hallo lieve allemaal! ben 5 maanden geleeden weer met de pil gestopt! en tot nu toen altijd netjes een cyclus van 30 dagen ongeveer gehad! maar nu al 5 weeken overtijd:S al meerdere negatieve testen gedaan! bij onze dochter vanaf dag 1 posi getest wat zouden jullie doen naar de dokter gaan of nog afwachten?
ja waar wacht ik nog op,, denk ik dus ook steeds bij mezelf.. maar je hoort zo vaak dat meiden een langere cyclus hebben toch? of klinkt dat raar zoals ik het nu zeg? heb mezelf voorgenomen vrijdag nog niet ongesteld ben of posi getest dan wel naar de dokter ga maar als je toch niet posi test ben je toch gewoon niet zwanger?zeker na zoveel weeken had dat stofje waardoor de test posi word toch allang al duidelijk moeten zijn?? ben zo bang voor die teleurstelling elke x over onze dochter hebben we ook ruim een jaar gedaan!
Het kan ook zijn dat je een cyclus overslaat. Dat kan ook zomaar ineens gebeuren. Leuk is het iig niet, en denk dat je er zeker wel slim aan doet om naar de dokter gaat. Die kan uitsluitsel geven! Succes
Is toch wel een beetje vreemd hoor, je kunt toch niet zomaar een cyclus overslaan zonder aanleiding? Maar idd als je nu nog niet posi getest hebt dan ben je ook niet zwanger...jammer...
als je ziek bet geweest, bv griep, buikloop,...kn ht soms gebeuren dat je een cyclus overslaat. maar ga voor de zekerheid toch maar naar de dokter!
je slaat nu meer dan een cyclus over, dus ik zou zeker even langs de ha als ik jou was.. beter save than sorry denk ik altijd maar
bedankt voor de andwoorden! ik had eerst ook in me hoofd meschien sla ik een cyclus overmaar aangezien ik die nu ook voorbij ben snap ik het niet meer? meer meiden dit al is meegemaakt en wat kwam er toen van?? vrijdag naar de dokter denk ik als ik genoeg moet verzameld heb!