clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, ben wel benieuwd naar de datum....

@marsim, doe rustig aan!

@einad, jij ook he....neem je tijd, hopelijk gaat het snel beter bij jullie!!

@all, hier nu 4 dagen vrij, kan ik lekker bijtanken, joehoe....

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi dames,
    Vandaag spiraal laten zetten, voorlopig geen zusje of broertje erbij voor Meike en fleur . Was btw een eitje. Moesten wel baarmoeder 180 graden draaien, maar ook dat was niet pijnlijk. Ze vonden me een harde, haha, maar ja sorry ik voel gewoon weinig pijn,.dus tja.

Verder alles goed hier, de meiden gaan super!
    Inmiddels 5 kilo kwijt, dus dat gaat ook lekker. Echter zegt niemand er iets van....dat vind ik dan weer jammer ;) Blijkbaar is het nog niet goed te zien, hoewel ik het zelf wel zie en merk aan mn kleding. Nog 4 kilo en dan ga ik de stad in :) Totaal nog 9 te gaan voor het gewicht toen ik van Meike aantelde, minder wordt vrees ik lastig, dus daar streef ik maar niet naar. De clomid kiloos hou ik maar voor lief ;)

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Ik ben gisteren bevallen van onze dochter!
    Kort over de bevalling: dinsdagavond opgenomen voor de inleiding en toen een ballonkatheter gekregen (die doen ze er hier tegenwoordig voor de nacht in, ipv overdag). Heel gedoe geweest om die erin te krijgen, maar na 4 uur viel ie er al uit! Ik had toen regelmatige weeën (zo'n 4 per 10 minuten) maar nadat de ballon eruit was gevallen, zwakten die helaas af. Gisteren vliezen gebroken en aan het infuus. Ik vond het een heftige bevalling. Bij 6cm wilde ik het toch hebben over pijnstilling, maar dat kon toen niet meer. Bij 7/8 cm moest ik van de arts proberen nog even te plassen. Op de wc begon ik al wat persdrang te krijgen. Moest gauw terug op bed en op mijn zij liggen zodat de laatste cm konden verstrijken. Met dat ik op mijn zij lag, kreeg ik weer een wee en voelde ik ineens het hoofdje komen! Mijn vriend zei nog "puf m weg" maar ik schreeuwde "de baby komt, ze komt!!!!" Snel op mijn rug gedraaid, twee keer geperst en toen was ze geboren. Ik was compleet overrompeld zo snel als het ineens was gegaan.. Nog geen 2 minuten geperst.

We liggen nog in het ziekenhuis. Vanwege mijn bloeddrukverlagers moest bij de kleine meid 24 uur bloedsuikers geprikt worden. En bij mij willen ze 48 uur de bloeddruk in de gaten houden. Dus als het mee zit mogen we morgenmiddag naar huis. Kleine meid heeft een onrustige nacht gehad en enorm veel gedronken (dronk steeds 30cc weg). Inmiddels denken we te weten waar de onrust vandaan kwam, want vandaag na haar slaapje lag ze hevig te slikken en vieze gezichten te trekken. Komt ons bekend voor van de reflux van T. Nu staat het wiegje schuin en slaapt ze eindelijk rustig zonder steeds huilend wakker te worden. Ook krijgt ze minder voeding. Beetje raar dat de verpleging hier steeds maar zei dat we moesten kijken of ze het op kreeg, terwijl 30cc gewoon veel teveel is per fles gelijk na de geboorte. Ze had in 12 uur al 135cc gedronken.

Verder ben ik echt zo ontzettend verliefd op mn kleine meisje. Ze is zo mooi en ze ruikt zo lekker...

Liefs!

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hierbij gelijk een foto. Ze woog trouwens 3210 bij de geboorte.

Bijgevoegde bestanden:

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wauw Nen! Heftig zo snel, fleur kwam ook binnen een minuut ineens eruit haha. Prachtig meiske hoor! Gefeliciteerd!
    Xxx

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Jaaaaaaaaa, lieve nen en familie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter!
    Geniet ervan en hopelijk snel naar huis.

(Ze lijkt een beetje op isa toen ze geboren was)

Hou je haar naam geheim?

Xxxxx

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Ik probeer vanaf nu weer een beetje mee te schrijven.
    Heb nog steeds pijn. Gister met spoed naar de poli geweest ivm een kleine bloeding achterin mijn keel.
    Hebben ze weg gezogen en gestolt en nu gaat het wel weer een beetje.
    Vannacht mijn eerste nacht zonder nachtelijke wandelingen naar beneden om nood gedwongen ijs te eten, heerlijk.
    Dat doet een mens goed. Hopelijk kan ik snel ook weer wat gaan eten want heb echt honger, kan het geen trek meer noemen.
    Gister een droog wit broodje op en nadien begon het bloedinkje.
    Gisteravond wat zacht vis gemaakt in de oven masr die heb ik ook maar voor 1/3 op.
    Hopelijk snel verandering.

Meiden allemaal een knuffel en kom snel weer aanwaaien.

@ luukske, even bij kunnen tanken in je vrije dagen?

@ brabantse, goed bezig meid met afvallen en tja die clomidkilo's grrr.
    En VOORLOPIG geen derde? Vertel vertel.........hihi

@ einad, dikke knuffel, rustig aan.

