haha een forward knop! En dan ook graag een uitschuifbaar: niet aanspreekbaar,laat me met rust bordje
Goed plan zo'n luikje en forward knop. Mag van mij ook sms zijn van hee je ei staat op springen hahaha Veel succes dames die vandaag gaan kijken naar hun eitjes
Hahaha wij bedenken t wel even allemaal! Forward knop is indd ook top plan. Al dat gewacht ben je toch ook klaar mee??!! Volgens mij ben ik de enige ei kijker vandaag?!?! Morgen flora en pippeke toch? !?!
Ik morgen ja, pippeke wel vandaag succes meiden! Ik duim voor mooie eitjes! Haha een forward knop das ook een goeie! Toevallig heeft ml gister een rewind, pauze, play, forward en shuffle teken op z'n pols laten tatoeëren Hij heeft nogal wat meegemaakt (vele operaties, scooterongeluk, slachtoffer van zinloos geweld, en nu de hele mmm weer).. Dus de tekens staan eigenlijk voor bepaalde dingen in zn leven. Ook leuke dingen natuurlijk Hij is erg mooi geworden en de gedacht erachter vind ik ook super Hier is de onzekerheid ook weer toegeslagen pff wat als me ei nou weer ineens weg is, net als vorige ronde De ene keer voel ik van alles en de andere keer weer helemaal niets.. Hopelijk is het snel morgen, zodat ik ook weer naar mn ei kan gluren hoop zo dat de iui dan ook gepland kan gaan worden
Mooie gedachte!!!! Ik vind tattoo's mooi als er indd een gedachte achter zitten! Pippeke sorry! Jij vandaag ook dus!! Ik duim voor je! Flora je ei zal vast niet opeens weg zijn!! Ik heb opeens weer super veel hoop. Wat ik nu probeer in te dammen aangezien hoop ook teleurstelling kan mee brengen....
Hou maar op....ei niet gegroeid. Deze cyclus wordt afgebroken. Alles voor niets. Nu volgende cyclus 5x 112.5eh spuitrn en dan over op 75eh. Dus eerst een startkick geven...ik ben huiverig want nu 3 maanden voor niets alles doorstaan...en dat gevoel is echt zo bagger.
@chriss: ohh bahbahbah... toch afbreken?? Jammer dat ze zo niet gewoon door willen gaan. Heb vaker gehoord dat ze dat gewoon doen. Dikke knuffel! Wat een eigenwijs lijf zeg.. Heb je gevraagd hoe het kan dat het bms toch zo mooi dik is? @pippeke: jij moet vanmiddag wel moet goed nieuws komen hoor @ei: vorige keer was mn ei dus wel ineens verdwenen, en bms was ook ineens weer dunner geworden Heel vreemd, zonder bloedverlies. Blijkbaar kan dat allemaal. Daarom ben ik nu een beetje huiverig denk ik
Ik was ook half in shock omdat ik nu dacht met spuiten gaan ze wel verder. Maar nee. Ze zei nog wel je kan 2 dagen ophogen naar 150eh maar als ik t nu zie gaat dat helemaal niets doen. Dus toen besloten om te stoppen. Nu moet ik binnen een week ongesteld worden en anders moet ik bellen. Ik zet in op dinsdag ongesteld...zzou prima zijn!
Gatverdamme Chris! Nou zal ik dan met goed nieuws komen? ....... ....... ..... Vrijdag iui! Kleinste eitje was verdwenen, de andere 18 en 19 mm. Een Mega groeispurt in 1 dag dus. Vanavond 12 uur pregnyl, vrijdag 12 uur iui . Omdat hij slecht zaad heeft moet mn man het daar produceren en in speciaal potje met speciale vloeistof doen. Gaat hij zo niet blij mee zijn! Moet het hem nog vertellen als hij thuis komt. ... Hij heeft antistoffen die het zaad aanvallen...
