Marsim, wat een ontzettend lief berichtje!! Ben er gewoon stil van. xxx wat een gedoe op je werk zeg!! Heeeeel vervelend! Maar je hebt gelijk , volgende x niet bij laten zitten! (hier is het erg rustig opt werk wat me irriteerd en dan heb ik ook nog 2 collegas die ik niet kan luchte! Gelukkig is de 1 nu met vakantie) En fijn om te lezen dat alles zo goedgaat met isa!! Tis zeker prachtig weer om buiten te spelen! Wel vervelend van je ei lief. ff in de gate houden wanneer je ongi wordt en dat vergelijken met je ovutest resultaat hopelijk komt er gauw een brusje!!!! Xxxx ego: lig nog lekker in mn bed heb goed geslapen vannacht en ga zo beneden kijken. tot nog toe, vandaag geen krampjes! Ben benieuwd wat deze poging doet!!! Gelukkig heb ik afleiding, di wo do vr werken. en do is neefje jarig. vr slapen de kids van mn zus hier. za met hun oppad en savonds gaan ze naar huis. zondag verjaardag van t zoontje vsn mn beste vriendin. Hij wordt 2. En ma di weer werken woe bruiloft nichtje en dan ist do testdag. maar wil eigenlijk di al testen nou liefjes....fijne dag!!!!! Xxxx
ST, ik duim voor je!! Het moet goed gaan deze ronde Marsim, wat een rotsituatie op je werk. All, hier gaat het niet zo.. ons meisje heeft veel prematuren gedrag en is sinds gisteren 165 gr afgevallen en daarvoor ook al best wat. morgen moet ze zijn aangekomen dus hopen maar!
@ einad, wat een prachtig meisje. Hopelijk is ze morgen wat aangekomen! @ st, hoe is het met jou meid? @ all, hier onverwachts lekker donderdag en vrijdag vrij. Tis rustig en vroeg of dat ik uurtjes kon opnemen. Was geen probleem, heerlijk. Dus nu 1,5 week vrij, lekker. Verder niet veel nieuws.
marsim wat lekker !!! geniet er lekker van! ik kan helaas alleen halve dagen nemen want collega's zijn op vakantie maargoed,...nog ff en dan heb ik 5wk einad: wat een schoonheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geniet maar lekker van haar!!!!!! en jullie gezinnetje en prachtige tijd!! en ik hoop dat ze morgen beetje is aangekomen lief! xxx all/ego: hier weinig nieuws. morgen weer werken en totaal geen zin!!! maargoed, hoef maar halve dag! had vanmorgen rechts beetje krampjes en sindsdien ongi gevoel in onderbuik en rug, ....it's new en geen idee wt ik ermee aan moet! maargoed. zo lekker slapen en hopelijk is het morgen over xxxxx
@ st, ik hoop dat dat jullie wondertje is die hard zijn best doet om zich vast te houden en de eerste negen maanden niet los wil en gaat laten. Heb zo'n gek gevoel dat jullie mannetje krijgen. Ben benieuwd wat deze ronde gaat brengen.
marsim: ik hoop 1000000% dat je gelijk hebt!!!! volgens mn zus (dr pendel) wordt ons eerste spruit een ventje hopelijk heb je gelijk en klamt er nu een manneke aan me vast gister in bed voor het slapengaan had ik zo'n ongi gevoel dat ik er amper van kon slapen en heb manlief over mn buik laten wrijven tot ik in slaap viel! (met zn grote warme handen) heeeerlijk! nu ook beetje krampachtig gevoel maar verder 0,00 maargoed,.... tp was net 3,5 dag terug ik heb iig goed gevoel en hoop dat t t waard is!
