clomid, deel 3!!

Discussion in 'MMM clubs' started by luukske, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey dames,
    Rustig hier zeg!
    Hier alles goed, druk druk druk ;) Fleur draait inmiddels heen en terug en doet al serieuze kruip pogingen, zo schattig! Meike zingt de hele dag liedjes en kent inmiddels 6 kleuren en 4 vormen. Ze praat met hele zinnen van soms wel 7 woorden, echt kei leuk. Ze luistert momenteel erg goed en loopt vaker dan dat ze in de wagen zit. Ze is helemaal gek op fleur, heeft kusjes, leest boekjes voor, vertelt wat we gaan doen of wat ze ziet, super lief! Ze wordt zo groot meiden, ik ben zoooooo verliefd op mn 2 meiden. Nu op zoek naar een oppas, want wij hebben nu toch echt wel een keer een avond voor ons zelf nodig, zeker in deze hectiek. Hoest met jullie?
    Xxxxxxxxxxxx

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    zeker rustig!!!!!!!
    wat fijn dat alles zo goed gaat met de meiden!!!! leuk om te lezen hoe fleur zich ontwikkeld en wat ze nu al zoal doet!! en meike ook zeg! jeetje wat een vooruitgang allemaal!!! geniet er lekker van!!! voor je het weet staan de scooters en de stoere boys voor de deur ;) hihi

hier vette dikke zenuwen!!! over klein uurtje mag ik weer naar ukkie gluren!!!! vind het weer doooood eng!!! hihi tis gewooon zoooo bijzonder zoooo mooi zoooo spannend!!!!! kom straks wel even laten weten hoe t is gegaan :D
    verder gaat t onwijs goed! voel me top op de vermoeidheid na! en ben lekker met de voorbereiding voor vakantie bezig! :D zaaaalig!!!!!

3. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    En?

4. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    check mn foto album :D
    ukkie doet t super!!!!
    arts had m wk niet gezien, zooo die is flink gegroeid!
    sinds vorige wk bijna cm! :D hihi
    had een prachtige hartslag en konden de ruggenwervel en eerste hersenkamertje al zien! ook de stompjes die straks de armen worden!
    op de echo is onderkant t hoofdje en boven kant de billetjes. die fluppies eraan,..zijn de beentjes al!!! (heeft t vast van papa die is namelijk erg lang! hahahaha )
    en ik lig nogsteeds op schema! 7,4wk :D gyn is zeeeer tevreden en wenst ons een hele fijne vakantie! moet wel goed voor mezelf zorgen en gezond eten op vakantie . voldoende drinken en uit de hitte blijven! (hij heeft zelfde reis gemaakt dus is bekend) en de dag na thuiskomst krijgen we 12wk echo! ben dan ook precies 12wk!

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, super dat jullie uk weer is goedgekeurd!!
    wanneer vertrekken jullie?

@brabantse, wat goed van Meike, dat kan ik van Mika echt nog niet zeggen, hij wijst alles aan, en verrekt het om te praten, hihi...ach dat komt vanzelf wel.

@all, hier een vermoeiend weekend achter de rug....heb 3 dagen achter elkaar gewerkt, dus afgelopen week veeeel te veel uren gedraaid(ruim 25 ipv de voorgeschreven 10,5 uur!!) heb het hele weekend zitten zeuren naar die meid van de planning, en uiteindelijk mijn zin gekregen....maar het is toch van de zotte!! mijn leidinggevende heeft me vrijdagavond nog gebeld en ze deed alsof ze dom was...wilde me tot 23u laten werken, terwijl ze weet dat 21.30 echt max is....ik heb morgen een telefonisch consult met de arbo, zodat ze de afspraken duidelijker op papier kunnen zetten.
    deze week heb ik wel maar 3 diensten, dit omdat ik zelf 1 heb geruild met een collega), hopelijk houden ze zich aan de afspraken, want dit is gewoon niet leuk!

