Dat zou wel leuk zijn als je op vakantie positief test waar ga je naartoe? Hier weten mn ouders en schoonouders ook wanneer ongeveer mn nod is, maar niet de precieze datum. Heb gezegd dat we na de iui 2,5 tot 3 week moeten wachten totdat we meer weten Maar ze mogen wel meteen weten of het raak is. Heb ook tegen ze gezegd dat ze vanzelf wel een keer horen of het gelukt is of niet. En dat ik liever niet heb dat ze er steeds naar vragen. Echt een verassing zal het dus niet zijn.. Maar dat vind ik ook niet zo erg, ze leven erg met ons mee en dat is wel prettig.
Ooow ze mogen het van ons ook alla minute weten maar indd ik ga er gewoon een paar dagen bij snoepen en dan spreken we gewoon af om daar te gaan eten voor die tijd. . We gaan naar mexico op vakantie...voor eennweek ivm een bruiloft! Erg leuk! Maaar ow ow ow wat zou dat mooi zijn! Anyway ik ga eerst eens een ei laten groeien
Wat gaaf chris!! Ik duim voor een posi test in Mexico Jaa dan gewoon zeggen dat je ei wat later is ofzo beetje foppen mag wel. Haha. Pip en elphaba, hebben jullie verder nog kwaaltjes ofzo? Elphaba, wanneer wil jij gaan testen?
Flora; Ik wil helemaal geen kwaad bloed zetten maar mijn ervaring is net dat ik het nu juist intenser wil dan toen... Juist doordat ik weet wat "mama zijn" inhoudt denk ik. Bij mijn zoon had ik op voorhand met mijn partner afgesproken geen MMM; omdat we zo ook gelukkig waren en kijk waar we nu beland zijn Feit is wel dat ik er idd rustiger onder ben en net dat beetje meer afleiding met hem heb zeg maar... Maar ik zeg gewoon geduld; het komt allemaal goed (aaahhhh nog zo'n dooddoener ) Chriss; wanneer vertrekken we net? Elphaba; bij jullie komt het ook weer dichterbij? Spannend!! Pip: we zijn bijna donderdag... pam pam pam pam.... Hier: Mijn (schoon)ouders weten wel dat we ermee bezig zijn maar verder stopt het. Hebben ook geen besef dat medicatie nu pas aanslaat en hoever we net zitten ed. Zal dus ook niet geheel onverwachts zijn maar wel nog een verassing. Hopelijk lukt het deze ronde en kunnen we het op 6 weken op ML verjaardag bekend maken... (hoezo? Vooruitlopen op de zaken??? hihi) Deze avond dikke streep op mijn OV test... Hopelijk morgen weer lichter en anders mag de knaller morgen komen... Hebben het meer dan een week braaf om de 2 dagen gedaan dus normaliteit staan er een hele horde gentlemans op mijn ei te wachten
@dsm: ja dat snap ik ook wel. Het is hoe dan ook gewoon klote als zwanger worden niet lukt. Ik hoop met heel mn hart dat we snel met zn alle mogen genieten van een klein hummeltje Jullie dus druk aan de klus have fun Wil iemand even op de doorspoel-knop drukken?! De tijd gaat veeeeel te traag op de wachtbank
Fast and forward naar maandag dan graag!!! Pip!!! Bijnaaaaa! Elhaba wanneer is jouw nod nou?? Maandag toch? ? En dan floor zondag als ik het goed heb?? DSM top zeg! Wanneer heb jij weer fm??
Flora: Goed dat je het begrijpt! Het neertypen komt snel zo lullig over en heb mijn woorden nogal moeten zoeken, wegen en meten haha... Krijg het gewoon niet 'op papier' hoe ik het bedoel... Maar wat je zegt; met zijn alle genieten van onze hummeltjes!! Chriss; niet meer. Volgens gyn stonden ze op knappen maar nog geen knaller van OV test gehad; wel al 2 dagen duidelijke lijn dus hoop straks de knaller te hebben.
