Oooow bah! Ik vind alleen ongi zonder pijn ook wel goed pffff. Moet jij nooit een echo op dag 2 t/m5 om te kijken of er cystes zijn?? Damn ik mag vanaf nu op de wachtbank! Wilde eigenlijk op 14dpo gaan testen maar nu denk ik hmmm op 12dpo kan ook al haha! Mijn lf was de vorige keer met clomid 17 ben benieuwd of t nu ook zo is. Maar dat ga ik natuurlijk niet mee maken want ik word gewoon niet meer ongesteld...punt
Hoi meiden, Allereerst Flora wat balen! En dan ook nog zo'n last van je menstruatie, het is niet eerlijk! Chris! Wat spannend allemaal... Straks lekker testen. Ben zo benieuwd! DSM komt er nu weer een nieuwe poging? Wanneer start hij? Zwangere dames: gaat alles goed? Voelen jullie je goed? Hier: Een ei van 18.5 mm!! En goed bms. Ze kon het niet meten omdat mijn blaas in de weg zat... Ik moet dinsdag weer. Ondertussen lekker genieten van elkaar Ik vind het zooooo spannend allemaal. Wederom weer erg benieuwd naar dinsdag!
Haha nou nu nog 12 dagen wachten voordat ik mag testen! Duurt mega lang Jaaaaa nu even gezellig maken En dan dinsdag kijken of het ei is gesprongen?? Want ik vind hem echt al groot!!
12 dagen! Duurt lang he? Maar het is het wachten vast waard! Ik ging net naar de wc en had witte (melkkleur) slijm in mijn onderbroek.. Niet echt lekker om hier neer te zetten, maar wat kan dat inhouden, eisprong?? Ja ik ben ook blij met de grote van mijn ei hoor
Haha Dan ga ik vertellen wat je dan nog viezer vind denk ik maar wat wel handig is. Je cervix slijm verteld je of je eisprong eraan komt. Kijk maar even hier Billingsmethode
Hello lady's FLORA; Balen zeg van je ongi maar alvast veel succes in de (zoveelste) nieuwe ronde! PIP: Succes met de bloedname vandaag! Hopelijk weet je snel (namiddag of vroege avond) de uitslag en mag je gelijk een vreugdedansje doen!! Mijn kaars brand voor je!!! Chriss; Welkom op de wachtbank. Melk en suiker bij de koffie? Of liever een zoetje? En probeer de 12 llaannggee dagen wat te nuanceren; beeld je in dat je iedere 14 dagen je hypotheek of dergelijke moest betalen; dan was het veel te snel dus hopelijk gaat de tijd nu een fractie van een seconde sneller... HBZ: Super voor je; Lekker aan het seksen slaan zou ik zeggen. Ik weet dat als je het slijm tussen je vingers zou nemen je het een 2 tal cm minimum moet kunnen rekken. Dat betekent dat het ei op komst is... Tip van de verloskundige maar nooit geprobeerd om eerlijk te zijn omdat ik met OV testen worstel Hier; Ik verwacht donderdag mijn menstruatie. Ik kan dan wederom starten met Clomid 150mg en 24/3 afspraak voor FM. DENKELIJK met pregnyl deze keer? Ik weet het niet. Ik lees dat sommige gyne's een progesteronwaarde van 15 al goed vinden dus ik wacht deze keer af maar hoop gewoon stiekem op een mirakel... Ik blijf het gewoon gek vinden. Met Clomid 100 geen ei en wel goede waardes en met 150 wel eieren maar geen goede waardes... Het is de ene cyclus tegen de andere waarschijnlijk maar de logica ontgaat me volledig. Dus ik praktiseer rustig verder. Ik hoop nl niet op spuiten. Clomid 150 kost me voor 2 rondes 5.10. Bloednames via het werk weet ik niet want al 4 rondes geen rekening van gehad. Gyn kosten zijn bij beide (na terugtrekking) 28. Dus nu al 4 rondes voor 30.55 gesteld en dat is toch wel een heel verschil met spuiten. Pak nu nog Pregnyl erbij maar hier in België kost de hoogste dosis 9.90, dan heb ik nog niet te klagen daarover als ik de prijslijst van de spuiten zie. Niet dat geld een struikelblok mag zijn in de kinderwens maar het is toch mooi meegenomen...
