Je bent nog jong en tegenwoordig kunnen ze heel veel dus nog niet panikeren. Hoeveel clomid moet je nemen? Krijg je ook echo?
Vind dat een beetje een 'domme' opmerking hoor... Ik was ook maar 26 toen we begonnen; en ja, ze kunnen tegenwoordig veel. Maar dat wil niet zeggen dat alles dan meteen van een leien dakje loopt, toch? Hier duurt het al lang en helaas zeiden ze me een goed jaar geleden ook dat alles in orde leek en dat ik nog alle tijd had om zwanger te worden... Maar dat neemt niet weg dat je angsten hebt over of het wel zal lukken of niet!
Nieuw leven in dit forum! @ Snoopy hoe is het nu...? Al echo gepland? @ Dora: ik vind dit niet zo dom hoor. Lisa heeft net gehoord dat ze PCOS heeft, dat is hartstikke naar, maar het is toch zo dat er gelukkig heel veel mogelijk is én dat het helpt als je 26 ipv bijv 36 bent? En @ Lisa: snap dat het een hele schok is. Zo stel je je het gewoon niet voor. Heb je wel een goed gevoel bij het ziekenhuis? En weet je al wat de aanpak wordt? Mijn eigen ervaring: in 2014 na 9 maanden "proberen" (ik werd eerder doorverwezen ivm hiervan losstaand medisch iets) PCOS geconstateerd. Net voor ik met clomid zou beginnen: spontaan zwanger. Nu voor de 2e toch eerst 6 maanden geprobeerd, en toen begonnen met Clomid 50 Mg. En in 1 keer zwanger! Een heel geluk natuurlijk en dat is helaas niet iedereen gegeven, maar ook met PCOS kan het dus nog meevallen. Ik vond clomid slikken ook erg meevallen, heb geen bijwerkingen gehad. Ik hoop erg voor je dat ook bij jou de behandeling goed aanslaat en je gauw zwanger raakt! Succes!
Ik weet dat het niet altijd van een leien dakje loopt want ik zit zelf namelijk met moeilijk zwanger geraken dus het was positief bedoelt. Mja. Ik hoop voor iedereen dat het allemaal in orde komt.
Ik ben maandag bij fertiliteit geweest en nieuwe echo gehad. Ze zagen daar nog een ei maar dat kon ook het omhulsel zijn dus voor de zekerheid bloed laten nemen en mijn eisprong was door.. Zondag avond en maandag positieve ovulatietesten gehad dus ben benieuwd. Maandag voor het laatst geklust. Ervoor om de dag. Hopelijk is het deze keer raak. Ik vond wel gek dat ik nog positief testte en sprong al door was..