clomid, deel 3!!

Discussion in 'MMM clubs' started by luukske, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    5 weken St!
    Xxx voor jullie allen!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Jaaaaaa Luukske: dat krijg je ervan ;) hahahahaha
    En lieverd, uiteraard mag jij voor mij een lakentje maken maar,…stman en ik willen niet weten wat het wordt. Dus word dan een verlaat lakentje maar ik zet je graag aan het werk hor
    (wordt dan voor het ledikantje ipv wiegje ;) )
    Wel vervelend liefje dat je nogsteeds zo’n last hebt van vermoeidheid! Ik hoop dat het snel beter met je gaat !! xxx dikke knuf
    Hoe was de eerste schooldag :D
    Hier hebben de kids net 3 wk vakantie!

Marsim: thanx!!!!!! :D :D het liefst neem ik jullie allemaal mee meiden!!!!!!!! Maargoed,….deze eerste is voor stman en mij ;)
    En de 2e ook! Oooh en de derde net na onze vakantie ook :D en de 4e gaat (o)ma mee :D hihi
    Maar weer gerust,…ik zal uiteraard de foto hier plaatsen!!! Zelfde dag nog :D
    Ga mn album helemaal vol zetten :D de foto van ons wonder toen hij/zij nog 7 cellig was, hoe wij eruit zagen de eerste test , buiken fotos per week, tussendoor testen en de echo’s :D hihi
    Hoest met jullie schat?!?!?!

Brabantse: thanx mop! Xxx

Nen: jij ook bedankt schat!!!!!! Ik hoop dat de kleine mooi blijft plakken!!! Nog 13 nachtjes :D dan weten we hoe het ervoor staat!
    Vind het super irri dat ik niet nog iets kan doen in tussentijd om te kijken of alles goed zit !!
    Maar daar gaan we wel vanuit ;)

Ego: vannacht mega slecht geslapen! Alle spanning, zenuwen, alles schiet door mn hoofd! Daarbij deed mn linker borst onwijs zeer en was het bloed heet in de kamer! Niet echt een topper dus! Maar goed,…t maakt mij niets uit! Ik ben zooooo gelukkig :D
    Vandaag 5 weekjes en voel me dus top! Mn zus en mam hadden ook alleen vermoeidheid en verder niets tijdens alle zwangerschappen (zus 2 / mam 4.5) dus hoop dat ik me daarbij mag aansluiten ;) al geeft t kotsen enzo wel gevoel van zekerheid hahaha
    Heb vanmorgen mn 2e buikje foto gemaakt! Week 5! Ga straks ff mooi albumpje maken hier en natuurlijk thuis ook 1 op de pc! Die wordt gereserveerd voor alles mbt ons wonder :D hihi
    Oooh vanmorgen had ik wel wat honger gevoel toen ik wakker werd maar eten lukt niet echt  zal t mn eerste teken zijn ?! (buiten de test en mn vermoeidheid om?!)
    Nou meiden,….fijne zonnige mooie dag allemaal!!!!! Ik moet werken nu tot half 4 en ga daarna naar mn ouders! Ik eet gezelllie daar en ga dan mn broertje het grote nieuws vertellen!
    Gister mn zus en haar man verblijd met het nieuws!! Mn zus was helemaal door het dolle en kuste en knuffelde me plat! En mn zwager stond helemaal te glunderen! Zij zijn do 5jr getrouwd dus ik kwam met een kaartje met gefeliciteerd ( want ik kon donderdag zogenaamd niet) alleen met hele andere tekst! Foto staat ook in album :D

3. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whoehoe :D album is aangevuld
    EN,.....vanavond komt moeders voor moeders al langs !!!!!!!!! mag pas over wk beginnen maar ze komt alvast !!!

4. Kan ik alleen maar in je album.spieken als we vriendjes zijn?
    Hoop op een mooie test van mvm!
    Niet onzeker zijn he lief als het geen knaller is, ze hebben heel veel hcg nodig :)
    Xxx

5. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ja klopt,..ik heb m geblokkeerd voor niet vriendjes
    (er zitten namelijk bekende van me opt forum ;) ) maar wil je wel toevoegen hoor!! en bedankt voor de tip voor vanavond! wordt zowiezo een minder goede test, ik heb nog geen urine namelijk! dat wordt ophouden straks!!!

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ st, wat een leuke foto's zeg, begint nu echt te worden he.
    Moest wel een beetje lachen om die foto waar een klein gedeelte van je borsten is te zien. Dacht gelijk, die zien er straks ook anders uit, whaha.
    Hier echt theezakjes overgehouden maar alles voor een goed doel he;):D

Hier verder alles prima, morgen nog 1 dagje vrij en dan donderdag en vrijdag weer werken. Zatersag komt er een makelaar voor een waardebepaling van het huis. Als het allemaal een beetje gunstig is gaat het huis ws in de verkoop. We zullen zien.

7. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: wahahahahha dat zal vast wel! Nou had ik van mezelf niet echt super stevige borsten hor,..das nieuw!!! ;) hahahahaha
    Wat lekker dat je nog even vrij bent!! Wel jammer dan dat het eind in zicht is !
    En wat spannend van jullie huis!!!!!!!!!!! Ben benieuwd! ;)

Ego: MVM is net geweest :D wat een super leuke lieve vrouw zeg!!!!!!! Hebben lekker gekletst!!! En ze hoefde me weinig uit te leggen ;)
    Heb heeeel leuk een ons wonder kartonnen kaartje gehad, waar straks de eerste echo in kan!!! :D
    “het” boek en de mvm ketting ;) volgende weekend mag ik beginnen :D
    En de test,…..die is positief!!! Ze was er een beetje huiverig voor, gezien mn zwangerschap tijd, en de hoogte van mn hcg . want hun testen hebben wat meer nodig en t zou heeeeel naar zijn als ie niet kleurde maar al bij het optrekken van de vloeistof, verscheen t streepje! En t was urine van vanmiddag!!! Nadat ik 3uur niet had geplast! Zoooo blij!!! En zij zei : 830 voor jou termijn, das prachtig!!!!!! Heb de foto in het album gezet :D
    Oooh en heb t net mn broertje verteld,…hij en zn meissie waren ontzettend blij!!!! En vinden het heeeel leuk!!! Én mn papa en mama hebben zondag een goed gesprek gehad,…ik krijg mn kinderwagen van hun !! :D hihi ze waren het er beide over eens dat ik dat heb verdiend! :D de schatten!!!!

