Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

romantisch s het zeker niet nee maar als het lukt is de kleine er wel gekomen tijdens de liefde bedrijven.
    Als onze kleine ooit vraagt hoe hij tot stand is gekomen moeten we zeggen omdat mama aan de medicijnen zat en papa moest rukken in een potje...
    En ik heb dit nog steeds geen plekje kunnen geven in mn hoofd..

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja dat is ook zo pippeke. Ik kan me voorstellen dat het toch een hele stap is, als blijkt dat het via de natuurlijke weg niet meer gaat.
    dikke knuffel meis. Hopelijk snel een eisprong en snel zwanger, zodat de mmm ellende vergeten kan worden :)

@hier: Vruchtbaar slijm begint al te komen! Vanaaf nog spuiten en morgenvroeg pregnyl. Vandaag slaan we t klussen nog even over, zodat er morgen een goede lading klaar ligt;) vanaaf doe ik voor de zekerheid nog wel even een ovutestje. Maar verwacht dat ie negatief zal zijn, dus dan gewoon pregnyl.

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Kan me heel goed voorstellen pippeke. Is idd een hele stap. Daarom hoop ik ook dat toch nog beetje op normale weg kan hier ipv IUI ofzo. Hoop dat je snel zwanger bént en kan vergeten allemaal

Hier ga ik vanmiddag weer ovulatietest doen. Wel heb ik gister en vandaag al last van mijn lies dus zit er wel aan te komen volgens mij. Zou leuk zijn idd flora als wij beetje gelijk blijven lopen :)

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Spannend elphaba! Hopelijk snel positief!
    Ik heb inmiddels slierten vruchtbaar slijm;):) dus zit wel goed daar binnen! Vanavond dus voor de zekerheid ook maar ff een ovulatietestje doen.

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nog niet positief maar is geen tuurstreep meer. Dus morgen opnieuw en hopen:D

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dan zal het misschien niet lang meer duren Elphaba!
    Mijn eitje gaat donderdag springen, dus als je morgen een posi ovutest hebt dan lopen we weer gelijk;)

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoop wel idd dat ik morgen posi test heb:D

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oooooh jaloers op de positieve ovutesten!! Maar super leuk!!
    Ik had vanmiddag echt super veel pijn in mn buik!! Niet normaal. Alsof ik ongi was....maar ben ik nog niet dus ??? Maar ja er is ook wat aan t werken daar binnen iig!

9. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijne is nog niet posi;) maar hoop wel snel

Fijn dat het aan het werken is. Kun je verder:)

Kwam deze tegen op fb. Zou wel fijn zijn ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      3
  10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @elphaba: haha als dat eens zou kunnen;) en dan ook meteen wat vaker dan 1x per maand vruchtbaar zijn;)

@chris: hopelijk snel ongi! Wanneer is de kuur klaar?

@hier: net ff ovutestje gedaan, zoals verwacht hartstikke negatief. Maar wel fijn om bevestiging te hebben, dan kan mn eitje ook niet eerder springen.
    Morgenvroeg pregnyl en dan zal m'n ei donderdag tussen 21:00u en 03:00u springen! Dat is wel 'fijn' van pregnyl, je weet echt bijna precies wanneer je eitje gaat springen.

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat is wel fijn flora om dat te weten. Hier toch soort van op de gok. Hopen op morgen posi test. En idd dan meerdere keren per maand vruchtbaar zijn en de kans iets groter om zwanger te raken ;)

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik kwam het plaatje ook tegen. Maar bij mij deed het een beetje zeer. Was ook bij iemand die weet van onze situatie, erg meeleeft . Maar toch regelmatig stomme dingen plaatst. Ook van die plaatjes met teksten als je weet dat je moeder bent als je niet meer kan uitslapen, niet ongestoord op de wc kan zitten. Etc. Ik had maar gereageerd : wat een geluk! Ik heb het allemaal!
    Maar het kwartje Valt niet echt geloof ik.

Hopelijk snel de posi ovutesten dames!

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Flora heel fijn om te weten!!
    Ik moet nog 2 dagen...donderdag klaar met de pillen en dan wachten! Vind het gewoon bijna spannend...kom maar door. Dan kan ik weer beginnen ipv afwachten!

Elhaba - kwam hem ook tegen..
    Moest er wel om lachen! Alleen wij zouden net willen dat we een sms kregen met je bent wel zwanger! ;)

Een vriendin van mij is 40 en heeft 1 dochter. Wil dolgraag een 2de en is al tijden bezig met tussendoor curretage en etc. Nu de allerlaatste kans want ze wil niet meer na haar 41ste. Ze hoort/weet het volgende week. Zet je ook wel weer aan t denken.
    Ze zei wel heel lief vandaag...ik vind het zo goud hoe jij zo blijft vragen naar mij, geïnteresseerd bent terwijl je zelf in de shit zit. Tja...wel leuk om te horen...ben dus nog niet verbitterd dames ;)

14. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Hier ook nog niet verbitterd, verre van... Neerslachtig met momenten wel. Even toelaten en weer door! Soms vraag me idd af als we nu onze wens opzij schuiven of het dan 'beter' gaat. Maar dan hoor ik weer van die verhalen dat mensen het 'moeten' opzij zetten en dan tik ik mezelf toch wel op de vingers! Ik ben in de MMM; omdat het kan! Hun kunnen zelfs niet meer. Zet je idd even aan het denken!! Sterkte en ik duim ook voor haar dat de laatste ronde(s?) in het bijzonder voor haar mag zijn!

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wilde niemand voor hoofd stoten pippeke. Die andere plaatjes doen mij ook zeer. En vind het raar dat iemand het idd plaatst terwijl degene weet in welke situatie je zit. En zelfs met hints het nog niet snapt.

Idd hoop snel op die positieve ovulatietest:)

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Pregnyl zit er in! Dus mijn testen zijn nu de komende 10 dagen sowieso positief;) hopelijk daarna ook nog:)
    Spannend weer! Vanavond aan de klus!

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb net een positieve test:D
    Dus vanavond ook aan de klus :D

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Elphaba, super!! Dus jij ook morgen weer je ei:) dan lopen we weer gelijk! Haha. Toevallig zeg!

Hoe lang was je lf de vorige keer ook alweer?

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Spannend dames! Zet hem op!

Ik ga morgen bellen voor een afspraak voor t onderzoek van vl. Ik dacht aan donderdag dan kunnen we t weekend even klussen haha...en dan hopen dat ik vrijdag gelijk een belafspraak heb met gyn want anders pas maandag...

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het is per lab verschillend hoe lang het duurt voordat de uitslag er is.
    ML is 2x gecheckt. De eerste keer hebben we een week moeten wachten en de tweede keer hadden we de uitslag al na een uur. Maar dat was voorafgaand aan de slide-test, dus toen hebben ze het nog een keer getest..
    Beide keren overigens topzaad, dus daar hoeven we ons gelukkig geen zorgen over te maken:)

Slim om het nu te doen, nu is het makkelijk 'plannen' omdat je zeker weet dat je niet vruchtbaar bent (en geen zaad verloren gaat;))

Deel Deze Pagina