hoi ik weet al een hele tijd dat ik pcos heb,maar ik vraag me zoveel af. mijn testosteron is normaal....is dit dan niet raar als je pcos hebt? ik lees zoveel over pcos en de symptomen en ik zie altijd dat de grootste opvaller is dat men altijd hoge testosteron heeft,en daarom ook overbeharing,overgewicht enz heeft.ook zou te hoge insuline/oestrogeen oorzaak zijn van overstimulering van de folikels maar ik heb dit allemaal niet... -mijn testosteron is normaal -ik heb geen overbeharing -heb overgewicht maar ik at teveel(heb nu een gastric bypass) -ik heb iets MINDER oestrogeen dan normale vrouwen -geen diabeet/problemen met insuline(pas getest) het enige wat ik heb is cysten op de eierstok en dit is ook een gedeelte van pcos,maar als je enkel de cysten hebt kan het dan niet de cysten misschien een symptoom zijn van een andere ziekte of gewoon dat ik cysten heb.... ik heb zo vaak tussentijdse bloedingen en ik lees dat follikelcystes hiervan de oorzaak zijn(ze gaan kapot of zoiets) heb geen soa,baarmoederkanker of zo.dus neem aan dat dit het zou kunnen zijn. zijn er nog mensen met pcos die hetzelfde als mij hebben,cysten maar voor de rest hormonen in orde enzo,of miss dat jullie ook eerst zogezeg pcos hadden maar dit was iets anders want de symptomen klopte niet? xxxx
Hmm kan je er weinig over vertellen meid bij mij was wel pco vastgesteld in september het enige wat ik mankeerde was dat mijn bmi te hoog was verder ook nergens geen last van .. Ben toch spontaan zwanger geworden Wil je er in ieder geval toch veel succes mee wensen en praat anders nog eens met je behandelend arts?? Ik denk dat die je verder kan helpen liefss
Hoi, Ik heb ook PCOS en heb ook geen van de verschijnselen, alleen het feit dat ik een mega-onregelmatige cyclus had én cystes. Ik ben verder vrij slank (beetje raar om zo van jezelf te zeggen,maar ben 1,78 m en weeg 59 kilo) en heb ook geen overbeharing o.i.d. Maar maak je niet al te druk. De diagnose stellen ze niet zomaar verkeerd op basis van wat uiterlijke verschijnselen. Overigens ben ik direct zwanger geworden na de eerste ronde Clomid 50 mg. Ik weet niet of je dit al gebruikt, maar er is dus hoop! Succes,
Hoi ja ik heb clomid nu driemaal gebruikt de eerste keer kreeg ik een eisprong en de 2keer erna reageerde ik er nietmeer op maar heb niet met ovutesten getest toen ook ik heb een 'pauze' ingelast van 6 maanden.deze zijn nu om en ik ga opnieuw met clomid beginnen.deze maand nog niets gebruikt en idd geen eisprong(zit op dag22 en heb rare bloedingen en krampen) binnen een week ga ik opnieuw kijken naar de hormonen(bloed trekken) enz dus we zullen zien wil het toch een zeggen PCOS HEBBEN IS KLOTE:x neh tis gezegd!
Hier ook iemand die pco heeft (of had). Je hoeft niet percee alles te hebben wat er omschreven word wat er bij hoord. Je kan alleen de vele eiblaasjes hebben, en geen eisprong. Dus dan ook een onregelmatige cyclus. Ikzelf ben uiteindelijk spontaan zwanger geworden na 4 jaar kloten in het zh. Moest af gaan vallen en daar was onze jongen
ben nu ook 4 jaar van de pil af heb net een gastric bypass ondergaan in de hoop aftevallen(ben 7.5 kilo af,nog 20 te gaan) ik hoop dat het nu ook beter word maar ik denk het niet toen ik net van pil afging was ik bijna op mijn magerst dusja xxx
Hier nog iemand met PCOS. Ik heb ook helemaal geen verschijnselen behalve een hele onregelmatige cyclus. Toch al voor de tweede keer in de MMM om zwanger te worden. Eerste keer ben ik zwanger geraakt met medicatie. Nu sinds april '10 in de MMM. Ik heb vooral heel veel kleine eiblaasjes en er blijft geen goed ei over. Nu voor de 7e maand Clomid maar helaas nog geen resultaat.