Wahahahha nou is ook leuk!!!! oooh meiden.....ist al maandag?!!? Heb steeds krampjes en weet dat t zo hoort maar vind t doooood eng!!!! Ook omdat ik me gewoon niet beroerd voel hahaha maargoed...das ook normaal pfffff
Die eerste weken onzekerheid is helaas normaal Ach, misselijkheid komt pas rond 6 weken of gewoon niet. We spreken je over 3 weken als je de hele dag kotsend boven de wc hangt, hihi! Prachtige knal test btw, dat is mega positief schat! En dat met zon vroege test! Xxx
St. Dat hoort lieverd..... Even wat ik had: - helse krampen - helse rugpijn onderin - hoofdpijn - borsten die komen en gaan..... Rugpijn zo erg dat ik zelfs paracetamol slikte en alleen plat kon liggen. Krampen idem.... Hielden aan tot week 8...... Komt goed liefje! Ik breek weer uit, Xxx
Thanx meiden!!!!!!!! Doet me weer goed ik(we) gaan nu lekker slapen!!!!! Morgen weer nieuwe dag! Ben net bij mn ouders geweest....helemaal blij!!!!!! :-D xxxx slaap lekker en tot morgen en schatten...bedankt voor jullie lieve woorden en.steun!!
Whahaha nou eerlijk gezegd....als een blok!! :+) Maar wel vroeg wakker. beetje zwetend en lag nie lekker meer. temp was gelukkig nog 37,2 ...scheint goed teken.te zijn
goede morgen meiden hoest hier?!?! wat een prachtig weer vandaag de zon schijnt hier al heeeerlijk! vandaag op kleine jongen van mn beste vriendin passen en ga lekker met hem naar buiten maar moet wel oppassen want heb gister te horen gekregen dat je sneller verbrand als je zw.hormonen in je lichaam hebt! en dat blijkt want ben gister in 2 uur mega verbrand op mn borst en gezicht verder voel ik me eigenlijk mega goed! heb echt nergens last van, wat me ook wel beangstigd. maargoed,...gaan nogsteeds van het beste uit morgen zullen we het weten! heb alleen wat last van mn tepels, maar niet meer van mn darmen, en ook niet misselijk....heeeeel soms heeeeel lichtjes maar niet noemens waardig! maargoed,...dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet!!! het liefst had ik nu al een buik, was ik mega beroerd, en had ik borsten als volleyballen maar ik zal geduld moeten hebben hahahaha 1 voordeel,....voel me totaal niet ongesteld!!!!!!!!!! en heb echt zoiets van : ik ben zwanger! dus ,....das mooi hihi nou lieve schatten ,...eeen hele fijne dag vandaag!!!!!!!!!!!!! love you all!!! ps: vandaag niet getest!! aan de ene kant durfde ik niet maar had ook gewoon zoiets van : tis niet nodig! net als de dagen voor mn bloedtest!
Je hoeft ook niet te testen!!! Zwanger is zwanger!!! All: Ok....Fleur is serieus vooruit aan het komen....op der buik. Of course is het geen echt kruipen, maar een halve meter haalt ze zo... Mafkees Vandaag met pijn en trots in mn hart der eerste hapjes banaan gegeven. Bij Meike deden we dit gretig met 3,5 maand, want die had altijd honger, nu zei het CB dat we er maar eens mee moesten beginnen....grrr... Daar is weer een stukje loslaten, geen echte baby meer, het eet al fruit. Natuurlijk moet je beginnen met groente....bij Meike keurig gedaan. Meike eet fantastisch fruit, maar avondeten.....nog steeds nauwelijks haha... Dus nu bij Fleur toch maar met fruit begonnen, who cares?!! Zo, nu wachten op meneer Kebab....slecht he...maar vanaf morgen gaat de rem erop en gaan we voor de 10 kilo....ik reken op jullie steun Wil graag naar gewicht toen ik van Meike zwanger raakte en dat was 70. Toen zat er al 7 kilo aan van de clomid, dus ik denk dat ik wel realistisch ben toch? Luf you all!!! Meeting lijkt me fantastisch!! xxxxxxxxxxxxx
Ff snel reactie...loop net weg bij het lab!! Ben zoooooooo zenuwachtig!!!!!! Doooooooood eng zo spannend!!!!!
ladys,..........zie mn banner!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de assistent heeft me voorzichtig gefeliciteerd! ze belde me om half 10 al!!!! mn hcg is aanzienlijk verbeterd naar 830!!!!!!!!!!!!!! 27 aug eerste echo
Oow lieve st!!! Wat.super ik ben echt heel blij voor jullie!! Het moet gewoon goed gaan!! Wie weet heeft.toch de kijkopreatie meegespeelt, ik had dat ook bij N!!
Luukske, hoe.is het met je? Wat een leuke creaties op fb weer!! Over zes weken is manlief.jarig, zoek nog een leuk cadeautje
lima: thanx schat!!! einad: ik heb geen idee! maar of het nou wel of niet geholpen heeft,...we did it hahahaha en ik ga ervan uit dat het allemaal goed gaat!!! durf alleen te wedden dat dit weekend een hele zware voor me gaat worden! man is do werken (24uur) en vr za met vrienden weg en komt zondag avond pas terug!!!! pfffff maargoed,...kan ik extra goed mn rust nemen die week moet ik volop werken en dat weekend komen vrienden logeren dus heb ik lekker afleiding. en dan is het echo time!!!! heb net ook mvm gebeld en wordt in de loop van de week gebeld voor een afspraak!!!!
@ST, ben ik een paar dagen niet online.....mis ik gewoon jouw geweldige testen!! gefeliciteerd!! enne, het gaat een jongen worden, haha.... enne, ik ga tzt mijn belofte nahouden, en je een lakentje maken, haha....als we tzt mogen weten wat het worden gaat, hihi.... @einad, heb vandaag FB weer een beetje bijgewerkt!! wil je iets namens de kids? of het logo van de vrachtwagen? hoe gaat het met de kleine meid en boy? @marsim, er komen nog een paar beebs bij, hihi....voor jullie ook!! @babii, hoe gaat het met je? nog even! @nen, aftellen bij jullie!! @brabantse, hoe doen de meiden het? @lima, zijn de kids weer gewend op het kdv? @all, hier ontzettend moe van de Pfeiffer, vandaag is de school weer begonnen, kom morgen even bijbabbelen
@ st, wat een super nieuws zo na mijn nachtdiensten. Ben super blij voor jullie! Op naar een geweldige echo. Mogen wij allemaal niet mee, haha?! @ all, probeer morgen nog even op jullie te reageren. Knuffels!