JAAAAAAAAAAAAAAAAAA kipppppppeeeeveeeeel!!!!!! OHHHHHHH FEEST FEEST FEEST FEEST ZOOOO blij!!!! Dat is een TOP waarde!! En nu een knalstreep!!!
nen laurise marsim: jullie zijn GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jullie geven me zulke goede hoop en geloof er helemaal in!!!!!!!!! ST wordt mama!!!! hihi
Jaaaaaaaaaaa ST wordt zeker mama!!!! En wat een super mooi jurkje had je aan op de bruiloft (lees ook in het andere topic waar je schrijft mee en daar zei je het over je foto's) Je bent een mooie vrouw, een mooie mama in spe!!!!!!
laurise: Thanxs!!!! SUPER lief van je!!!!!!!!! heb de jurk alleen maar halve dag aangehad want mn buikje sette op van mn darmpjes en toen zat ie echt zoooo niet lekker meer!!! (keek er lang naar uit om hem aan te doen,..paste die amper nog hahaha) maargoed,..heeeeel erg bedankt voor je lieve woorden en compliment! en over fotos gesproken,.....CHECK MN ALBUM!!! GOOOOOOOOOD MORNING to me !!! hahahahahhaha (doei doei onzekerheid!) deze is gemaakt na 1,5/2min:
WOW das een knaller! Lekker gevoel he meid. Ben zo ontzettend blij voor jullie Nu is ONS "gezinnetje" compleet ( lees alle meiden uit ons gezellige groepje in ieder geval al 1 keer gezegend, hopelijk nog meer wondertjes in de toekomst!) Meiden het is ons allemaal gelukt!!
Mooie test ST!!! Inderdaad dag dag onzekerheid! Dit ziet er goooeeeedd uit Hebben jullie gisteravond al een feestje gevierd? Marsim, wat zeg je dat lief Meiden wat zijn we toch een leuk clubje hier! Als je soms ziet hoe topics ontaarden in respectloze discussies en beschuldigingen..
nen: we hebben zeker een leuk clubje!!! das idd elders wel anders!!!!! gelukkig hebben wij hier elkaar en delen we lief en leed test ziet er idd best goed uit toch?! ben ik iig niet gewent zo! en helemaal niet dat streepje rap verscheen! maargoed,...we zijn er nog niet! al heb ik een rete goed gevoel haha ik heb gister heeeeerlijk tot 21uur met mn schoonzus zitten kletsen over van alles! vanmiddag maar met manlief feestje bouwen denk ik marsim: ik ben blij dat ik ons gezinnetje helemaal compleet heb gemaakt met mn goede nieuws!!!!!! nu zijn/worden we allemaal iig 1x mama ego: de onzekerheid is wel redelijk weg. maar toch heb ik spanning voor maandag! ben zoooo benieuwd! ik hoop zoooooo dat het de goede kant opgaat deze keer! heb wel wat krampjes maargoed,...roep al week dat ik ongi ga worden dus zegt niets hihi misschien is de kleine boef juist lekker aant friemelen voor mooi stekkie! gelukkig heb ik redelijk wat plannen het weekend en gaat de tijd hopelijk snel! zondag ga ik wel een digitale doen! of weer kruitvat!
@ ST, zo'n duidelijke had ik bij T pas veel later! Daar heb ik ook nooit een knalstreep van gehad. Die krampjes zijn ook herkenbaar, zoals meer meiden hier al schreven Dat is gewoon je kleine frummel die zich extra goed in je slijmpie nestelt.
@st...Dat is een prachtige test ...Geen zorgen maken..hij/zij zit er lekker. Ik denk trouwens een meneertje... Geen zorgen voor maandag .... de uitslag zal vast goed zijn Ben trouwens ook blij met ons clubje .. Het is inderdaad fijn dat we hier alles kunnen delen. En het is natuurlijk super dat iedereen van "ons" nu heeft mogen ervaren hoe een positieve zw-test er van jezelf uitziet !!