alweer :) Hoe voel jij je?

@st...wat ontzettend fijn dat alles goed is!!! Natuurlijk heb je een beetje een dubbel gevoel omdat je nu geen oorzaak hebt maar het is beter zo. Hopen dat er morgen alweer iets groeit en dat je einde deze maand weer lekker je rust moet pakken omdat er iets moet groeien.

@all...sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ik zal vanaf hier weer inhaken. De vakantie was heerlijk en toch nog redelijk zonnig voor nederlandse begrippen. We hebben niet veel gedaan maar wel genoten. Maar nu weer aan t werk. De kids moesten wel weer heel erg wennen op het KDV....huilen huilen huilen....dan ga je niet lekker weg naar je werk :(

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, bij mij is de ballon er uitgevallen en 0,0 ontsluiting....ben toen naar huis gestuurd, de week erna dus opnieuw inleiding en ik had nog net geen cm ontsluiting, echt een topje van de pink....ze wilden me toen geen nieuwe cath geven, maar meteen proberen de vliezen door te prikken....dit lukte gelukkig(met pijn en moeite). wel weeenopwekkers gehad(met rugweeen) en uiteindelijk de ruggeprik. Mika is trouwens pas ingedaald nadat ik 10 cm had....mocht niet persen, ze hebben toen op mijn buik zitten duwen om hem omlaag te krijgen, toen mocht ik zachtjes persen....dit heb ik 30 min moeten doen, en toen mocht ik persen....dit alles gebeurde tussen 's ochtends 7 en 21.30u...

@lima, begrijpelijk dat de kindjes weer moesten wennen, fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie.

@ST, fijn dat je weer online bent....balen dat er niet meer duidelijkheid is gekomen door de ok, maargoed....weet je dat ook weer. bij mij was toen ook niks te zien.
    fijn dat je je weer wat beter voelt.

@marsim, jij dus ook zo'n rare cyclussen....hier helaas nog steeds niks....dus deze week maar een kuurtje nemen....

@all, hier flink ziek geweest, en nog steeds niet beter, flinke keelpijn en moe....als het aanhoudt deze week even naar de HA.
    deze week hebben hubbie en ik nog samen vakantie, Luka is bij opa en oma, dus een rustig weekje hier. willen wel nog naar de bios en bowlen met Luka, en donderdag zijn we 5jaar getrouwd, en gaan we tapas eten, dus nog wat leuke dingen op de planning.
    verder af en toe druk met borduren....heb al heel wat opdrachtjes binnen, dus das ook leuk!

14. sorry maar heel even ego..

vandaag bij de vk geweest en omdat ik de beeb het weekend erg slecht voelde kreeg ik een ctg deze was erg vlak.. na 1.5 uur wel goed gekeurd gelukkig. eigenlijk wilde de gun voorstellen me op te nemen de laatste weken ook ivm de suikers. ik zie dit niet zo zitten omdat N ook er is en ik hem niet zo lang alleen wil laten. morgenochtend terug voor de ctg is deze niet goed dan volgt alsnog een opname en is hij wel goed dan moet ik gewoon elke dag langs voor een ctg, woon er gelukkig om de hoek.
    ook was ik meegenomen in het overleg en is geadviseerd een ks uit te voeren ook gezien de vorige bevalling,, morgen hoor ik er de datum van. kwam best even veel op me af vandaag en moest het even verwerken!
    nu ben ik heel benieuwd naar morgen!

st, wat fijn om van je t horen lieverd!! goed dat je het even lekker rustig aan hebt gedaan! aan de ene kant fijn dat erniks uit kwam.. succes bij de gyn!

lima, fijn dat jullie zo genoten hebben op vakantie! wat ga je rot weg dan he van het kdv :(

luukske, hoop dat je snel opknapt, wat staan er nog leuke dingen op de planning!! wat leuk dat je ook opdrachten doet van borduren, zijn leuke kadootjes!!

marsim, wat rot van je cyclus en ook al heb je al een hele mooie meid toch mag je best zo denken hoor! als je graag een kindje wil krijgen al is het de derde dan is iedere maand gewoon een maand teveel!

15. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    @luukske...Je hebt nog lekker vakantie..heerlijk...alleen hopen dat je snel beter bent. Helemaal om lekker tapas te gaan eten :).. alvast gefeliciteerd!! En ik zag op hyves inderdaad een paar leuke borduringen voorbij komen!

@einad...He bah wat een onzekerheid weer. Ik hoop dat je lekker thuis mag blijven met N en dat je alleen dagelijks voor CTG moet. Ik heb de laatste 5 weken van mijn zwangerschap ook opname gehad..ook opname in huis. Kwam er elke dag een verpleegkundige bij mij thuis om een ctg te maken...bloed te prikken...bloeddruk meten enz....was wel erg fijn. Laat je even weten hoe het vandaag is gegaan?

@all...straks even met Lotte naar het ziekenhuis...naar de oogarst. Ze loenst een beetje en dat deed ik vroeger ook heel erg ..haha. Ben er toen aan geopereerd. We zullen zien.

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Lima: wat fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie!!!! Doe je goed meid!!! Wel sneu voor de kleintjes dat ze weer helemaal moeten wennen op het kdv. Maar zal vast snel genoeg weer goed gaan ;) xxx
    En succes straks met Lotte bij de oogarts!!

