Hier: 12 november hsg en week later een afspraak voor de uitslag en fm. Was toch stiekem te mooi om waar te zijn.
Zo! Omdat ik het toch heb gehad op mn werk voor vandaag, neem ik lekker ff de tijd om te reageren Brabantse: wat ben je goed bezig mop!!! Netjes hor!!! En je droomgewicht gaat je vast lukken En mn echo,..komt vast wel (die mooie) krijg er nog genoeg! Hihi en in jan een 3/4d Wat vervelend dat jij ook zo loopt te klooien met je ongi zeg!! mn arme schatten! En wat doen de meiden het goed zeg!!! al echte duidelijke lange zinnen voor Meike dus en Fleur al aan de kruip!!! WAUW!! Goed hor! Heeft meike nare dromen?! Of snapt ze gewoon nog niet wat droompjes zijn?! Marsim: thanx meid!!! zoals ik tegen Brabantse ook al zei: die komen idd vanzelf!! En idd,..dat buikje groeit al lekker kan nu echt merken dat het zwangerschapsbuikje is! en vind het nogsteeds vreemd! Hihi soms is ie wat boller maar dan zijn mn darmen ook van slag. Maargoed, plat is het echt niet meer! Wat balen dat je ook ongi aant worden bent mop!! Had zoooo gehoopt van niet! Helaas idd te mooi om waar te zijn! Dikke knuf schat!! En wat een bijdehante dame heb jij zeg! hihi wel erg leuk hor! Dat geklets! Ooh en ik hoop dat je HSG mee zal vallen!!! Tegen de tijd dat je moet , ga ik heeel hard duimen voor pijnloze !! Jeetje marsim: lees net je volgende berichtje! ELLENDIGE lichamen!!!!! Had t zooo nog gehoopt! Hoopte te lezen dat het toch niet was doorgezet En 12 nov al?!?! Das vet snel!!!! Heeeel veel succes liefie en voor nu een heeeeeeele dikke knuf x Gewoon omdat je het verdiend! Ego: hier weinig nieuw eigenlijk. Irriteer me momenteel beetje opt werk. Maar zullen de hormonen ook wel zijn! En het futloze weer! Bah! Daarbij denk ik over van alles na (wat te regelen en wat we allemaal moeten enzo) en heb ik helemaal geen werk zin! Maargoed, loopt vanzelf weer los Nog uurtje dan ben ik weer thuis zit het er weer op! Helaas is manlief werken en zie ik hem morgen avond pas weer! Die heeft momenteel ff druk werkschema. Maar als het meezit gaan we het weekend lekker weg!! en in jan gaan we naar Boedapest! (eindelijk datum besproken ) heb verder eigenlijk geen nieuws. Gaat met mij en ukkie goed en ben lekker zo nu en dan aant spullen neuzen en koop soms wat kleins. (mag wel een turf lijstje maken want heb straks 20 rompers in 1 maat hahaha) Manlief is druk int kamertje bezig en over 2,5wk komt de stukadoor ! daarna kan mama aan de gang behangen en schilderen en inrichten, onee,..alleen behangen en inrichten want schilderen vind manlief niet geschikt hahaha Nou schatjes ,..fijne avond allemaal xxxx
@ st, ow wat leuk het kamertje. Dan begint het echt te worden. Ik liep elke dag wel een paar keer naar binnen met mijn dikke buik. Voorpret! Geniet er lekker van. Hier natuurlijk wel een beetje balen maar met een opgeheven hoofd naar de volgende ronde hoor. Geloof wel dat het goed komt. Heb dor iemand hier op het forum geomantie bij mij laten doen. Net weer wat anders dan pendelen. Als ik straks nog tijd heb zal ik alles eens posten. Herl apart en herkenbaar. Hopelijk heeft zij haar voorspellng goed want dan ben ik aankomende maand zwanger!
marsim: dat zou ff gaaf zijn!!!!!!!! ik ga ervoor hihi volgende maand wordt de jouwe!!!!! whoeha! (ik heb 2 x een juiste pendel gehad van 1persoon) enuh,..ik geniet zeker van die voorpret ! heeeerlijk!
@ einad, heel erg bedankt. Moet er om 13 uur zijn. Vind het weer heel spannend, ook omdat het de vorige keer flink pijn deed. Ik laat het jullie zsm weten! Hoe is het verder met iedereen?