sorry sorry sorry.....ben de laatste tijd zo druk geweest rn nog steeds vandaar dat ik weinig gereageerd heb maar ik zie dat ST een prachtig wonder aan boord heeft...wauw!!! ik duim zo ontzettend hard voor jullie!! marsim....heerlijk 1,5 week vrij.... lekker hoor. ik kan me trouens goed voorstellen dat het bij jullie wel weer begint te kriebelen en ik hoop ook dat het jullie zelf lukt. en dan Einad ...... van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! wat een plaatje. hoe gaat het nu met jullie? @all...hier niet zo heel veel nieuws. wel erg druk ivm met vakanties van collegas....maar dat komt goed. En ik haalde koen vandaag op van het kdv en het lijkt erop dat hij waterpokken krijgt....alleen weet ik het niet zeker omdat ik niet precies weet hoe dat eruit moet zien....afwachten dus
@st, laat je lekker verwennen na deze TP, en misschien wel een innesteling die buikkrampjes....ik gun het jullie zooooo!! @einad, want een beauty!! hoe gaat het nu? is ze wat bijgekomen? @lima, ze kunnen beter nu waterpokken krijgen dan op latere leeftijd, want dan gaan ze wat sneller krabben(dat zie ik bij Luka...en Mika bleef er fijn vanaf!). @marsim, wat een gedoe zeg bij jou dus ook al zoooo....hier wilden ze me dus ook volle diensten laten draaien met de Pfeiffer, want ik moest aan mijn collega's denken....duhhh....uiteindelijk doe ik nu dus avonddiensten van 3-3,5u en max 2 achter elkaar....want afgelopen weekend kwam ik amper bij, heb toen tot na de middag geslapen.... @all, hier gisteravond dus een paar uurtjes gewerkt, en nu 2 daagjes vrij, en ik ga helemaal niks doen, hihi....hubbie helpt me nu super met het huishouden, zodat ik eigenlijk mijn handen vrij heb. hier hebben de kids nog 1,5 week vakantie, dus moet met Luka nog een Stabilo pen halen voor groep 3, en een gymtas....kleine kindjes worden groot. en Mika, tja das een echte peuter aan het worden....echt een eigen willetje....
Brabantse: je bent een schat!!! Duim maar flink door Hoest met jou?!?!?!? Lima: schandalig!!!! Hahahaha nee hor skat! Je moet lekker rustig aan doen en reageren wanneer het je uitkomt! Hier ben ik wel nu elke dag werken ivm vakanties van collegas maar hele bedrijf heeft verlof dus is erg stil! Erg saaai en vermoeiend ! Hoest met koen?!?!!? Waren t waterpokjes?!?! Arme schat! Geef m maar dikke knuffel van mij En duim jij maar flink door voor ons hahahaha Luukske: ik hoop helemaal dat je gelijk hebt!!! Nestel maar lekker in bij mams maargoed, we zullen het moeten afwachten! Nog 1 weekje!!! Enuh, ik laat me zeker verwennen Wat goed dat je weer paar uurtjes hebt gewerkt!!!! Wel verstandig dat je daarna weer 2 dagen vrij bent! En wat heb je toch een schat van een man!!!! Schouwerklopje voor hem! hihi Enuh, dat ze je willen laten werken om je collegas .Bull Sh*t!!!!!!! enige manier om te genezen is rust!!!!!!! En je eigen gezondheid is veeeel belangrijker !!!!!! De mannekes gaan zeker hard meid!!! Voor je het weet gaat ie naar het voorgezet onderwijs !! maar dat duurt nog lang genoeg om max van ze te genieten hihi Doe je rustig aan?!?!? Xxxx knuf All/ego: vandaag tot nu toe goede dag! Heb beetje last van lucht in mn darmen maargoed, das voor mij niet raar (heb crohn) . ben iig nog niet misselijk (wat ik uiteraard snel hoop te worden ) heb vandaag nog geen ongi gevoel! Wel ben ik moe, maar heb al paar drukke dagen achter de rug met erg vroege diensten dus das niet zo gek! Nog een weekje ! dan hebben we de uitslag!! Vind het zoooo spannend maar heb dus totaal GEEN idee! Verder geen nieuws! Vandaag opt werk, straks laatste pregnyl zetten en naar verjaardag! En vanavond vroeg te bed hihi
Hey all, Sorry, ik lees wel, maar reageer niet altijd, t is nogal hectisch hier met een aantal problemen rondom familie Maar met onze meisjes gaat het super goed, dus no worry! xxxxx En ST: ik ga Meike leren duimen denk ik, dan heb je er 4 tegelijk
Hoi allemaal, Het gaat met haar nu een stuk beter gelukkig, begint goed te drinken en is iets aangekomen Tempratuur vast houden gaat ook beter met het warme weer gelukkig! Luukske, dat is wel wat anders dan toen wij op school zaten he! Mika lekker aan het peuterpuberen! Geniet van je vrije dagen! Brabantse, sterkte met gedoe in de fam! Lima, waren het de waterpokken? Marsim, lekker genieten van je vrije dagen ST, spannend nog een week, ik hoop het zo!!