Luukske: wat lekker dat jullie nog lekker vakantie hebben!!! wel vervelend dat je je dan zo beroerd voelt! Idd maar ff langs ha als het aanhoud ;) beterschap lieverd!
    En geniet van alle leuke dingen die nog op de planning staan!!! En alvast gefeliciteerd met jullie jubileum!! :D 5jr !!!! :D
    Hier idd balen dat er niets is voortgekomen uit de kijkoperatie maar aan de andere kant ook wel fijn om te weten dat ik “niets mankeer” al had ik toch wel graag een oorzaak gezien! (wie weet komt er wat uit de onderzoeken als we in Belgie lopen!)
    Xxx geniet nog ff lekker !!!

Einad: jeeeeetje meid,….wat een gedoe!!! Wel goed dat ze je goed in de gaten houden nu!!! En hopelijk gaat vandaag alles goed met je ctg! Kan me voorstellen dat je niet opgenomen wil worden lieverd, maar je kleine en jij zijn nu wel heel belangrijk !!! succes vandaag!!! Duim voor je en denk aan je!!!
    En je mag best ff egoën hoor!!! ;) xxx
    Ooh en spannend dat je de datum van ks krijgt! Misschien niet wat je hoopte maar aan de andere kant miss maar beter!

Ego: net bij gyn geweest. en zag er goed uit! Lig mooi op schema! Links 2 eitjes van zo’n 10 a 11 mm . slijm is zo’n 4mm!!
    Rechts zat nog wel “iets” van 17 bij 14 mm maar was weer zo’n raar gevormd geval! En gyn en ik vermoeden (ook gezien de dikte van het slijm en de andere eitjes en mn cd) dat dit weer een cyste is. maar om dit zeker te weten moet ik morgen ochtend weer voor fm. Kijken of het echt cyste is of dat het een super snel groeiend ei is. maar eigenlijk ga ik daar niet vanuit! Dus morgen maar weer op controle. :D ik gok op pregnyl zaterdag/zondag en tp vrijdag/zaterdag :D ALS de laatste 2 kanjers tenminste goed ontdooien!
    Nu “lekker” aant werk tot 17.00, vanavond niets op de planning en morgen komen de meiden!! Zin in!!! donderdag vrijdag moet ik werken en donderdag avond hebben we etentje bij vrienden! Vrijdag avond ga ik met mn schoonzus en beste vriendin naar de bios (magic mike) en zaterdag lekker chilldag!!! En zondag bbq bij zwager voor zn verjaardag dus hoooop op de planning!

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ st, fijn dat het goed gegaan is en dat de uitslag ip goed is. Lijkt mij ook wat dubbel. Maar er staat nu niets meer in de weg dus ik zou zeggen ontdooien die kanjers en knallen, hihi.
    En bedankt voor je lieve woorden, je bent een schat!

@ lima, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Die kleintjes moeten altijd weer even wennen he. Snap dat je met een brok in je kerl weg gegaan bent. Sterkte met lotte.

@ luukske, beterschap meid. En nog wat leuke dingen in petto, leuk. Ook hier dit jaar 5 jaar getrouwd, wat gaat de tijd toch snel. Na 15 jaar kan ik hem niet meer missen hoor,haha.

@ einad, wat een onzekerheid maar laat ze het maar goed in de gaten houden! Sterkte meid met de laatste loodjes.

@ all, hier wat dagen vrij. Vrijdag weer werken. Manlief is morgen jarig, alweer 30 jaar. Verder iedereen bedankt voor de lieve woorden. Vind het zelf soms zo dubbel. Ik wil zelf tot ongeveer september wachten en dan het liefst een fm ronde in eigen cyclus. Eens kijken wat mijn lichaam doet en dan zien we wel weer verder.

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, inmiddels dus naar de HA geweest en heb bijna zeker de ziekte van Pfeiffer (of de BOF), maar denk zelf aan Pfeiffer....ik ben zooooo moe, en heb flink de lymfeklier opgezet....morgen met spoed bloedprikken en dan krijg ik een paar uur later de uitslag....ben benieuwd.
    heb me ziekgemeld, want ben nu eigelijk mijn verlofdagen aan het opmaken met ziek te zijn....ben wel goed, maar niet gek....vakantie inleveren en ziek zijn...
    jullie horen het wel wat eruit komt, maar het zou iig mijn extreme vermoeidheid verklaren!!

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier dus toch wrs Pfeiffer....moet het eind van de dag voor de definitieve uitslag bellen, maar die wat binnen waren verklaarden wel een hoop....

nu heb ik alleen net mijn baas aan de lijn gehad, en ze vond het, zo kon ik het eruit opmaken, belachelijk dat rusten het enige medicijn is, want ik moest ook aan mijn collega's denken, die gedupeerd waren doordat ik ziek ben.....ze wil volgende week met me aa tafel gaan zitten om te bespreken hoe en wat, ik zou dan maar overdag moeten gaan werken....huhhhh, had de huisarts niet gezegd "rusten"???? heb haar ook gezegd dat ik er niet om gevraagd heb....dus jullie snappen het wel dat ik best wel pissed off ben!!

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ luukske, he wat vervelend meid. Ow jij ook zo'n begrijpelijke baas. Tis toch erg he. Alsof dat je er zelf om gevraagd hebt en het nu mooi uitkomt. Ongelooflijk wat een stel. Lijkt wel of dat wij dezelfde baas hebben,hihi.

Share This Page