De arts zei ook dat we aankomende cyclus gaan ophogen zoveel als nodig maar tot dat we een ei hebben! Het kan een lange cyclus worden maar geen nutteloze rondes meer!!! Wow!
Ik ken niets van het spuiten dus kan ook niets zinnigs antwoorden op jullie dames! Sorry hoor! Lijkt alsof ik jullie 'leed' niet boeiend vind maar ik ken enkel pragnyl omdat ik deze al een paar maal met vriendinnen heb mogen zetten maar de rest klinkt chinees Ik duim dat er snel regels of eieren komen en dan dikke buiken!!
DSM gatsiedarriebah!! BAH BAH BAH! !! WAT KUN JE DAAR VAN BALEN HE?!?!?! Maar kop op meis...indd lekker even schelden en huilen en als het nog een dag duurt na ja boeiend!! Ik 20min met gyn aan de lijn gezeten....spuiten zijn al besteld want dat duurt 2 dagen dus als ik t voor vrijdag ben dan kan ik iig die mee nemen Als ik t goed heb gehoord heb ik ook gonal. Hoeveel geen idee. Nu gewoon echt super hopen dat ik morgen ongi wordt anders wordt het echt super lastig!! (Dan mag t weer zaterdag zeg maar...donderdag nog oke...vrijdag is bagger) Alhoewel ik snap t niet. Zij zei vanaf dag 2 pas echo en dag 3 spuiten. Maar wat als je indd vrijdag ongi wordt en er is geen spreekuur in t weekend?? Ik mag sowieso niet 'blind' spuiten (zonder dat er een echo is geweest) maar neem aan normaal ook niet. Andere dames....er is weer een dag voorbij! Pippeke hopelijk snel ongi! Maar eerst nog een paar dagen pillen...
@pippeke: ik spuit idd maar 37,5eh. Dat is ook erg weinig hoor, normale startdosis is 50eh of 75eh. Voorheen heb ik 75eh fostimon gespoten, daarmee kreeg ik veel te veel eitjes met cysten als gevolg. Gonal is makkelijker te doseren, omdat het in een prikpen zit, dus toen erg laag begonnen en dat bleek genoeg te zijn @chris: ook aan de gonal, gezellig haha. Fijn dat de spuit al is besteld! Vind t toch vreemd dat je nu ook voor een echo moet komen Kans op cyste is er eigenlijk niet.. Zonde van je tijd en zonde van hun tijd hopelijk kun je de echo en de prikles combineren. Als je vrijdag ongi wordt, moet je gewoon meteen bellen.. Toch maar vreemde manier van werken overigens is het ook geen ramp als je pas op cd 4 of 5 begint met spuiten. @dsm: dikke knuffel meis! Het zit ook niet mee balen dat het niet aanslaat en dat je er ook nog eens zoveel last van hebt! Af en toe ff flink janken moet kunnen Hopelijk toch ook snel een ei..! Op welke cd zit je nu? @elphaba: al beginnende kwaaltjes?
Alleen ongi achtige buikpijn. En soms met vlagen misselijk gevoel. Maar ga dr vanuit dat dit van de clomid is.
Cd 12. Meestal 32 dagen vorige maand 31. Benieuwd wat de testen na het weekend doen of heb je ook een LH piek zonder ei? Weekend; echt stom dat ze in het weekend niet werken nee! Onbegrijpelijk als je ziet hoeveel diensten wel in het zh werken dan!
@dsm: en dan nu al afbreken? Er is nog kans op een ei! Bij mij was er vaak ook pas op cd 17-19 iets te zien en dan ronde cd 25 eisprong. Wel te laat, maar beter dan niets Hopelijk gaat er toch nog wat gebeuren! @elphaba: spannend! Ik voel nagenoeg niets, beetje gevoelige boobs, maar dat is te verwaarlozen. @weekend: bij mij zijn ze wel op zaterdag open en elke avond tot 20:00u. De avonden zijn snel vol, maar toch ideaal!
Oooow wat fantastisch die avonduren!! Heb ik helaas niet! hopelijk gaat het deze maand gewoon goed en hoef ik volgende maand niet meer
Flora; ik heb altijd rond cd 18 mijn ovulatie. Heb een hele regelmatige cyclus dus dat is wel handig. Het gekke is wel dat mijn eierstokken 100kg lijken te wegen. Apart gevoel haha!
Geloof dat ze bij ons alleen op aantal dagen in de avond open zijn. In weekend weet ik eigenlijk niet want heb daar tot nu toe nooit gebruik van hoeven maken
Even een klein vraagje; ik mas in een (verouderde topic) dat spuiten rond de 600 per maand kost??????? Dit kan roch niet kloppen neem ik aan??
@dsm: helaas klopt dat wel, nu is het voor mij wat goedkoper omdat ik een lage dosering spuit en dus niet zoveel pennen per maand nodig heb. Maar tussen de 300 en 600 moet je zeker wel rekenen... In Nederland wordt dit gewoon allemaal vergoed. Je moet wel eenmalig een eigen risico van 360 euro betalen, als dat op is. Dan wordt de rest helemaal vergoed. Als je rond cd 18 je eisprong hebt, dan hoeft er op cd 10 ook nog niets te zien te zijn. Nog even hoop houden meissie! Wanneer heb je weer een fm? @elphaba: hihi precies! Hopelijk is de volgende afspraak rond de 6-7weken van de zwangerschap
Wooooow dat is duur!!! Volgens mij spotte ik net een klein beetje iets!! Dus ik hoop dat het doorzet dan ga ik gelijk even bellen....duim duim!
Oeh wat een spelfouten!! Het was duidelijk vroeg en ik was echt wel in shok, oeps Ik weet niet hoe het bij ons in België zit met terug betalingen. Schrik echt wel van de bedragen al blijkt het hier wel goedkoper te zijn. Ik heb geen FM meer, pas volgende maand. Chriss; spannend!!
Jaaaaaaa het is door!!! Morgen echo en volgens mij net door de apotheek gebeld dat mn spuiten binnen zijn!
@DMS: ja dat klopt, veel medicatie is in Belgie goedkoper! Ook vreemd eigenlijk Oh wat gek dat je nu geen fm's meer krijgt. Hopelijk snel een positieve ovutest! @chris: jaaaaa eindelijk Hoe blij kun je zijn met ongi Hihi. Hopelijk snel een mooi ei met Gonal! @hier: weinig nieuws, eigenlijk geen kwaaltjes. Beetje gevoelige borsten. Hmm weet niet waarom, maar hoe verder ik kom bij mn nod, hoe minder hoop ik krijg