Oh ik ben zooooo benieuwd naar alle uitslagen! Wat een spannende week zeg. Hopelijk kunnen we allemaal ook een beetje rust vinden. Het word iig prachtig weer. Goed voor de vitamientjes
Ja pip geweldige banner heb je! Leuk om te zien Flora, ik snap dat de moed je dan in de schoenen zakt. Balen zeg. Ik blijf voor je duimen hoor! Idd nog niet de hoop opgeven, want die kwaaltjes kunnen ook passen bij eezwangerschap. Heel veel vrouwen voelen zich die eerste weken toch nog niet echt anders. De hoeveelheid HCG is natuurlijk ook nog niet zo heel erg hoog.
GGrrr type ik een hele tekst komt ie niet tevoorschijn en in plaats ervan krijg ik een foutmelding Hier de korte versie: Terug van weggeweest, weekendje weg heeft goed gedaan. PIP; Proficiat!!! Het was te mooi om waar te zijn dus ergens moest het toch wat spanning geven natuurlijk hihi Hoe voel je je? Elphaba: Spannende dagen voor jou Chriss; Applaus voor de eitjes; duimen dat ze tegen donderdag mooi doorgroeien YM: Ook van mij een late welkom
@chris: mijn eitjes groeiden ook wel eens harder dan 2mm per dag. Dat zijn allemaal gemiddelden maar komt goed, idd eerst donderdag afwachten. Hopelijk groeit ie mooi verder iig @dsm: lekker weekenje weg wij gaan over 2,5wk lekker een weekendje weg. Heb er echt zin in. Al hoop ik dat het dan wel goed uitkomt met de volgende iui.. Maar heerlijk om er ff tussenuit te zijn. @jummy: jaa na zoveel rondes is de moed soms ver te zoeken stiekem hou ik nog wel een beetje hoop, maar mn verstand zegt dat ik nu niet meer te veel moet gaan hopen om ergere teleurstelling te voorkomen.. @elphaba: morgen testen? Spannenddddd!!!
Ooow wat is t toch lastig hè....hopen want hope is all you have got maar toch niet teveel want anders is de teleurstelling zo groot. Eigenlijk kun je niet vooruit plannen maar dat doe je toch...wanneer weer een echo, wanneer weer spuiten etc...en dan wachten...wachten voor een ei , dan wachten op een eisprong, dan wachten op je NOD... Pfffffffff soms
Wooooooww! Mag t toch niet hopen hahaha!. Kom ik straks donderdag is mn ei al gesprongen! Haha hmmmm....
Dames heb vanmorgen getest. Ben nog beetje in shock Vl slaapt net anderhalf uur. Had niet gezegd dat ik vandaag ging testen omdat ik dacht krijg vast een Omo witte. Maar xie het resultaat
AAAAAAAAAAAH NUMMER 2!!!!! DAMN WE GAAN DE GOEDE KANT OP!!!!!! GEFELICITEERD!! Ships the pressure is on
na tijdje afwezig zijn hierop had ik eventjes tijd nodig voor mezelf even weg van alles je kent het wel En ik lees even men schade op en wat zie ik gefeliciteerd Elphaba1981
Waaaw elphaba dikke proficiat. Het is heel duidelijk positief Ja hoor chriss je mag me terug op de lijst zetten. 11 maart fm 6de en laatste poging iui anders vliegen we door naar ivf
WAUW Elphaba!! Wat een duidelijke test! Super dikke proficiat !!! En dames; we hebben nu reeds 2 goede voorbeelden dus moed houden !!
Het gaat hier niet goed. Sinds gister soort krampen en veel bruin bloedverlies. Ik kan bijna niet rechtop staan. Vls fert.vpk heb ik een beginnende miskraam. Het was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk. Ben vanmiddag 'ziek' naar huis gegaan van het werk, en hup mn bed in. Wachtend op wat komen gaat... ze gaan me volgen met mn bloedwaardes, as maandag word het weer geprikt. Verder kunnen hun en ik niks doen. Ik probeer voor het psychische gedeelte maar te vergeten dat ik ooit die positieve test had.. Gefeliciteerd elphaba....
Oh pippeke, meissie toch. Dikke knuffel!! Is er niet een klein kansje dat het toch nog goed kan gaan?