Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

is dat misschien een merknaam voor paracetamol?

Op het andere forum geven ze me ook al gelijk over de ibu. Bovendien werk ik in de apotheek en in de naslagwerken staat gewoon duidelijk dat het bij prille zwangerschap miskramen op kan wekken en niet in te nemen bij kinderwens. Dit omdat het de ovulatie nadelig kan beinvloeden. Staat ook gewoon in de bijsluiter trouwens. Maar maakt me niet uit hoor, vooral lekker innemen. Maar ik heb gewaarschuwd....

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    DSM - dat is dan bloedprikken voor je progesteronwaarde of al voor een zwangerschap??
    Spannend! Hoop iig dat je een goede eisprong hebt gehad! Toen ik hoorde dat ik helemaal geen eisprong zou hebben en dat alles afgebroken zou worden vond ik t nog erger....had ik uberhaupt geen kans gehad vond ik!

Elhaba nee nee nee!!! Niet zo al beginnen hoor!!! Jij moet nog 3 dagen!! En flora het is morgen!!! Heb je al stiekem getest if wacht je echt tot morgen??

Pippetje al doorgebroken!?!?

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @progesteron: een week na je ei moet je waarde 30 of hoger zijn (sommige ziekenhuizen hanteren minimaal 20). Dan kun je spreken van een goede eisprong en kans op zwangerschap. Als de waarde te laag is, dan is de kans op innesteling nihil.
    Aan je progesteronwaarde kun je niet zien of je zwanger bent of niet

@pippeke: dan ga ik t toch maar eens met paracetamol proberen. Wel stom dat er verschillende adviezen gegeven worden:(

@elphaba: neeee geen ongi:(:(

@chris: nee morgen sowieso nog niet testen en heb ook nog niet getest. Temp is nog hoog, maar verwacht dat ie morgen ineens zal kelderen. Geloof er echt niet meer in deze ronde.. Dus hopelijk dan maar snel ongi.
    Hoe gaat het spuiten?

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Maar ik ben nog steeds hard aan het duimen voor je!! En temperatuur nog hoog is wel positief! Ik hoop dat je morgen niet ongi wordt en zaterdag test met een positief resultaat! Dat zou toch top zijn!! Dan Elhaba zondag of maandag ook positief! IK BEN VOOR!!!

Spuiten gaat goed. Zie er elke keer wel beetje tegenop maar gaat steeds beter! Ben zo benieuwd naar morgen!! Hoop dat ik goed gebroed heb ;) ik weet nog dat ik vorige keer zo teleurgesteld boos en verdrietig was toen mn eitjes echt niets waren gegroeid. Dus hou een beetje slag om de arm...

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier is de hoofdpijn helemaal verdwenen. :)
    Wel begint de testdrang beetje te komen maar wil zoiezo pas zondag maar liefst maandag testen, maar denk dat zondag word hahaha want ga ook die dag weg en dan weet ik of ik extra tampons mee moet nemen.

Chriss hoop op een mooi eitje morgen:D
    Flora: blijf hoop voor je houden. Zou wel leuk zijn beide op roze:)

6. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Aan de progesteronwaarde kan je idd niet zien of je zwanger bent maar als dit maandag weer onder de 10 is weet ik gelijk wel dat de kans onbestaande is en ik met gerust hart de clomid 150 kan innemen.

Dafalgan; geen idee wat het werkende bestanddeel is; analgetica maar meer weet ik niet. Moet ik even opzoeken!

Testdrang; vreselijke uitvinding :)

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Idd een vreselijke uitvinding hahaha hoop echt dat ik zondag nog niet ongi ben. Dan mag ik van mezelf testen hahaha

Hoop voor je dat je waardes goed zijn DSM:)

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik duim Elphaba!