het heeft ewoon allebei wat. Als je al een kind hebt weet je heel precies hoe erg je ervan kunt genieten en weet je wat je mist als je het niet nog een keer overkomt. Ik begrijp dat de wens voor een tweede net zo heftig kan zijn als de wens voor de eerste. Ik vind wel dat het net wat 'erger' (please begrijp deze zin niet verkeerd) is als je nog geen mama bent. Je hebt dan ook nog de onzekerheid erbij of je uberhoubt wel ooit moeder zult worden. Het is dan ook zo toekomstbepalend, een gezin of voor altijd met zijn tweetjes. Kerst,moederdag,bejaardentehuis...
dames........ Gister blauwe plek pijn waar mn beugel zit van mn bh. Dacht dat het onzin was. Savonds in bed voel ik en denk ik shit! Volgens mij zijn ze groter! En dikkere tepels..... Omg! Nee durf nog steeds geen test te doen..
Dat is het dubbele idd wat ik probeer neer te schrijven. Net doordat ik al een mama ben ben ik er relaxter in maar anderzijds is voor mij de "wens" nu groter omdat ik weet wat kerst, moederdag ed inhoudt...TESTEN aub!! Spannend!!!!
Word steeds spannender pippeke. Heb ook goede hoop voor jou. Wat iedereen al zégt. Heeft het beide wel wat. Als je idd al kind hebt kan je verlangen net zo groot zijn. Vooral idd omdat je weet wat je mist. En als je idd nog geen kind hebt de angst om nooit mama genoemd te mogen worden Hier deze maand praktisch geen kwaaltjes. Alleen beetje ongi achtige buikpijn en soms zeurend gevoel in onderrug. Vooral in de avond Mijn nod is 4 of 5 maart. Op 4 maart is het dag 33 dus zou ik 5 maart ongi moeten worden als mijn cyclus net zo lang is.
Mijn schoonmoeder en haar man weten niet van dit alles af. zelfs niet dat we bezig zijn. Maar ik heb ook weinig contact met hun. Mijn moeder leeft niet meer en mijn vader is hertrouwd, maar heb vooral met haar geen goed contact. Ze deed altijd aardig tot ze met mijn pa getrouwd was en toen ging ze kwetsende dingen zeggen. Ik xie xe nog wel maar zo minimaal dus ook zij weten nergens van af. Van de familie weet mijn zwager en schoonzus ervan en mijn broertje. En dan heb ik het twee goede vriendinnen vertelt,
Ja, war pippeke zei dat is wat ik bedoelde maar het is en blijft voor iedereen gewoon zwaar! Niemand kiest er dat haar kinderwens onvervuld blijft, of dat nou een eerste of 10e kind is @pippeke: waaaahhh spannend meis!! Nu 13 dpo toch? Een testje zou dan al wel positief zijn hoor, als je zwanger bent @elphaba: voor jou duim ik ook nog ff verder kwaaltjes zeggen toch niets, dus nog even hoop houden hoor! Wat naar dat je moeder niet meer leeft en je een slechte band hebt met je stiefmoeder.. Denk dat je een moederfiguur in het hele proces erg kan missen.. Fijn dat je er iig wel met vriendinnen over kan praten!
Pip --- ga als de wiedeweer een test halen!!!!! Aaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!! En mooi beschreven indd...i agree! @hier opeens weer grote moeite met prikken zetten...eergister al en toen moest ik ook nog 2x prikken omdat pen op was. Maar t deed echt pijn omdat ik t te langzaam deed. Nu gisteravond heeft vl achter mij moeten staan en t doen met mijn hand omdat ik al een half uur naar de naald en mn buik zat te kijken. Ik weet t ook niet goed want je gaat steeds meer twijfelen. Zo stom vorige keren prikken ging prima....
Ik herken dat wel chris. Deze cyclus ging het op de een of andere manier soms ook wat moeilijker. Ik heb steeds met mn ogen dicht in mn buik geprikt Niet te lang naar gaan staren meis, dan wordt de drempel alleen nog maar groter! Hopelijk gaat het de komende dagen beter en heb je een snel ei zodat je niet zo lang hoeft te spuiten
Neeeeeeeee! Damn ik blijf duimen!!! Mn vriendin had ook bruin maar toch zwanger!!! @DSM gaaaaf! Je had een knaller dus?? Damn ik blijf wel achter nu....go ei gooooooo!! @floor ja hopelijk gaat t vanavond beter indd niet te lang over nadenken