@luukske... Wat een vervelende situatie op je werk maar je moet goed naar je eigen luisteren @marsim...Nog gefeliciteerd met je man!! Leuke dag gehad? @st...en hoe gaat het met u? @all..Ben met L naar de oogarts en kno-arts geweest en alles is goed. Ze kijkt niet scheel en volgt alles prima. Wel iets meer sterkte dan gebruikelijk is op deze leeftijd dus daar willen ze over 3/4 jaar nog een keer naar kijken
@ lima, wat fijn dat verder alles goed was. Hier niet veel aan zijn verjaardag gedaan. Wat familie geweest voor een gebakje. Niets bijzonders gedaan maar wel even gezellig.
Goedemorgen dames, Sorry voor even geen reactie, maar alles is tot nu toe goed op de ctg. Nu mag ik om de dag tot aan de ks.. word wel heel spannend! Zo benieuwd hoe N het vind! Marsim, nog gefeliciteerd! Luukske, beterschap wat rot pfeifer, ziek goed uit hoor! Anders kan het later ivergaan in ME heb ik wel eens gehoord! Wat een baas grr die zou je toch!
@lima, fijn dat het goed was met L @einad, heb je al een datum? spannend!! @marsim, wat een gedoe toch, he....die bazen toch!! @all, HA heeft net nog gebeld, ik moet nu dadelijk een AB kuurtje ophalen, want hij wil dat de lymfeklier niet meer zo gezwollen is....ja, en ik wil dat ook, want heb echt last ervan.... oh enne, heb vandaag een klein feestje....we zijn vandaag 5 jaar getrouwd!! ennne, ben uit mezelf vandaag ongi geworden, wrs door de pfeiffer is mijn cyclus van slag....
Luukske, ik hoop dat de kuur aanslaat en nog gefeliciteerd met jullie trouwdag jammer dat je je zo rot voelt door de pfeifer, gaan jullie er nog iets aan doen? Ik heb de datum en die is al binnen een week! Zo spannend heb er echt veel zenuwen kriebels van hoor! Dan hebben we gewoon een 2e wondertje erbij Ik vind het wel heel bijzonder dat dezelfde gyn de ks uitvoerd die het bij Nathan ook heeft gedaan.
@einad, dus dit is jullie laatste weekend met zijn 3tjes!! spannend....dan weten we deze week of het roze of blauw is....en de naam!! geniet nog even van je buikje!! hier niks speciaals gedaan, maar we gaan donderdag tapas eten, hebben net oppas geregeld. verder dus een AB kuur, en die slaat aan, want voel me iets beter. gisteravond zijn ze de onze bugaboo komen halen, ik kon hem goed verkopen, en Mika wilde er echt niet in (schreeuwde moord en brand). we hebben vanmiddag een Maclaren buggy gekocht, en daar wil hij wel in!! het geld dat over was van de bugaboo, na de buggy-aankoop, zetten we beide mannekes op de spaarrekening, hebben ze er ook nog een leuk centje aan overgehouden!
hoi schatten, sorry dat ik weer ff in de meelees modus heb gezeten !!!! Luukske: wat vervelend dat je pfeifer hebt meid!! maar,...wel fijn dat je nu een oorzaak van je vermoeidheid hebt! en dat de abo aanslaat! wat goed dat je de wagen goed hebt kunnen verkopen en ook leuk voor de mannen idd dat ze er beide wat aan over houden ooh en natuurlijk nog : .... VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie jubileum ik had je ervoor al gefeliciteerd maar nu dus nogmaals Einad: SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! deze week horen we dus geweldig nieuws!!!!! en jongens of meisjes nieuws en de naam leuk!!!!!!!!!!! ik hou je in de gaten want ben heeeeeel benieuwd!!!!! succes nog heeeeeeeel even xxxxx hier gister een ei van 19mm en slijm van ...jaja.....maarliefst 11/12mm !!!!!!!!!! ZOOOO trots op gister avond met veel gestunt de pregnyl 5000 gezet morgen dus de eisprong en zaterdag 11:45 de terugplaatsing !!!! mits beide of 1 van de 2 kanjers goed ontdooit ! maar daar ga ik wel vanuit! ik ga niet denken dat ze t niet redden! mama is er klaar voor!!!!! dus laat maar komen!!!! xxxxxx dikke knuffel!!! ik ben nu nog op mn werk maar heb zin om de zon in te duiken hihi
ST, woow super! ik wil niet 'te' positief doen maar wat ziet het er mooi uit!! dit moet wel goed gaan! Ik denk aan je zaterdag!! Wat een heerlijke zon he! Maar oo oo wat hebben mijn voetjes het toch zwaar Nog even en dan is het zover ben zo benieuwd maar soms gieren de zenuwen ook wel door mijn keel hoor!