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Sorry dat ik even niks van me heb laten horen maar ik heb nu alweer 2 weken een longontsteking wat maar niet weg wil gaan en waar ik niet fit van ben....

Ik zal zodra ik wat beter ben weer reageren...ik hoop snel!!!

@st...joepie !!! Weer een goede echo!!

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lima, denk maar aan jezelf!!

@all, hier vanochtend ook gesprek gehad met mijn baas, en heb duidelijk aangegeven 3 dagen van 3,5 uur....ik ga echt op mijn strepen staan.
    woensdag was hier outletshopping-day (wat een woord) en heb flink ingeslagen voor de mannekes....gave schoenen, kleding, speelgoed etc....

8. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Lima: pas goed op jezelf schat!!! beterschap!!!!! xxxx

luukske: wat goed meid!! gelijk heb je! kom maar goed voor jezelf op!!!!! en wat leuk dat je zo geslaagd bent met shoppen!
    wij vertrekken zondag!

hier weinig nieuws! druk met voorbereiden voor vakantie! :D
    komt nu erg dichtbij!! vandaag veel krampjes enzo dus moet t beetje rustig aan doen. maar denk dat het de vakantie stress is ;) hihi
    nou lieverds,..als ik jullie niet meer spreek voor ons vertrek,...tot gauw!! en ik denk aan jullie!! xxxxxx kus

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    St, hele fijne vakantie en pas goed op jezelf en ukkie!
    weer mooie echo trouwens!

@ de rest, probeer vannacht nog even te reageren.

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Nen, ha meid hoe is het bij jou? Nog vol te houden?

@ Luukske, gelijk ook hoor dat je bent gaan praten. Goed aan jezelf denken. En outlet, altijd goed!

@ Lima, alweer een beetje aan de beterende hand? Beterschap!

@ Brabantse, wat super dat jullie meiden het zo goed doen. Lekker genieten meid.

@ All, hier weer in de nachtdienst. Maandag kom ik eruit en dan als het goed is woensdag geopereerd worden. Vrijdag te horen gekregen dat we mrsa op de afdeling hebben. Dus ik heb vrijdag moeten kweken en daar krijg ik maandag de uitslag van. Is deze positief zal ok niet doorgaan denk ik. Zou daar ontzettend van balen want ik had mij psychisch al voorbereid en verder alles geregeld. En die krengen moeten er nu echt toch eens uit. Zie er wel tegenop maar het is voor een goed doel.

Verder hier alles prima. Even wat minder in mijn vel gezeten. Wat stress en best tegen ok opgekeken. Het gaat nu wel weer een beetje.
    Met Isa verder alles goed. Ze praat echt al supergoed. Ze kan al zo ontzettend veel. We staan er elke dag weer van te kijken wat ze allemaal doet en zegt.
    Inmiddels hebben wij ons huis in de verkoop. We hopen het toch kwijt te raken voordat isa naar school zou moeten. Dus we hebben nog even maar het is een slechte tijd. We wachten maar af.
    We moeten niet maar het zou een stuk praktischer zijn.

11. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    marsim thanx meid!!! doe mn best!! ;) voorzichtiger kan ik niet zijn :)
    succes met je nachten lief en je operatie!! hopelijk gaat t door!!
    en hopelijk verkoop je t huis snel!

xxxxx tot gauw!!!!!!

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, geniet van jullie welverdiende vakantie!! lekker met die kleine frummel in je buikje, zorg goed voor hem!

@marsim, de huizenmarkt is idd niet je van het, dus zeker goed dat jullie het ruim van te voren te koop zetten. willen jullie meer centraal gaan wonen(scholen, winkels etc) of meer kamers?
    ik zou ook wel willen verhuizen, maar gezien de woningmarkt en de aankomende verbouwing, hier dus nog even niet, haha....

fijn dat je weer wat beter in je vel zit, en hopelijk is de MRSA kweek nega, en kan de ok doorgaan.

wat goed van Isa dat ze al zoveel kan!

