Elhaba temperatuur jij ook??? Opzich is gevoelige borsten toch een positief punt (kan). Ooow ik dacht 31jan NOD te zien! DSM hoe is t met jou?? Pippetje hoop dat t snel doorkomt!
Ja klopt maar omdat ik vorige keer een lf had van 17 dagen ga ik uit van 2 feb omdat ik mijn eisprong 2 dagen later had Ik temperatuur niet. Vooral omdat ik niet altijd zelfde tijd naar mijn werk ga en ook omdat ik bang ben dat dan me teveel gaat beheersen. Doe nu ovulatie testen en heb mamma apps om alles bij te houden
Oh bah pippeke dat zijn de minder leuke mijlpalen... 18 jan hadden wij de 20mnd bereikt, pfff krijg al kriebels als ik eraan denk @elphaba: ik duimmmm voor je!! Jullie zijn al heeeelleeemaaaall lang bezig
Hmm jammer dus maar geen ovutesten gebruiken. ...t is gewoon afwachten tot vrijdag en dat duurt zo lang! ik wil wat kunnen checken ofzo....kan nog wel iets aan mn cervix slijm zien misschien....is ook een goede meter normaal gesproken... Wel een goed weetje dat je na de pregnylspuit gewoon nog minstens 10 a 12 dagen positief test met zwangerschapstest. Dat wist ik echt niet!! Scheelt dan hoef ik dus daarvoor niet te testen (anders test ik al met 10dpo haha dus ook al is t niet waar praat dan maar gewoon mee )
Chris, ik zou idd niet eerder testen dan 12dpo. Ervoor is altijd twijfelen of t van pregnyl of een zwangerschap is. Dan heb je dus alleen nog maar meer onduidelijkheid eigenlijk. Ik heb wel eens na pregnyl elke 2 dagen een zwangerschapstest gedaan, op 9 dpo (11 dagen na pregnyl) had ik nog een mega tuurlijntje en 11 dpo was de test wit. Het is idd gewoon afwachten, ook met ovulatietesten weet je nog niet wat er binnenin gebeurt, alleen als ie positief zou zijn... nog een paar daagjes afwachten! Als je meer inzicht wilt, kun je altijd gaan tempen. Ik vind het een heel handig hulpmiddel. Ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik eigenlijk geen wekker meer hoef te zetten. Ik word altijd op tijd wakker, en als ik er nog niet uit hoef, dan tuk ik gewoon weer lekker door. @pippeke: of je nou 15mnd of 3jr bezig bent, ik denk dat we allemaal weten hoe het voelt om al een tijd bezig te zijn. Hopelijk wordt het lange wachten snel beloond!!
Precies flora. We zijn allemaal lang bezig en weten allemaal hoe het is om te wachten. En of je nu 15 maanden of 3 jr bezig bent het blijft balen elke keer dat je ongi word of geen ei hebt En hoop idd allemaal snel op roze
f+cking hel hoe ga ik de werkdag overleven vandaag??? Mega ongikramp nu! Kon bijna al niet auto rijden... En mag geen ibu ofzo pffff au au normaal zorg ik dat ik het in het weekend word maar nu begin ik maandag op een nieuwe werkplek, ongi zijn leek me niet zo prettig
@pippeke: ibu tijdens menstruatie mag best hoor! Mn gyn zei zelf ook dat het niet zoveel kwaad kan als je het alleen tijdens de eerste dagen van je ongi neemt. @dsm: hoe is het met jou? Spannend daar op de wchtbank?
nee van mijn arts niet en ik ben apo ass en heb de naslagwerken erbij gehaald en ik ga het niet doen hoor!
Wooow waarom mag je geen ibo??? Nooit geweten?? Maar is t al doorgebroken?? DSM - waar zit jij nou in je cyclus!!?
nee is niet begonnen maar pijn is al wel een uur weg. Ibu kan oa kans groter maken op miskramen. En omdat het toch al zo makkelijk gaat allemaal ga ik het risico niet nemen! Ff googlen anders
Flora en Chriss Ik ben ondertussen op dag 21 beland. Het gaat goed. Ik ga maandag voor mijn bloedname en dan weet ik eigenlijk gelijk of er een kans bestaat of niet. Al betwijfel ik het.... Wel weet ik dan adhv mijn progesteronwaarde of ik met een gerust hart clomid 150 kan innemen of niet. Volgende cyclus ook pas op dag 14 een FM laten plannen. Wederom weer eens afwachten! Tijdens je ongi mag je gerust ibo nemen maar naar mijn mening neem je best een dafalgan (kennen jullie die in NDL?) deze heb je in 500mg en in 1000mg, capsule of bruis en mag voor tijdens en na de ZS en terwijl je borstvoeding geeft dus zeker veilig.