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

Lieve nen en nenman GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter!!! Wat vervelend dat het eerst niet zo vorderde en dat ze daarna zo geboren was! Je hebt weer een TOP prestatie geleverd! Hopelijk mogen jullie vanmiddag lekker naar huis.

En wat een plaatje! Wat vindt T ervan? Ben ook wel nieuwschierig naar haar naam. Geniet er lekker van en laat jezelf goed verwennen!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nen, gefeliciteerd met jullie mooie meisje....heb je ook al een PB gestuurd voor haar naam, want ben ook wel nieuwsgierig!!

@marsim, he bah....doe bloedinkjes, hopelijk gaat het nu goed, en krijg je snel een beetje je eetlust terug!

@brabantse, willen jullie tzt wel een 3e kindje? super dat je zo'n bikkel bent, want dat draaien is geen pretje!

@laurise, hoe gaat het met jullie prinsesje?

@einad, heb je via FB een mailtje gestuurd, haha...

@all, hier kei moe...woensdag weer bij de arbo geweest, en moest echt rustig aan doen, phoe....gisteravond niks waard, vanochtend ook niet, dus heb me vanochtend helemaal ziekgemeld voor vanavond en het weekend...moest eigenlijk 3 avonddiensten van 3,5u, maar vanavond stonden er ook weer 4 uur gepland....heb dit ook bij de arbo aangegeven, en ik moest mijn grenzen echt bewaken....nou ik hoop dat ik door mijn volledige ziekmelding ze hebben wakkergeschud....

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ luukske, goed zo meid. Gewoon aan jezelf denken. Hopelijk gaan die stijve doppen nu eindelijk eens open. Rustig aan!

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Meiden wat is het hier rustig!

@ nen, hoe is het daar? Lekker aan het genieten?

En met de rest?

12. saskia26

saskia26 Lid

27 aug 2012
    8
    0
    0
    dierenarts i.o.
    utrecht
    hi mieden,
    ik heb misschien een hele gekke vraag. afgelopen mei is er bij mij pcos geconstateerd en zijn we eerst op vakantie gegaan en daarna met clomid geststart. eers 50 toen 100 en misschien morgen 150. overal op internet lees je dat met clomid de eisprong rond dag 16/19 is. ik moet telkens op dag 12 komen voor een echo en 2 keer naar huis gestuurd omdat er geen beweging was in mn eierstokken en gelijk verhogen. is dit niet een beetje vroeg? nu heb ik de laatste keer aangedrongen op een extra echo later. die is morgen en op dag 18. vinden jullie dag 12 ook niet een beetje vroeg voor een conclussie?

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mijn ei was met clomid altijd rond dag 19. Ik moest gewoon net zo vaak komen als dat het nodig was.
    Tot ie gesprongen was, dus idd aandringen!
    X

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Waren er op dag 12 nog helemaal geen follikels?

Ze hadden toen bij mij ook vrij snel opgehoogd.
    Toen er éénmaal wat gebeurde moest ik ook idd elke keer terug komen,
    Om de dag.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hier wel activiteit, maar uiteindelijke eisprong rond 19 dagen....

16. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @nen....Van harte gefeliciteerd!!!! Zijn jullie lekker aan het genieten?

@einad...Hoe is het bij jullie?

@Saskia... Ik had altijd een wat leter ei....zo rond dag 22/23

@marsim...Hoe is het bij jullie?

@all....sorry dat ik wat langer afwezig ben geweest... Heb longontsteking gehad wat maar moeilijk weg ging. Nu gaat het gelukkig wel weer...hoest alleen nog wel veel. Voor de rest gaat het allemaal goed.
    Met Koen en Lotte ook alles goed. Ze zijn zo vrolijk en vooral Lotte begint met kletsen en napraten...erg leuk! Voor Koen hoeft het zo nodig allemaal nog niet.
    Verder hebben we gisteren voor elk een nieuw bed en kast gekocht. We zetten het nog even op zolder neer en dan van het voorjaar krijgen ze elk een nieuwe kamer....Vind het super spannend hoe dat gaat maar gelukkig hebben we nog ff

17. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    up ;) hahaha

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ lima, gelukkig longontsteking weer beter.
    En nieuw bedje is echt spannend. Gelukkig gaat het bij isa tot nu toe goed.
    Wat gaat het toch hard he!

Hier gast het goed. Vrijdag weer voor het eerst werken.
    Vandaag naar de huisarts geweest voor verwijzing gyn, heel spannend weer. Morgen een afspraak maken.
    Ook heb ik wat huidcystes op mijn gezicht. Kleine witte bultjes waar een schoonheidsspec niets mee kan. Nu heel agressief zalfje mee gekregen en over 2 weken terug.
    Isa had vandaag weer een behoorlijk eigen willetje, pfff.
    Ook leuk met haar wezen kleien vandaag, je moet wat met dit weer.

19. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ spannende, meid hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.
    Morgen 12 weken echo, succes en ben erg benieuwd.
    Hoe is het verder met je?

20. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ff heel snel reactie.
    kom van t weekend wel ff uitgebreid.

heb beetje last van jetlag maar....met mij en.de uk gaat t super!!!!!
    12wk echo was top!!!! zie mn albums ;+)

Deel Deze Pagina