Oh bah chriss echt balen dat ze niet door willen gaan. Dikke knuffel Pippeke: wat een super nieuws en vrijdag IUI wow Hier vandaag ovu test al iets duidelijker
ik heb een ml... haha! geeft niks maar ik vind het na bijna 2 jaar nog steeds leuk. tja die keek wel zo van owh..... hij wil me er graag bij hebben dus doen we dan maar. het liefst zou ik niet mee in dat hokje willen. bang dat ik alleen maar loop te gieberen bovendien ben ik dan schijtmisselijk van de zenuwen waarschijnlijk. maar hij helpt mij ook zo enorm met injecteren, dit moet ik dan even voor hem doen. dat vond hij wel fijn. phoehey nu gewoon nog verplicht 2 uur op blijven voor die pregnyl zeg. eigenlijk gaan we nu zo'n beetje naar bed. half 6 gaat de wekker van mn mannetje. we moeten het er maar voor over hebben...
oh ben zo met mezelf bezig dat ik vergeet te reageren op jullie succes flora morgen!!! ik duim! ik wil wel graag een vol wachtbankje op mn eerste wachtbankje! mooi dat je ovu test duidelijker was elphaba! ga je vast 'voor'-klussen?
Waaaahhh pippeke!! Wat goed zeg!! Zo gek dat clomid helemaal niets doet en spuiten ineens patsboem twee eitjes!! Echt geweldig gewoon! En het potje daar vullen gaat goedkomen! ML moest de vorige keer ook daar vullen vanwege de slide-test. Hij keek er ook enorm tegenop, maar het viel gelukkig mee. Ik ben toen ook gewoon meegegaan en heb m een handje geholpen Voor de IUI moet hij ook steeds daar doneren, ookal wonen wij dichtbij de kliniek.. Daar is altijd beter, zodat het lab er dan meteen mee aan de slag kan en het goed warm kan houden. Ik ga voor jullie duimen!! Ohja nog een vraagje; heb last van vruchtbaar slijm gehad (voor de pregnyl?) ik heb niets meer, dus ben bang dat er morgen niet zoveel te zien is bah.. Van mn vorige cyclussen weet ik het niet meer zo goed... Vorige ronde had ik er voor pregnyl al wel last van iig..
Pippeke; Wauw!! Dit moet gewoon een valentijnscadeau uit de hemel zijn en goed komen... Chriss; wat balen voor je!!! Nu maar even uitbalen en dan weer goede hoop kweken voor volgende rondes... Het kan zo zwaar zijn.... Hier vanavond de Clomid 150 erin gekapt... Ik hoooop uit de grond van mijn hart dat dit gaat aanslaan!!!
Raar eigenlijk he dat bij de 1 een klein beetje hormonen al werkt en bij de ander niet...bij 112.5eh heb ik dus niets en pippeke bv bij 50eh al! Super dag vrijdag om een IUI te hebben...sterkte alvast. Ik heb t even moeilijk dus denk dat ik even paar dagen niet reageer...maar misschien is dat morgen weer anders...
snap ik meis! Het is ook erg tegenstrijdig allemaal! Heb zelf al zeker 5 loze mmm rondes gehad. Is echt niks aan! Knuffel meis!
@chris: dikke knuffel meis! Ik snap dat je het allemaal ff niet meer ziet zitten. @pippeke: echt super fijn meis! IUI op valentijdsdag, als dat geen geluk moet geven weet ik het ook niet meer hihi Hoe laat heb je de iui? En ging het spuiten van de pregnyl goed? Het kan enorm prikken, als je het langzaam spuit valt het mee. En vaak heb ik 2 dagen nog last van de prikplek. Die voelt dan als een beurse blauwe plek. @hier: ik mag vanavond weer.. Het zal me benieuwen. Stiekem hoop ik dat mn ei groot genoeg is, maar ik verwacht dat dat niet het geval is..
Flora ik hoop dat alles goed is... Wat ik al dacht...ik blijf toch gewoon kletsen. Ik dacht afstand nemen helpt. Tot ik al 2x op berichten heb gecheckt haha. Ik hoop nu gewoon dat de ongi wel vanzelf doorzet anders duurt t echt weer lang...dus nu duim ik niet voor een ei maar voor ongi...moet niet gekker worden he?!?!