Je krijg toch opwekkers chris? Hopelijk gaat volgende ronde beter! Haha ik heb ook vaker pogingen gedaan om niet meer zoveel op het forum te zitten. Maar ik vind het ook gewoon leuk tijdverdrijf. Met als gevolg dat ik toch elke dag ff op zo keek Je bent er hoe dan ook toch meer bezig.. De ochtend zit er al op moet tot 4u werken vandaag. Dan thuis ff snel douchen, ML ophalen en dan naar de kliniek. Op hoop van zegen Ik laat jullie vanaaf weten hoe het was. Na de FM blijven we bij mn schoonouders eten. Lekker makkelijk!
Nee ik krijg geen opwekkers....dat is juist t punt. Ben het er niet mee eens eigenlijk maar ja als zij zegt dat het wordt afgebroken omdat ik stop met de hormonen dan zal t wel toch? Maar ik ga denk ik wel maandag bellen als het nog niet door is met de vraag of ik dan pillen mag. Want ze zei binnen een week.... Succes straks!!
Oh dat is gek chris Je wordt toch altijd ongi door de daling van progesteron.. Nu heb je geen ei gehad, dus geen progesteron. Althans dat zou mijn idee erover zijn maar als de arts het zegt, dan zal het wel goedkomen lijkt me! Hopelijk snel ongi! @hier: zoals verwacht... Er is niets gebeurt, alleen bms gegroeid van 6,7mm naar 8mm.. Snap er helemaal nix van deze ronde al begonnen op 50eh ipv 37,5. Eigenlijk steeds goede cyclussen gehad.. Maar nu doet het blijkbaar ineens niets meer Ik mag nu ophogen naar 62,5eh en maandag weer terug! Mogen we voor iui gaan en dan laat mn ei het ineens afweten..
Balen!!! 'Gelukkig' zit je pas op cd 13...hopelijk gebeurd er nu wat en heb je maandag een mooi ei!! Ik ga morgenochtend bellen voor de pillen. Ik ga gewoon zeggen bij mij start het nooit zelf en na 7 dagen pillen wordt ik pas 7 dagen erna ongi dus kom maar door met die dingen....
Ja groot gelijk, zou ik ook doen. Wachten doe je al lang genoeg.. Met de pillen krijg je sowieso een ongi, omdat je dik bms hebt. Denk ook wel dat het nog goed gaat komen deze ronde, maar baal onwijs dat het nu ineens weer zo raar gaat Nu dus op z'n vroegst mn eisprong op cd 19.. Dat is nog wel te overzien. Hopelijk meteen de eerste iui zwanger, zodat ik van al dat gedoe af ben @elphaba: hoe is het met jou? Al posi ovutest/vruchtbaar slijm? @dsm: weer begonnen met clomid? Op naar een mooi eitje!
Oh bah flora! Jij ook al zo'n eierengezeik! Hopelijk ben je nog vroeg en gaan ze nog groeien! Chriss goed dat je morgen belt! Die pillen kunnen geen kwaad en ik zou bij mezelf ook niet denken dat de ongi zelf komt. Owh dames morgen is het zo ver. Ik maak me wel zorgen om mn bms! Die was gister pas 4. Pregnyl ging goed. Niet pijnlijk ofzo . Nog geen zichtbare blauwe plek maar zo voelt het wel daar. Vandaag voel ik me eieren goed! Zeurend en drukkend gevoel. Kan je nagaan als er een broedkip van je gemaakt word! Ik ga nergens van uit hoor maar wie weet zeg...
Dsm succes met je 150 mg. Ik heb ook al zovaak tegen mezelf gezegd dat ik eens minder op de fora en fb moet kijken... maar lukt niet zo.. veel te nieuwsgierig.
Ja ik ga dus morgen 08.00 bellen en baal nu dat ik dat niet gelijk heb gevraagd. Na ja ik hoop dat ze t gewoon bestellen en dat ik t misschien nog zaterdag heb...duim duim! Pippeke.....succes!!! Spannend!! Ben je toch de eerste op t wachtbankje!! Flora volgt volgende week en Elhaba jij zit er al toch? ?? Dan DSm en dan ik! Whoop !
Wat een eigewijze eieren allemaal Ik hou ook nooit lang vol om niet te kijken hier hahah veel te nieuwsgierig. Hier nog geen posi test maar mijn slijm is wel doorzichtig. Kan nog geen draden maken (sorry voor details) maar hoop morgen of zaterdag posi test te hebben dan maak ik nog kans voor ik naar Londen ga. En dan na het weekend op het wachtbankje DSM succes met je 150mg
Ik hoop met je mee elphaba! Ik wil niet alleen op mn eerste wachtbankje hoor! Ik vanavond in mn badje ook glibberig gedoe haha! En dit keer niet van mijn vele kleine pcos eitjes!
Succes morgen pippeke!! Hoe laat gaat het gebeuren? ik ga aan je denken!! Bms 4mm is idd nog aan de dunne kant, maar dikke kans dat die nu ook nog even een groeispurtje aan het maken is! Dat komt vast wel goed. En pregnyl geeft idd een blauwe-plek-gevoel, terwijl die er bij mij ook niet zat. Ik heb altijd wel 2-3 dagen last van de plek. Gemeen goedje En niet te vroeg gaan testen he meis. Zou zoude zijn als je een vals-posi test hebt van de pregnyl @elphaba: super! Dan zal het ei niet lang meer op zich laten wachten! @chris: vervelend dat steeds alles besteld moet worden. Hopelijk kun je snel met de meds starten. @hier: vanavond dus meteen 62,5eh gespoten. Het zal me benieuwen.. De arts zei wel dat er een kans in zou zitten dat er nu ineens 2-3 eitjes gaan groeien.. Nja dat maakt me niet uit, zolang ik ook maar weer kan gaan broeden en zolang het er maar niet meer dan 3 gaan worden.
Heel veel succes vandaag pippeke Flora hopen dat onze eitjes nu beetje opschieten. Als ik nou voorbeeld geef van weekend dan doe jij die maandag zodat je vlak daarna IUI kan doen
Oke spannend dames! ! Ik heb gebeld met de gyn. Zij heeft mij laten beginnen met die oestrogeen pillen die ik in moet brengen. Vanaf nu 1 week en dan komt het door zei ze. Dus ik ben van mn werk snel in de pauze naar huis gereden en net de eerste al ingedaan...
4,4 miljoen goede zwemmers zijn op weg naar mijn 2 eitjes! Super score! Bij de laatste check waren het er nog 1,5 ofzo. Geen alcohol en veel vitamines helpt dus wel zeker! Nu plat op de bank. Net plat in de auto. Beetje overdreven maar ik wil dat gewoon. Ziet er best mooi uit, de kale bomen van onderaf bekeken! Oh heb voor mekaar gekregen dat ze snel mn bms nog keek: 6 mm. Prima dus! Echt goed voor mn eigen geruststelling dat ik dat heb laten doen!