Bij mij zeiden ze, als het goed doorzet. Lekker dat dit dus overal weer anders is! Misschien daarom ook lekker doen wat voor jou goed voelt, het komt uiteindelijk allemaal vast wel goed. Ik ben bezig met de lijst, dus als je nog op de NOD-lijst wilt, even je NOD plaatsen!
NOD-lijst Clomid eerste keer! 16 mei: Billie85, 17 mei: Molly, 22 mei: Flora, 25 mei: Aster14, 26 jaar, 1e kindje 26 mei: Muntje, ??? : Anoniempje2011, ??? : Cupcake, ??? : Fiona, ??? : Madelein, ??? : Miep, Huidige Behandeling Billie85: Molly: Aster14: Clomid 50 mg Muntje: Anoniempje2011: Cupcake: Flora: Nu Clomid 100 mg, volgende ronde Tamoxifen Fiona: Madelein: Miep: Afspraken Zwanger Wie komt als eerste op de lijst???
Zo, eerste voorzetje voor de lijst is er. Aanvullen kan je of zelf doen, of ik doe het, is allemaal prima. Alles staat nu in ieder geval overzichtelijk naast elkaar voor ons! Als ik iemand ben vergeten, sorry daarvoor!!!!
ik had nog een vriendin gecontact die in het zelfde ziekenhuis heeft gelopen, ik ben vandaag gewoon maar begonnen met ik had vrijdag toen ik eerste tekenen van ongi. had gyn gebeld voor een kuurtje en had gelijk een fm afspraak gemaakt en ik moet zondag weer voor eerste fm, ik ga dan ook maar even vragen wat ik de volgende keer moet doen. goed gedaan Aster! hoe vul ik heb aan op de lijst?
@ Fiona, als je je gegevens neerzet, zorg ik ervoor dat ze op de lijst komen!! Goed dat je gewoon begonnen bent!
NOD-lijst Clomid eerste keer! 16 mei: Billie85, 17 mei: Molly, 22 mei: Flora, 25 mei: Aster14, 26 jaar, 1e kindje 26 mei: Muntje, ??? : Anoniempje2011, ??? : Cupcake, ??? : Fiona, 30 jaar, 1e kindje ??? : Madelein, ??? : Miep, Huidige Behandeling Billie85: Molly: Aster14: Clomid 50 mg Muntje: Anoniempje2011: Cupcake: Flora: Nu Clomid 100 mg, volgende ronde Tamoxifen Fiona: Clomid 50 mg Madelein: Miep: Afspraken Fiona: 19 mei FM Zwanger Wie komt als eerste op de lijst???
Nod weet ik nog niet. Ligt eraan of de eitjes eens gaan groeien ^^ 2e kindje .. 2e ronde.. 100mg. Morgen bellen voor een fm Balen Fiona! Op na de volgende ronde. We lopen aardig gelijk op nu. Ik moet morgen mn 3e clomid innemen.
Ik ben 22 jaar en slik 100 mg clomid, daarvan de 1 e ronde. Ik heb van maandag tot zaterdagavond heel veel buikpijn gehad . Gister minder.. Ga maar er vanuit dat ie zaterdag gesprongen is.. We reden over de snelweg en ieder bobbeltje deed pijn joh! En nu zere tieten.. En wachten .. Verschrikkelijk weet nu wat andere elke maand meemaken . Ik ben een beetje euforisch; zo van ik had eitjes dus t zal wel goedkomen, niet puur deze ronde maar wel snel.. Beetje dom maar ja. Trouwens denk wel dat ik een reuze ei heb gehad dinsdag 20 mm en zaterdag gesprongen ..
Ff een vraagje, als ik zaterdag op cd 17 mijn ei had , is het echt 2 weken daarna he.. Dus mijn cyclus is dan 31 dagen. Nu stop ik.. Word echt vervelend van mijn hoofd haha.. Teveel op zp!!!!
