clomid, deel 3!!

Discussion in 'MMM clubs' started by luukske, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja t is al erg sociaal dat we dat willen, ik had er het liefst allang stekker uit getrokken, maar t blijft zn moeder....dus doen we nog maar een laatste poging....ze pakt m niet denk ik....
    Wel netjes kaartje gestuurd voor der verjaardag.....

Fleur vandaag wel last van warmte, sneu hoor, ze blijft vrolijk :)
    T is nu 31 op der kamer.....wat doe je daaraan? Warmte zit in de stenen.
    Al goed, we proberen kalm aan te doen, maar met 2 kids not easy :)

Xxxxxxxxxxxx

2. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey meiden,
    Ff minder nieuws, mn vader vandaag uitslag gehad van onderzoeken en hij heeft kanker. Hoe t gaat verlopen weten we niet, maar t is toch schrikken.
    Wilde ik ff kwijt, ookal hoort t hier miss niet ;)
    Xxxxxxxxxxxx

3. Jeetje Brabantse, wat erg en heftig!! Heel veel sterkte de komende tijd!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Brabantse: jeeeeetje meid!!! Wat een vreselijk nieuws!!!! En natuurlijk mag je dat hier ook delen gekkie!!!! Xxxx heeeeeeel erg veeeeel sterkte de komende tijd!!!!!! Xxxxx kus
    - en ook nog dat gedoe met je sc.m. BAH!!! Maargoed,…daar moet je je nu niet mee bezig houden ! je eigen gezin en je pap zijn nu belangrijker! En als ze die kans niet pakt,…dan is het duidelijk en haar probleem meid! Je hebt t geprobeerd en vind het super netjes dat je nog kaartje hebt gestuurd! (wij proberen t elk jaar met kerst, maar hij verdwijnt regelrecht in de prullenbak.)

Toch ff een (flinke)Ego:
    Gister vreselijke off dag gehad!! Vandaar dat ik ook niet kwam kletsen!  ik voelde sinds vrijdag mn borsten al amper en piekerde daarover. Zondag was man eindelijk thuis en was ik weer in vertrouwde fijne omgeving en kon ik ontspannen! Heeeeerlijk!! Zondag nacht waarschijnlijk ontzettend naar / eng maar realistisch gedroomd, dat ik maandag ochtend dus helemaal paniekerig en met naar gevoel wakker werd. Ik wou niet naar mn werk (wou “veilig” bij man blijven liggen en in bed blijven) maar ging toch maar uit bed! Toen naar het toilet, en werd me daar toch beroerd! Gewoon van het nare gevoel van binnen! (had echt zoiets van tis niet goed, gaat mis enz) dus hup diaree (als ik me naar voel,..zit ik hele dag op de pot!) daarbij kreeg ik het gevoel dat ik moest spugen! En dat gaat dus niet tegelijk ! dus ik van die pot af proberen te spugen, niets ! (was ook lege maag) dus weer zitten en toen werd ik heet en begon ik te zweten en geluid viel weg. ! dacht als ik nu niet op mn knieën ga , val ik om!! Dus in de foetus houding gaan zitten en toen zakte het af! Ben weer naar mn gegaan en naast hem in bed gekropen! Heeeeerlijk in mn eigen veilige zone! We hebben lekker geknuffeld, gepraat en geslapen! Ik heb de gyn gebeld, maar de assistent probeerde me beetje af te houden (teminste zo voelde het!) de arts kan niets voor u doen, u bent nog veel te pril zwanger om wat te kunnen zien enz enz . (dacht die vent ken toch wel IETS?!) uiteindelijk besloot ze te overleggen met mijn behandelend arts.
    Daarna zijn we gaan ontbijten ( maar was nog misselijk dus ging niet van harte!) en hebben films liggen kijken! Toen zijn we die admin kamer samen gaan doen en langzaam begon ik me beter te voelen! Toen besloot manlief dat het goed zal zijn als we ff lekker zouden wandelen met de honden! Onderweg belde de gyn me terug. Donderdag krijg ik een controle maaaaar ik moet er vanuit gaan dat het hartje dan nog niet zichtbaar is! maar hij gaat wel kijken hoe t slijm is, of er mooi zakje zit en eventueel mooi vruchtje! En ik denk nog wel ff bloedprikken ofzo! (ze pakken hier niet je eisprong -14 dagen maar je tp -14 dagen dus dan zou ik net krap 5wk zijn donderdag. ) daarna voelde ik me idd stuk beter! Zijn na het wandelen op de bank gaan liggen waar ik rustig 2uur heb geslapen (zonder piekeren en eng dromen) af en toe kwamen savonds nog wat doomscenarios door mn hoofd maar die waren heeel goed te onderrukken! ;) ook omdat ik me toch wel weer beter voelde en in de verte voelde ik zelfs mn boobs weer en werdt mn buikje weer wat boller na het eten :D en heb zelfs weer beetje krampjes die goed aanvoelen ;)
    Vannacht wel weer apart gedroomd. Maar niet eng!! En voel me stukken beter nu!!! Het idee dat ze donderdag gaan kijken en dat mn man wat er ook gebeurd en hoe t ook afloopt er voor me is en van me houdt! geeft me goed gevoel!!!