@st, ik hoop zo dat je moe bent van wat anders, hihi.... ik denk natuurlijk aan mijn eigen gezondheid, en dring er echt op aan dat het niet te veel gaat worden, zoals afgelopen weekend. vanavond moet ik wel een nieuwe collega meenemen/inwerken, kan ik die het werk laten doen, haha.... @einad, fijn dat de kleine meid het goed doet, hoe reageert N op haar? @brabantse, oei das nooi leuk, hopelijk niks ernstig? fijn dat het met de meiden goed gaat!! @marsim, hoe gaat het bij jullie? en je cyclus? @nen, hoe gaat ie? @all, hier was Mika vanochtend vroeg wakker, hubbie moet werken, dus ik ben met hem naar beneden gegaan...nu ligt hij weer terug in zijn bedje, en ga ik even bijtanken. Luka is zoet met zijn Skylanders spel op de PS3, haha....
Nah, gedoe met Schoonmoeder, niet voor t eerst, maar nu wel helemaal klaar mee allebei. Is heftig, maar ja, t balletje ligt nu bij haar, we zien wel. Mn mannetje moet morgen weer gaan werken, dat vind ik echt balen na 3 weken samen Verder alles goed, meiden gaan geweldig!
Einad, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Hoe lang/zwaar was ze bij de geboorte? Wat jammer dat de ruggeprik niet lukte Maar nu lekker genieten!! All, ik reageer straks verder via de laptop
@ ST, mijn duimen draaien weer zo hard voor je!!! Met zulk mega slijm moet die kleine frummel echt blijven plakken. Dat moet gewoon van mij!!!! *goedluisterenfrummel!!* @ einad, op welke termijn is jullie prinsesje uiteindelijk geboren? Hoe gaat het met jouw herstel? En hoe vindt N zijn kleine zusje? Fijn dat ze begint aan te komen. Niet leuk als je je zorgen moet maken om je kleine moppie. @ marsim, wat heerlijk dat je 1.5 week vrij bent. Hoe gaat het met je man zijn rug? @ luukske, wat een achterlijke baas heb jij zeg. Hou je het wel een beetje vol op je werk met de Pfeiffer? En Luka al naar groep 3, wat gaat het hard he! @ brabantse, vervelend familieproblemen.. Die kunnen zoveel energie vreten. Fijn dat het met jullie meiden goed gaat! @ all, hier begint het hard te gaan. Nog twee weken werken en dan met verlof. Ben ik ook echt wel aan toe. Tot dusver zijn de controles bij de gyn goed. Bloeddruk mooi laag met de medicijnen en blijft ook stabiel. Voor de zekerheid afgelopen week wel bloed geprikt, omdat ik wel andere klachten heb/had die bij PE kunnen horen, maar de bloeduitslagen waren goed. Meisje wordt wel een kleintje waarschijnlijk. Ze is op de groeiecho's ondergemiddeld (bovenbeentje was bij deze meting bijvoorbeeld 2 weken achter). Bij de echo van 31+4 werd ze 1500gr geschat en dat terwijl hij sommige metingen best ruim nam. Nouja we zien het wel. Zolang het ziekenhuis het niet zorgwekkend vindt, zal het wel goed zijn. Verder een zeer driftige dreumes in huis en dat vinden we nog wel eens lastig om mee om te gaan. Hij schreeuwt, is boos/gefrustreerd, krijgt enorme driftbuien, weigert eten... Het zal wel een sprong zijn dus ik hoop dat hij er gauw doorheen is. Een eigen willetje is natuurlijk prima, maar zoals hij zich nu gedraagt... Poe! En tis al zo'n temperamentvol ventje!
