thanx nen ik doe mn best! ik heb niets aan al dat negatief zijn! en probeer het al helemaal niet over te brengen op anderen waarom zouden we dingen zomber inzien ?!?! altijd naar het positieve kijken! dat maakt het leven zoveel mooier! (oke, het is niet altijd makkelijk en er zijn momenten waarop t gewoon niet lukt, maar proberen doe ik zoveel mogelijk!) we duimen gewoon flink door!!! en laat dat kereltje van jou maar lekker stuiteren! dat maakt T wat hij nu op dit moment is! xxx zo, net asociaal liggen slapen op de bank! man is werken ik lag bijna op kantoor te slapen dus ben naar huis gegaan! ben op de bank gaan liggen en heb van 4 tot 6 liggen slapen! net lekker gegeten en nu uitbuiken! dan is de eerste dag van de week weer om! komen zo steeds dichter bij de test dag - he das leuk,...kom er net achter dat ik niet met 10 vingers blind typ maar met 7 hahahaha grappig , is me nooit opgevallen
Nen, dat ritme vind je heel snel. Ik maakte me dat erg druk om, maar na 3 weken zat ik erin. Tuurlijk wel een momentje van tranen gehad, maar het is me reuze mee gevallen. Ok, je beseft wel hoe Relaxe 1 kindje is St, ja mn gezin is alles, t is iets wat al jaren speelt. Echter als mensen het nooit bij zichzelf zoeken, verandert er ook niks Wat hoop ik toch weer dat het wel raak is zeg! Als jij straks zwanger bent.....wahaaaaaa dan zetten we heel ZP op zn kop!! En ik weet nog niet wat meer, maar dat wordt party! Ik ben altijd in voor een feestje, dus kom maar op! En we hopen gewoon weer opnieuw meis, elke kans is er één en binnenkort is het gewoon echt bingo voor jullie! Dikke knuffel van het brabantse meisje
brabantse: je bent een schat!!!!!!!!!!!!! en als het zover is,....dan hou ik een feestje en ben je van harte welkom!!!! hahahaha en idd elke kans is er 1! en 1 van die kansen , is de onze! xxxxxx en wat familie betreft,...zelfde schuitje hier!!!
Hoi lieve meiden Ik lees nog steeds elke dag trouw mee...sorry dat ik niet reageer maar ben nog altijd geintereseerd in jullie!! Lieve ST ik wil ook zooooooooooooo graag die knal test van jou zien! Die groeiende buik en in spanning wachten wanneer je aan het bevallen bent!!! Ik gun het je zoooo!!! Einad gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! Wat een mooi meisje! En wat een geluk he, twee van die prachtige wonders!!! Geniet je er lekker van? Luukske wat vervelend zeg dat je pfeifer hebt en dat je werk zo lastig doet...wat een verschil dan in kinderen he Marsim hoe is het met je cyclus? En met je mannetje? Nen wat gaat dat hard zeg, alweer bijna met verlof! Ja die metingen en schattingen zijn niet altijd goed maar inderdaad als ze maar gezond is, dat is het allerbelangrijkste, ze worden vanzelf allemaal 10 kg en meer Temperament vol mannetje in huis dus, hier ook een zeer temperament vol dametje, die ook haar buien heeft. Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden! Brabantse fijn dat je zo geniet van je gezin! Doen je meisjes het goed? Lima alles goed met jullie?
Nog even snel een reactie! De rest volgt in deze dagen. Als st straks zwanger is komt er zeker een feestje. Straks zullen we allemaal gezegend zijn met een kleintje of meer. Want st dat wondertje komt! Dan misschien eens tijd voor een meeting? Slaap lekker meiden!
