Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: laaaaat maar komen dat bloedbad :D:D hihi.

@dsm: cd 14 lijkt me prima hoor. Anders zou het ineens wel heel snel gaan. Hopelijk maandag een ei wat op knappen staat :D Voor de zekerheid de komende dagen gewoon klussen, dan weet je iig zeker dat je je ei niet mist als die toevallig vroeg komt.

@pippeke: hoe voel je je meis?

@elphaba: leukkkk!! Hihi.

@carnaval: weet niet of er nog meer Brabanders/Limburgers zitten hier? Gaat iemand nog carnaval vieren volgende week?
    Wij in het weekend wel denk ik, maar ik ben niet zo'n carnavaller, dus ben vaak weer blij als het er weer op zit :D

2. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Belgisch Limburg en wij gaan volgend weekend naar de Efteling met carnaval hier haha.
    Maar we vieren vooral in maart carnaval in de stad dus in blijde verwachting alsnog :)

3. pippeke

pippeke Niet meer actief

Hey ja goed hier hoor. Vandaag niet zoveel eraan gedacht. Minder gedoe in mn buik ook, maar wel een beetje..

Er zit weer een dag op..

Ik heb gister wel bedacht hoe ik de kinderkamer ga in delen bij een tweeling...
    Koekert..

Oh ja, we willen wel gaan carnavallen za en zo. Maar als ik zaterdag posi test weet ik niet of ik dan nog durf...

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik woon trouwens best dichtbij de efteling...
    Trouwfotos ook daar gedaan..

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Bah bah!! Geen ongi!
    Dus nu hopen dat het niet morgen doorkomt andrrs kan ik pas op dag 5 een echo....nou dan begin ik zondag gewoon met spuiten hoor...oeps ik wist van niets. Maar ik hoop gewoon op ongi zaterdag of zondag...

Pippeke spannend hoor!!
    Flora morgen is t zover!!!

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Groot gelijk chris, ik zou dan ook gewoon 'per ongeluk' beginnen:Dhihi

Fijn dat je er vandaag niet zoveel aan hebt gedacht pippeke! En carnavallen kan niet zoveel kwaad hoor als je een posi test hebt. Zolang je de drank maar laat staan ;) hihi

@hier: het voelt zo gek om vanaaf niet te klussen nu in vanochtend pregnyl heb gezet:( Hihi. Gisteravond nog wel geklust en morgen na de iui ook nog maar een keer. Hopelijk liggen er dan genoeg zaadjes op de loer;)

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

Nee! Ik zou veel te bang zijn dat ik het los zou hossen...
    Wat niet kan natuurlijk maar toch..

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik begrijp je angst....maar ken je SATC? Toen Charlotte zwanger was en ze gelijk stopte met hardlopen?? Toen werd er ook gezegd nee joh mag! Mn vriendin is verloskundige en die zegt ook zolang het geen vechtslort is kun je gewoon alles....dus ook hosse !!!!

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

nee satc en charlotte ken ik niet.
    maar goed om te weten. nu denk ik weer dat ik misschien wel wil gaan... haha eerst maar eens een posi test voordat ik van die gekke plannen ga maken..

10. pippeke

pippeke Niet meer actief

succes floortje !!!

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Vechtsport was trouwens het woord hahaha!
    En indd eerst de posi test ...maar daar duim ik voor!!!

12. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    vandaag Nod dag maar nog niets te bekennen. afwachten met de hormonen nu

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Thx meiden:) vind het nu toch wel spannend worden. Pff eerst nog de hele dag werken:(

@wabilla: toch nog een beetje spannend:) maar houd er ook rekening mee dat je lf wat langer kan duren met hormonen.

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    F***, ik ben zojuist ongi geworden.... aan de ene kant blij maar aan de andere kant waarom ga ik nou weer juist nu een weekend (tot en met maandagavond) weg???

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Misschien kun je vandaag nog terecht voor een echo? Zou de situatie even uitleggen, dan doen ze vast niet zo moeilijk!
    Weer een nieuwe kans meis!! Hopelijk nu een mooi ei!!

16. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan het ook langer duren indien je toch je eisprong op vrijdag 7/02 had? had prygnel spuit 5000 op donderdag 6/02 om 9u 15 ongeveer in bovenarm dus als ik uitreken 36 a40uur later eisprong was op vrijdag.

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    2x gebeld voor de zekerheid. Echo staat nu op dag 5. En dan ga ik ook pas op dag 5 spuiten. Op dag 1 van de menstruatie doen ze geen echo. Balen. Na ja...nu hoop ik dat mn ei misschien in de eerste paar dagen misschien zelf wat doet...al is t maar 2 of 3 mm dan daarna die gonal eroverheen en BAM knaller van een ei!! Ik voel t!
    Ik word dan gelijk fanatiek en ging even opzoeken wamneer ik dan zou bevallen...eind november of begin december....vlakbij mn vriend zn verjaardag. Die is 3dec jarig en dat vind hij altijd heel irritant ivm alle drukte van de feestdagen. Maar ja als het pas volgende maand raak is dan zit ik rond eind december haha ook al lekker druk. Ik ga voor nu en dan eind november...klinkt prima!

Hoe is t met iedereen?? DSM lang niet gehoord?
    Wabilla succes!
    Elhaba hoe is t in Londen??
    Floortje whooooop vanmiddag je iui!!!
    Pip - nog maar een week aaaaaaaaaah!!!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: fijn dat het toch zo geregeld kon worden. Twee daagjes langer wachten moet wel lukken toch;)
    Moet je dan ook op bijv cd 12 terug voor de eerste fm ipv cd 10? Op naar een nieuw ei en op naar de bevalling eind nov:D haha. Positief blijven;)

@pip: jaaa weer een week voorbij!! Ik heb een voorgevoel dat het bij jou hartstikke raak is:D hihi

@hier: vandaag zijn ml en ik 4jr en 11 maand samen:D mooie dag voor iui toch :p én dan rond mn verjaardag uitgerekend. Dus eigenlijk moet ik nu gewoon zwanger worden:D
    Rond mn verjaardag is eigenlijk helemaal niet handig, want mn broertje is de dag voor mij jarig, maar ach. Het zou een geweldig cadeau zijn:D

19. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Chriss; op naar een nieuwe ronde!!
    Flora; veel succes
    Pip; Cava met het wachten?
    Elphana; heerlijk van Londen aan het genieten?
    Wabilla; spannend!

Hier; op maandag aan het wachten. Eierstokken duidelijk gevoeliger aan het worden. Straks proberen de bluswerken van gang te trappen haha. Verder wel aan het denken "wat als"... Daarmee dat ik even wat minder hier ben. Enfin, dat gedeeld met de drukte! Dat het weekend maar snel om is!!

20. pippeke

pippeke Niet meer actief

Flora!!! Het zit erin! Hoe ging het?

Dsm al bijna je FM!

Tja chiss ik snap je maar het zijn maar 2 dagen later he... die gonal gaat gewoon super scoren! Jij bent er helemaal vroeg bij zeg, met je uitrekenen!

Hier heb ik nu heeelll erg veel buikpijn.... maar ik moet nodig poepen hahaha!
    Maar de rest van de dag niks gevoeld. Ga ik meteen denken dat ik vast niet zwanger ben...

Deel Deze Pagina