@dsm: hopelijk een mooie hoge waarde en kans oo een zwangerschap! Wanneer krijg je de uitslag?
    Is het niet mogelijk om volgende ronde met 150 mg (als die komt), twee fm's te plannen? Dan heb je wat meer zekerheid mbt je ei spotten:D

@pippeke: ben je al ongi trouwens?

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

Wat een spannende dagen voor jullie hier! Sterkte met volhouden en je testdrang te bedwingen!
    Chris succes met je FM morgen.

Hier nog geen ongi. De eerste keer na provera zou ik het morgen worden en de tweede keer duurde het een dag langer. Ik denk dat ik het zaterdag word.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Pippeke, dan gaan we zo goed als gelijk lopen:) ik verwacht ook morgen of overmorgen m'n ongi. Gezellig;) haha

Elphaba, jij gewoon zwanger, bij deze eis ik dat je ons niet gaat volgen met ongi worden :D:D

11. pippeke

pippeke Niet meer actief

Eeeh flora jij gaat niet ongi worden...! Begrepen?!

12. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Flora....foutje in de planning....jij niet op ongi aub!! Elhaba ook niet. Kunnen we mooi aan jullie weer alles vragen als wij volgende maand (ja toch pippetje en DSM) zwanger zijn....;)

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha lieverds:D
    Ik moet toegeven dat jullie plan beter klinkt;)

Chris, succes morgen! Hoe laat moet je?

14. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ooohhhh testers dit weekend!!! Positieve testen aub, geen tuurlijntjes!!!

Maandagavond rond 18u mailen ze mailen ze de uitslag.
    FM kost 42,..€ en je trekt er 12,..€ van terug. Is dus 30€ uit eigen zak + 22€ labokosten (bloed) dus daarmee denk ik

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hoop dat mijn lijf je eis opvolgt:D
    En jij mag ooi niet op rood hoor;)

Chriss veel succes zo op je fm. Duim voor mooi eitje voor je:)

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hmm apart, nog steeds geen tempdaling:( Begin nu weer te twijfelen of mn ei niet later is gesprongen..
    Maargoed, de vorige keren heb ik steeds sochtends mn eisprong gehad en nu savonds. Misschien dat het daarom ook allemaal wat langer duurt..

Alles wijst er verder op dat ik ongi ga worden, dus ik wacht maar rustig af.. Hopelijk dan morgen ongi, want wachten op ongi is niet leuk:( ik wil weer door...

17. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    In de ronde dat ik zwanger ben geworden dacht ik ook dat ik ongi werd. Voelde me grieperig en beroerd. Ik denk dat het best wel eens mogelijk zou kunnen zijn dat je zwanger bent. Je temp is nog hoog. Btw ik testte na pregnyl op 10 dpo positief. Volgens de gynaecoloog was dit echt al omdat ik zwanger was. En absoluut niet van de pregnyl.

Sterkte met wachten.

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Noem me eigenwijs, maar ik geloof er echt niet meer in:)
    Afscheiding begint ook weer dunner te worden, zoals altijd voor mn ongi. Nu heb ik savonds mn eisprong gehad en de vorige keren steeds sochtends. Dus loop nu ook een halve dag achter.
    Als mn temp morgen nog niet is gezakt, dan begin ik pas weer een beetje hoop te krijgen..

19. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ik ga voor je duimen! :D

20. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, ik lees bijna elke dag nog met jullie mee! En ook al zijn de meeste nu in een traject die ik niet heb gehad, ik leef echt mee met jullie hoor.
    En ik vind het spannend voor je flora. Mijn temperatuur bleef ook maar hoog en op de ochtend van de positieve test (dag over tijd) was hij ook hoog. Maar ik snap dat je het zo neutraal mogelijk wil bekijken, maar oh wat is dat lastig allemaal. Ik duim ook voor je!

Wens de andere meiden ook veel succes hoor..het zijn maar woorden, maar hoop dat jullie ook snel het geluk zullen hebben en weer verder kunnen met de wens die jullie sl zo lang hebben!

Deel Deze Pagina