@brabantse, vervelend dat jullie gedoe met schoonma hebben. en balen dat hubbie weer moet werken. zal wel even wennen zijn, hihi.... @nen, fijn dat alles prima gaat mbv de meds. en een klein/fijn meisje is toch prima, als ze het maar goed blijft doen. alleen van de beenlengte kan een vertekend beeld geven, want bij ons was het door de hoofdomvang dat ze Mika op 4 kilo schatten, en Mika was bij een voldragen zwangerschap ook nog geen 3 kilo...ook geen zware dus....en een vertekend beeld... hier ook een erg pittig manneke, phoe....iedereen zei dat Luka een bewerkelijk manneke was/is, maar Mika is 10x zo pittig....hij heeft overal schijt aan, hihi...hij kan ook echt driftig worden...denk dat we daar onze handen echt aan vol hebben met mijn werk gaat het nu wel, ik werk max. 2 avonden achter elkaar en dan tot max 21.30u (vanaf 18u), dus dat is te doen, maar op de dagen dat ik vrij ben, ben ik echt gaar. vanavond gaat het redelijk, voor het eerst wat langer op, hihi...
Brabantse: wat vervelend lieverd!!!! Nou doe maar rustig aan, en verschijn maar gewoon wanneer je tijd hebt!!! En schat ,..onthoud, je gezin is belangrijker dan de rest he!! Daarmee ga je door het leven, de rest krijg je erbij xxxxxx (t klinkt me zooo bekend in de oren als ik je tekst lees) En leer meike maar goed duimen ! met handen en voeten!!! hihi Je bent een schat!!! Knuf Einad: wat fijn dat het goed bij jullie gaat nu!!!!!!!!! Daar ben ik blij om mop!! Luukske: je bent een schat!! Xxx ik hoop hard met je mee, maar aan mn ego te lezen, . Denk ik dat het weinig zin heeft! Al geef ik natuurlijk niet op Fijn om te lezen dat het weer ietsjes beter met je gaat ! stapje voor stapje komt het weer helemaal goed meid! T heeft ff tijd nodig maargoed,..dat weet je zelf ook wel (blehh stomme infectie/virus) hoest met de jongens?!?! xxx Nen: wahahhahahha gekke meid!!!! Heb de frummel ff aangesproken namens jou hor!!! Hahahaha Lekkerding! Oeeeeeeee nog 2 weekjes!!!!!! Dat gaat hard!!!!!!!! Dan ist nog ff tijd voor jezelf! Tijd om jezelf in de watten te (laten) leggen! Je rust te nemen, de puntjes op de i te zetten en tijd voor jullie prachtige wonder!!!!! Wat fijn ook om te lezen dat alles zo goed gaat lief, met je bloed waardes ed. (weet niet wat PE is, maar zo te lezen fijn dat je bloed daarvoor negatief was! Of juist positief hihi) En over de kleine dame haar lengte zou ik me niet druk maken meid! Sommige kids zijn nou eenmaal niet zo groot!! En sommige zijn net peuters!! komt helemaal goed !!!!!! en zoals je zelf ook al zegt: t ziekenhuis vind het niet zorgwekkend, nou mooi toch! Niet druk over maken hor!! geniet gewoon lekker van je laatste weekjes !!!! Wel lastig idd van je kereltje!! Kan me voorstellen dat het voor hem zelf ook niet leuk is! kan idd een sprong zijn, waar hij doorheen moet! Misschien in combi met de veranderingen die eraan komen (schijnen ze te voelen) toch wat heftiger?! Anders gewoon eens bespreken met CB ofzo. Misschien hebben die handige tips op kunnen ze idd bevestigen dat het een fase is! vooral straks tijdens je verlof , als je je rust wil of daarna als de kleine uk er is, zal dit best lastig worden/zijn schat. Maargoed, jou/jullie kennende , komt dat helemaal goed! En slaan jullie je er wel doorheen! Verschillende manieren van aanpak uitproberen en oorzaak vinden is denk het belangrijkst ! maar komt helemaal goed!!!!!!! Ego: zoals ik tegen Sammy al zei: hier sterk gevoel dat het over is. ergens nog wel goede hoop heb steeds last van mn onderbuikje als ik teveel heb gelopen of gezeten en mn borsten leken me wat opgezet , maar nu vandaag, .heb ik het idee dat mn (.)