Clomid; echo gehad; wat betekent dit nou?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 1982Eva, 17 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Juist een test van kv gedaan.. Witter dan wit! :( wat een teleurstelling! Zaterdag nog maar eens testen en hopen dat deze misschien nog gewoon te vroeg was.. Alhoewel te vroeg... Pfff

2. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hè wat balen...!! Hoeveel dpo nu...? Of was je daar niet helemaal
    Zeker van?

3. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ik heb geen ovulatietesten gedaan dus ik kan het niet met volle zekerheid zeggen maar als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen zou ik nu op 12 dpo zitten. Mkjn grootste les voor volgende keer is een doos ovulatietesten in huis halen! ;)

4. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    ;) Yep dat geeft wel wat houvast. Of teveel stress, dat is maar net hoe je er zelf in zit denk ik!
    Hang in there!

5. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ja inderdaad.. Ik zal zaterdag morgend voor alle zekerheid nog maar eens een test doen.. Afwachten maar.. Maar volgens mij moest die nu toch al beetje positief kleuren als het zou gelukt zijn denk ik..

6. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Snoopy.. heb je al getest?
    Hoop zo alle 3 raak..

Hier net een cb gedaan.. hij gaf 2-3 aan nu..
    Zo spannend..

Jij nog getest eva?

7. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ja ben ook heel benieuwd Snoopy! Duim voor je!

@Skippy jij ook lekker vroeg :) hier ook net 2-3 op de cb digitaal...!! Blij!! Gisteren was het nog 1-2 dus ik hoopte het vanmorgen al!

8. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Hoii skippy en eva! Juist test gedaan.. Negatief!! :( het was een kruidvat test. Die zijn normaal toch super gevielig he!! Pfff.. En nog geen tekens van ongesteld worden. Normaal altijd pijnlijke borsten maar nu nog niets.. Ben aant denken om na winkel te rijden en clear blue test te halen maar geen idee als dat veel zin zou hebben...

9. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ik ben toch niet naar de winkel gereden want ik moet straks zowiezo naar de stad en dan kan ik daar naar het kruidvat en misschien zijn mijn regels dan al doorgekomen. Ik hoop natuurlijk echt van niet!!!! Maar lijkt me toch straf als ik nu nog niet positief zou testen :(

10. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu...?

11. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Goedemorgen! Ik ben ook benieuwd snoopy!

12. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Geweldig dat jullie zo met me mee leven! Nog steeds niet ongesteld.. Ik ga morgenvroeg pas nieuwe test doen en probeer nog rustig af te wachten als ze door zouden komen of niet...

13. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Deze morgen getest.. Nog steeds negatief en toch nog geen enkel spoor van mijn maandstonden. De kans voor positief resultaat wordt wel kleiner en kleiner denk ik zo...

14. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Wat zouden jullie doen als ik op woensdag nog geen positieve test heb en nog steeds niet ongesteld ben? Dat vind ik toch niet normaal dan.. Zou je contact opnemen met gyn of nog verder afwachten?? De gyn was er bijna zeker van dat ik zeker een eisprong ging doen dus die moet normaal al lang geweest zijn.. Maar dan moet er binnenkort toch iets gaan zijn he.. Ofwel positieve test of ongesteld.. Ik weet even niet meer wat denken hoor...

15. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hoe lang schat je dan dat het ongeveer na de eisprong is? Volgens mij wordt een LF van 18 dagen nog als "ok" beschouwd.. dus het kan zijn dat ie door de Clomid iets langer is?
    Maar als je je er ongerust over maakt, zou ik gewoon bellen woensdag. Je bent daar onder behandeling dus dit soort vragen zijn ze voor!
    Wel heel vervelend zeg... die onzekere dagen vind ik altijd bijna nog erger dan helaas weer ongesteld worden...
    succes!

16. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Als ik er vanuit ga dat mijn eisprong zaterdag is geweest dan zit ik nu op een LF van 16 dagen.. Maar moet je dan al niet positief testen? Verdorie had ik toch ovulatie testen gedaan!! :( mja we zijn maandag gestopt met klussen omdat mijn vriend weg moest voor zijn werk en s'avonds niet thuis kwam daarmee heb ik schrik dat we alles gemist hebben..

17. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik zou sowieso nog even tot vrijdag wachten.. en dan testen als je niet ongi bent, en anders de gyn bellen..
    Je kan dan eventueel vragen als je echt niet zwanger bent, of je je menstruatie met duphaston mag opwekken, dan kan je in iedergeval weer aan een nieuwe ronde beginnen!
    Balen die onzekerheid meis!

18. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Ik vrees dat ik morgen al ga bellen naar de gyn en vragen als ze een bloedafname kunnen doen om te bepalen als er een eisprong heeft plaats gevonden of niet. Tenzij ze hier niet zou achter staan maar dan weet je tenminste al 'iets'.. Ik ben maar aan het zoeken op internet naar verhalen die hetzelfde hebben meegemaakt maar zo wordt je helemaal gek.. :)

Dus ik denk dat ik morgen even contact ga opnemen met de gyn.. Misschien kan ik dan ook vragen als ze ook kunnen onderzoeken op toch een mogelijke zwangerschap? Ik heb beetje bang als het overrijping of een cyste zou zijn..

19. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Deze morgen een test gedaan. Nog steeds negatief. Van zodra zde gyn zit ga ik eens bellen en horen wat ze voorstelt. Ik voel me nog steeds niet alsof ik ieder moment ongesteld kan worden...

20. Snoopy90

Snoopy90 Actief lid

27 mei 2016
    214
    3
    18
    Nu blijkt gyn in verlof te zijn tot 28 juli. Nu wordt ik helemaal gek. Ik heb nu wel 8 aug een afspraak bij een fertiliteitsarts.. Ik hoop gewoon dat mijn ongesteldheid niet te lang meer gaat wegblijven en cyclus mss zelf op gang komt of dat ik ergens nog positief zou testen...

Deel Deze Pagina