clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    oooooh meiden!!! wat zijn jullie toch lief!!!!!!!!!!!! :D
    xxxxxxxxxx

2. Wat een prachtige echo!!!
    Echt geweldig :):)

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik krijg het koud en warm tegelijkertijd, kippevel en natte ogen. Zoooo bijzonder, zooo blij voor jullie! Prachtige echo, kon je het hartje zien of horen?

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    einad: dank je meid!!! :)

laurise: sooooo sweet je reactie!! ;)
    we konden t hartje zien én horen!!! zwakjes nog maar t.was r!!!

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wat bijzonder zeg!! Dacht dat het horen altijd nog een tijdje duurde. Super hoor op dat termijn!!! Bij mij klopte Laurise haar hartje ook op 6.1 al! Enne zie je al wat aan je mooie buikje? Hoe voel je verder? Heb je het al mensen verteld?

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    haha laurise: wat super leuk! ik voel aan je reactie gewoon de enthousiastme :D hihi ;)
    dat het al te horen was, was ook echt een gok! gyn had dat ook niet verwacht! zelfs dat het te zien was nog niet!!! zoooo gaaf!!!!!
    ik merk aan mezelf alleen dat ik ERG moe ben!! en wat gespannen borsten maar verder voel ik me goed!! jaa ben wat sneller aangebrand! en heb klein darmen buikje en savonds al een bolle buik ahahahha
    hebben t al paar mensen verteld. maar houden t verder nog even geheim ;)

ik kom maandag weer ff reageren! druk met visite! xxxx

7. St, ik hoop dat je nog lekker op je roze/blauwe wolk zit!

Hier een beetje machteloze moeder.:(
    Ben sinds een week overgestapt op ha voeding omdat ze veel huilde en onrustig.was... Nou de laatste dagen huilt ze 17 van de 24 uur echt krijsen! Het zit me.niet lekker :( di naar cb en anders maar een keer naar de osteopaat.. Dit gaat zo ook niet langer :(

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Oh einad wat erg zeg! Kun je morgen niet naar de huisarts? Non-stop huilen is zoooooo erg voor jou en voor je kindje!
    Veel sterkte!
    X

9. Dank je brabantse! Ha stuurt.ons terug naar cb... Het is echt verschrikkelijk gaar door merg en been dat krijsen.. Het is zo zonde!! Ik voel ook.gewoon dat er iets is maar wat, dat.maakt je hopeloos! Sorry voor de punten en typefouten, ik zit op mijn tel!

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Einad: schat , wat vervelend om te lezen zeg!! Arme kleine meid!!! Lijkt me moeilijk om niet te weten waar ze last van heeft!! Ik zou idd als ik jou was dit bespreken met CB of (weer) met de huis arts. Succes lief en sterkte! (volgens mij ist erg zwaar zo!)

Brabantse: hoest bij jou meid?!?!?!

All: wat hebben jullie weinig gekletst het weekend!!!! Al datum bedacht voor ons feestje ;) hahahahhaha lol

Ik heb eigenlijk ook weinig te vertellen! Begin langzaam aan het idee te wennen dat ik ECHT mama ga worden deze keer! En de angsten zakken lekker af! (eigenlijk al dagen niets meer! :D ) gewoon omdat ik het een plekje begin te geven! en het nu kan plaatsen! ;) (hormonen!)
    We hebben een super leuk weekend gehad met onze visite maar was wel erg vermoeiend hor!
    Maar ze begrepen wel dat ik smiddags toch maar even op bed ben gaan liggen! (ze hebben zelf ook 2 kids en zij nog 2 uit eerdere relatie dus weet hoe t is!) en savonds redde ik het niet meer na half 11! Wel vervelend want ik kan dus ERG saggo worden als ik moe ben! En zowiezo is mn lontje momenteel iets korter ;) hihi
    Verder ben ik gister begonnen met MVM !!! JEEEEJ!!! Eerste fles zit tot de rand toe vol! Ik werd vannacht wakker omdat ik zó nodig moest plassen (das ook nieuw) nou er kwam net zoveel uit als over de hele dag en dus was de fles vol :D hihi well done! Zal ik maar zeggen! En ik heb zelfs t kannetje en een fles mee naar mn werk! Zit in een handig klein rugtasje zodat ik ook op mn werk gewoon die flessen kan vullen! Ik mis namelijk al weken door vakantie! En ik werk ook nog eens 9uur op een dag en plas thuis niet veel dus dat zou betekenen dat ik minimaal lever en dat kan natuurlijk niet :D
    Nou verder heb ik dus geen nieuws! Voel me super en voel me echt mama in spe! En kijk uit naar de echo van maandag! Nog 7 nachtjes!!! Jeeej (heb hoop op de planning dus wk gaat vast snel!)

