Zooooo hoe krijg je mij op de kast?? In de voicemail zeggen dat de spuiten vrijdag of maandag in de apotheek zijn.....aaaaah! Ff gebeld maar zetten er nu spoed bij dus krijg ze morgen na 16uur. Zij zei alleen dat het 4 werkdagen duurt voordat medicatie er is. Dat is echt bagger!
Flora; maar op enkele dagen kan er toch geen serieus ei komen? Ben wel benieuwd wat de OV testen gaan doen! Chriss; oh help!! Wat een gedoe! Hemel en hel... Duimen dat het op tijd is!!!
Op de verpakking staat het bedrag. Ik heb nu voor 380 euro in de kk liggen en volgens mij krijg ik er deze cylus nog 2 dozen bij... en dan heb ik het niet eens over de echos en iui. Chris super de ongi! Ik snap niet dat jij je spuiten zo moeilijk haalt? In het zkh in die apotheek hebben ze genoeg in huis en kan je gelijk ophalen als je het recept hebt gekregen. Geen gestres. Bovendien snap ik niet hoe je eigen apotheek het vergoed krijgt want sinds dit jaar mogen ze het niet meer verstrekken. Google maar eens! En ik weet dit omdat ik zelf in het zkh werk.
Fijn chriss dat je ongi doorgebroken is. Wel balen van je spuiten. Flora. Ik heb dat ook dat je richting de nod minder hoop krijgt, misschien is dat ook om jezelf in te dekken tegen teleurstellingen. Maar ik duim voor je
@chriss: hoeveel eh heb je in een pen? 300 of heb je grotere pennen? 300eh zou je dus 6 dagen mee kunnen spuiten en ik dus 8 dagen. Bij mij op t pakje staan geen prijzen. Ik log wel eens in via de cz site. Dan schrik ik me ook rot van alle bedragen. Toch maar goed dat we voor die dingen allemaal verzekerd zijn @chriss: pff wat een ellende. Ik zou de spuiten ook voortaan in de ziekenhuisapotheek halen. Anders moet je eigenlijk altijd een spuit op voorraad hebben en dat is eigenlijk zonde, want dan hou je altijd een hoop over als je zwanger bent @elphaba: ja idd, je probeert jezelf toch te beschermen tegen een tegenvaller! Hopelijk gewoon beide op roze deze maand @dsm: als er op cd 10 nog niets zit, dan kun je alsnog een week later je eisprong hebben hoor. Als eitjes eenmaal wat groter zijn, kunnen ze een stuk harder groeien. Als je altijd rond cd 18-19 je eisprong hebt, dan zou ik vanaf cd 15 gewoon ovulatietesten doen als je geen fm's meer krijgt. Waarom slik je eigenlijk clomid? Of heb je juist met clomid een eisprong op cd 19? Heb het ff gemist denk ik
Tja ik snap er ook de ballen van en had het liever in de ziekenhuisapotheek gehaald maar ja zo werkt t dus hier blijkbaar niet het gaat via een grote apotheek en dan door naar mijn apotheek. Zo heb ik het begrepen. Morgen dus spannende dag. Om 16.10 echo EN uitslag zaad vl. Echter hij had het in zn tas gedaan (t potje) en was naar t zh gefietst (10min) toen werd er wel gezegd dat dat niet goed was omdat t niet mocht afkoelen. Shot dacht ik toen ik dat hoorde. Hopelijk is t wel goed genoeg om mee te testen.
Ik ben in ronde 3 zwanger geworden destijds en nu na 15 rondes nog niets. Aangezien mijn progesteron maar op amper 6 zat heeft de gyn clomid voorgeschreven met de veronderstelling even de boel aan de gang te zetten aangezien ik al zo zwanger ben geweest zonder problemen. Als het na 6 rondes dan nog niets was dan konden we de HSG doen en ml testen maar dat vond hij nu tijd en geld weggegooid omdat we het bewijs hebben rond lopen dat het lukt. Mede hierdoor komen er natuurlijk een hoop vragen; Waarom toen wel en nu niet? Is er ergens wat grondiger mis? Was het toen gewoon echt geluk hebben? .... Ach; ik zet alles op alles weer (in gedachten dan toch) op de 150mg en doen volgende week alsnog een poging tot verwekking met mijn kolibrie eitje Spuiten; Jeetje wat prijzen! Ook niet handig ten tijde van crisis. Wat een schandalige prijzen zijn dit!! Mijn doosje clomid kost 1.70... Ik ga wel tot 500mg hahahah
dsm ik snap wat je bedoield. Ik denk wel dat het geen garantie is voor de toekomst., het is maar een lichaam en daar kam altijd iets mee veranderen. Bv zo ben je gezond en zo heb je iets aan je hart. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon dikke pech is.. Chriss succes vandaag met je spannende dag!