Nou lieverds..,sorry voor mijn super lange ego!!! Maar dit moest ik ff kwijt!
    xxx

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ brabantse, wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte.
    En WIJ delen alle leuke en minder leuke dingen meis. Knuffel.

@ st, wat vervelend die onzekerheid he. Die dromen, tja das echt zwanger zijn. In het begin zijn ze eng. Ik herken dat nog goed en later worden ze mooier. Maar heel realistisch idd. Hopelijk een mooie echo donderdag!
    Knuffel meis.

6. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    St, die dromen zijn heel herkenbaar meis :) Maar ik snap heel goed hoe je je voelt schat. Donderdag echo, komt helemaal goed. Ik ben ook zo vaak ziek geweest bij beide meiden, ook van die rare aanvallen zoals jij beschrijft ;)
    het is goed meisje en het blijft goed, dit wordt jullie pareltje die nu heel hard der best aan t doen is om nu al jullie aandacht te vragen, ;)
    Xxxxxxxxxxxx

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, verschrikkelijk zeg. waar zit de kanker? wanneer gaan ze verder kijken over het hoe en wat?
    balen dat het met schoonma zo moeizaam gaat, phoe....
    het zit je even niet mee!!

@einad, MAN is idd geen ingewikkeld logo, hihi....

@ST, zoooo herkenbaar....die dromen, die onzekerheid etc....ik heb heel wat echo's gehad, haha....je bent gewoon op en top zwanger, hihi....wel fijn dat je donderdag mag komen ipv maandag. is hubbie er dan wel bij?

@all, gelukkig is het hier nu afgekoeld, het was zondag echt warm, we zijn 's ochtends gaan zwemmen, en daarna dus naar mijn zus. maandag en gisteren was het ook nog erg benauwd, en het was heel vochtig, blehhhh....
    vrijdag hebben we een bruiloft, gelukkig is het dan redelijk, ga morgen nog iets voor ze maken. kids blijven bij mijn schoonouders slapen, ook wel lekker voor een dagje.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    #1808 Nen87, Aug 22, 2012
    Last edited: Aug 22, 2012
    Ha meiden,

Hebben jullie en de kindjes de hitte wat kunnen doorstaan?

@ brabantse, natuurlijk hoort dat ook hier! Wat een naar nieuws meid :( Ik hoop dat ze hem kunnen behandelen en dat hij er weer van geneest!
    Even een positief verhaal (ik hoop natuurlijk dat dit NOOIT overeen gaat komen met jullie situatie, behalve het genezen dan): de buurman van mijn ouders is al twee keer naar huis gestuurd met de boodschap "we kunnen niets meer voor u doen" en de verwachting dat hij niet lang meer zou hebben. Maar hij is nu al voor de tweede keer aan het opknappen! Zijn waardes verbeteren en de artsen staan voor een raadsel. Sterkte meis!

@ ST, hier ook herkenbaar dat nare gevoel en dan bijna flauwvallen. Ik had het ook 's morgens, maar dan vooral tijdens het douchen. Misschien is je bloeddruk ineens flink gedaald nadat je vanuit bed naar de wc bent gegaan? En als je diarree hebt, gaat er ook veel bloed naar je darmen dus kun je licht in je hoofd worden. Vervelend he die nare dromen.. Hier in het begin ook vreselijk last van! Gelukkig zijn ze inmiddels niet meer zwangerschapsgerelateerd, maar nog steeds wel hele rare dromen.

@ luukske, heb je al een afspraak met de arbo arts?

@ all, hier net niet weg gesmolten haha! Ben bij mijn ouders geweest die een zwembad in de tuin hadden staan, dus kon daar lekker afkoelen. Hun huis is ook een graad of 6-8 koeler dan ons huis met die hitte, dus voor de kleine man ook wel fijn. Die had echt last van de hitte; diarree en verhoging. Dat is nu weer over nu de temperaturen iets gedaald zijn.