Brabantse: wat een mooie avatar (uhh zo heet dat ding toch?!!?) !! Laurise: bedankt voor je lieve woorden meid!!!! En wat fijn dat je ff langs komt wippen Altijd lief als iemand meeleest! En reageren hoeft toch niet altijd ! we weten heus wel dat je meeleeft/leest/denkt/ enz. xxx Hoe gaat het met je/jullie?!?!?! NOU!!!! Marsim: nou heb ik dus kippenvel he!!! Én bedankt hihi Jullie zijn zoooooooooooooooo lief!!!!!!! Dank jullie wel !!!!!!!!!!!! En als het zover is, gaan we écht meeten en feesten!!!! Nodig jullie allemaal uit hihi Xxxx dikke knuf-kus voor jullie allemaal!!!! Ego: hier geen nieuws eigenlijk! Kon amper slapen vannacht van de zenuwen!!!!! Lag maar te piekeren enzo blehhhh (moet wel toegeven , heb elke maand 1 nacht echt zweet aanvallen en dan voel ik me raar enzo , das meestal teken dat het niet goed gaat, dat heb ik nog niet gehad ) Vanmorgen werd ik wakker en wist het zeker : ben ongesteld. Dus ik met hele vette tegen zin naar het toilet (moest ook echt uit bed want was al laat) helemaal 0.00 super omo wit! Wat een opluchting! Maargoed, t zit er vast aan te komen, voel het gewoon! Al blijf ik toch beetje hoop houden!! En oooh wat heb ik toch een lieve mama! Gister stuurde ik foto van mezelf in de jurk van morgen! En mam zei dat ik er prachtig uitzag!! Ik legde uit dt ik erg onzeker was ivm met mn buik in die jurk. Mama zei: meid, show die buik! Misschien kan je er wel super trots opzijn!! En anders, acht, je ziet er prachtig uit! maak je niet druk! Zo lief!! nou goed dames, ik zit weer gezellie op mn werk! Maar houd jullie vandaag in de gaten
vandaag 14 dagen na ei sprong. normaal dag 15 of 16 na ei ongi :x (sinds de tp plaatsvind in eigen cyclus want in de geregelde cyclus was dit na het stoppen van de utro en bij punctie op dag 14 na punctie) donderdag 16 na ei bloedprikken!
Whahahahah nou dat kan dan nie anders he dan dat ik zwanger ben hahaha iig nog nie ongi hadden jullie geen andere tekenen?!
@ ST, bij nader inzien heb ik bij allebei de innesteling gevoeld. Dat was een soort van kramp/steken die zo'n half uur aan hielden. Verder vrij snel na mijn nod dus lage rugpijn. Bij deze zwangerschap was ik al voor mijn nod misselijk, bij T kwam dat pas met een week of 8. Maar alles waar ik altijd op lette (borsten etc) had ik juist geen last van haha. Ik blijf duimen meid! Ga je morgenochtend testen?
@ st, alleen ongi gevoel. Kreeg pas later pijn in mijn borsten. En aders og grootte, nou niks van gemerkt. Hele zwangerschap niet trouwens, hihi. Misselijkheid kwam wat later maar alleen s'avonds rond het eten. Wanneer ga je testen? Hele fijne bruiloft in ieder geval! Hopelijk mooi weer.
@ luukske, hihi, lekker eigen willetje he? Hoe is het verder meid? En met j naaiwerkjes? @ laurise, hier nog steeds een cyclus dat in de war is. Verder hier alles prima. Heerlijk meisje met zo nu en dan flinke driftbuien en super hard krijsen. Veel praten met elke middag en avond als afsluiter, ik hou van jou, smelt! Hoe is het verder bij jullie? Mannetje nog lekker thuis toch? Weer echt gezinnetje he? @ brabantse, fijn om te lezen dat het met het gezinnetje goed gaat en je geniet. Familiesoris is altijd vervelend. Rustig aan meid. @ Einad, hoe is het met het koningskoppel? @ lima, en bij jullie ook alles goed? @ all, hier verder alles goed. Nog steeds aan het wachten op ongi of pos test, hihi. Vrijdag pas weer werken. Weer een paar veel belovende pendels binnen. Isa was vandaag vreselijk. Veel jengelen, gillen en alles doen wat niet mag, pfff. Wat leef je dan naar haar bedtijd toe haha.