4 a 5 keer per week,????? Woooooow ik mag hier echt blij zijn met 1x per 2 weken en dat is dan omdat ik erom 'vraag' zeg maar....dus je snapt dat t nu echt een opgave is zeg maar.
ja 4 a 5 keer amai chapeu bij mij dag na ongi al en erna wanneer we willen en achter echo om de dag ihihi
12 of 13 maart klopt helemaal Chriss!! Hier ook merendeel op mijn vraag en dan nog klaag ik dat het te min is met 1 a 2 maal per week. Vorige ronde ben ik even over de rode gegaan tegen hem. Heb ik lopen afgeven dat ik pillen lig te slikken, bloednames laat doen, heen en weer rijdt naar de kliniek zelfs midden in mijn nachtrust (als ik nachtdiensten heb en om 13u er moet zijn is echt geen lachertje) en het enige wat hij moet doen zelfs niet of met tegenzin gebeurd En om het af te sluiten ook nod dat hij zo maar moest verder doen; dan kon ik in het ZH op het toilet zijn potje vullen Grof maar ik was zoooo kwaad haha Deze maand ging het in ieder geval veel beter! Pip; Dikke knuffel!!! Elphaba; SPannend!!!
Ohh haha, over ons seksleven heb ik niets te klagen Lijkt me lastig al je man niet makkelijk te porren is als je voor een kindje bezig bent.
@DSM mannen e ze begrijpen het soms niet. Dames nog een vraagje sorry wanneer beginnen jullie de bijwerkingen te voelen? tijdens of na innname clomid ben bezig met 25 mgr en daarmee had nog geen bijwerkingen enkel hoofdpijn terwijl met 50 al vanaf dag 2 opvliegers warmte opwellingen in nacht
Hier is ook 1 a 2 keer in de week normaal maar in de week van mijn eisprong om de dag. Hier meestal rond de laatste tablet clomid heb ik veel opvliegers tot mijn menstruatie
Vanochtend de oh zo gehate omo test. Maar het zet ook niet door. Ben helemaal van slag. Mijn lijf heeft me zo voor de gek gehouden. Dacht echt dat ik zwanger was. Geen bloed geeft moed wil ik niet horen. Ik ben gewoon niet zwanger. Ik wil niet weer hoop krijgen en keihard teleurgesteld worden. Zie het gewoon even niet meer zitten. De emmer zit weer ff overvol ( genoeg bagage). Maandag bloed prikken en dan vast aan de provera om ongesteld te kunnen worden. Sorry even ego hier, ben niet zo aardig en meelevend voor jullie. Het spijt me echt. Heb even genoeg aan mezelf.xxx
Schat helemaal begrijpelijk!!! Het is gewoon kut. Alles voor niets gedaan. Weer het hele circus in...zo bagger! ! Dikke knuffel en ego en schelden mag altijd!!! Aardig doe je over een paar dagen maar weer!!
Begrijp je helemaal schat. Sorry dat ik dat zei. Je mag hier altijd ff afreageren. Hele dikke knuff voor jou.
Gooi het eruit Pip; wij kunnen dat heus hebben!! Laat maar ff alles eruit komen; maakt gelijk weer plaats in je hoofd... Je hebt er geen hol aan maar toch een dikke knuf
dank je, jullie zijn lief! Elphaba je zei niks verkeerds hoor. Ik weet niet eens wat je bedoeld. Vanochtend lekker niet getest. Ik zal nog eens naar een witte test kijken zeg..
Dikke knuffel meis je lijf kan je zo voor de gek houden, pfff. Niet leuk gewoon.. Ongi komt vanzelf wel, ik word ook altijd pas 16 dagen na mn eisprong ongi. Als je een eisprong hebt gehad, word je gewoon ongi. Dus daar geen zorgen over maken meissie. Ik hoop stiekem toch nog op een wonder, maar snap dat je geen valse hoop wil! Nogmaals dikke knuffel..!
Elhaba hoe is t met jou???? Wanneer wil jij gaan testen???? Pip : is het al doorgebroken? Floor : jij komt ook dichterbij nu!! Nog maar een weekje! @hier ik ben zo benieuwd voor maandag. Wil geen hoop hebben maar heb t toch een beetje. Ik hoop zeker dat ze 10mm zijn en met veel geluk 12mm. Dat zou top zijn!
Hoi meiden, Mag ik met jullie meekletsen? Ik zal wat over mezelf vertellen: Dit is mijn eerste ronde clomid 50mg, ik zit nu op CD5 van de eerste ronde die is opgewekt met provera. Ik ben in januari 2013 gestopt met de pil en werd maar niet ongesteld. Na herhaaldelijk bij de huisarts te zijn geweest mocht ik eindelijk naar de gyn. De huisarts dacht namelijk dat de menstruatie uitbleef door "lichamelijke stress", ugh. Ik ben lichamelijk een half wrak namelijk, maar daar zal ik t hier verder niet over hebben hier want dat is niet de bedoeling van dit topic hihi. Anyway, ik naar de gyn en daar werd pcos geconstateerd. Ik zou aan de clomid moeten, maar eerst nog langs een andere gyn om mijn lijf nog eens volledig te laten checken. Deze gyn heeft enorm veel info bij elkaar gezocht en me nog wat onderzoeken laten doen. Wat ik totaal onnodig en vooral tijdverspilling vond. Ik wou beginnen! Maar hier kreeg ik uiteindelijk groen licht en nu zijn we eindelijk op dit punt. Wel mogen we alleen onbeschermd vrijen bij maar 1 eitje. Meer eitjes is een No-Go. Ik ben hier zelf niet zo blij mee, want ik wil geen mooie eitjes laten lopen. Maar natuurlijk doen we de eerste maanden wat de arts zegt. Ik heb ze al gewaarschuwd dat als ik keer op keer 2 eitjes zou hebben dat ik dan op een gegeven moment dat advies in de wind ga slaan dat vonden ze zelf gelukkig heel begrijpelijk. Ik heb maandag de 10e mijn eerste FM. Dit is voor mij op CD13. Zelf vind ik t spannend omdat ik ook vrouwen heb gehoord die al eerder hun eisprong hadden met clomid. Daarom wil ik ook ovutesten gaan doen, maar in t verleden waren deze niet betrouwbaar. Ze hebben namelijk niks gezegd over onbeschermd klussen vóór de echo, dus mocht ik toch te vroeg een piek meten dan kan ik direct bellen voor een echo. Dus dit is een beetje mijn verhaal en achtergrond tot nu toe.