clomid, deel 3!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door luukske, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Meiden, voel me belt rot. Wij hebben fantastische gastouder, maar we willen Meike graag naar psz voor uitdaging en meer sociaal contact. Maar naast de gastouder kost dat onsnog eens 900 extra. Als we ze naar kdv doen, hoeft ze niet naar psz en met 2 kids is het bijna met zo duur als gastouder. Maar ik vind het zooooooo rot voor de gastouder, ze houdt echt van die kinderen. En dan het vriendinnetje van Meike, we hebben ze destijds zo leuk kunnen combineren, nu blijft zij alleen achter!
    We willen het gaan doen vanaf mei, dan is fleur kerkwijk ook een jaar en is het voor haar ook leuk.
    Pffff.......eerlijke mening graag
    Xxxx

2. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow ja, weeg inmiddels 74, nog steeds bmi van 25.9 maar het gaat de goede kant op!Nog een kilo of 7 zou perfect zijn, maar of me dat lukt?!
    Xxx

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, dadelijk sinterklaas vieren als hubbie thuis is van zijn werk(zal rond 14u zijn), en we hebben de kado's in de garage neergezet, en we doen het op de hedendaagse manier aankondigen, namelijk met een email, hihi....Luka kan inmiddels lezen, en zit veel op mijn Ipad(nu ook trouwens), en hij hoort aan het piepje wanneer mail binnen komt....dus hubbie of ik sturen gewoon een mail...ben benieuwd wat ze van de kado's vinden!!
    morgen hebben ze vrij, dus dan kunnen ze lekker spelen!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, leuke foto's weer....
    mooie kamer!! lekker veel opbergruimte!! ik had bij Luka's kamer super veel opbergruimte en Mika's kamer veel minder...en in de loop van de tijd merk je dat opbergruimte echt wel belangrijk is!!

@brabantse, de PSZ is iets van rond de 65 euro per maand, voor 2 dagdelen....bedoel je niet KDV?
    KDV en gastouders zijn belastingaftrekbaar, PSZ niet....

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Psz kost hier zon 78 per maand na teruggave. Met kdv hoeft ze niet naar psz, daar doen ze al veel.

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    900 perjaar ;)

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    jeetje,...wat een prijzen!!!! pfffff
    kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind hor! zo'n gast gezin hecht zich toch maar....een gast gezin weet ook dat ze te gast is! dus dat dit moment eraan komt!

wij hebben dat gelukkig niet! man en ik doen het samen en 2x pmn dagje naar mn ouders. en elke maandag kunnen de kindjes met elkaar spelen! dan zijn alle ouders bij huis! hihi (wij , mn schoonzus met kids, en beste vriendin met kleine!)

ik heb eigenlijk weinig nieuws :D lekker druk met werk! moet e.e.a. regelen en ben daar best zoet mee!
    van t weekend lekker kerstbomen weekend :D gaan we de boom opzetten en versieren enzo. lekker met haard aan, kerst muziek, warme choco! echt ons ding!!!
    gister heeft man de rolgordijnen opgehangen in de woonkamer! helemaal tegek!!! zooo blij mee!!! dus na t weekend ist huisje kerst/verjaardag proef!
    ooh en met mij gaat het ook goed :D beetje moe momenteel maar met de bandenpijn gaat het iets beter (gister wel teveel gedaan en dat was te voelen) en ik voel de kleine steeds vaker :D wel heb ik weer een nieuwe angstje...dat ik voor de 30ste week beval :( maar dat zal wel weer bij deze fase horen! er is totaal geen aanleiding voor dus zal gewoon aan mij liggen haha
    nou schatten...fijne dag!!! denk aan jullie
    xxxx

Luukske: hoest nou?!?! al wat opgeknapt?!?! en al ongi!??!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @brabantse, Psz kun je toch niet terugvragen? Hoort niet onder de opvang...is een luxe dingetje...gashouders, Kdv etc wel, want dat stimuleren ze om ouders te laten werken...

Hier zou alles trouwens luxe zijn, want heb geen opvang nodig, ben overdag altijd thuis...maar voor zijn ontwikkeling ga ik met Mika naar de peutergym....echt leuk!

@st, super dat jullie ook niet echt afhankelijk zijn van opvang....wij hebben dit bewust zo gedaan, ik werkte voorheen overdag, maar we wilden geen opvang etc, dus ben ik 3 avonden gaan werken, en ook pas vanaf 18 uur, dus vaak leg ik Mika zelf nog in bed, dit deed ik bij luka ook...
    Kdv zou hier ook belachelijk duur uitvallen, gezien hubbie zijn salaris...we zouden bijna niks terug krijgen, en mijn salaris zou ik dan kunnen afschrijven....nou dan liever zoo.

Hier nog geen ongi.....

