Neeee pip!! Zolang het niet doorzet is er nog hoop!!! Zet m op chrisje. Dat ei móet nu komen hoor!! Welkom dsm ik zal voor je opschuiven. Hihi
Pip ik zit alleen maar op de site te kijken of je al wat gepost hebt...is t doorgezet of niet? Ik zeg morgenochtend test...weet je t gelijk zeker!! (Dat t raak is hihi )
das lief. Toen ik volgens mij om 15 uur plaste was het weer een piep beetje. Nu aan het ophouden voor vanavond. Maar ik weet het niet hoor dames. Krijg weer een beetje hoop en morgen vast kei zwaar ongesteld!
Pip hoop blijven houden. Zolang het niet doorzet. Ik blijf duimen voor je Chriss kom op je kan net DSM er is nog koffie hoor. Schuif ook stukkie op
Eerst kei wit, weet ook niet beter. Na een kwartier ofzo kijk ik en denk ik zie ik nou iets? Als ik hem goed in het licht hou enzo. Het is een matcare test. Ik weet het niet meer hoor. Buik voelt echt vol en denk echt dat morgen de hel losbreekt. Ik ben even verdwenen. Ik laat jullie het wel weten als het ineens positief word. Maar geen nieuws is slecht nieuws..
Ooooow wij kunnen als geen ander bedenken hoe jij je nu voelt. Ik weet dat je hoop houdt maar dat dat ook t moeilijkste is want hoop kan ook betekenen teleurstelling. Morgenochtend test en ik hoop heel erg dat hij positief is. Ik zou ook ondanks dat ze wat duurder zijn gewoon een 'zwanger/niet zwanger' doen/kopen. Het is even 8 euro ofzo maar ja 1x per maand denk ik prima...is er geen twijfel iig. Sterkte mop!!
Ohh pip, je maakt het spannend meis. Ik duim nog even door op volle kracht. Hopelijk een gevalletje van traag hcg aanmaak Overigens als je een digi wilt proberen, dan wel degene met indicator. De digi die alleen zwanger/niet zwanger zegt is namelijk veel minder gevoelig. Die kun je echt pas na je nod gebruiken.
Ja maar die kan je op je NOD doen toch?? Staat op t doosje iig ) (net gekeken want ik dacht die stop ik alvast in mn koffer. Ik pak me koffer altijd lang van te voren of iig kleine dingetjes waar ik dan op kom die stop ik er al alvast in Elhaba hoe is t met jou?!?!? Jij zit ook nog maar 3 dagen voor je NOD!!! Hoe voel je je???
Ja kan wel chris, maar die hebben 50hcg nodig.. Dus dat red je soms niet voor nod en heb je dus een vals negatieve test als je wel zwanger bent maar op nod moet wel lukken lijkt me dan zouden alle testen moeten werken. Pip haar nod is natuurlijk ook al morgen, dus vergeet maar wat ik heb gezegd
Hoi meiden, Hier ook weer even een update van mij. Door middel van de Provera ben ik, op dag 52 ongesteld geworden. Een hele opluchting. Wel veel last van krampen in mijn eierstokken? op de eerste dag van mijn menstruatie. Kan dit komen door de Provera? 24 februari ben ik gestart met de Clomid. Maandag heb ik mijn eerste echo om te kijken of er al iets groeit. Spannend! Hoe is het met jullie? Als ik het zo snel ff gelezen heb, is het voor Pippeke erg spannend of niet? Groetjes!
Hallo! Ja indd ...ff in een notendop : Pippeke : vandaag (!!) NOD Elhaba : maandag NOD Flora : volgende week zondag NOD DSM : ergens rond 12 of 13mrt NOD (toch??) Ik : maandag dag 11, fm meting. Welke cyclusdag zit jij maandag? Dag 10? Eerste ronde clomid dus?
Chris mijn nod is woensdag Pip geen bloed geeft moed misschien is je lf nu langer en maak je minder snel hsg aan
Ah balen pip.. Hopelijk dan snel ongi, zodat jullie weer verder kunnen! Dikke knuffel! Hbz, succes maandag! Hopelijk slaat clomid meteen aan
dames hopelijk blijft de nod weg en een kleine boeleke erin Gisteren clomid ingenomen om 20u30 plots juist voor slapen gaan misselijk en heb overgegeven om 22u30, zit de clomid er nog in of toch best een ander pil nemen?
Nou vond t nog best goed van mijzelf zo uit mn hoofd Maar oke jij dan woensdag... Pip : BAH!!!! Ik snap dat je nu even helemaal down bent! Geen bloed geeft moed maar de kans is klein. Wabilla : omdat wij al maanden verplicht moet klussen wachten we nu de echo's af. Meestal 1x nog voor de eerste echo op dag 10 of 11 en dan vanaf dan 1x per 3 dagen en als ik dan hopelijk ooit pregnyl mag spuiten hoor ik t vast wanneer ik t moet doen. @hier gister ging het prikken weer als een drama. Word er moe van! Uiteindelijk heb ik hem heel langzaam erin gestoken...ik had bedacht hoe hij erin gaat maakt niet uit toch??
Wabilla, volgens mij is clomid dan al wel opgenomen. Wij klussen gewoon wanneer we zin hebben, meestal is dat direct na mn ongi een keer of 4-5 in de week.. In de week van de iui 'plannen' we het wat meer. Zodat het zaad dan iig optimaal is