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

@ST, geweldig die foto van de echo!! geniet ervan!!

@laurise, hoe is het bij jullie?

@einad, grem....arm meisje en mama....phoe, zou ik ook niet aan kunnen zien/horen! het moedergevoel heeft het meestal goed mbt de kids....dus als je het niet vertrouwt....

@all, hier een leuk maar erg vermoeiend weekend achter de rug, vrijdagavond de bruiloft....erg gezellig, maar veel te laat geworden voor mijn doen, was namelijk 3u....we zijn tot et laatst gebleven op verzoek van het bruidspaar, hihi....
    zaterdag pas om 14u wakker geworden, nou dat hebben we nooit eer gedaan sinds we kids hebben.
    zaterdag en zondag heb ik gewerkt, wel korte routes, want was kapot/gesloopt.
    zondagmiddag even de stad in gelopen, en voor de 2 mannekes nieuwe schoenen gescoord.
    gisteravond ouderavond gehad, wat ze allemaal doen/leren etc in groepje 3! echt leuk om te zien, want het gaat best snel, Luka kan al woordjes lezen en schrijven.
    verder hoeft hij ook niet meer naar de ergo, want hij doet het goed. hij krijgt alleen op school af en toe ondersteuning van de ergo, dus......al met al leuke dingen!!

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    luukske: wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat op school!!!!! grote knul ;)
    en weer lekker geshopt voor de kids :D
    zo te lezen heb je idd een geslaagd maar druk weekend gehad!! wel beetje rustig aan doen jij he!!! ;) pas goed op jezelf! maar tis ook goed dat je lekker geniet!
    xxxx

13. We hebben een verwijzing voor de k.a. en de fysio.. Nu maar kijken of we daar verder mee gaan komen!
    Zo zonde dat je minder kan genieten omdat ze zoveel huilt en ergens last van heeft :(

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hmmmm t gaat wel. Volgende week gesprek psycholoog schoonmoeder...nog zonder haar dan gelukkig, papa wordt diezelfde dag geopereerd, oppas heeft gordel roos, dus kunnen de meiden er niet heen, mannetje werkt zich over de kop,....beetje lowpoint hier dus ;)
    Xxxx

15. Zo brabantse wat hectisch/heftig allemaal!
    Zit ook allemaal niet mee :(
    Spannende tijd voor je vader en jullie allemaal!
    Knap dat jullie nog energie steken in s.m. Wij hebben er ook mee gebroke...
    Veel sterkte de komende tijd!

All, wacht nu bij internist voor suikercontrole.
    Straks naar de k.a. gelukkig al snel en volgende week komt fysio voor mijn meisje.. Ik hoop dat het snel beter gaat.
    Manlief twee nachten van huis, wel spannen. Eerste nacht ging redelijk,.nog 1 te gaan!

