wat zouden jullie doen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mandytjuuu, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    hallo lieve allemaal!

ben 5 maanden geleeden weer met de pil gestopt! en tot nu toen altijd netjes een cyclus van 30 dagen ongeveer gehad!
    maar nu al 5 weeken overtijd:S
    al meerdere negatieve testen gedaan!
    bij onze dochter vanaf dag 1 posi getest
    wat zouden jullie doen naar de dokter gaan of nog afwachten?

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Duh naar de dokter natuurlijk.
    Waar wacht je nog op???

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ja waar wacht ik nog op,, denk ik dus ook steeds bij mezelf.. maar je hoort zo vaak dat meiden een langere cyclus hebben toch? of klinkt dat raar zoals ik het nu zeg? heb mezelf voorgenomen vrijdag nog niet ongesteld ben of posi getest dan wel naar de dokter ga
    maar als je toch niet posi test ben je toch gewoon niet zwanger?zeker na zoveel weeken had dat stofje waardoor de test posi word toch allang al duidelijk moeten zijn?? ben zo bang voor die teleurstelling elke x over onze dochter hebben we ook ruim een jaar gedaan!

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Het kan ook zijn dat je een cyclus overslaat. Dat kan ook zomaar ineens gebeuren. Leuk is het iig niet, en denk dat je er zeker wel slim aan doet om naar de dokter gaat. Die kan uitsluitsel geven! Succes

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Is toch wel een beetje vreemd hoor, je kunt toch niet zomaar een cyclus overslaan zonder aanleiding? Maar idd als je nu nog niet posi getest hebt dan ben je ook niet zwanger...jammer...

6. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je ziek bet geweest, bv griep, buikloop,...kn ht soms gebeuren dat je een cyclus overslaat. maar ga voor de zekerheid toch maar naar de dokter!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    je slaat nu meer dan een cyclus over, dus ik zou zeker even langs de ha als ik jou was..
    beter save than sorry denk ik altijd maar

8. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Als ik jou was, zou ik ook naar je ha gaan. Deze onzekerheid is ook niet goed. Succes.

9. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    bedankt voor de andwoorden!
    ik had eerst ook in me hoofd meschien sla ik een cyclus overmaar aangezien ik die nu ook voorbij ben snap ik het niet meer? meer meiden dit al is meegemaakt en wat kwam er toen van??
    vrijdag naar de dokter denk ik als ik genoeg moet verzameld heb!

Deel Deze Pagina