Pippeke heel veel succes vandaag en hoop voor je snel een mooie posi uitslag. Dames op de wachtbank veel succes met wachten
Veel succes allemaal me de eitjes Pip veel succes met xe bloedafname. Ja indd dsm er is een kostenplaatje maar ik probeer daar .iet teveel bij stil te staan.hihi Hier kan ik niet meer pogingen van inseminatie doen omdat we er maar 6 in terubetaald zijn als je er meer doet is het uit eigen zakken Morgen terug fm ben benieuwd
@dsm&xenia: wat een gedoe zeg bij jullie.. Wat betalen jullie per maand aan jullie ziektekostenverzekering als ik vragen mag? Lijkt erop dat het in NL toch net allemaal wat beter geregeld is.. @chris: ik hoef idd geen uitgangsecho, alleen als er echt meerdere eitjes zaten rond de eisprong. Anders is de kans op een cyste zo klein, dat ze niet elke keer de tijd en moeite nemen voor een uitgangsecho. Ik heb er wel een paar gehad toen ik nog fostimon spoot, maar nu gewoon steeds 1 ei gehad. @hier: de ergste krampen lijken weer voorbij, gelukkig zometeen ff bellen voor een nieuwe fm en vanmiddag ff nieuwe gonal ophalen. Ben erg benieuwd of mn ei dit keer gaat meewerken
Oh en pip heel veel succes vandaag! Krijg je vandaag ook nog de uitslag? Hopelijk is het mooi gestegen en kun je ook echt gaan genieten van je zwangerschap!
Lijstje Pippeke :Zwanger!!! maandag 10/3 weer bloed prikken HCG Elhaba : Zwanger!!! DSM : 12/3 of 13/3 NOD Chriss : 23 maart NOD Hbz: 9/3 18,5mm - 11 maart 4e FM CD 17? JummyMummy: maandag 10 maart FM CD 13 Xeniatje : dinsdag 11 maart FM CD ? Flora: maandag 17 maart 1e FM CD 9[/QUOTE]
Lijstje Pippeke :Zwanger!!! maandag 10/3 weer bloed prikken HCG Elhaba : Zwanger!!! DSM : 24/3 FM CD 12 Chriss : 23 maart NOD Hbz: 9/3 18,5mm - 11 maart 4e FM CD 17 JummyMummy: maandag 10 maart FM CD 13 Xeniatje : dinsdag 11 maart FM CD ? Flora: maandag 17 maart 1e FM CD 9
JM ben benieuwd naar je FM vandaag! En pip...weet je al iets? ?? Morgen dan HBZ en Xeniatje...spannend weer. HBZ - waar staat dat eigenlijk voor?
hai allemaal ik heb een brandende vraag. hopelijk kunnen jullie me gerust stellen. mijn cyclus is redelijk lang en onregelmatig, wel n eisprong maar is die komt altijd heel laat en iets te zwak om bevrucht te worden dus ik krijg daar clomid voor. clomid was mij al eerder een succes verhaal. Ik heb nl al een kindje van bijna 2 jaar (na 2 rondes clomid). Maar nu het volgende. ik ben heeeeel erg eigenwijs geweest. was echt niet slim van me. maar ja. Ik moest nu clomid slikken dag 3 tm 7 ik kreeg mijn clomid kuur van de apotheek pas op dag6. te laat dus. heel irritant. dus ik besloot 1 pilletje te nemen op dag6 en 1 op dag 7 en toen gestopt. ik dacht wie weet kan ik deze cyclus al kans hebben op n zwangerschap. Mijn cycli duren echt wel 45 dagen ofzo en ik wilde niet weer zo lang wachten. ik weet het, niet zo slim of zelf te gaan dokter. Maar nu: ik kreeg nu op dag 8 na mijn ovulatie een bruine bloeding. echt een week te vroeg. heel vreemd.. en dag 9 nam het af en vandaag dag 10 nog een paar druppels. Alleen maar bruin, geen rood. Moet ik dit nou als menstruatie zien of innesteling ? Mijn temperatuur was vanochtend wel hoog 37.3. Verder geen zw. symptomen. Tja, als het menstruatie is dan moet ik nu eigenlijk met de clomid kuur gaan beginnen. maar als het innesteling is dan is het beter om dat niet te doen.ik twijfel heel erg wat ik nou zal doen? als ik afwacht , is deze komende cyclus weer weggegooid.. Net wel t ziekenhuis gebeld, maar ik kreeg alleen maar een standje van de assistant en het verzoek om af te wachten... maar ik had het idee dat ze dat alleenmaar zei om van me af te zijn.. Heeft iemand tips of ervaring met een bruine bloeding na clomid gebruik? (sorry voor het lange verhaal)
Het staat voor de eerste letter van mijn voornaam en de eerste letter van mijn achternaam. De z staat voor Zwolle omdat ik daar vandaan komt. Zit mij net te bedenken dat ik op cd 18 zit morgen... Mijn eerste meting was namelijk vorige week maandag, cd 10. Sorry voor de verwarring!