Hoe is het met jou dsm? Km: voor zover ik weet is het met pcos niet handig om ovutesten te gebruiken, die slaan vaak niet goed uit omdat je hormoonwaardes verstoord zijn. Wij hebben dan vele kleine eitjes maar vele kleintjes geven in totaal genoeg lh (geloof ik) om de ovutest positief te laten worden.
Al een mooi ei chriss En idd flora hoef niks te zeggen. Net als hoofdpijn dat is ook een kwaaltje voor zwangerschap Ik blijf duimen pippeke
Vandaag labo gehad voor progesteron; met clomid 100 net geen 24 en nu 2 schitterende eieren en een progesterondaling naar 16. Eindelijk een kans dacht ik maar helaas, niet dus. Slag van de koekenpan gehad dus maar wederom maar even omhoog klauteren zeker... De lol is er echt vanaf onderhand.
Waaaw. Chriss wat goed van je ei! Hopelijk vandaag pregnyl. En voor de lijst aan te vullen. Mijn fm is op cd 12. Pippeke. Is wel positief dat je testen oplopen. Ik duim voor je. Dsm wat vervend voor je Hier serieuze last van emotionele rollercoaster. Als het deze maand niet lukt zullen we wss een pauze nemen voor we aan ivf beginnen
@wabilla: heb je twee follikels, waarvan er eentje 15mm is? Die is dan waarschijnlijk te klein om goed mee te kunnen doen, maar het is niet onmogelijk. Als je er 1 van 15mm hebt, dan heb je gewoon over een paar dagen je eisprong! @dsm: ohjee hoe kan dat nou twee eitjes nog wel.. Pff... Wat is nu het plan om je progesteron onhoog te krijgen? Misschien kun je om utrogestan vragen of een shot pregnyl. Daardoor ga je meer progesteron produceren.. Dikke knuffel meis! @xenia: het lijkt me ook enorm zwaar als ik aan ivf zou moeten beginnen. Neem je tijd ervoor meis, en als je er nog niet klaar voor bent, dan kun je misschien ook wat meer iui behandelingen vragen? Je bent heel even zwanger geweest, misschien lukt het met een volgende poging nog een keer en blijf je zwanger @chris: succes vandaag! Hopelijk een ei wat klaar is voor pregnyl! @pippeke: hoe gaat het bij jou daar binnen? Is het nog rustig? @hier: ik voel me weer wat beter, vandaag maar gewoon werken iig. Als het niet gaat ben ik zo weer thuis Temp vanochtend ietsie gedaald, dus denk dat ie morgen/overmorgen verder zal gaan zakken...
Ff knip en plakwerk. Reageer straks even op de computer Dames.... ik denk dat het misschien wel goed komt hier. Het rode bloeden blijft weg. Af en toe nog bruin en lichte krampen. Doe ook erg rustig aan nu. Sommige dames hebben alleen bruin verlies, andere hebben krampen. Ik denk dat ik gewoon een enorme geluksvogel ben en beide heb! En ik word nu... as we speak... misselijk......en trillerig. Ik zal wel alle zwangerschapskwaaltjes krijgen die er zijn, dat geluk heb ik weer.. maar heeft niet. Wel onhandig voor het werk en daar kan ik echt over in zitten. Maar op het werk zijn ze erg lief en veel begrip, echt fijn!
@ Pippeke: wat spannend allemaal! Maar een donkere test is toch best positief? Spannende tijden voor jou. Hopelijk mag alles goed gaan. Ik duim voor je! @ Flora: jij zit ook in een spannende periode! Hopelijk zet je menstruatie niet door! Duim ook voor jou. @DSM: wat balen zeg. Het leek zo positief. Ik snap best dat je er enorm van baalt!!! Dikke knuffel. @Chris: ook voor jou is het spannend. Moet je vandaag weer naar het ziekenhuis? Succes! @Hier: ben net terug uit het ziekenhuis. De Clomid doet goed zijn werk en mijn ei is gegroeid naar 17 mm!!! Super spannend. Moet zondag weer naar het ziekenhuis.....
Oeh Pippeke! Wat een fijn nieuws om te lezen! En direct de jackpot met alle zwangerschapskwaaltjes... Moet je vandaag nog werken? Daarna genieten van je weekend, hopelijk met wat minder misselijkheid enzo.....
