Flora: Succes. Zonder hoop kunnen we niet leven zegt men weleens dus hopelijk krijgt je gevoel ongelijk en zijn ze dit weekend wel gegroeid! Een indirecte vraag. Wat kosten in NDL de follikelmetingen? Ik heb vorige maand 40 betaald maar als je pakweg 3* moet gaan ben je gelijk 120 kwijt? Zonder terug betaling dan want ik weet niet hoeveel ik via de ziekenkas terug trek. (Sorry voor mijn vele vragen hoor!
DSM Ik heb tot nu toe nooit een rekening gezien. Het zh stuurt de rekening gelijk door naar de verzekering Flora: veel succes vandaag en je weer nooit misschien is hij wel goed gegroeid het weekend. Ik hou de moed erin. Blijf gewoon testen en hoop dan ineens op knaller. Wel een soort van buikpijn vandaag en volgens mij had ik dat vorige cyclus ook wel wat last van rondom mijn eisprong.
flora ik heb woensdag weer fm. Maar het gaat echt niets meer doen hoor. Gister cd 14. Bms ook nog maar net 4 mm.
@Flora hoelaat heb je de meting?? @DSM hier ook nog geen rekening gezien! @elhaba ik duim voor snel een knaller!
@dsm: in nl is dat moeilijk te achterhalen als je in een traject zit. Hier maken ze een DBC aan (soort dossier) en ze declareren hele DBC's in een keer bij de verzekeraar. Vaak is dat van een heel kalenderjaar. Dus geen idee wat een losse echo kost. Ben je in Belgie niet verzekerd voor dit soort zorg? @hier: woehoee!! Een meevaller blijkbaar een eigenwijs ei dit keer nu zat er ineens een ei van 15mm en bms was 8mm. Dus ook netjes al! Vandaag en morgen nog spuiten en woensdagochtend pregnyl! Dus donderdagavond heb ik m'n eisprong toch nog een prima cyclus, wel wat langer, maar niet té lang.
In België betaal je dus en dan krijg je een papiertje mee. Dat moet je dan indienen bij de ziekenkas en deze storten je geld terug, alleen weet ik (nog) niet hoeveel. Hier wel hospitalisatieverzekering ed maar net wat anders dan bij jullie. <p> Wat goed van je ei!!! Veel succes de komende dagen alvast!!! <p> Vandaag gestart met de clomid100, volgende week maandag FM. Hoop dat het aanslaat!!
Ik ben alvast aan t duimen voor je! Ik zeg jij een mooie fm maandag en dan ik graag ongi worden! Dat.zou dag 4 na einde primolut zijn....ik zeg helemaal prima! (Na provera duurde t 7 dagen
@dsm: vervelend dat je dat steeds voor moet schieten zeg! Geen idee hoe het verder in België geregeld is. Volgende keer anders ff vragen bij het ziekenhuis of even een topic openen hier op zp. @chris: jaa snel ongi, zodat jullie weer verder kunnen! @pippeke: wanneer gaan ze bij jou weer afbreken?
Dsm sorry had niet gereageerd maar wist het ook niet. Flora wat super!!! Ben het ff kwijt maar heb je dan iui of zelf klussen? Ik moet woensdag terug en denk dan zaterdag weer. Dan zal de cyclus daarna wel afgebroken worden.
Nee geen iui, wij klussen nog zelf. ML heeft topzaad, dus voorlopig nog geen iui. Kansen zijn dan lager namelijk Als het nu niet raak is, dan hebben we nog 3 eisprongen waarbij we zelf moeten klussen en daarna zal er weer verder gegaan worden, dus denk IUI.. Alle onderzoeken hebben we verder al gehad, dus in principe zou niets een zwangerschap in de weg staan. @elphaba: al een positieve ovulatietest? Zou leuk zijn als we een beetje gelijk blijven lopen
Nog geen positieve test maar was nu wel iets te zien. Dus hoop morgen of wo. toch een positieve ovulatietest. En hier zoiezo wo en do gezellig maken
Gaat helemaal goedkomen al is de romantiek er voortaan helemaal vanaf. Maargoed, voor het goede doel zullen we maar zeggen
Chriss: Ik een superei en jij flinke maandstonden! CHECK!! Ik duim met je mee Flora: Ik vroeg me eigenlijk vnl af hoe het in NDL te werk ging. Ik weet dat het anders is met jullie ziekteverzekering maar ik zag mezelf nog geen 3* op enkele dagen ernaar toe gaan, daarmee... Leuke dagen in het verschiet btw haha Elphaba: Geniet ervan hihi, al hoop ik dat je morgen een knaller hebt!