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, bij jullie de sneeuw inmiddels weg? hier heeft het gisteren geregend, en het is oven 0 graden, dus de meeste sneeuw is weg, joepie!!

verder niet veel nieuws hier, alleen mijn moeder ligt in het ziekenhuis met haar longen(ze heeft COPD), vrijdag hebben ze vocht afgetapt, maar ze heeft het gewoon erg benauwd...ligt ook aan de zuurstof.

gisteravond met de mannen en een vriend met zijn zoontje gaan uiteten...had Mika 's middags laten slapen, zodat hij het zou redden...en de mannen zijn naar de binnenspeeltuin geweest.

de griep heeft ons huisje inmiddels ook gevonden, we zijn allemaal aan de beurt geweest, Mika is de laatste en die hoest nu ook flink....

verder het huis helemaal in de kerststemming versierd, moet nog een foto maken van de raamdeco...

al een aantal dagen met vlagen ongi krampen, maar nog steeds geen ongi...als deze week niks komt, dan start ik na het volgend weekend met een kuurtje provera....

vanavond, woensdag en het weekend werken, dus krijg de tijd wel om!

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo eindelijk weer tijd!!!!
    Waren t weekend mega druk met de kerstboom en kerstversiering! En tussendoor moest het huishouden ook nog, en ik mag niet teveel doen dus alles gaat op oma tempo
    Maar ik kan eindelijk ff antw geven :D

Luukske: wat heerlijk dat jullie die mogelijkheid hadden om jouw werk aan te passen naar de avonden. Heerlijk lijkt me dat ! ben je er overdag altijd voor de kids!!! Ik heb bewust gekozen voor dag minder in de week. Ga er financieel wel stap op terug maar vind het belangrijk dat zowel mn man als ik evenveel tijd met de kleine doorbrengen. Ik wil geen avond mama worden. (dat ik er alleen ben met eten en naar bed gaan) daarvoor heb ik niet voor een gezin gekozen. Al snap ik heeeeel goed dat dit niet in elk gezin mogelijk is!! en dat respecteer ik natuurlijk ook gewoon. Maar ik vind het fijn dat ik er het weekend zowiezo ben en dan door de weeks 2 dagen! Rest is voor man. Maar ik heb nu teminste rust in mn koppie nadat ik dit besloten heb want ik was zooo bang dat manlief er 24/7 zou zijn voor de kleine en ik dus alleen de avond. En dat deed me zoveel verdriet en was bang voor mn band enz. enz.
    (iedere mama snapt denk wel wat ik bedoel te zeggen) dat ik nu minder ga werken en nog dag ouderschapsverlof heb, doet me zoveel goed!! ik zie ons straks echt genieten als gezin en dat ik lekker oppad kan met mn kindje ! (ipv dat ik op kantoor zit, bekaf thuiskom, kind in bed moet stoppen en daarna alle leuke verhalen van man moet horen)

Hier is geen sneeuw geweest :( kleeeeeein beetje op de daken maar dat was in een ochtendje al weg! helaas! vandaag MAX wind en HOOP regen!!!! Gelukkig heb ik een hele lieve man, die vanmorgen naar beneden riep dat ik de auto maar moest pakken! :D
    Wat een leuk weekend heb jij gehad zeg!!! ondanks de griep die jullie heeft gevonden! En wat erg van je moeder!!!! Hopelijk knap ze gauw op schat!!!

En werkze de komende dagen!!!!!

Ik zal ook ff foto spammen van mn kerst versiering !! ben er zoooo trots op :D hahaha manlief heeft gister in de stom lampjes buiten opgehangen (deze moest ie helemaal veranderen/verbouwen want anders pasten ze niet!...snap daarom niet dat ze lampjes in een ring maken zeg maar…waarom niet gewoon als slinger?!?!) en we hadden de kerstkrans buiten gehangen maar deze is door de jaren heen erg vermagerd! Op sommige plekken vreselijk kaal dus was eigenlijk toe aan een nieuwe maar ik had nog wat troepjes over wat ik zou weggooien,..en heb m daarmee (buiten in de wind) staan opvullen !
    Verder eigenlijk weinig nieuws. Ik zit nu ook saaai op kantoor en moet tot sluit! Morgen vroeg werken en smiddags lunch met bhv. Woe hele dag vrij en man is helaas weg dus ben alleen maar omdat ik donderdag jarig ben komen mn ouders woe lekker op de koffie. We kunnen namelijk donderdags niet! hun weg, ik werken en dan ist alweer vrijdag ! en moet ik weer heledag werken! Met mij en kleine gaat t verder erg goed! en voel de kleine steeds vaker en vaker :D erg fijn vind ik dat!! En kan niet wachten tot echo volgende wk! Gelukkig mag ik week eerder :D hahaha ben ook de 3D echo aant plannen…wil rond de 26ste week maar we zijn dan erg druk dus moet ff kijken hoe en wanneer we gaan! Kijk er wel erg naar uit!! Verder druk met babykamer. Man gaat vandaag als het goed is verder met plafont. Die moet gewit worden en sierplint moet erop. Tis jammer dat we nog geen behang hebben gekozen want we willen de verf daarop afstemmen en anders had ik al verf gekocht en ging man deze week beginnen met schilderen :D heb leuk tekstiel gezien voor de kamer bij ikea dus dat wil ik binnenkort gaan kopen en ik kan niet wachten tot ik kan beginnen met inrichten :D :D :D