Eiand: THANX!!!!!! ik ben er zelf rete trots op hahahahah hopelijk ist nestje goed genoeg deze ronde!!! Za zo ma lekker met de benen in de lucht en lekker ontspannen dagen erna moet ik werken! Ben benieuwd zo met de laatste kanjers! Hoop op geluk!!! Oooooohhhhhh ik ben benieuwd wanneer je mag meid!!!! Vind het zooooo spannend!!!!! En kan me voorstellen dat je voetjes het met dit prachtige weer begeven! Ik ben niet eens zwanger en schuur al uit mn velletje! :s hihi Succes nog ff lief, .denk aan je!!!!! Hier: weinig nieuws ! gister lekker na t werk in de tuin genoten van de zon. Vandaag weer lange dag op kantoor! Maar miss nog ff zon pakken na t werk. voel vandaag mn onderbuikje en gok dat het mn eisprong is! voelde net rare krampjes die nu weg zijn go ei!! Ahhaha Morgen komen de meiden en hebben we lekker gezellig dagje! Ga lekker met ze in de tuin/water spelen do werken en vrijdag op de rommelmarkt staan, mits t weer meezit! Voor t weekend heb ik nog geen plannen dus lekker rustig! Uuuuh op de tp na natuurlijk hihi
@ST, je bent het nestje al goed aan het voorbereiden....dit moet goed komen, mijn duimen draaien iig!! @einad, spannend, deze week is het zover...ben benieuwd!! @all, hier nu flink ongi....en dus zonder meds...ben er wel blij mee moet ik zeggen....weet iig dat er iets van een cyclus is, hihi... verder moe moe moe....Luka is gelukkig bij opa en oma, en Mika slaapt ook veel met dit weer, dus ik ga ook bankhangen als hij in zijn bedje ligt. verder niet veel nieuws alleen dat de buggy lekker loopt(ben nog niet echt stukken gaan lopen, gezien de moeheid en mijn zonne allergie). morgen even naar de jaarmarkt in Roermond, en 's middags even tapas eten met hubbie....zal ik donderdag wel weer K.O. zijn.....
@einad, gefeliciteerd met jullie wereldwondertje....mooie naam voor jullie prinsesje!! @all, zoals jullie lezen is einad bevallen van een meisje....ik las het op FB, ik zal de naam etc niet erbij zetten, zal ze zelf tzt wel doen, en ik weet ook niet of ze het openbaar wil zetten!
@ einad, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er lekker van. De rest ik reageer later nog even.
Luuske: ik doe mn best hihi Wat fijn dat je ongi bent zonder meds!! Well done girl! Wel vervelend dat je nog zo moe bent schat, maargoed, je weet hoe het komt! Gaat helemaal goed komen! Wel lekker dat de Luka uit logeren is ! en dat mika ook lekker zn rust neemt! Kan jij ook Ff goed je rust nemen en gister lekker met je mannetje oppad! Hopelijk een zeer geslaagde dag!!!! En vandaag maar lekker weer ontspannen!! Geniet van het mooie weer (daar knapt een mens vanop ) WHOE !!!! ik zie dus dat Einad een dochtertje heeft gekregen!!!!!!!!!!! WOW!!!!! Ben zeeeeeer benieuwd naar dr verhalen!!!!!!!! (en de naam!! En foto!!) geweldig!!!!!!!!! Einad bij deze gefeliciteerd schat!!! Geniet van jullie wonder!!!!! - en ik maar denken dat het een manneke zou worden hihi hier weinig nieuws! Ben blij dat het bijna weekend is, want de zenuwen beginnen me op te breken! Hoop zoooo op een tp!!!! Gister heeeerlijke dag gehad met de meisjes en manlief! Nadat ze weg waren zijn wij nog ff over het strand wezen wandelen en hebben ontspannen in de achtertuin gezeten erg fijn!!! Vanavond wordt een cloon van gister avond hahahaha oke op het strand bezoek na heb opt weer gezien dat het droog blijft morgen en zonnig, dus manlief en ik gaan met onze spullekes op de rommelmarkt staan. Hopelijk houd ik er wat leuks aanover! En hebben we leuk centje voor de vakantie extra (of voor de videocamera) mooie afleiding voor het weekend dacht ik zo! Zaterdag beetje uitslapen en om 10uur vertrekken! SPANNEND!!!!! Oooh en de eerste baby van de baby boom is hier geboren! Gister/vannacht is mn nicht bevallen! Van een dochter
Op 25.juli is Joëlle Naomi geboren. Het is een prachtkindje! Narcose viel tegen en ik kreeg koorts. nu aan de beterende hand en vooral genieten!!
