Ik kan het niet... Ik ben van mezelf te positief ingesteld en zoek in werkelijk alles altijd een positief iets. De teleurstelling is er dan ook wel maar is ook snem weer over. Traantje en door. Afgelopen cyclussen 31 dagen en dat zou betekenen dinsdag NOD. Maar ik ga DENK ik niet testen. Ik verwacht het gewoon niet (maar hoop het natuurlijk wel). Wel hoop ik dat mijn menstruatie nu niet vandaag of morgen al gaat komen. Heb pas op CD 14 een FM gepland (ovulatie op dag 18 meestal) dus die dien ik te herzetten als ik nu vroeger begin te menstrueren; waar ik me zorgen om maak eh
DSM ik duim voor je! Dames thanks voor de antwoorden! Ik heb trouwens wel steken onderin mn buik...hopelijk betekent dat iets! Is afgelopen 2 dagen savonds na t prikken.
Chriss, ovutesten hebben idd niet zoveel nut nu... je eitjes zullen niet zo snel groeien dag je ovutest tussen de fms posi zal zijn. Zonde van de testen dus. Duim echt voor een mooi ei!! Die teleurstellingen zijn echt gewoon zwaar klote dikke knuffel. Dsm, misschien komt je eitje met 150mg wel wat eerder? Cd 14 een echo lijkt me prima maar toch hoop ik stiekem dat je nu gewoon zwanger bent! Nu lekker slapen, vanavond een etentje gehad met vrienden. Was erg gezellig
Wat mis ik hier toch de "vind ik leuk" knop soms Chris; Ik blijf duimen... Stel; het wordt toch niets, begin je dan volgende cyclus ook gelijk hoger of werkt het zo niet? Wel zonde van de kledij. Dat heb ik met Clomid per geluk niet aan de hand. Flora: Ik hoop het niet want stel dan dat ik op dag 14 FM heb en mijn (evt) eieren op knappen staan... en dan rood licht krijgen..... Dan is het te laat want zijn we al helemaal ons best aan het doen om een voorraadje te leggen voor ze Nogmaals; ik maak me "zorgen" om de gekste dingen haha.
Trouwens wel een positief puntje.bij mij....mn bms was 10mm. Nog nooit.zo dik geweest... @DSM ik denk dat ik iig begin met 112.5 en niet meer terug ga naar 75eh maar.ja dat.is een gok.
@chris: dat is iig positief ja! Dan gebeurt er iig iets! Hoop blijven houden meissie! Welke cd zit je nu? @dsm: haha die knop mis ik idd af en toe ook Lastig met die fm van je, je weet van te voren gewoon niet wat er gaat gebeuren.. Maar cd 14 lijkt me wel prima hoor. Misschien staat ie dan wel op knappen ofzo, maar dan kun je hem iig nog wel zien. Ik zou iig wel gewoon regelmatig klussen, zodat je iig je ei niet mist als ie vroeg gaat springen. @hier: morgen ook weer eerst fm! Altijd weer spannend, hopelijk al iets te zien!
Dsm wat irritant voor je dat je niet net als ons overladen word door echos. Ergens ook wel fijn dat je niet zoveel ritten hebt naar het zkh. Chriss mooi bms! Bij mij nog nooit hoger dan 5. Flora succes morgen!
Thx elphaba! Dsm, hihi idd. Vervelend dat je steeds alles voor moet schieten! Pippeke, op naar een ei! Bms zal dan ook vanzelf mooi gaan groeien!
Ooooe morgen mag ik weer!!! Hoop zo op een mooi ei maar ga er al vanuit dat ik woensdag weer mag/moet. Als mn ei nu wel is gaan groeien en hij gaat eerst zaterdag naar 13mm dan zondag naar 15nen dan maandag 17mm....lijkt me zo leuk!