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, fijn dat je bij je ouders in het bad kon....hopelijk is het een beetje draaglijk qua weer als hij over een paar weekjes gaat bevallen, haha....

hier ook een posi verhaal mbt kanker: een vriend van ons, zelf arts, kreeg bijna 8 jaar geleden te horen dat de kanker zover was uitgezaaid dat hij uitbehandeld was, wij hebben hem toen meteen gezegd dat ik zwanger was van Luka, omdat we niet wisten of hij het allemaal zou meemaken, maar hij heeft zelfs Mika nog gekend!! helaas afgelopen voorjaar de strijd verloren, maargoed hij heeft de artsen doen verbazen door ruim 7 jaar te halen!!

10. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim: thanx! Toch wel grappig om te lezen dat het echt bij zwanger zijn hoort haha

Brabantse: jij ook bedankt voor je reactie!!!! Doet me goed!!!! ;)

Luukske: gelukkig is manlief er bij! Hij heeft wel dienst maar heeft kunnen regelen dat ie ff met mij mee kan! Zoooo fijn! In mn eentje had ik dit niet gedaan hor!
    Vallen de tempraturen alweer mee bij jullie?!?! Hier wel hor! Gister al stuk frisser en vandaag vind ik het gewoon koud! Haha al fiets ik wel met dun vestje en zonder jas! Wat leuk dat jullie morgen een bruiloft hebben!! en lekker zonder kindjes! Ook wel eens fijn toch ;)
    Fijne dag vandaag én morgen natuurlijk :D

Nen: wat fijn dat je mannetje zich weer beter voelt ! is toch ook niets voor de kleintjes dit weer!!!!

Ego: Ben echt mega zenuwachtig! Hoop zooooo dat het nog goed zit! Heb dubbel gevoel! Iets in me zegt ja en iets nee dus we gaan het meemaken straks! Dooood eng!!!!!
    Gelukkig gaat mannetje met me mee! Gek idee dat deze dag 2 heel verschillende kanten op kan!
    Ook wel naar want we zijn beide te werk dus zijn er niet voor elkaar (ongeacht de uitkomst!) en morgen als we elkaar weer zien,…hebben we logés tot zondag avond!
    Maar goed,….ik ga er voorals nog vanuit dat alles goed is! ;)
    Qua symptomen zou ik denken van niet,. Maar het andere deel in mij zegt: waarom zou het niet goed zijn gekkie?! Je hebt geen krampen , geen bloed verloren en vrijdag nog een duidelijke test!
    Zooo dubbel!!! We willen dit wondertje zooo graag! Vannacht beetje vaag gedroomd maar wel dat alles goed was bij de echo! Hihi
    Over uurtje ga ik man ophalen! En over 1,5uur is het zover!!!!

11. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Komt goed St!
    Xxxx

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Lieve schat jullie krijgen zo een fantastische echo!!
    Veel succes.

13. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    zijn nu onderweg

14. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ ST, ik hoop dat je een fantastisch mooie echo hebt meis!!!

15. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    En?

16. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    TRANEN meiden TRANEN!!!!!!!!!!!!!

VAN GELUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D

we hebben ons wondertje gezien!!!!!!!!! en al heel zachtjes/zwakjes gehoord!!!!!! en volgens de gyn zag het er allemaal prachtig uit voor dit termijn!!!!!!!!!!!!!!!! ooooooh het was zoooooooooooo mooi!!!!!!!!! we waren beide zoooo onder de indruk!!!! en al mn spanning kwam eruit! tis echt waar,..de kleine kanjer leeft!!!! en zit prachtig op de goede plek!!!!
    de arts was uiteraard nog voorzichtig want het is zo pril maar het zag er keurig uit en voor nu was hij toch wel enthousiast!!! en we hebben zelfs een foto van ons wondertje :D
    oooh en de assistentes waren net zo zenuwachtig!!! die lieve meiden leven zoooo erg mee!!! zoooo leuk!!! zal ze na de volgende echo eens een kaartje sturen met bedankt ofzo! ze hebben ons/mij zoooo goed gesteund en geholpen!!! en uiteraard heb ik ze de echo laten zien! ze waren dol blij hihi
    en 3 sept krijgen we weer een echo! dan gaan we termijn bepalen! net nog ff voor de vakantie!!!

TADA!!!! :

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Jaaaaa wat prachtig!!!!! ST en STman, gefeliciteerd!!!!!!

18. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Kippenvel! Zoooooo blij voor jullie!

19. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    St wat prachtig !!!! Zit met tranen in mijn ogen het goede nieuws te lezen. van harte gefeliciteerd!!!

Meiden ik reageer later even op de rest...koen en lotte worden wakker..

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Hier ook traantjes, wat geweldig!!

Share This Page