Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    En hoe is het Molly?? Nog geen ongesteldheid?? Laat het ons morgen weten he!
    En hoe was de fm Fiona?

2. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Ik moet woensdag of donderdag weer terug komen, mocht zelf kijken wat het beste uit komt. Ik had verschillende kleine grote eitjes maar nog niets boven de cm de grootste was 8 mm dus hopelijk van de week groter.

Ja idd molly ben ook nieuwschierig...

3. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou, dat is dus nog even spannend hoe het de komende week hopelijk gaat doorzetten! * fingers crossed *

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Op welke dag zat je met eitje van 8mm? Op zich kan die nog bestgroeien toch??

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ben net ongi geworden, zit nu dus lekker te balen. Nu horen we dus bij de 2 % van de stellen die na 2 jaar nog niet zwanger zijn.

6. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Ja hoor gaat vast nog groeien, op dag 10 was dat. Ben ook niet negatief hoor ;)
    Maar blijft spannend.

Balen zeg Molly

7. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Bij mij was hij 9mm op dag 9.: vanmorgen dag 12 en er was 1 van 13 en 1 van 15mm. Woensdag weer heen :) hoop dat we een kans maken deze maand :)

Balen Molly!

8. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    ooooh...wat rot Molly! Dat was nou niet het gehoopte nieuws...:( Idd echt heel erg balen, verdrietig en moeilijk!

Deze week is het voor mij weer een ziekenhuisweekje..krijg de uitslagen van mijn prolactine en progesteron! Dus ben benieuwd!
    En vandaag de laatste clomid tablet.
    Wanneer zou ik dan beginnen met de ovu testen? Ik dacht nu zelf aan zondag?

Sterkte weer deze week meiden met ziekenhuisbezoekjes e.d. Hoop op mooie groeiende eitjes!!

9. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb mn progesteron waarde binnen. 120 was ie, dat schijnt hoog te zijn, wat dat inhoud. Geen idee!

10. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Is idd best hoog! Ik ben zwanger geraakt in ronde 1 eind 2011 en toen was mijn progesteron 23 :D

11. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mag ik meekletsen??
    In dec. 2012 is er PCO geconstateerd bij mij.
    Sinds febr. 2013 aan de clomid 50 mg. Deze sloeg gelukkig goed aan.
    Nu aan het eind van ronde 3 nog niet zwanger (wel 3 dagen over tijd, maar vanmorgen nog een negatieve test..).
    Dus het is eigenlijk wachten totdat ik ongesteld wordt. Dan moet ik het zh bellen voor een afspraak op cd 3 en dan begin ik met spuiten omdat ik erg veel bijwerkingen heb van de clomid. Wel spannend dus.

Molly: ook hier ;) Balen meid!
    Muntje: ik zie dat afvallen gelukt is. Top meid!! Hoever zit je nu in je cyclus?
    Anoniempje: hopelijk groeien ze mooi door!!
    Billie: succes met de zh-bezoeken...

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @muntje: dan heb je een perfecte eisprong gehad! Verder wil het niet zoveel zeggen. Het kan zijn dat je zwanger bent, maar hoeft niet.

@molly: wat balen zeg :( nieuwe ronde nieuwe kansen, maar als je al zo lang aan t wachten bent is t niet leuk :(:(

@hier: drukkkk weekend gehad, dus niet online geweest. Morgen of overmorgen alweer mn nod (soms een lf van 14 en soms 15 dagen).
    Maar ik weet bijna zeker dat ik ongi ga worden :(
    Vorige week donderdag weer op controle geweest bij de internist vanwege mn schildklier, en t was helemaal niet goed :( dus weer mn meds ophogen en over 4 weken weer terug op controle..

13. Miss me

Miss me Actief lid

30 okt 2012
    250
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou....ongesteld geworden. Dus donderdag na het zh.

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Miss me: Welkom! Balen van je ongie..

@Flora: Wat balen! Eerst nog maar even afwachten, hoor! Het kan soms raar lopen, juist als je het niet verwacht.