Hoi meiden! Ik reageer zometeen als ik thuis ben inhoudelijk op jullie, kan nu alleen even kort updaten en dan moet ik snel door naar de huisarts. De ovutesten werken idd niet bij mij, bij sommige pco meiden wel dus vandaar dat ik t toch nog eens wou proberen in combi met de echo's. Ik zit nu op cd10, mn baarmoederslijmvlies was 5 mm (te dun) en ik had 1 follikel van 7,5 mm (en een stuk of 30-40 van 2 a 3 mm -.- ) De follikel is te klein om dominant te noemen en op deze termijn hadden ze die op 12-15 mm willen zien. Ik moet maandag terug komen om te kijken of deze nog door gaat groeien. Volgende cyclus moet ik aan de clomid 100, hopen dat dat beter werkt en niet mn slijmvlies te dun maakt. Wat kan je daar eigenlijk tegen doen? T kan nu ook zo zijn dat t slijmvlies nog te dun is omdat de follikel klein is. Bah, ik baal stiekem toch dat t met deze dosis niet gewoon direct goed gaat, ook al had ik me er wel op ingesteld om teleurstelling tegen te gaan.
@jummy: het is heel normaal dat je bms nog dun is als je nog geen dominante follikel hebt. Dus dat komt wel goed als er een ei gaat groeien. Hopelijk gaat er toch nog wat groeien! Met clomid had ik ook vaak pas op cd 25 mn eisprong. @pippeke: fijn dat het weer wat beter gaat!! Wat een wonder dat het nu gelijk raak is!! wanneer heb je je eerste echo? @hbz: super!! Eisprong op komst
Wooooow wacht ff DSM...wats gebeurt? Te snel gelezen denk ik dat ik het daarom niet snap?!?! Hier net naar zhuis geweest....mn ei was in 3 dagen maar 4mm gegroeid en nu in 1 dag 7mm!!! Hij was 23mm!!! Wiehoe!!!! Nu vanavond terug voor de ovitrel spuit! Die zetten zij! En dan klussen en schuif maar op !!!!!! Ik kom op het bamkje!!
wat balen dsm! ik snap het niet. clomid is hoger, 2 eieren zelfs maar wel minder progesteron. gek hoor! jij zult nu ook wel smachten naar injecties of niet?
kan ik me helemaal voorstellen, een pauze. ik zie ook zo tegen ivf op. ik weet zelfs niet of we het wel zouden doen als het niet was gelukt met iui. zo bang ben ik ervoor. wat ik wel lees op dit forum dat men het over het algemeen wel mee vinden vallen. het zit ook meer in mijn hoofd denk ik . knuf!
super een ei van 17 mm! hebben jullie iui of zelf klussen? voor het laatste zou ik maar vast beginnen met klussen... ik vind zondag terug wel een beetje laat eigenlijk
er is nog hoop! op dag 12, de dag van de pregnyl bij mij had ik een bms van 4,2. jij nu 5! en je hebt niet eens een groot ei nu. je bms is nu goed hoor! alleen je ei nog. maar het kan zeker nog groeien. ik vind dat het niet klopt wat ze zeggen dat met dag 10 meestal een ei is van 12-15 mm.
elphaba hoe voel je je? al misselijk?? en flora voor jou duim ik nog steeds ontiegelijk hard! het moet hm gewoon zijn deze keer voor jou!!!! ik heb nog geen afspraak voor een echo. eerst maandag-bloedprikken maar eens afwachten...
Lieve lieve DSm, ik heb t zelfs gegoogled maar begrijp het niet. Je had dus bloed laten prikken om te kijken of je ei is gesprongen...daar kwam uit 16 dus dat is niet goed. Hoe kan dat??? Bah! Ik hoef nu geen bloed te prikken voor mn progesteronwaarde. ..maar misschien is dat alleen bij Clomid? Pippeke ik ben nog aan t duimen voor maandag! Flooooor bijna !!!!!!! JM - ook aan t duimen voor maandag!! HBZ - spannend! Gaat goed!! Vind zondag ook laat maar ze zullen t wel weten denk ik dan maar. Xenia snap ik half die pauze. Het is veel maar ik zou geen maand willen wachten gok ik. Maar het is heel goed daar uberhaupt over na te denken!! Wabilla 15 mm doet zeker mee!! Vanaf 14mm gaan ze indd mee doen!!