@einad, balen dat je narcose kreeg, was daar een reden voor? en heb jullie meisje al op foto mogen bewonderen, echt een plaatje!! @st, over 8 maandjes kom ik jouw ook feliciteren!!!
luukske, ruggenprik zette lukte nihoeet en was geen fijne man waardoor.ik niet kon ontspannen! hoe is je vermoeidheid? ik wil wel een foto plaatsen voor.de andere dames maar weet niet hoe met mijn telefoon. st, weer tante! gefeliciteerd.. ik hoop dat je de tp krijgt en snel mag volgen! succes op de rommelmarkt!
Einad nogmaals gefeliciteerd!!!! Wat een prachtige naam!!!! Spam je gauw een foto geniet van je gezinnetje schat. All/ego: tp was doorgegaan!! En verliep soepel. helaas 1 vd 2 was maar geschikt en 7 cellen!!! Maar nestje was er klaar voor dus hoop op het beste!! Nu wat ongi kramp gevoel maar is niet vreemd. lig lekker tv te kijken.en.heb geen plannen. manlief is werken!
@ St, meid wat een super slijmie en dat is nu al een knapperd wat ze in je buikje hebben geplaatst!! Ik heb een super blij en goed gevoel bij deze ronde meid!! Hopelijk is deze goed. Ik denk in ieder geval aan je en straal al het goeds naar je toe. @ Luukske, super dat je ongi toch spontaan is gekomen zonder medicatie. Nu hopen op een mooi cyclus. Hoe was het dagje uit met je mannetje? En hoe is het met je vermoeidheid? @ Einad, wat een super leuke naam en ik ben erg benieuwd naar jullie wondertje!! Ik wil foto's zien!!!! @ All, hier momenteel weer in de nachtdienst. Heb het de laatste tijd wat druk maar ook heel druk in mijn hoofd. Heb de afgelopen tijd al behoorlijk wat meningsverschillen en ruzietjes gehad op het werk met mijn leidinggevende en dit was afgelopen dinsdag weer het geval. Ik baal daar zo ontzettend van. Het is mijn teamcoördinator. Het is iemand die geen blad voor haar mond neemt en alles zegt wat ze denkt en is daar ontzettend onredelijk in. Zo wilde ze mij eigenlijk een beetje verplichten om nachtdiensten te draaien met oud en nieuw en als ik dit niet deed vond zij mij erg oncollegiaal en daar nog veel bullshit omheen. Was ontzettend boos. En als ik erg boos ben dan gaan bij mij de tranen lopen. Heb haar wel even duidelijk gezegd wat ik ervan vond. Heb het nu gezegd maar volgens mij het ene oor in en het andere oor uit. Heb mij voorgenomen dat als er op korte termijn zich weer wat voordoet om het wat hoger op te zoeken. Verder met Isa alles goed. Ze praat honderd en vind het natuurlijk heerlijk om met dit weer buiten te spelen. Probeert alles naar haar hand te zetten wat soms resulteerd in behoorlijk dramaqueen acties, haha. Verder weer aan het wachten wat mijn cyclus doet. Ben deze maand weer begonnen met ovulatietesten. 24-7 had ik een wat donkerder streepje maar niet donkerder dan de controlestreep. Dag later echt een stuk lichter. Nu ook nog steeds lichte testen. Misschien een korte lh piek gehad en anders wederom met ovutesten weer geen eisprong kunnen vinden. We moeten dus maar weer afwachten. Zie veel zwangeren en wil ook zo graag weer. Gisteravond wat filmpjes en foto's zitten bekijken van de zwangerschap en van de geboorte van Isa en haar eerste dagen. Ook deze week een levensechte droom gehad dat ik zwanger was en het kindje zo goed voelde trappen, echt apart. Hoop dat het snel werkelijkheid wordt voor mij en voor ST!