Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijstje
    Pippeke : vandaag (!!) NOD
    Elhaba : maandag NOD
    Flora : volgende week zondag NOD
    DSM : ergens rond 12 of 13mrt NOD (toch??)
    Chriss : maandag dag 11, fm meting.
    Hbz: zondag dag 10
    JummyMummy: 10 maart CD13 en FM

2. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welkom yummymummy! Wij zitten een beetje in het zelfde schuitje.

@chris: jij morgen ook een echo toch? Spannend!!
    @pippeke: ik heb nog niet zoveel ervaring, maar het klinkt heel frustrerend. Ik hoop dat je wat rust mag vinden.

Succes allemaal weer. Ik zal morgen een update geven....

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Welkom YM (ik kort het even af hoor!)

Vind dat lijstje wel handig indd ;) Alleen pip moet er nog af (sorry pip) maar zal ik morgen doen als ik mijn 'status' kan veranderen.

Pip hoe is t met jou?? Knuf!!

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

Nou... wacht maar even.
    Durf het nog niet te zeggen vanwege te veel schommelingen in nieuws de laatste tijd. Eerst morgen bloed prikken afwachten..

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Damn je maakt het nog spannend! Maar alle testen waren omowit ??
    Wanneer krijg je uitslag van je bloedtest dan? Is dat gelijk of pas na paar uur of volgende dag?? Ik moest een paar dagen wachten met prikken voor eisprong maar dit zal toch hopelijk wel sneller zijn??

6. pippeke

pippeke Niet meer actief

Morgenmiddag weet ik meer....

Hihi...

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wel fijn pippeke dat je zo snel de uitslag krijgt.

8. pippeke

pippeke Niet meer actief

Hoe is het met jou elphaba? Al getest?

9. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik kom net terug uit het zkh. Er zitten 2 blaasjes, maar ze zijn nog niet groot genoeg.... Moet vrijdag weer voor een echo. Spannend! Succes pippeke! Ben benieuwd naar jou uitslag. Hopelijk positief!!

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    En hoe groot waren ze?? Nog niet groot genoeg is ruim begrip ;)
    Ik moet vanmiddag om 15.45...ben benieuwd!

11. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je pippeke!

Geven artsen automatisch die groottes door of moet je er om vragen? En vinden artsen dat niet gek? Ik hou er wel van om met echo's mee te kijken enzo. vind dat heel interessant :cool:

Grappig verhaal (maar als je niet tegen bloed kan niet lezen!)
    Ik moest onder een roesje om een maagsonde via mn buikwand te laten plaatsen. Maar t roesje werkte niet en ik bleef hartstikke wakker, ook na dubbele dosis. Ik kon mooi meekijken op t scherm van de endoscoop en heb de naald ook echt mn maag in zien gaan. Super leuk om te zien en ik heb mn beide duimen op dat moment opgestoken naar mn MDL arts. hihi

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

sorry lieve dames dat ik jullie even liet wachten. Het is nog heel onwerkelijk en super pril.
    even resume:
    woensdagavond grotere borsten, dacht jippie!
    donderdagochtend begon het bruine een beetje, zwaar teleurgesteld.
    bruin zet niet door, donderdagavond een test, heeeeel in de verte een streep.
    vrijdagochtend een nieuwe test. omowit! weer erg teleurgesteld.
    zaterdagochtend begint er weer een heel lein beetje bruin, zet weer niet door.
    Zondagochtend getest, eerst kruidvat... heel licht positief. toen matcare, heel licht posi. Toen was ik het beu en heb ik de dure clear blue gepakt voor als het moment daar was... en zwanger 1-2 weken !!!!

vandaag bloed geprikt, hcg was 76. Ze vond het nog net wat aan de lage kant. hun grens is 80. moet volgende week maandag weer hcg laten bepalen. maar ik vind het alleen nog maar logisch dat de waarde nog zo laag is, vrijdag op nod teste ik nog negatief!

pff het was de afgelopen dagen echt 1 grote rollercoaster van emoties van hoop naar verdriet, dat ik nog een beetje voorzichtig ben en het nog niet durf te geloven...

13. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Spring ff tussendoor! Wat een goed nieuws. Kennelijk late innesteling dan! Gefeliciteerd pippeke.

Yummy ja ik kreeg altijd wel de grootte te horen. Maar misschien dat je bij sommige artsen er om moet vragen. Ik wil ook altijd alles weten. ..

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Hallo iedereen,

Ik heb een lange tijd niets van me laten horen hé:)
    Ik heb wel altijd meegelezen, dus voor iedereen waarvan het nu gelukt is dikke proficiat.
    en andere hou moed zou ik zeggen, ik probeer dat ook.
    Hier ondertussen al zwanger geraakt maar nog voor ik een positieve test had liep het verkeerd. dus vorige cyclus hele goeie hoop maar helaas weer niets, deze ronde is de laatste ronde van inseminatie. Laat ons hopen dat ik niet verder moet gaan en dat het deze keer lukt.
    fijne dag nog allemaal

15. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Pippeke!! gefeliciteerd!
    Ik heb je verhaal vanaf net voor valentijnsdag op de voet gevolgd, vond het zo spannend.

Bij deze ga ik jou alvast vanharte feliciteren met jou zwangerschap. Ben super blij voor je!

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wooouuwww pip!! Dat had ik niet meer verwacht!! Wat goed!! Gefeliciteerd meis!!!

Strax of morgen reageer ik even op de rest:) druk druk druk ;)

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Gaaf pip! !! Ik zei t toch! !!! (Bruin verlies zegt niets!)

@hier echo was goed!! Mn ei was 12-. (Net aan 12). Donderdag op dag 14 weer een echo. Kan dus of 18mm zijn of 15mm (met 1mm per dag wat ik al eerder heb gehad met clomid). Wel retespannend dus donderdag!!

18. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Klinkt goed Chriss.

Jou temp ziet er goed uit flora. Gaat goed omhoog!

19. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst: Pip van harte gefeliciteerd! Wat geweldig dat t toch goed lijkt te gaan.

Fijn van je goede echo Chriss! Op naar een mooi ei

Even een vraagje aan de ervaren vrouwen hier. Ik kan het nergens vinden, maar wil graag weten hoe groot de kans is dat je op clomid 1 eitje per cyclus fabriceert? En hoe groot is de kans op geen ei of meer eitjes?
    En als ik in cyclus 1 goed reageer op een bepaalde dosis, betekend dat dat ik op die dosis altijd goed zal reageren of is er nog steeds een substantiële kans op overstimulatie of geen ei? Ik vraag dit omdat ik heb gehoord dat sommige vrouwen na een aantal cycli zonder de echo's mogen doorgaan.

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jummy: helaas kan niemand je daar antwoord op geven.. Élke ronde is namelijk weer anders. Je kan de ene ronde goed reageren en de ronde erna ineens een stuk minder of zelfs helemaal niet. Maar het kan ook gewoon goed gaan, dat je een mooie stabiele cyclus krijgt. Bij elke vrouw en soms zelfs elke cyclus kan het anders zijn.
    Overstimulatie komt bij clomid niet zoveel voor (in de zin van 3 of meer eitjes).
    Ik mocht idd na een paar goede rondes ook weer zonder echo's verder. Helaas werd mijn cyclus toen weer langer en ben ik kort daarna overgegaan op spuiten.

Deel Deze Pagina