Liefs

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Eiand: ik hoop dat het gaat helpen meid! Laat ze maar gauw een oplossing vinden!! Heb je al afspraken gemaakt?!?!
    Oooooh zie nu staan dat je vandaag al mag!! Wat goed!!!! En jijzelf succes bij de internist! Komt allemaal goed lief!!! En jij red dat allemaal makkelijk zonder hubby voor 2 nachtjes ;) top vrouw!!!! :D xxxx

Brabantse: wat een drukte schat! Wel goede stap denk ik vwb het gebeuren rondom je sch.m.
    En zoals einad ook zegt: knap dat jullie die moeite ervoor nemen! Hier is er geen/nauwelijks contact!
    Wel naar dat ook die dag je paps wordt geopereerd! Zoveel tegelijk! En dan ook nog eens je oppas ziek!! Breng ze maar bij mij hor ;) hihi
    Sterkte met je vader en voor het hele gezin natuurlijk!!!!
    …en denk goed om jezelf! En je mannetje!! Die moet ook rustig aan doen!
    Dikke knuf xxxxxx

Ego: ik heb eigenlijk weinig nieuws! Gister de meiden gehad om op te passen! Wel gezellig maar ERG vermoeiend! Heb samen met hun tussen de middag geslapen en savonds geen bal meer gedaan! en lag half 10 in coma :D
    Verder voel ik me op zich qua zwangerschap erg goed! Zere borsten (groeien als kool en als ik over een hobbel fiets doet t al zeer) en moe! En kort lontje! oh en ik heb steeds hoofdpijn! Maar verder gaat t top! :D
    Maar ben stront verkouden en ben dat echt wel zat! Hopen dat het gauw over is en iig voor mn vakantie!! Nou…dat was t wel weer ;) hihi
    Ooohja vanmiddag naar de verloskundige! Ben benieuwd! Loop natuurlijk nog in zh maar ze wou me alvast intake gesprek doen en mn vragen omtrent de vakantie beantwoorden en waarschijnlijk mag ik straks toch naar hun, dus dan hebben we het alvast gehad :D zijn hele lieve dames! Ben benieuwd! Manlief gaat gezellie mee! En daarna duiken we t centrum in! ik heb al dagen zin in pizza donner dus die gaan we halen (zit er 100meter vanaf) en ff nieuwe (meegroei) bh dus lekker ff shoppen!

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Lieve meiden allemaal een knuffel maar zit even in de meeleesmodus.
    Hopelijk binnenkort een uitgebreide reactie.
    Zit niet zo lekker in mijn velletje.

Xxx

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Marsim schat: wat vervelend !!! je moet lekker tijd voor jezelf nemen!!!!! En we zien je vanzelf weer verschijnen mop!
    Xxx dikke knuf

Meiden,..wat is het stil hier!
    Zelf heb ik ook weinig nieuws hor! Gister bij verloskundige geweest en ze heeft me super goed geholpen met al onze vragen en ik ga met een gerust hart op reis! Én we hebben de kleine ook nog even bewonderd! :D kreeg een echo :D!!! niet verwacht maar zooo fijn om de uk weer ff te zien! Tis nu al 1 cm ! en t hartje klopte prachtig met 130 bpm !!! ook het zakje waar de voeding momenteel inzit was prachtig van vorm en formaat!! Helemaal gelukkig en goedgekeurd! En we waren precies 7 wk! (nouja 1cm is 7wk) maar maandag krijgen we de officiële termijn echo! Heb maar een apart foto album gemaakt met echo fotos want ik heb het idee dat er nog heel veel gaan verschijnen! ;)
    Fijn weekend alvast!!!!!!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier ook even in meeleesmodus....loop een beetje op mijn tenen....phoe....
    vanochtend naar de arbo geweest, moet echt minder werken wil ik herstellen van de Pfeiffer!
    en op mijn werk nemen ze het nog steeds niet zo nauw....sta vanavond tot 22 ingepland, en de afspraak is 21 uur....max 3 dagen per week, en wat plannen ze in?? 4-5 dagen!!! grrrrr......

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Luukske: ik zou dat absoluut aankaarten bij je arbo arts!!! dit mogen ze namelijk niet doen als je afspraken met arbo hebt! ziek is ziek!!! je krijgt niet zomaar het advies minder te werken en je hebt niet zomaar een afspraak gemaakt!!!!!
    veel sterkte meid!!!!! pas goed op jezelf en doe het verder maar idd rustig aan ;)
    xxxx hele dikke knuf en denk aan je!

Deel Deze Pagina