@Muntje: Wauw! Dat is hoog! Ik hoor m ook vandaag.. Is bij jou niet verteld wat het betekent?

@Billie: Succes met je ziekenhuisdingen deze week..

@Anoniempje: Wauw! Ziet er goed uit dus!

@Molly: Jeetje, wat balen van je ongie, meis!

@ Hier: Vandaag dus progesteron uitslag, voor mijn gevoel wel goed. Alleen erg veel stress gehad de afgelopen week. Onze ceremoniemeester is gestoord geworden en volledig geflipt afgelopen week. Lang verhaal. Maar we hebben nu dus een nieuwe ceremoniemeester, erg lekker zo vlak voor je bruiloft!

Ik zal de lijst updaten en goed bij gaan houden. De laatste weken door de bruiloft/ceremoniemeester echt geen tijd voor gehad. Aanpassen kan overigens heel makkelijk. Gewoon in het bericht kopiëren met je muis en plakken in je nieuwe bericht. Daar kan je er zelf dingen bij zetten.

Liefs!

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    NOD-lijst Clomid eerste keer!

22 mei: Flora, 24 jaar, 1e kindje
    25 mei: Aster14, 26 jaar, 1e kindje
    26 mei: Muntje, 22 jaar, 1e kindje
    ??? : Anoniempje2011, 22 jaar, 2 kindje
    ??? : Cupcake, 24 jaar, 1e kindje
    ??? : Fiona, 30 jaar, 1e kindje
    ??? : Madelein,
    ??? : Miep,
    ???: Billie85, 28 jaar, 1e kindje
    ???: Molly,

Huidige Behandeling

Billie85: Clomid 50 mg en Dostinex
    Molly:
    Aster14: Clomid 50 mg
    Muntje: Clomid 100 mg
    Anoniempje2011: Clomid 100 mg
    Cupcake: Clomid 50 mg
    Flora: Nu Clomid 100 mg, volgende ronde Tamoxifen
    Fiona: Clomid 50 mg
    Madelein:
    Miep:

Afspraken

Fiona: FM 22/23 mei

Zwanger
    Wie komt als eerste op de lijst???

16. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @miss me: haha, jij ook hier! Welkom!

@aster: wat een gedoe zeg, je ceremioniemeester gestoord geworden. Hebben jullie het hem/haar zo moeilijk gemaakt.;)
    Gelukkig heb je nu een nieuwe, dat geeft vast wat rust.

17. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    @ miss me, welkom en balen van je ongi.

@aster, jeetje zeg dat is niet leuk een ceremoniM. met een zenuwinzinking ;) hopelijk nu rust en komt het helemaal goed. het word nu echt aftellen he!
    en wat was de uitslag?

@muntje, klinkt goed maar heb er ook geen verstand van :) maar als ze zeggen dat het goed is. hopelijk geen ongi op 26 mei :)

@Flora wat naar zo'n gevoel, maar je bent nog niet ongesteld dus wie weet... wel balen dat het niet goed gaat met je schildklier.

@ Billie succes in het ziekenhuis komende week

@ hier ik ga donderdag ochtend weer voor de fm, maar ik ga morgen maar beginnen met ovutesten denk ik dan kan ik hem zeker niet missen ;)
    heb wel het idee dat ik door de clomid aan kom, ben zo al zonder reden (eten oid) en 2 kilo zwaarder, hebben jullie daar ook last van?

18. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ze zeiden dat ik een goede eisprong heb gehad maar meer niet. Heb allerlei klachten maar dat kan daar dus ook van komen schijnt..
    Zaterdag is m'n NOD. Ik denk dat ik donderdag een testje waag. Vind het zo spannend , is ook niet gek als je steeds misselijk ben zere tieten en slecht slaap.

Fiona ik weeg me momenteel niet zo veel. Eet weer slechte dingen , dus dat moet ik weer veranderen.

Miss me welkom! Volgens mij hebben wij in een ander topic ook gekletst.

Aster; dat is lastig zeg gelukkig een ander kunnen vinden. Voor de rest loopt alles op rolletjes ?

19. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Yes,, eitje staat op springen :D

20. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012