@marsim Heel veel succes. Het scheelt misschien dat je nu weet wat je te wachten staat. Ik hoop dat alles er goed uitziet! @spannendetijden...Hoe voel jij je nu? Lekker aan het genieten? Ik vond zwanger zijn geweldig @einad...Red jij je een beetje met de beide kindjes? Heb je een ritme gevonden? @all...Hier alles goed. Koen en Lotte worden deze week alweer 2 jaar oud!!! Ze doen het hartstikke goed en ze zitten lekker in hun vel alleen kletsen ze nog niet zoveel... Als ik jullie verhalen dan zo lees...pppfff....het zal wel goedkomen verder eigenlijk weinig nieuws. Lekker z'n gangetje
@ lima, geen zorgen over maken meid. Het komt vanzelf. Als ze eenmaal praten houden ze niet meer op, hihi. Mijn ene nichtje die is 2 nov 2 jaar geworden en die praat ook bijna nog niet. Ze zegt mama en oma en dat is het. Is het niet zo dat tweelingen misschien wat later praten omdat ze elkaar zo goed begrijpen? Ik geef maar een gooi hoor maar lijkt me zo logisch. @ all, nou dat zit er ook weer op. Beide eileiders goed doorgankelijk. Offi uitslag krijg ik volgende week want de radioloog moet het officieel nog beoordelen. En oei wat was het weer pijnlijk. Nog steeds mijn baarmoedermond moeilijk te vinden. Nog steeds die rare knik erin waardoor dat mooie tangetje weer uit de kast kwam. Werd gelijk weer even goed met mijn neus op de feiten gedrukt. Na zoveel jaar wist ik nog wel dat het toen pijnlijk was maar die echte pijn vergeet je dan ook weer. Maar ik weet het weer, haha. In ieder geval erg opgelucht dat het goed is. Nu maar hopen dat het snel raak is. Aankomende maanden verhoogde percentage kans door hsg dus wie weet.
Hoi hoi, Ja Lima komt vanzelf! De één is gewoon sneller met praten, maar later met andere dingen. T is nieti altijd handig hoor Ik zeg: kom Meike we gaan naar bed....... Nee mama, dat denk ik niet..... Het zal je maar gezegd worden...... Meike, ruim je even op?.....nee mama, jij moet doen! Maar ze kan nog niet fietsen en ze kan nog niet knippen of netjes plakken, dat kunnen anderen weer wel. Ieder zijn eigen ontwikkeling, als ze maar happy zijm! Fleur is ook happy, maar die tijger zelfs nu pas, ons maakt t allemaal niet uit. Btw van bijna al mijn vriendinnen praten de kindjes nog nauwelijks. Xxx
@marsim...Wat fijn dat alles doorgankelijk is!! En nu meer kans de komende maanden....ik ben benieuwd! Wanneer mag je weer spuiten? @all....Het kletsen komt zo langzaam aan wel. Ik heb eens opgeschreven hoeveel woordjes ze ongeveer zeggen. Lotte iets meer dan Koen maar ze zitten nu op ± 60 woorden pp. Dus het komt wel goed. En inderdaad tweelingen praten over het algemeen wat later dus het is niet verontrustend.
@ lima, ik moet maandag terug naar de gyn. Ip vanaf volgende maand beginnen met spuiten. En ow dan praten ze al best wel wat hoor. Komt goed!!
@ all, net voor de tweede keer poli gyn gebeld. Sinds gisteravond ineens wat meer bloedverlies na de hsg van maandag. Vanmorgen druppelde het eruit met wat toenemende buikpijn. Moet voor de zekerheid om 15 uur langs komen. Zelfs met ongi's nog nooit zoveel bloed verloren dat het eruit druppelde. Het zou kunnen zijn van het tangetje om mijn baarmoedermond te pakken. We wachten af.
Inmiddels in het zkh geweest. Echo laat niets geks zien. Het is niet de baarmoedermond. Er is bloed afgenomen om te kijken of dat er door de hsg een infectie is veroorzaakt. Misschien een adertje maar dat lijkt mij sterk want dan had ik vanaf het begin af aan al zoveel bloed moeten verliezen, als je het mij vraagt. Morgen uitslag van het bloed. Zijn de infectieparameters verhoogd dan starten met antibiotica.
Marsim: schat,..wat naar voor je meid!!! hopelijk verlies je inmiddels minder bloed en heb je minder pijn !! ben benieuwd wat eruit komt morgen!!! beterschap!! xxxxx
bloedverlies is nu inmiddels wel wat minder. Het loopt er niet meer uit. Maar heel bizar. Ben blij dat ik gelijk gegaan ben vandaag. Even afwachten wat er morgen uit komt. Zal vast wel goed komen. Ga morgen gewoon werken maar wel voorgenomen het rustig aan te doen.
