Wow gefeliciteerd pip en kan me voorstellen dat nog beetje onwerkelijk is. Ben echt blij voor je Hier verder al de hele dag gevoel alsof ik mijn eerste ongi dag heb. Maar nog niks te zien verder
Oh en chris, super dat je nu al een ei van 12mm hebt hopelijk groeit ie nu mooi verder en deze week nog je eisprong!! Moet je nu 75eh blijven spuiten?
Elhaba...spannend!! Jij ging pas woensdag of donderdag testen toch? ? Of hou je t nu al niet meer?? Floor - ja ik moet 75eh blijven spuiten nu. Alleen als ik de pregnyl spuit moet zetten (hopelijk dus donderdag) wanneer rekent de gyn dan dat je eisprong is? Hoe weet je dan je NOD?? Binnen 36uur springt je ei dan toch? Dus als je het donderdagavond spuit dan springt je ei zeg maar vrijdag of zaterdag ..dus je NOD je altijd beetje gokken op de dag?? Ik ga namelijk op vakantie en als mn NOD dan op een vrijdag of zaterdag is dan kan ik niet binnen mn eerste 5dagen op echo komen voordat ik opnieuw mag spuiten. Maar ala mn NOD zondag is dan wel. Dus dacht amders vraag ik of ik vrijdag pregnyl mag zetten...stom he dat ik zo vooruit en negatief zit te denken maar de planner is mij wordt onrustig en wil geen maand verspillen zeg maar....
Zoals Flora al zegt....geen peil op te trekken! Heb 1 ronde alles goed gehad en 1 ronde gehad dat er niets gebeurde met dezelfde hoeveelheid clomid...afwachten is het helaas...
Dat heeft ze niet gezegd . Nu ben ik ook benieuwd hoe groot de mijne waren. Pippeke! Wat fijn om te lezen. Voorzichtige felicitatie.... Chris: ik heb er niet zoveel verstand van, maar begrijp uit de reacties dat jou echo goed was. Spannend. Wachten op donderdag. Ik zal vrijdag eens vragen naar de omtrek van mijn eitjes.
Ja bij mij goed...12min was mn ei...dus nu spuiten tot donderdag en dan weer een echo...ben benieuwd!!
Ja kan ik begrijpen !! Zelf vind ik dat broekloeren elke dag mega irri dus geef mij maar een witte test maar ja dat is voor iedereen verschillend uiteraard! Nog maar paar daagjes!!
Ik dacht morgen weer uitgebreid te reageren maar moet even ingrijpen. Chriss als ze zeggen do avond pregnyl moet je dat gewoon doen okay? Vrijdag kan het misschien te laat zijn! Je hebt dan zaterdags de iui. En ik denk zondag dus dag 15 je nod. Maar niet vooruit zitten te rekenen want 1: je bent zwanger en 2: wie weet begint je ongi niet precies op nod. Truste dames en heel erg bedankt voor de felicitaties!
Lijstje Pippeke : maandag 10/3 weer bloed prikken HCG Elhaba : woensdag 5/3 of donderdag 6/3 NOD Flora : zondag 9/3 NOD DSM : 12/3 of 13/3 NOD Chriss : donderdag 6/3 CD 14 FM. (Ei nu 12mm) Hbz: vrijdag 7/3 CD 14 FM JummyMummy: maandag 10 maart CD13 en FM Even een update van het lijstje! Vind het wel leuk om bij te houden! Xeniatje! Indd lang niets van je gehoord! Balen dat het vorige keer een MK was! Als je op t lijstje wil, geef een gil!
Chris, jij hebt geen iui toch? Maar als je pregnyl hebt gehad springt je ei tussen 36u tot 40u na de spuit. Eerder dan 36u springt ie meestal niet (uitzonderingen zijn er tuurlijk altijd). Dus donderdagavond pregnyl is zaterdagochtend eisprong, vrijdagochtend pregnyl is zaterdagavond/nacht eisprong enz.. Als je ei donderdag 18mm is, dan kun je eventueel ook vrijdag pregnyl zetten. Dan zal ie zelf nog niet gaan springen. Maar als je ei al 20mm of groter is, dan heb je die kans sneller. Ik zou het advies van de arts iig opvolgen en als je ei 17-18mm is, kun je het altijd even met de arts bespreken.
Mooi lijstje weer chriss! Het word echt spannend hier! Hoe is het met jullie? En flora en elphaba, de bijna nod-ers , trekken jullie het nog?
Vandaag weer echt mega hoofdpijn dus teken dat mn ongi eraan gaat komen.. pff.. ik bereid me maar weer vast voor op de volgende ronde. snap niet waarom het bij ons maar niet wil lukken
Ja gelukkig heb ik vandaag dagje extra werk dus goede afleiding.misschien morgen toch testen. Heel raar voorgevoel. Anders dan de andere maanden. Dus we zullen zien
Ik hoop op mooie testen voor jullie Elphaba en Flora. Kan die hoofdpijn niet door iets anders komen? Ik heb vandaag mn laatste pil Clomid op. Merk nog helemaal niks kwa bijwerkingen, behave nog steeds grotere en pijnlijke borsten. Maar als ik terugdenk heb ik de pijn al sinds nog voor de provera. Succes Chriss! Ik heb geen verstand van de prikken, maar overleg t iig goed met je arts oke?
@jummy: het riedeltje gaat zo elke maand.. Dus vandaar dat de hoop dan meteen in mn schoenen zakt. Hopelijk doet de clomid goed zn werk bij jou! @elphaba: jaaa testen morgen heb er een goed gevoel over bij je! Heb je verder nog kwaaltjs? @pip: moest jij vandaag weer bloed prikken?
Nee ik doe geen IUI indd! Nou ik wacht donderdag maar gewoon af! Mn ei kan niet groter zijn dan 18mm aangezien hij maar max 2mm per dag groeit. Dus dan zou hij donderdag op 18- zitten. Zal indd even met arts overleggen hoe of wat. Ben wel echt super enthousiast en hoopvol...wat ook weer heel eng is. Had vandaag trouwens echt een klodder slijm...whoop whoop!! Hoe blij kun je daarmee zijn Elhaba zooooooo spannend! Floor nog niet de hoop opgeven. Pip : woooow die banner!!!
Flora nee maandag pas bloedprikken. Balen van de hoofdpijn! Hopelijk toch vanwege een zwangerschap. Chriss dat eitjes Max 2 mm per dag groeien is niet altijd waar. Bij mij groeide ze 5 mm in 1 dag! Elphaba ik hoop het zo!