ons kerst huisje :D

11. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    en als ik dan toch bezig ben,....
    het binnen en buiten aanzicht... (fotomaken ging beetje lastig zo met wind en regen)

ooooh en wat ik helemaal vergeet...achter bij de eethoek hadden we (al jaren) alleen een peertje hangen. daar hebben we onze kerstklok nu opgehangen, man heeft de kabels door het "riet" getrokken, en peertje gemonteerd....nu heb ik een kerstklok lamp :D
    op de kast staan kerstman (man zijn trot/pronkstuk) en kerstbeer. en kerstbeer geeft licht. (kerstman is alleen maar mooi haha) en bij mn tv staat een treintje van steen ofzo...met waxinelichtjes erin :D :D

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, mooie sfeerimpressie, hihi....ik moet ze nog maken....

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    halllooooooooooooooooooo, hihi

14. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    HHoooiiiii :D

Alles goed met iedereen?

Ik ben de laatste tijd weer eens wat drukker geweest (wanneer niet) en dus weinig tot geen tijd om te reageren maar wel om mee te lezen...dat doe ik altijd!!
    Hier gaat alles goed. Nog 3 dagen werken en dan 2 weken vrij...heerlijk!!! 2 januari weer een dag werken en dan weer 4 dagen vrij...vervelend!

15. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ooo jeeee. Ik verwaarloos jullie helemaal  schandalig!!!!

Luukske: kom op met die sfeer fotos :D hihi
    Hoest met je meid!??! Ongi al doorgebroken én doorstaan?!?!?!

Lima: wat heb je het toch zwaar!!!! :D
    Geniet lekker van je vrije dagen skat!!!

Ego: hier ook vandaag en morgen werken. Woe vrij , donderdag halve dag en vrijdag tot 6. En dan vrij tot 31dec! Die moet ik wel halve dag werken en dan weer 2 dagen vrij! :D
    Lekker hor! Kijk erna uit!! Al zijn het wel drukke dagen zo rond de feestdagen ! en we gaan ook aan de slag in de babykamer!! :D gaan zaterdag op behang en verf jacht! En man gaat deze wk laminaat halen. Wou ie vandaag al doen, maar ik heb de auto mee 
    Hier gaat t verder wel goed!! voel me eigenlijk vrij goed maar wel veel last van mn onder rug. En momenteel ben ik ergens heel bang dat de kleine TE vroeg komt. Maar dat schijnt weer normaal te zijn in deze weken van de zwangerschap! En…er is geen enkele aanleiding voor!!! Maargoed..ik denk dat je als mama (in spe) altijd angsten zal houden! Eerst de eerste 12 wk. Als dat maar goed gaat! (wat ik overigens echt tot 16 heb gehad) daarna of het geen afwijking heeft bij de 20wk. Dan weer tot de 24ste wk of het blijft zitten en weer of je de boel optijd af hebt en dan de bevalling en na de bevalling heb je nog genoeg om je druk over te maken ;) welkom in de wereld van het ouder zijn :D haha verder eigenlijk weinig nieuws. En geniet van t wondertje in mij :D

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @st, ik zal de foto's snel uploaden...heb ze wel al gemaakt.
    enne die angsten herken ik wel....bij Luka nooit gehad, maar bij Mika 2x zo erg!

@lima, heerlijk vrij....verdien je ook als je zo druk bent!

@all, hier ontzettend druk....gisteravond begonnen aan een rit van 8 avonddiensten....grrrr....maargoed, heb dan vanaf volgende week zondag vrij...
    heb vanochtend een beetje spotting gezien, dus met een beetje geluk wordt ik ongi uit mezelf, wel pas na 58 dagen!!!

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    iedereen trouwens de beste wensen!!
    voor de zwangeren...geniet van jullie buikje in 2012, en in 2013 van jullie baby!!
    en voor alle mama's geniet van jullie kindjes!!
    en voor iedereen die zwanger wil worden....hopelijk wordt 2013 jullie jaar!!

18. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ha meiden,

Hier weer een teken van leven, sorry!!
    21 december de iui gehad. Zat een mooi follikel aan de rechter kant.
    Daarna een week op vakantie geweest en vanmorgen terug gekomen.
    Hebben het een beetje druk gehad afgelopen weken dus weinig puf gehad om te reageren.
    Hier verder alles prima. Nog iets meer dan een week wachten.
    Wat mijn gevoel zegt? Ik weet het niet. Afwachten dus.

@ luukske, hopelijk nu eindelijk die ongi!
    Verder alles goed met jou en jullie mannen?

@ st, wat een prachtig buikje heb je al!
    Geniet er lekker van en die angst die had ik ook inderdaad.
    Elke keer een mijlpaal verder zal ik maar zeggen.

@ lima, en hoe is het bij jullie?
    Vervelend he die vrije dagen! Hihi.

19. wat spannend marsim, ik duim voor je!!

st, mooie buik! en wat vliegt de tijd!!

xx

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Fijne jaarwisseling dames!
    Xxxxx