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ st, wat een supertest! En wat lief van je ouders zeg.

9. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: maak me wel beetje zorgen...de test is nu dag later wel licht opgedroogd. mvm zei ff drupje blanke nagellak ero, heb ik gedaan maar nu is test wat lichter :(
    maar gister vond zij m top!!

10. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    dit zijn ze ! bovenste is van gister, onderste van vandaag :)
    (is natuurlijk wel zelfde test , alleen die onderste is 12uur later /opgedroogd met laagje nagellak)

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Je ziet dat het roze wat is uitgelopen meid, door de nagellak. Geen zorgen maken!!

12. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: thanx!!! Zowiezo denk ik dat de uitslag van verse test belangrijker is dan na 12 uur ;)
    Vrijdag maar digi doen smorgens en maandag ofzo nog 1 van kv
    vind t zooooo spannend allemaal
    vanddag toch wel zeurend gevoel in buik maar sxhijnt normaal te zijn

13. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Zeurend gevoel is normaal, der is heel wat aan het gebeuren daar! Je uk ligt lekker te maffen en groeit als een gek, en t nestje moet ook groter worden en uitrekken, dat voel je. Ik zou me juist zorgen maken als ik helemaal niks zou voelen, terwijl ook dat weer kan :) Gewoon genieten, dan gaat de rest vanzelf :) Prachtige test btw, die van mij was toen precies hetzelfde!!
    xxxxxxxxxxx

14. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx brabantse: wat fijn dat jullie er zijn om mij gerust te stellen ;)
    vind het vet irri dat ik nog tot 5 moet werken want ga t liefst lekker op de bank liggen ofzo! krampjes trekken beetje door naar mn rug enzo . voelt beetje als ongi! maar goed,...die komt niet hor :D hahahahaha

15. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ st, bij mijn vorige zw was de mvm test met 5+5 zoals jij gisteren had. Dus ik vind m echt prachtig!

16. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    :D :D :D :D
    thanx nen!

tis jammer dat die digitale dingen allen 2-3 of +3 ofzo aangeven!
    zou graag vrijdag 5+ willen zien hahahahah of gewoon hcg: ....
    ;)

17. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    goede morgen dames!!!! wat is het stilletjes hier!!!
    jullie zijn zeker allemaal van het prachtige weer aant genieten :D ;)

gister avond ff flinke buien gehad (goed voor de plantjes) maar nu schijnt de zon alweer volop!!! heeeeerlijk!!!!!
    fijne dag skatjes !! xxx

18. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Uhm....ik zit pieter post te kijken met Meike, fleur speelt de box en ik moet ewijk de vaatwasser uitruimen, me gaan aankleden en erop uit, voordat het straks weer snikheet is :)
    Xxxxxxxxxxxx

19. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ooooh leuk ,....jeugd sentiment ,...pieter post!!!! hahahahaha
    nou hub,....uit je luie stoel en aan de slag ! ;)
    (al zou ik dat nu al niet meer willen,...tis veeeel te lekker buiten!! zat al op de fiets , lekker in mn hempie zonder jas! zalig!!! )
    en die ochtend momentjes met die meiden,..die lijken me veeeel te lekker om te verstoren! ;) geniet er van!
    fijne dag !!! xxxxxxx

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier ben ik dan even, hahaha....

@st, prachtige testen, en ik heb de testen van Mika ook nog in mijn nachtkastje liggen, en die zijn wel wat lichter geworden na indrogen....
    kwaaltjes....alleen maar bevestiging van dat wondertj dat in je buikje groeit, woehoee....(ben echt blij voor jullie!!!!).
    wat gaaf van je ouders dat jullie de kinderwagen van hun krijgen, heerlijk shoppen tijdens de zwangerschap, haha...
    enne ik wil wel wat voor je maken, haha....als je tzt de kleuren van het kamertje weet, ga ik wel aan de slag, da is de Pfeiffer wel over, haha....

@brabantse, gezellig tv kijken....hier kijkt Mika sinds kort ook af en toe tv....Luka was op die leeftijd al verslaafd, maar Mika is een buitenkindje.

@marsim, willen jullie wat anders qua huis? ook andere woonplaats? ik zou ook graag willen, maar de tijden zijn niet je van het, dus we doen gewoon wat dingen aan het huis zelf....binnenkort zal de aanbouw gerealiseerd worden, en ik wil nog een andere vloer.
    verder krijgen we binnenkort een nieuwe eetkamertafel, nou ja, hubbie moet hem maken, het blad is klaar(eiken) en staat bij de timmerman, en als we het thuis hebben dan kan hubbie het onderstel van RVS maken. de salontafel heeft hij al gemaakt....

@all, hier toch wel flink moe van Pfeiffer, ben er ook mee aan het werken....phoe, 3-3,5uurtjes per avond, en niet meer dan 2 avonden achter elkaar...zou eigenlijk niet moeten werken, maar op mijn werk doen ze wat lastig....heb binnenkort gesprek met arbo, hopelijk doet die wat duidelijkere uitspraken....

Share This Page