Fionaa en Aster14, heb bij mijn eerste zwangerschap ook twee rondes clomid 50 mg gekregen wegens onvoldoende eigroei (menstrueerde wel regelmatig). Tweede keer was raak. Van de clomid zelf vielen mij de bijwerkingen heel erg mee, maar na de eerste keer had ik wel iets vreemds: menstruatie kwam niet terug en niet zwanger. Ik heb toen een hormoon moeten slikken (weet niet meer hoe het heette) om dat weer op te wekken en daarvan werd ik heel depressief, vreselijk. Na 6 dagen gebeld en mocht de kuur van 10 dagen afbreken, werd toen wel weer ongesteld. Was ook heel bang dat dat nog een keer zou gebeuren, maar toen werd ik wel zwanger. Terugblikkend was het het natuurlijk dik waard, maar wel oppassen, hormonen kunnen je erg beinvloeden. Laat je partner eventueel aan de bel trekken als het niet goed gaat. Overigens ben ik nu, de tweede keer, spontaan zwanger geworden; alsof mijn lichaam nu wel weet hoe het moet.
Zou wat zijn zeg, als ik dinsdag een ei heb! Denk dat ik ter plekke ga huilen daar in die stoel! Maar het zal wel gewoon niet..
Het zou zomaar kunnen pippeke! Clomid reageerde ik niet op (had zelf nog wel een cyclus) en met spuiten maar een hele lage dosering nodig. @la: haha denk dat je alleen pagina 1 hebt gelezen Aster en fiona zijn beide inmiddels zwanger @chris: hihi ik stem voor! Hopelijk morgen een mooi ei van 17mm @hier: ik hoop morgen op een ei van minimaal 12mm of groter dan zal ik iig weer een kortere cyclus hebben dan vorige ronde. Pippeke, chris en elphaba, hopelijk kunnen we snel met z'n vieren op de wachtbank! Dsm, alleen beetje saai voor jou. Hihi. Hopelijk hoef je niet meer opnieuw aan te sluiten en ben je nu gewoon zwanger heb je nog geen testdrang?
Ei-loerders; SUCCES!!!! Mijn duimen draaien!!! Hopelijk dikke struisvogeleieren ! Morgen NOD; vooralsnog geen testdrang... Gek Normaal zou die al lang de kop op gestoken hebben maar nu nergens te vinden. Moesten de duiveltjes er woensdag toch nog niet zijn denk ik wel dat ik even een test onderdompel. Maar dat is dus nog toekomstmuziek...
Hallo iedereen, Ik kwam dit onderwerp tegen.. en ik spring er dan ook graag tussen in, ik ben sinds 27 januari begonnen met mijn eerste ronde Clomid 50 mg. heb ondertussen 2 FM achter de rug, op cyclusdag 12. 2 follikels van 10mm en gister op cyclusdag 16 waren ze helaas gestopt met groeien.. nu is er 1 aan de rechterkant aan het groeien die is nu 11 mm. maar mijn BMS was nog veelste dun. Heb altijd al een dunne BMS gehad, en dit baart me ook zorgen, vandaar dat ik me graag tussen jullie ervaringen wil voegen. Omdat ik net pas ben begonnen heb ik er heel weinig verstand van.. en weet dan ook niet wat ik kan verwachten. Zorgt de Clomid normaal gesproken ook voor de BMS ? om deze dikker te maken.. ik denk dat ik een hogere dosis clomid zal krijgen? a.s. woensdag heb ik opnieuw een FM. ondertussen blijf ik meelezen, en wens ik iedereen ontzettend veel succes !
chriss: een groter ei dan de rest van 8 mm. Mn eierstokken zitten er vol mee (pcos). Haha dsm eierloerders! Die is leuk! Je maakt het toch wel spannend met je nod! Flora ik duim! Steph welkom. De volgorde is zo: doordat je eieren gaan groeien zorgt dat voor een seintje aan je bms om te groeien. Clomid zorgt dus niet voor dikker bms.
Ik breek de spanning met een pas binnen geslopen bericht; de Russen vonden het de druk in Sochi en zijn hier op tijdelijk logement. Woensdag start ik dus met de clomid 150.