Hoe is het met jou st? Hier gaat alles redelijk.. is erg lastig 2 kleine kindjes en manlief die alleen het weekend thuis is. Maandag ook weer begonnen met werken, was wel ff fijn! Nu een goed ritme vinden. Ik wel heb wel zoveel moeite met het huishouden, hoe is dat bij jullie? xx
Marsim: wat fijn dat het minder wordt meid!!! Vandaag gelukkig al uitslag van het zh. Ben benieuwd!!! Wederom, beterschap Xxxxxxxx Einad: kan me voorstellen dat het pittig is zo zonder je mannetje door de weeks! Maar int weekend zijn jullie lekker compleet en je vind je ritme vast snel genoeg!!! Knuf Ego: eindelijk tijd en zin/fut om te reageren. En ik zal ongetwijfeld het e.e.a. zijn vergeten! Door het niet vergenoeg terug lezen! (al lees ik bijna elke dag wel mee hor) Sorry ladys ! Hier weer opt werk maar weinig zin. Ben sinds gister niet zo lekker. Voel me gewoon beetje raar en niet lekker in mn velletje. Eet daarom niet zo goed (misselijk) en ben in de diaree. Heeel vervelend dus. Denk buikgriepje ofzo. Maar droom ook weer zoooo bizar en zodra ik smorgens wakker word voel ik me dus niet zo tof. Dus miss ook wel beetje daarmee te maken of combi. Maar gaat vanzelf wel weer over Verder gaat het WEL heeeeel goed hor!!!! ben vandaag alweer 18weekjes!!! Helaas voel ik uk nog niet, maar kan met angelsound horen dat hij/zij lekker actief is en vind dat erg leuk om te horen!! T hartslagje is genieten maar van dat bewegen moet ik steeds lachen!! (foto buikje staat in mn album ) en verder geniet ik volop en zijn we lekker voor en met de uk bezig gister wezen neuzen naar behang en we zijn lekker ideeen aant opdoen! erg leuk allemaal!!! Verder was mn mam naar een medium geweest en had leuke dingen te vertellen over mn overleden broer. Helaas niet zoveel als ik hoopte maar dat ze zei dat ie bij mn opa en oma is , en gelukkig is, deed me erg goed!!! Ze zag ook een ooievaar en heeft mn moeder verteld wat we krijgen !!! hoe gemeen is dat,..hahaha oma in spe weet t dus gewoon he?! En wij pas bij geboorte! Haha maar mn moeder heeft het opgeschreven op een briefje en in envelop gedaan. als het ukkie geboren is, gaan we kijken of die vrouw gelijk had. Ben benieuwd tis 50/50 Nou schatten ik maak er weer boekwerk van, dus houd er weer meeop en mot ook maar weer eens aant werk xxx
hey meiden, hier weer eindelijk even de tijd genomen om bij te lezen en te reageren. @ST, 18 weken alweer....gaat voor mijn gevoel mega snel!! en leuk dat jullie met het kamertje bezig zijn!! ben benieuwd of het medium gelijk had!! hoe voel je je nu? @einad, huishouden....hihi....1x per week boven en onder, en voor de rest alleen stofzuigen ivm de hond....moet het zo doen, anders lukt het niet. zal je nog een mail sturen via FB voor het shirtje!! @lima, Mika is ook niet zo'n prater, maar volgens het CB is het meer dan voldoende! @brabantse, het heeft wel echt wat als ze zo duidelijk praten...hihi.... @marsim, balen....heb je de uitslag van de ontstekingswaarde al? hopelijk een AB kuur!! en mijn duimen draaien dat het dit jaar nog raak mag zijn!! @all, hier de ergste drukte gehad met de verjaardagen van de mannen, en wt zijn ze weer gruwelijk verwend. hier vanavond personeelsfeest van mijn werk, dus lekker ontspannen, hihi....
luukske: drukte weer achter de rug dus en ik geloof je meteen als je zegt dat ze verwend zijn hihi als je het maar leuk hebt gehad!!!! en vanavond dus leuk uitje met je werk?! leuk!!!!!! geniet ervan schat!!! hoest verder met je?!?! met mij gaat het goed hor!!! en t vliegt ook voor mijn gevoel voorbij!!! soms heb ik het idee dat ik net 12weekjes ben ofzo, ben ook nog niet zo dik en kom nog nie echt aan, maar kom dan tot t besef dat ik al stuk verder ben en t echt echt is allemaal! misschien komt het wel door de hele mmm. dat er misschien toch nog deels ongeloof is ofzo. maar ik voel me opzich best goed!! wel nog steeds moe maar geen pijntjes of gekke dingen! ja spierpijn in mn boven been hihi maar ik mag niet klagen hor!