@all, hier een zwaar weekend achter de rug, vrijdagavond bruiloft van collegaatje gehad, ben om 23u gegaan, maar heb de hele zaterdag nodig gehad om bij te komen, en gisteren ook echt moeten bijslapen...had eigenlijk zaterdag personeelsfeest, maar bewust niet gegaan, phoe....

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Luukske, dus nog steeds erg moe. Goed aan jezelf denken meid. Rustig aan.
    Wij willen inderdaad wat centraler gaan wonen. Wij werken nu alletwee in dezelfde stad. Mijn zusje woont daar ook. Dus alles bij elkaar makkelijker. Vooral als Isa straks naar school zal gaan.
    Dus we zien wel hoe het loopt. Hopelijk voor die tijd, die kant op.

Mrsa was negatief. Morgenochtend dus ok. Moet mij om 7 uur melden en dan om 8.15 uur ok. Das wel fijn, zit je er niet de hele dag tegenaan te hikken.
    Vriendin van mij heeft een leuk kamertje voor mij geregeld. Die werkt op die afdeling, en zij is er morgen ook dus dat is wel gezellig.
    Zie er wel een beetje tegenop hoor. Maar het is morgen al en hopelijk gaat het dan snel weer wat beter. Het is in ieder geval de aankomende tijd goed geregeld, ook met isa enzo. Zelf hoef ik 4 oktober pas weer te werken. Het komt dus goed.

Meiden ik weet niet wanneer ik weer online zal zijn dus voor allemaal een dikke knuffel en tot snel.

@ Nen, waar hang je uit meid???

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marsim, misschien ben je al op de uitslaapkamer, of zelfs al op de afdeling!! heel veel beterschap, en goed herstellen!!

15. brabantse1982

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mars, veel sterkte, ik duim voor een spoedig herstel!
    St, blijf het zoooooo bijzonder vinden dat wij jouw/jullie zwanger worden hebben meegemaakt met alle gedoe vooraf, wauw, trots op je!

Hier alles goed, papa is voor 2e keer geopereerd, morgen weer een uitslag. Opstapte en huid transplantatie is goed gegaan. Nu elke 2 mnd controle op uitzaaiingen en symptomen, nu spannend, maar dat zwakt wel af na paar keer.

Gesprek psycholoog gehad met brabantse man ivm SM. Zij geeft duidelijk dan dat brabantse man zn bek open moet trekken en zn grenzen aan moet geven. alles wat ik al jaren zeg, zegt zij ook. Best bizar om erkenning ter krijgen, terwijl je jezelf dan maar steeds een trut vindt en de schuld geeft.
    Brabantse man moet nu eerst gesprek met zn moeder en pas daarna hoef ik met haar en der man en, brabantse man.

Psycholoog geeft aan dat SM een traject nodig heeft om weer gewoon in het leven te komen staan....ben benieuwd of ze dat doet. Zo niet......dan wordt het voor mijn vriend lastig, maar is het contact voorbij....

Xxxxxxxxxxxx

16. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Sorrryyyy meiden! Merk dat ik me (net als in het einde van mijn vorige zwangerschap) weer een beetje aan het 'terugtrekken' ben. Maar de beeb zit nog binnenboord en alles gaat goed! Vanmiddag (waarschijnlijk) laatste controle en datum van inleiden afspreken. Ben er wel zenuwachtig voor... Zal daarna even komen vertellen hoe de controle was en ook reageren.

Liefs!

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, vaak moet een buitenstaander iemand de waarheid zeggen, want van een naaste nemen ze/we nou eenmaal minder aan....hopelijk kan hubbie er wat mee!!

@nen, spannend....hoe was de controle? en mogen we weten wanneer de inleiding is?

18. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Ha dames,

Hierbij de reactie zoals beloofd :)

@ brabantse, wat gaat het hard met Fleur! Kan me nog herinneren dat ze nog niet zo lang geboren was en dat je hier vragen stelde over het slapen. Waar is de tijd gebleven? Nu al kruippogingen, wauw!! En Meike ook een slimme dame zeg. Leuk!! Al aan het rondkijken voor een oppas? Hoe doen jullie dat, in je kennissen/vriendenkring of ook kijken naar advertenties op marktplaats? Ik weet nog dat ik 16 was toen ik paste op 2 broertjes (2.5 en 6mnd) en daar zorgde ik de hele dag voor incl koken/badderen/in bed stoppen. Maar ik geloof niet dat ik mijn twee kids zou achterlaten bij een 16 jarige. Erg he haha! Hoe was de uitslag van je vader? Fijn dat de psycholoog je man ook even goed heeft verteld dat hij zijn mond open moet doen, zeker omdat ze een buitenstaander is en hij het daarvan misschien eerder accepteert dan van zijn eigen vrouw? Ligt toch altijd gevoelig he schoonmoeders/schoondochters.. (grappig, zie net dat luukske hetzelfde schrijft haha!)

@ ST, ik hoop dat je op dit moment heeeeerlijk aan het genieten bent van je vakantie en dat die kleine frummel lekker aan het groeien is in je buik!!

@ luukske, ik vind het werkelijk onvoorstelbaar dat ze jou meer uren laten draaien dan voor je gezondheid eigenlijk goed is. Niet te geloven gewoon!! Goed dat je op je strepen gaat staan nu. Je gezondheid is het allerbelangrijkst! En wat leuk dat je zo goed geslaagd bent op de outletshopping :)

@ lima, oh jeetje zeg al twee weken longonsteking! Hoe gaat het nu met je? Heb je dan nu een flinke ab kuur? Wel pittig he om zo lang ziek te zijn als je ook nog twee kleintjes hebt rondlopen.

@ marsim, gelukkig was de uitslag van de mrsa kweek negatief! Ondanks dat een operatie niet leuk is, heb je je daar dan inderdaad wel op voorbereid dus zou het balen zijn als het verplaatst wordt. En wat leuk dat Isa jullie elke dag weer versteld doet staan van wat ze allemaal kan. Onvoorstelbaar he wat die kleintjes allemaal leren in zo'n korte tijd! Ik hoop dat het nu goed met je gaat na de operatie!!

@ all, controle was goed. Kreeg zelfs nog een fotootje mee. Dit was weer zo'n lieve gyn! Ivm meelezers wil ik de inleidingsdatum niet online zetten, maar ik wil degenen die het graag willen weten best pb'en :)
    Onze kleine man is zich ook mega aan het ontwikkelen. Hij begint steeds meer woordjes na te praten en loopt sinds een week of 2. Blijf het een aandoenlijk gezicht vinden, zo'n luierkontje wat een beetje waggelend door de kamer gaat. En hij houdt zijn handjes zo schattig in de lucht om zijn evenwicht te bewaren haha. Ben benieuwd hoe hij het straks vindt met de kleine erbij. Denk dat hij het helemaal fantastisch vindt! Hij is zo gek op andere kindjes.

Liefs!

19. sorry dat ik weinig laat horen, het is nog steeds erg pittig allemaal...

marsim, hoe is de operatie gegaan?

nen, veel suc6 met de naderende bevalling!

branbantse, hoop dat de.uitslag goed is van je vader..!

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ nen, je mag mij best pben, ikke nieuwsgierig.

@ all, even snel een reactie. Hier gaat het bagger. Veel pijn wat af en aan komt. Vannacht ook weer 2 uur wakker geweest en om 3 uur zat ik beneden om ijs te eten. Wat een tijd, pfff.

Probeer zsm weer een beetje te reageren.
    Knuffelssssssss

Share This Page