@muntje: klopt. Bij mij is mijn cyclus ook langer omdat ik mijn ei later had. En vanaf dat moment 14 dagen tellen en dan ben je er. @fionaa: moet jij op cd 1 al je clomid innemen dan? Ik op cd3 en heb nog nooit gehoord dat het op cd 1 moet. Mijn gyn zegt altijd de eerste dag met helder bloed en dat het doorzet. Ik heb wel eens 1 dag een druppel dan de dag daarna niks en dan de dag daarna zet het door. Dan is die laatste dag bij mij cd 1. @hier:gister een lastige moederdag gehad. Mijn man zijn vader is opnieuw getrouwd een paar jaar geleden en haar moeder is dus een soort oma voor hem alleen hebben ze nog niet echt een band. Nu geeft zij altijd een etentje met moederdag bij haar thuis. We zien haar dus eigenlijk alleen 1 keer per jaar met moederdag. Vorig jaar baalde ik er al van dat ik niet zwanger was, maar dacht wel: "volgend jaar heb ik ook een kind". Dat dat nu dus niet zo was vond ik al erg moeilijk. We komen daar dus aan en ik ga zitten en hoor gelijk een van de nichtjes zeggen: "ja 15 weken nu en het gaat heel goed, niet misselijk eigenlijk nergens last van". Daar had ik dus niet op gerekend. Ik vond mezelf al zielig genoeg dat het ons nog niet gelukt was een jaar later, maar ik had er niet aan gedacht dat zij wel eens zwanger zou kunnen zijn. Dus dat kwam echt hard aan.
Mijn gegevens; 28 jaar, 1e kindje Behandelingen: clomid 50 mg en dostinex Vandaag is het onze trouwdag en ik had het opeens in mijn bol om te testen. Ik weet het; veeeeel te vroeg en ook niet dat ik bang was om teleurgesteld te worden. Dus gewoon getest! Uiteraard negatief, maar toch..het was anders wel heel leuk geweest (als het op een andere dag is ook hoor, maar nu was het toch anders ) Als er van t weekend nog geen menstruatie is maar weer een test doen! En over die 14 dagen na de eisprong. Ik heb van de gynaecoloog begrepen dat het tussen de 10 en 19 dagen kan zitten! Dus niet per se 14! Maar dat dit wel het gemiddelde is vaak. Dus ik reken daar nu ook mee, maar hoeft niet zo te zijn bij mij dan. En Molly; zo herkenbaar wat je zegt. Bij momenten als kerst, mijn verjaardag enz. dacht ik ook; volgend jaar is het heel anders! Nu al 2x een kerst meegemaakt zonder kindje in mijn buik, 2x verjaardag. Dus nu durven wij niet meer zo te denken; volgend jaar is volgend jaar..en we hopen het, maar we gaan nergens meer van uit! Maar ik kan er nog steeds niet aan wennen wanneer andere mensen vertellen dat ze zwanger zijn...
@ annoniem, ja dan lopen we idd gelijk op! we gaan er weer voor he @ Billy gefelicteerd met je trouwdag, ik snap het ja het was een leuk kado geweest, hopelijk komt er geen menstruatie opgang. @Molly, idd ja het is lastig te horen al die zwangeren om ons heen, hopelijk zijn wij ook gauw aan de beurt.
Hoi meiden.. Even een paar dagen ertussenuit geweest, maar ben weer van de partij gisteren m'n laatste Primolut geslikt, maar had almwat bruinverlies. Vandaag al wat meer rood dus hoop dat het doorzet morgen. Vind het lastig wat ik als eerste dag moet rekenen, zal morgen even bellen naar de gyn. Heb wel wat helderrood bij afvegen.. Maar nog niet dat ik een tampon/ mndverband hoef te gebruiken.. Lastig he!! Dus woensdag of donderdag beginnen met Clomid! Ik wil ook graag op het lijstje, maar op ipad kan ik t niet goed kopieren, wil iemand me toevoegen? CupCake88, 24 jaar, Clomid 50mg 1e ronde. Nod onbekend
@billie85: dat tussen 10 en 19 dagen is voor de eisprong heb ik geleerd. Na de eisprong is bijna altijd 14 dagen en helemaal als je aan de clomid zit. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Idd lf is meestal rond de 14 dagen , ik wordt meestal op 15 of 16 dpo ongi, dus dan heb ik een lf van 14 of 15.