(.) niet als anders zijn en voel me nu al ongi. Dus verwacht het morgen of woensdag en misschien zelfs nog wel vandaag. En anders uiterlijk donderdag! Had ook wel misselijkheidvlagen maar die zijn helemaal weg, denk pregnyl gebruik geweest. ik blijf hopen op goed nieuws donderdag , maar ergens , tja de bekende zin! Weet ik het antw al!  nou goed, over op leuk nieuws ! vrijdag is er weer een kleintje geboren van alle zwangeren die ik op het moment om me heen heb! Nr 2 dus! weer een knulletje! En ik hoorde vrijdag ook dat mn nichtje ook een jongen verwacht (dat ze zwanger was wist ik natuurlijk al) erg leuk! Ze heeft al een meid van bijna 2! En met mn schoonzus haar zwangerschap gaat het nu eindelijk goed!!! Ook fijn!! Zaterdag ben ik lekker met manlief naar de gayparide geweest! erg leuk!!! Super gezellig maar had eind van de dag wel last van mn buik, door t lopen en stil staan dus was t gauw zat (en hij ook maar hij was zat vd drank haha) dus gingen rond 8uur richting huis! Nog ff eten onderweg enzo en waren rond half 11 thuis en zijn meteen naar bed gegaan! En gister vierde ons beste vrienden de verjaardag van hun zoontje! Kereltje is vorige wk 2 geworden! Super gezellig gehad!!!!! En weer laat thuis dus vandaar dat ik weinig online was! Oh en vrijdag had ik de oppas op de draken van mn zus! Was met ze naar mn mans werk gegaan en mochten ze rondleiding en mee met de brandweer auto MET sirenes!!! Ooooh wat een indruk zeg!!! ze vonden het GE-WEL-DIG!! Daarna nog film gekeken met lekkers en lekker laat naar bed! Dus top weekend gehad ! nu en morgen werken! Woe bruiloft nichtje en donderdag doomday! Ik hoop niet dat ik het op de bruiloft wordt zeg!!! pffff Nou dames , .fijne dag!!!! Luf you all!!!! xxx
@ luukske, hier waren alle metingen kleiner dan ze zouden moeten zijn. Maar zo lang ze nog zo lekker feest in mijn buik zal het allemaal vast goedkomen Weet nog van T dat de schattingen ook weinig zeggen. Toen hadden ze het over 9+ pond en uiteindelijk was hij 7.5 pond. Nogal een verschil. Soms best lastig he die driftbuien. Hier net zo. En ook zo ontzettend beweeglijk. Even op de vloer spelen met het speelgoed zit er niet in. Hij racet van de ene naar de andere kant van de kamer en je blijft er achteraan vliegen. Ik blijf het belachelijk vinden dat je verplicht moet werken terwijl je pfeiffer hebt. Gelukkig heb je een ritme gevonden wat redelijk te doen is. @ ST, met PE bedoel ik pre eclampsie (zwangerschapsvergiftiging). Ze testen dan onder andere je leverwaardes, omdat je lever slechter kan gaan functioneren bij PE (dat veroorzaakt het bandgevoel en pijn in de bovenbuik). Ja met die kleine driftkikker hier en straks een baby erbij zal zeker pittig zijn. Maar ik ben van mening dat het een ritme gaat zijn waar je in komt en dat je daar vanzelf in groeit. Je weet dan ook niet beter. Dus het komt vast goed Bedankt voor je lieve woorden! Je bent altijd zooo positief, dat vind ik echt leuk! Ik blijf net zo hard duimen voor je hoor! Toen ik van T zwanger raakte was dat de eerste maand dat ik eens niks kon ontdekken aan mijn lijf. Dus ik dacht dat het wel weer mislukt zou zijn, maar het tegendeel staat nu de stuiteren in de box Ik hoop echt dat het eindelijk eens zover mag zijn! Wat leuk die babyboom om je heen. Vind je het moeilijk om dan op bezoek te gaan?