@dsm: ah zo nu snap ik het. Hopelijk gaat het met clomid gewoon lukken! Wat een verschil zeg! Hier is een doosje clomid rond de 25 euro. Volgens mij was dat 100mg voor 3 cyclussen @chris: wat een gedoe zeg! Misschien dat morgen even met je gyn bespreken, of het toch niet op een andere manier kan. Het zou jammer zijn als je strax een keer een dag zonder spuiten zit. En wat betreft dat zaad, het moet idd warm, tegen het lichaam vervoert worden.. Hopelijk heeft je man sterk zaad maar de uitslag is dus niet helemaal betrouwbaar. Al kan zaad blijkbaar toch wel wat hebben vorig jaar lag er 15cm sneeuw toen ik t potje weg ging brengen overal file.. Heb er 1,5u over gedaan om bij het zkh te komen, normaal 15min. Ook kon ik nergens een parkeerplek vinden, dus moest een heel stuk door de kou lopen. Maar had het potje de hele tijd tussen mn boobies geklemd uiteindelijk toch een goede uitslag! Dus hopelijk valt het bij jullie ook mee! @pippeke: nog geen ongi? Wanneer verwacht je het ongeveer? Eindelijk uitzicht op jullie eerste kans! Wat spannend zeg! Hopelijk wordt 2014 een topjaar voor ons allemaal.
Echt Flora???? Met voorschrift? Net even gekeken maar 10co clomid 50mg kosten echt maar 1,70! Voor zij die het nodig hebben is België een aanrader!!!
Zoooo wat een verschil in prijzen!! Wist ook niet dst het me dus sowieso 360 euro ging kosten! Na ja ach t is maar geld maar toch.... Heb eigenlijk helemaal geen zin in de echo vanmiddagm het is meer omdat het moet....bleeehh.
Krijg je vanmiddag ook prikkels dan chris? Zie dat je morgen begint? Veel succes toch straks. Zo als de clomid zo goedkoop is in België. Bizar eigenlijk. Flora en hoe voel je je? Hier verder nog steeds hetzelfde
Haha prikkels krijg ik elke dag! ik denk het wel dat ik prikles krijg....al.zal t niet boeiend zijn denk ik. Pen op de huid zetten op knopje drukken en klaar gok ik...maar ik wacht het af! Thanks iig! Ja spannend dames!!! Nog maar een week tot NOD!!! Make us pink!!
@chris: precies, meer dan dat stelt het niet voor. Naaldje erop draaien, dosering instellen, buikplooi vastpakken, naald erin en op de knop drukken met je duim,. Weer niet of pregnyl ook al wordt uitgelegd? Dat is iets ingewikkelder, omdat je het zelf moet klaarmaken. @elphaba: bij mij ook nog steeds hetzelfde. Alleen een heel klein beetje gevoelige borsten en verder nergens last van.. Heb zo het idee dat ik weer door kan naar de volgende ronde
Oooow ships ik dacht op knopje drukken en dan zie ik de naald niet. ...jammer joh En nee nee nee flora!! Al ben ik gigantisch egoïstisch als ik zeg dat ik liever wil dat je nog even blijft maar nee die gedachte gaat hop de prullebak in! IK WIL ROZE!!!
Hahaha, zwanger of niet zwanger, ik blijf hier toch nog wel kletsen hoor! Hihi. Vind het veel te gezellig
Hetzelfde geld hier. Vind t veel te gezellig. Dus ook al ga ik op roze ik blijf gezellig meekletsen hoor
Hai! Hier groen licht voor spuiten! Sterker nog vanavond moet ik terug naar t ziekenhuis voor mn eerste prik met de prikles! Om 22uur ga ik. Vind ik de fijnste tijd. Heb gonal 75 ml gekregen. Daarnaast ook indd een andere spuit om t ei te laten springen en daarnaast ook nog een soort eitjes (zo noemde ze t) die ik vaginaal moet inbrengen na de eisprong. Is voor een betere innestelling. Vl zn resultaat was ook binnen. Het was eerst 14% qua bewegelijkheid en nu 15% (normaal is rond de 32%) het aantal was eerst 16miljoen en nu 48 miljoen!!! ( ondergrens is 15mlj). Stoppen met roken heeft dus geholpen! ! (Kan overal aan liggen maar ik gooi t daarop )