Ik heb net toch nog een keer getest, te nieuwsgierig, en positief (smiley!). Toch een hele fijne bevestiging dat clomid het idd goed doet. Spannend!
Halloo, ik heb juist mijn tweede clomid ronde achter de rug. Juist terug van een folikkel meting en ik zit op dag 13 en er was er eentje van 16mm! De gyn zei dat deze wel zou groeien tot een eisprong.. Nu is het spannend om te weten wanneer eisprong zal plaatsvinden. Hopelijk lukt het deze keer want anders moeten we een maand overslaan met xlomid in te nemen.. Wat denken jullie van een eitje van 16mm op dag 13??
Dat wordt vast ook een eisprong! Ik begreep dat je biven de 14mm uit moet gaan van een eisprong.. Hier was zondag een ei van 20mm en vandaag (4dagen later) dan eindelijk die positieve lh test!
@ Snoopy: 16 mm op dag 13 lijkt mij inderdaad heel netjes! Ik had 14 mm op dag 13, 24 op dag 17 en gisteravond, dag 18 eindelijk positieve ovulatietest.. Dus ik verwacht eisprong vandaag op dag 19 of morgen dag 20. Dus als je dit naar jou doorrekent (hoewel iedereen natuurlijk anders reageert) zou jij nog wel eerder een eisprong krijgen! Heb je nog een echo gepland staan? @Skippy; yés allebei toch de positieve test! Wat houd jij aan als NOD...? Ik dacht zelf woe 6 juli, heb meestal korte LF (althans zonder clomid) en zou dan 12 of 13 dpo zijn. Hoop echt dat ik het volhoud tot die tijd niet naar de zwangerschapstesten te grijpen....
@eva: ik hou donderdag 7 juli aan als NOD.. mijn lf zonder clomid duurt meestal 13 dagen.. ik heb ooit ergens gelezen (een amerikaans onderzoek) dat de eisprong meestal s avonds/ s nachts plaatsvindt.. gok dat ik hem dan vanacht heb! Heb nu ook wel echt een gevoelige buik in ene.. zowel eierstokken als bm.. voel me zelfs een beetje misselijk.. dat heb ik wel eerder gehad rondom een eisprong..
Ik heb geen echos meer gepland. Dat was niet nodig volgens gyn aangezien ik vorige keer een duidelijke eisprong heb gehad dus ze vertrouwde er nu ook op. Nu was het enkel een kwestie van genoeg te klussen.. Ik ben alleen aan het twijfelen als ik zou doen aan ovulatietesten.. Nu dan weet je wel wanneer je zeker niet mag vergeten 'klussen.. Wat zouden jullie doen?? Succes beiden!!!
@ Snoopy; ik vind zelf testen wel fijn, maar ben ook beetje control freak @ Skippy; doe jij nog "speciale" dingen in de hoop dat het gelukt is? Ik ben op vakantie en heb vandaag wel glas wijn gehad, maar hou het wel bewust bij 1... Wat zijn 2 wkn dan weer lang!
Dju ik had beter ook testen gedaan want nu weet ik totaal niet als eisprong door is of niet.. Grr verelend nu!! Normaal waren mijn meest vruchtbare dagen tussen 23 en 27 juni. Dat is berekend op cyclus van 28 aangezien ik bij mijn eerste behandeling van clomid een perfecte cyclus had van 28dagen en nu er ook van uit gegaan mja kan altijd verschillen.. Verdorieeee..
Irritant die onzekerheid! Maar om de dag klussen schijnt gewoon echt voldoende te zijn,.. En dan maar afwachten en een beetje geluk!! Hier nu 4 of 5 dpo en dan begin ik toch zenuwachtiger te worden. Maar nog lang wachten. Nog geen bruinverlies, dat heb ik eerder al wel eens rond die dagen gehad....
Ja we zijn om de dag actief geweest en inderdaad ze zeggen dat dat voldoende is.. Mja misschien dat best nog even aanhouden. Je weet nooit als hij niet voorbij zou zijn. Kheb wel een test liggen maar ik vrees dat dat niet veel zin heeft tenzij hem knal positief zou kleuren.. Ja het duurt lang dat wachten he!! Ik heb ook bang dat we er dan soms te veel mee bezig zijn mja is wss zo'n fabelke.. Hihi
Ja daar geloof ik ook niet in.... Je kunt er niks aan doen dat het je bezighoudt. En toen ik zwanger werd van m'n zoontje was ik er net zoveel mee bezig als nu, denk ik dan maar
Ja inderdaad.. Dat is zo hoe kan je er nu niet mee bezig zijn. We zullen nu moeten afwachten. Maar in principe gaat dat wel vrij snel he.. Ik vind dat toch omdat mijn vorige cyclussen super lang waren. Hihi. Hopelijk deze keer gelukt anders een maand pauze met clomid nemen.. Mja gyn zei wel dat ik in die periode ook nog zwanger kon raken hoor omdat het toch nog even door werkt mja dan weet je weer zo heel niets wanneer je eisprong zal plaatsvinden he want je weet niet als je lichaam terug goed geregeld is..
Ben ik weer! @Eva: ik doe niet hele speciale dingen.. let wel een beetje op.. max 1 kop koffie per dag ivm cafeine.. eet wat meer groente en fruit.. zulke dingen.. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar dat is moeilijk.. (lees: niet te doen) Ik ga zondag (10 dpo) beginnen met testen.. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik 8dpo al positief! (Helaas werd dat een miskraam)
Ik testte de vorige keer met 9 dpo positief, dat zou voor mij ook zondag zijn. Wil eigenlijk nog wat langer wachten maar twijfel of ik dat volhou 😉 Vooralsnog nog geen bruin/bloedverlies, vaak al wel op 5 dpo maar soms ook later of eerder... Gyn zei dat Clomid de Luteale fase evt ook wat kon verlengen / verbeteren, daar hoop ik op. Morgen ga ik progesteron prikken in zh. Jullie ook succes met wachten...
Ik heb er al een testje aan gewaagd, 6 dpo, enorme onzin natuurkijk en hartstikke wit. Stiekem toch teleurstellend. Neem me elke ronde voor m'n leven te beteren qua testen maar ga toch altijd voor de bijl... :-/ Gelukkig nog nooit een vals positieve test gehad, dat zou helemaal slopend zijn... Nu weer verder wachten! Skippy, Snoopy - hoe is het bij jullie?
Ik had vanmorgen ook al de neiging om te testen!.. niet gedaan.. Gisteren progesteron uitslag (woe geprikt op dag 5/6 na de eisprong).. hij was 103!!! De gyn was helemaal aan het jubelen..😄 Gisteren voelde ik allemaal krampjes en nu net weer.. Maar ik hou nog even vol tot zondag.. Durf ook niet te veel hoop te hebben..
Ik ben nu aan het wachten.. Het vervelende bij mij is dat ik. Niet heel zeker ben dat eisprong door is omdat ik geen testen heb gedaan.. Stommerik! Ik doe er nu wel om te zien dat ik hem toch niet zou mislopen hihi.. Dus spannend afwachten.. Ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus... Ik ben nu vrij geduldig met testen. Vorige keer was ik heel mijn lijf aan het bestuderen als ik toch maar geen symptomen van een zw zou zien haha. Nj ben ik er rustiger in...